Skocz do zawartości

Tralek

Użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez Tralek


  1. Siemka, mam BungeeCorda i od jakiegoś czasu męczę się z tworzeniem globalnych zmiennych. Chciałbym podłączyć Skript pod MySQL, ale już się w tym wszystkim gubię. Jest pełno poradników i każdy jest inny. Czy mógłby mi ktoś podać jakiś jeden prosty sposób? Bardzo proszę.


  2. 5 minut temu, knugi napisał:

    Jeżeli wpiszesz graczem samo /skin NICK to się zmienia? Jeżeli tak to można to fajnie obejść

    Tak, zmienia się.

    1 minutę temu, knugi napisał:

    Jeżeli się zmienia to możesz użyć eventu on command i na nim bazować.

    Mógłbyś coś takiego napisać?


  3. 2 minuty temu, knugi napisał:

    Nie zapisuje zmiennej?

    Jeżeli zmienna jest ustawiana i komenda jest wykonywana, to skrypt jak najbardziej powinien działać. W takim razie (jeżeli nie zmienia skinu) to jest problem z komendą skin

    Zmienna działa, ale komenda nie jest wykonywana. Plugin na skiny mam na bungee, może dlatego


  4. Potrzebuję skriptu, który przez komende "/zmienskin NICK" bedzie wykonywal komende przed gracza "/skin NICK" i będzie ustawiał zmienną {skin.%player%} na "NICK".

    Próbowałem czegoś takiego:

    command /zmienskin [<offline player>]:
    	trigger:
    		execute player command "skin %arg-1%"
      		set {skin.%player%} to "%arg-1%"

    ale nie działa.


  5. 1 godzinę temu, Hitman112 napisał:
    command /profil [<player>]:
    	trigger:
    		if arg 1 is set:
    			set {_p} to "%arg-1%" parsed as player
    			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
    			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
    			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%arg-1%" with lore "&aKlik!" to close
    		else:
    			set {_p} to "%player%" parsed as player
    			open chest with 1 rows named "&8[ &bProfil &8]" to player
    			play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 1
    			format slot 4 of player with skull of {_p} named "&7Gracz &8: &f%player%" with lore "&aKlik!" to close

    Proszę! :D

    Emm... Co? Przeczytaj dokładnie temat


  6. Siemka, tak jak w tytule. Po wpisaniu komendy /randomtp nic się nie dzieje. Jeśli usunę "in world "world" " wszystko działa poprawnie, ale teleportuje mnie do świata, w którym jestem :/

    options:
    	x-min: -3000
    	x-max: 3000
    	z-min: -3000
    	z-max: 3000
    
    command /randomtp:
    	trigger:
    		set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
    		set {_y} to 256
    		set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
    		set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
    		set {randomtp.god.%player%} to true
    		teleport player to {_location} in world "world"
    		stop
    
    on damage:
    	if {randomtp.god.%victim%} is true:
    		cancel event
    		delete {randomtp.god.%victim%}
    		stop

     

×