Skocz do zawartości

theneuetimes

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    736
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Smutny kocur (0)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla Nicku w Co się stało z Libterem?   
    Z przykrością informujemy, że Libter, właściciel naszego forum nie żyje i już nie będzie prowadził społeczności skript.pl. Podziwiamy jego zaangażowanie i ilość poświęconego czasu aby tworzyć tą wspaniałą społeczność. Z bólem jednak przekazujemy, że już nie zobaczymy kolejnych zmian i nowych projektów w jego wykonaniu. Zgodnie z wolą Libtera oraz jego rodziny projekt skript.pl będzie nadal kontynuowany.
    Dziękujemy za dotychczasowe zaangażowanie, tworzenie przyjaznego miejsca dla całej polskiej społeczności Minecraft i za bycie dobrym przyjacielem.
    Niech spoczywa w spokoju [*]
    ~Administracja skript.pl wraz z rodziną
  2. Super (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od Konkorek_1123 w AdminOnline - skrypt na administracje online   
    Witajcie Chciałbym zaprezentować wam mój kolejny skrypt, na prośbę użytkownika JutkowskY. Skrypt pokazuje listę administracji online oraz ukrywanie i pokazywania się na tej liście.
     
    Komendy
     
    /admin - Pokazuje listę administracji
    /hide on/off - Ukrywanie się na liście
     
    Uprawnienia
     
    adminlist.admin - Gracz z tym uprawnieniem będzie na liście administracji
    adminlist.hide - Gracz z tym uprawnieniem może ukrywać/pokazywać się na liście
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  3. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od Dudek w Czy jest możliwość w sk+ zrobienia efektów spadających blocków wokół gracza.   
    No kiedy chcesz żeby to było wywołane... Jeśli chcesz w komendzie to robisz tak:
    command /test: trigger: spawn falling block of sand at location of player push spawned entity horizontally forwards at speed 3
  4. Super (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od SpyTeoś w Moderacja czatu - skrypt na chat   
    Umieram XD
    Ile jeszcze tego wstawicie?
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    // to tylko kilka, nie chciało mi się szukać więcej.
  5. Super (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od DCDS002 w Lista eventów   
    Siemano!
     
    W tym temacie postaram się opisać wszystkie eventy z Skript.
    Event - Wydarzenie, czyli kiedy ma się dziać ustawiona przez nas czynność.
     
     
    at 18:00send "Jest 18:00!"Czynność zostanie wywołana podczas godziny 18:00.
     
    at 7am in "world"send "Juz swit! Do kopalni, diamenty same sie nie wykopią!"Ta czynność wywoła się o 7 rano czasu Minecraft w danym świecie.
     
    on bed enter: send "Dobranoc!"Gdy gracz pójdzie spać zostanie wywołana czynność.
     
    on bed exit: send "Dobry dzien, dobry dzien... ^^"Gdy gracz wstanie z łóżka. :D
    on block damage: send "Nie griefuj :D"Wywoływane podczas uderzenia w blok (nie zniszczenia).
     
    on mine stone: chance of 1%: drop 1 diamondTa czynność wywoła się tylko wtedy gdy zniszczymy blok (w tym wypadku kamień) kilofem.
     
    on break of stone: send "Zeby dropnac diament musisz kopac kilofem :D"A ta gdy zniszczymy kamień jakimkolwiek narzędziem. :)
     
    on bucket fill: remove bucket from player add milk bucket to playerGdy nabierzemy czegokolwiek do wiaderka.
     
    on burn of wood: broadcast "Las plonie :D"Gdy blok zostanie zniszczony przez ogień (spali się).
    on chat: {chat} is false: cancel event send "Chat aktualnie wylaczony :)"Podczas pisania wiadomości (nie komendy) na chacie.
    on drop: cancel eventGdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku.
    on chunk load: broadcast "Chunk zostal zaladowany"Gdy nowy chunk zostanie załadowany.
    on chunk unload: broadcast "Chunk zostal usuniety"Gdy chunk zostanie usunięty.
    on chunk generate: broadcast "Chunk zostal wygenerowany"Gdy wygeneruje się nowy chunk.
    on click: cancel eventPodczas kliknięcia myszką. Zamiast click można również użyć rightclick (prawy przycisk myszy) i leftclick (lewy przycisk myszy). Wydarzenie on click będzie reagowało na obydwa typy.
    on command "op": cancel event send "Nope :D"Podczas użycia komendy która nie jest stworzona w skrypcie.
    on join: send "Witaj na serwerze :)"Podczas wejścia na serwer. :)
    on quit: broadcast "%player% opuscil serwer"Podczas wyjścia z serwera.
    on consume: set the player's health to 10Podczas zjedzenia/wypicia czegokolwiek. Aby wywołać to po zjedzeniu danej rzeczy należy użyć on consume apple (gdzie apple należy wstawić przedmiot).
    on craft: send "Scraftowales cos"Podczas stworzenia jakiegokolwiek przedmiotu. Aby odwołać się do jednego przedmiotu należy użyć on craft diamond sword (gdzie diamond sword należy wstawić przedmiot). :)
    on damage of <mob>: send "Ataaaaaaaaaaaaaaaaaak"Podczas zaatakowania moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on death of <mob>: send "cos tam"Podczas zabicia moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on dispense of <item>: broadcast "item zostal wyrzucony"Gdy coś zostanie "wyrzucone" z dispensera (dozownika). <item> należy zamienić za przedmiot.
    on drop of <item>: cancel event send "nie wolno :c"Gdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku. <item> ponownie należy zamienić za przedmiot, dodatkowo jeśli chcemy aby aktywowało się to podczas wyrzucenia dowolnego przedmiotu, dajemy event on drop.
    on enderman place/pick: cancel eventGdy enderman podniesie/położy jakiś blok.
    on sheep eat: cancel eventGdy owca zje trawę. :)
    on xp spawn: world is "world" cancel eventGdy zostaną "zespawnione" kuleczki xp (doświadczenia).
    on explode: broadcast "booom"Gdy wybuchnie tnt/creeper.
    on first join: broadcast "Witamy nowego gracza %name of player%"Gdy gracz wejdzie na serwer pierwszy raz.
    on fishing: send "lowisz :D"Gdy gracz kliknie prawym na wędkę (zacznie łowić). Nie zalecam używania, event jest zbugowany.
    on form of <blok>: broadcast "banan"Gdy "uformuje się" naturalnie jakaś konstrukcja, np. duży grzyb, drzewo, woda zamarznie itp. <blok> należy zamienić za typ "formy", np. "mushroom".
    on fuel burn: send "cos tam"Gdy paliwo w piecyku zostanie spalone.
    on gamemode change: send "zmieniles tryb na %gamemode%"Podczas zmieniania trybu gry (gamemode).
    on heal: send "cos"Gdy gracz będzie uleczany (dodawanie serc).
    on hunger meter change: send "twoj poziom glodu spadl/wzrosl"Gdy poziom głodu gracza się zmieni.
    on <blok> ignition: broadcast "%event-block% plonie"Gdy blok zacznie się palić. <blok> należy zamienić za typ bloku, np. wood (drewno).
    on player tool break: send "twoj %event-item% sie zniszczyl"Gdy narzędzie gracza się zniszczy (z powody wytrzymałości).
    on item spawn of <item>: broadcast "..."Gdy przedmiot pojawi się na mapie (w jakikolwiek sposó B). <item> należy zmienić na typ przedmiotu, np. wooden pickaxe (drewniany kilof).
    on join: send "Witaj na serwerze"Gdy gracz wejdzie na serwer.
    on kick: set kick message to "%player% zostal wyrzucony z serwera"Gdy gracz zostanie wyrzucony z serwera.
    on walking on <blok>: send "chodzisz po %event-block%"Gdy gracz chodzi po danym bloku. <blok> zmieniamy na typ bloku, np. grass (trawa).
    on block physics: block is <blok> cancel eventPodczas fizyki (spadania) bloku. W drugiej linijce <blok> zmieniamy na typ bloku, np. sand (piasek).
     
    Poradnik stworzony przez RaiZeN. Zabraniam kopiowania go na inne fora bez mojej zgody!
     
    Lista nie jest pełna, jeśli chcesz więcej daj lajka :D
  6. Super (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od WiktorMasteR w Lista eventów   
    Siemano!
     
    W tym temacie postaram się opisać wszystkie eventy z Skript.
    Event - Wydarzenie, czyli kiedy ma się dziać ustawiona przez nas czynność.
     
     
    at 18:00send "Jest 18:00!"Czynność zostanie wywołana podczas godziny 18:00.
     
    at 7am in "world"send "Juz swit! Do kopalni, diamenty same sie nie wykopią!"Ta czynność wywoła się o 7 rano czasu Minecraft w danym świecie.
     
    on bed enter: send "Dobranoc!"Gdy gracz pójdzie spać zostanie wywołana czynność.
     
    on bed exit: send "Dobry dzien, dobry dzien... ^^"Gdy gracz wstanie z łóżka. :D
    on block damage: send "Nie griefuj :D"Wywoływane podczas uderzenia w blok (nie zniszczenia).
     
    on mine stone: chance of 1%: drop 1 diamondTa czynność wywoła się tylko wtedy gdy zniszczymy blok (w tym wypadku kamień) kilofem.
     
    on break of stone: send "Zeby dropnac diament musisz kopac kilofem :D"A ta gdy zniszczymy kamień jakimkolwiek narzędziem. :)
     
    on bucket fill: remove bucket from player add milk bucket to playerGdy nabierzemy czegokolwiek do wiaderka.
     
    on burn of wood: broadcast "Las plonie :D"Gdy blok zostanie zniszczony przez ogień (spali się).
    on chat: {chat} is false: cancel event send "Chat aktualnie wylaczony :)"Podczas pisania wiadomości (nie komendy) na chacie.
    on drop: cancel eventGdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku.
    on chunk load: broadcast "Chunk zostal zaladowany"Gdy nowy chunk zostanie załadowany.
    on chunk unload: broadcast "Chunk zostal usuniety"Gdy chunk zostanie usunięty.
    on chunk generate: broadcast "Chunk zostal wygenerowany"Gdy wygeneruje się nowy chunk.
    on click: cancel eventPodczas kliknięcia myszką. Zamiast click można również użyć rightclick (prawy przycisk myszy) i leftclick (lewy przycisk myszy). Wydarzenie on click będzie reagowało na obydwa typy.
    on command "op": cancel event send "Nope :D"Podczas użycia komendy która nie jest stworzona w skrypcie.
    on join: send "Witaj na serwerze :)"Podczas wejścia na serwer. :)
    on quit: broadcast "%player% opuscil serwer"Podczas wyjścia z serwera.
    on consume: set the player's health to 10Podczas zjedzenia/wypicia czegokolwiek. Aby wywołać to po zjedzeniu danej rzeczy należy użyć on consume apple (gdzie apple należy wstawić przedmiot).
    on craft: send "Scraftowales cos"Podczas stworzenia jakiegokolwiek przedmiotu. Aby odwołać się do jednego przedmiotu należy użyć on craft diamond sword (gdzie diamond sword należy wstawić przedmiot). :)
    on damage of <mob>: send "Ataaaaaaaaaaaaaaaaaak"Podczas zaatakowania moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on death of <mob>: send "cos tam"Podczas zabicia moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on dispense of <item>: broadcast "item zostal wyrzucony"Gdy coś zostanie "wyrzucone" z dispensera (dozownika). <item> należy zamienić za przedmiot.
    on drop of <item>: cancel event send "nie wolno :c"Gdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku. <item> ponownie należy zamienić za przedmiot, dodatkowo jeśli chcemy aby aktywowało się to podczas wyrzucenia dowolnego przedmiotu, dajemy event on drop.
    on enderman place/pick: cancel eventGdy enderman podniesie/położy jakiś blok.
    on sheep eat: cancel eventGdy owca zje trawę. :)
    on xp spawn: world is "world" cancel eventGdy zostaną "zespawnione" kuleczki xp (doświadczenia).
    on explode: broadcast "booom"Gdy wybuchnie tnt/creeper.
    on first join: broadcast "Witamy nowego gracza %name of player%"Gdy gracz wejdzie na serwer pierwszy raz.
    on fishing: send "lowisz :D"Gdy gracz kliknie prawym na wędkę (zacznie łowić). Nie zalecam używania, event jest zbugowany.
    on form of <blok>: broadcast "banan"Gdy "uformuje się" naturalnie jakaś konstrukcja, np. duży grzyb, drzewo, woda zamarznie itp. <blok> należy zamienić za typ "formy", np. "mushroom".
    on fuel burn: send "cos tam"Gdy paliwo w piecyku zostanie spalone.
    on gamemode change: send "zmieniles tryb na %gamemode%"Podczas zmieniania trybu gry (gamemode).
    on heal: send "cos"Gdy gracz będzie uleczany (dodawanie serc).
    on hunger meter change: send "twoj poziom glodu spadl/wzrosl"Gdy poziom głodu gracza się zmieni.
    on <blok> ignition: broadcast "%event-block% plonie"Gdy blok zacznie się palić. <blok> należy zamienić za typ bloku, np. wood (drewno).
    on player tool break: send "twoj %event-item% sie zniszczyl"Gdy narzędzie gracza się zniszczy (z powody wytrzymałości).
    on item spawn of <item>: broadcast "..."Gdy przedmiot pojawi się na mapie (w jakikolwiek sposó B). <item> należy zmienić na typ przedmiotu, np. wooden pickaxe (drewniany kilof).
    on join: send "Witaj na serwerze"Gdy gracz wejdzie na serwer.
    on kick: set kick message to "%player% zostal wyrzucony z serwera"Gdy gracz zostanie wyrzucony z serwera.
    on walking on <blok>: send "chodzisz po %event-block%"Gdy gracz chodzi po danym bloku. <blok> zmieniamy na typ bloku, np. grass (trawa).
    on block physics: block is <blok> cancel eventPodczas fizyki (spadania) bloku. W drugiej linijce <blok> zmieniamy na typ bloku, np. sand (piasek).
     
    Poradnik stworzony przez RaiZeN. Zabraniam kopiowania go na inne fora bez mojej zgody!
     
    Lista nie jest pełna, jeśli chcesz więcej daj lajka :D
  7. Super (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od pandax w Pokaż swoje stanowisko!   
  8. Super (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od pandax w Pokaż swoje stanowisko!   
    @Up
     
    Piękne. Pełny profesjonalizm. Zwłaszcza ta nadgryziona kanapka.
  9. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla Libter w Podsumowanie pierwszego roku rządów Libtera (01.07.2016-01.07.2017)   
    Warto zacząć od przeczytania poprzedniego podsumowania:
    I pora na podsumowanie drugiego półrocza - w przeciwieństwie do pierwszego aż tak wiele się nie działo, jednak plany na kolejne półrocze zostały w większości zrealizowane. Brakuje jedynie jeszcze większego wyboru języków na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! oraz forumowej ekonomii i marketu, na którą kiedyś może jeszcze przyjdzie czas...
    08.01.2017: Uwolnienie shoutboxa przez zniesienie różnego rodzaju zakazów wielokrotnie zwiększyło aktywność na nim. 25.01.2017: Dodanie kategorii Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! oraz języków YAML i zwykły tekst na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, przebudowa tytułów zależnych od postów i reputacji. 28.02.2017: Nowe nagrody (Sławny, Aktywny, Pomysłowy, Pisarz, Clickbait) oraz możliwość zabezpieczenia konta aplikacją Google Authenticator. 23.03.2017: Zawieszenie działalności wiki.skript.pl, przez brak zainteresowania została przejęta przez boty oraz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!! 31.03.2017: Nowe nagrody (Inny Konkursowicz, Pomocnik miesiąca, Zaufany, Ambitny, Organizator, Programista). 02.04.2017: Reaktywacja bloga - od tego czasu pojawiło się 11 nowych wpisów. 16.04.2017: Forum jest od teraz chronione przed atakami przez Cloudflare. Statystyki - tym razem zamiast wykresów pojawią się dane od początku działania forum:
    Po zsumowaniu procentów wynik może być wyższy niż 100% ze względu na wliczanie ukrytej zawartości do statystyk, a niewliczanie jej do całości.
    Nowe posty: 01.02.2014 - 01.06.2014: nieco poniżej 9000 postów przez 5 miesięcy działania (~1800 postów/miesiąc, 8% całości). 01.07.2014 - 01.07.2015: ponad 48 000 postów przez 12 miesięcy działania (~4000 postów/miesiąc, 42.5% całości). 01.07.2015 - 01.07.2016: ponad 16 000 postów przez 8.5 miesięcy działania (~1950 postów/miesiąc, 14.5% całości). 01.07.2016 - 01.07.2017: ponad 45 000 postów przez 12 miesięcy działania (~3800 postów/miesiąc, 40% całości). Nowe tematy: 01.02.2014 - 01.06.2014: nieco ponad 1000 tematów przez 5 miesięcy działania (~220 tematów/miesiąc, 6.5% całości). 01.07.2014 - 01.07.2015: nieco poniżej 6 000 tematów przez 12 miesięcy działania (~480 tematów/miesiąc, 35% całości). 01.07.2015 - 01.07.2016: ponad 3 000 tematów przez 8.5 miesięcy działania (~350 tematów/miesiąc, 18.5% całości). 01.07.2016 - 01.07.2017: ponad 7 000 tematów przez 12 miesięcy działania (~600 tematów/miesiąc, 43% całości). Odpowiedzi do prywatnych wiadomości: 01.02.2014 - 01.06.2014: ponad 2 000 odpowiedzi przez 5 miesięcy działania (~440 odpowiedzi/miesiąc). 01.07.2014 - 01.07.2015: ponad 11 000 odpowiedzi przez 12 miesięcy działania (~970 odpowiedzi/miesiąc). 01.07.2015 - 01.07.2016: nieco poniżej 7 000 odpowiedzi przez 8.5 miesięcy działania (~800 odpowiedzi/miesiąc). 01.07.2016 - 01.07.2017: ponad 21 000 odpowiedzi przez 12 miesięcy działania (~1750 odpowiedzi/miesiąc). Nowych prywatnych wiadomości nie ma sensu uwzględniać ze względu na mało znaczące różnice, a liczba rejestracji jest zawyżona przez wymuszanie ich ukrywaniem linków - ponad 65% kont zostało utworzonych po 01.07.2017. Dalsze plany:
    Zaplanowane są dalsze ulepszenia serwisu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Szykuje się współpraca z bardziej rozwiniętym w niektórych kwestiach Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, zobaczymy co z niej wyniknie
  10. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od xfreduz w NoCmds - blokowanie komend   
    wydaje mi sie ze mozna to zrobic w samym skrypcie, mniej wiecej tak:
    on command: if command is "pl" or "plugins": # wiecej komend ... cancel event execute player command "komendaktoranapewnonieistnieje" no i podpiac do tego jakis config
  11. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla happiś w Głosowanie #1 (Kwiecień 2017)   
    przecież norbi jest (chyba) najmłodszy z wszystkich kandydatów
  12. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od Heku w prosty generator sygnatur w php   
    update 06.07.2016
    dodalem prosty design zeby to jakos wygladalo
     
  13. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od rysiek21 w Spolszczenie Skripta   
    Bardzo potrzebne. Jeśli nie znasz angielskiego to nie tykaj skripta, bo jest cały oparty na angielskim.
  14. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od creepek w Lista eventów   
    Siemano!
     
    W tym temacie postaram się opisać wszystkie eventy z Skript.
    Event - Wydarzenie, czyli kiedy ma się dziać ustawiona przez nas czynność.
     
     
    at 18:00send "Jest 18:00!"Czynność zostanie wywołana podczas godziny 18:00.
     
    at 7am in "world"send "Juz swit! Do kopalni, diamenty same sie nie wykopią!"Ta czynność wywoła się o 7 rano czasu Minecraft w danym świecie.
     
    on bed enter: send "Dobranoc!"Gdy gracz pójdzie spać zostanie wywołana czynność.
     
    on bed exit: send "Dobry dzien, dobry dzien... ^^"Gdy gracz wstanie z łóżka. :D
    on block damage: send "Nie griefuj :D"Wywoływane podczas uderzenia w blok (nie zniszczenia).
     
    on mine stone: chance of 1%: drop 1 diamondTa czynność wywoła się tylko wtedy gdy zniszczymy blok (w tym wypadku kamień) kilofem.
     
    on break of stone: send "Zeby dropnac diament musisz kopac kilofem :D"A ta gdy zniszczymy kamień jakimkolwiek narzędziem. :)
     
    on bucket fill: remove bucket from player add milk bucket to playerGdy nabierzemy czegokolwiek do wiaderka.
     
    on burn of wood: broadcast "Las plonie :D"Gdy blok zostanie zniszczony przez ogień (spali się).
    on chat: {chat} is false: cancel event send "Chat aktualnie wylaczony :)"Podczas pisania wiadomości (nie komendy) na chacie.
    on drop: cancel eventGdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku.
    on chunk load: broadcast "Chunk zostal zaladowany"Gdy nowy chunk zostanie załadowany.
    on chunk unload: broadcast "Chunk zostal usuniety"Gdy chunk zostanie usunięty.
    on chunk generate: broadcast "Chunk zostal wygenerowany"Gdy wygeneruje się nowy chunk.
    on click: cancel eventPodczas kliknięcia myszką. Zamiast click można również użyć rightclick (prawy przycisk myszy) i leftclick (lewy przycisk myszy). Wydarzenie on click będzie reagowało na obydwa typy.
    on command "op": cancel event send "Nope :D"Podczas użycia komendy która nie jest stworzona w skrypcie.
    on join: send "Witaj na serwerze :)"Podczas wejścia na serwer. :)
    on quit: broadcast "%player% opuscil serwer"Podczas wyjścia z serwera.
    on consume: set the player's health to 10Podczas zjedzenia/wypicia czegokolwiek. Aby wywołać to po zjedzeniu danej rzeczy należy użyć on consume apple (gdzie apple należy wstawić przedmiot).
    on craft: send "Scraftowales cos"Podczas stworzenia jakiegokolwiek przedmiotu. Aby odwołać się do jednego przedmiotu należy użyć on craft diamond sword (gdzie diamond sword należy wstawić przedmiot). :)
    on damage of <mob>: send "Ataaaaaaaaaaaaaaaaaak"Podczas zaatakowania moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on death of <mob>: send "cos tam"Podczas zabicia moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on dispense of <item>: broadcast "item zostal wyrzucony"Gdy coś zostanie "wyrzucone" z dispensera (dozownika). <item> należy zamienić za przedmiot.
    on drop of <item>: cancel event send "nie wolno :c"Gdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku. <item> ponownie należy zamienić za przedmiot, dodatkowo jeśli chcemy aby aktywowało się to podczas wyrzucenia dowolnego przedmiotu, dajemy event on drop.
    on enderman place/pick: cancel eventGdy enderman podniesie/położy jakiś blok.
    on sheep eat: cancel eventGdy owca zje trawę. :)
    on xp spawn: world is "world" cancel eventGdy zostaną "zespawnione" kuleczki xp (doświadczenia).
    on explode: broadcast "booom"Gdy wybuchnie tnt/creeper.
    on first join: broadcast "Witamy nowego gracza %name of player%"Gdy gracz wejdzie na serwer pierwszy raz.
    on fishing: send "lowisz :D"Gdy gracz kliknie prawym na wędkę (zacznie łowić). Nie zalecam używania, event jest zbugowany.
    on form of <blok>: broadcast "banan"Gdy "uformuje się" naturalnie jakaś konstrukcja, np. duży grzyb, drzewo, woda zamarznie itp. <blok> należy zamienić za typ "formy", np. "mushroom".
    on fuel burn: send "cos tam"Gdy paliwo w piecyku zostanie spalone.
    on gamemode change: send "zmieniles tryb na %gamemode%"Podczas zmieniania trybu gry (gamemode).
    on heal: send "cos"Gdy gracz będzie uleczany (dodawanie serc).
    on hunger meter change: send "twoj poziom glodu spadl/wzrosl"Gdy poziom głodu gracza się zmieni.
    on <blok> ignition: broadcast "%event-block% plonie"Gdy blok zacznie się palić. <blok> należy zamienić za typ bloku, np. wood (drewno).
    on player tool break: send "twoj %event-item% sie zniszczyl"Gdy narzędzie gracza się zniszczy (z powody wytrzymałości).
    on item spawn of <item>: broadcast "..."Gdy przedmiot pojawi się na mapie (w jakikolwiek sposó B). <item> należy zmienić na typ przedmiotu, np. wooden pickaxe (drewniany kilof).
    on join: send "Witaj na serwerze"Gdy gracz wejdzie na serwer.
    on kick: set kick message to "%player% zostal wyrzucony z serwera"Gdy gracz zostanie wyrzucony z serwera.
    on walking on <blok>: send "chodzisz po %event-block%"Gdy gracz chodzi po danym bloku. <blok> zmieniamy na typ bloku, np. grass (trawa).
    on block physics: block is <blok> cancel eventPodczas fizyki (spadania) bloku. W drugiej linijce <blok> zmieniamy na typ bloku, np. sand (piasek).
     
    Poradnik stworzony przez RaiZeN. Zabraniam kopiowania go na inne fora bez mojej zgody!
     
    Lista nie jest pełna, jeśli chcesz więcej daj lajka :D
  15. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od Bobos w ItemRenamer - skrypt na zmianę nazwy przedmiotu   
    Siema
     
    Chciałbym wam zaprezentować mój kolejny skrypt, a mianowicie skrypt który pozwala zmieniać nazwy itemów (działa również z kolorami).
     
    Komendy
     
    /name <nazwa> (items.rename) - Zmiana nazwy itemu
     
    Kod
    options: tag: &3[Renamer]&2command /name [<text>]: trigger: player has permission "items.rename": arg 1 is empty: send "{@tag} Uzyj &e/name <nowa nazwa>&2 aby zmienic nazwe przedmiotu!" else: set the name of player's tool to coloured argument   else:   send "Brak uprawnien!"
  16. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od boleknowak w lanMusicParty - odtwarzanie muzyki w sieci lan   
    prosta aplikacja do odtwarzania muzyki (glownie) w sieci LAN. oparta o node.js, po wpisaniu slow kluczowych, pobiera pierwszy wynik z youtube jako .mp3 i zapisuje, dopiero po tym odtwarza aby zmniejszyc opoznienie pomiedzy klientami.

    screeny
     
    wlasciwosci
    odtwarzanie tej samej muzyki jednoczesnie na wielu urzadzeniach zmiana glosnosci na jednym urzadzeniu skutkuje zmiana glosnosci na taka sama na pozostalych zapauzowanie muzyki na jednym urzadzeniu skutkuje zapauzowaniem na pozostalych prosty system playlist guzik do wlaczenia poprzedniej i nastepnej piosenki customowy odtwarzacz muzyki wyswietlanie miniaturki z youtube na stronie  
    instalacja
    pobierz repozytorium jako zip wypakuj pliki na swoj serwer zmien ip w pliku index.php (linijka 24) na ip swojego serwera jesli chcesz zmienic tez port, upewnij sie ze jest taki sam jak w pliku server.js (linijka 6) otworz konsole i zainstaluj potrzebne moduly (wymienione powyzej) wlacz serwer komenda node server.js gotowe  
    potrzebne moduly
    node.js socket.io youtube-node ytdl-core fs  
    download
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  17. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od _Of3k w lanMusicParty - odtwarzanie muzyki w sieci lan   
    prosta aplikacja do odtwarzania muzyki (glownie) w sieci LAN. oparta o node.js, po wpisaniu slow kluczowych, pobiera pierwszy wynik z youtube jako .mp3 i zapisuje, dopiero po tym odtwarza aby zmniejszyc opoznienie pomiedzy klientami.

    screeny
     
    wlasciwosci
    odtwarzanie tej samej muzyki jednoczesnie na wielu urzadzeniach zmiana glosnosci na jednym urzadzeniu skutkuje zmiana glosnosci na taka sama na pozostalych zapauzowanie muzyki na jednym urzadzeniu skutkuje zapauzowaniem na pozostalych prosty system playlist guzik do wlaczenia poprzedniej i nastepnej piosenki customowy odtwarzacz muzyki wyswietlanie miniaturki z youtube na stronie  
    instalacja
    pobierz repozytorium jako zip wypakuj pliki na swoj serwer zmien ip w pliku index.php (linijka 24) na ip swojego serwera jesli chcesz zmienic tez port, upewnij sie ze jest taki sam jak w pliku server.js (linijka 6) otworz konsole i zainstaluj potrzebne moduly (wymienione powyzej) wlacz serwer komenda node server.js gotowe  
    potrzebne moduly
    node.js socket.io youtube-node ytdl-core fs  
    download
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  18. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla Libter w Aplikacja mobilna na android   
    To poniżej przedstawiam kod aplikacji z zeroma liniami, niestety przy takim budżecie nie udało się zrobić nic więcej
       
  19. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla ICD10 w Święta Święta... Wszędzie Świeta....   
    Ależ musisz mieć cholernie niskie ambicje, skoro na każdym kroku chwalisz się, jak to możesz dawać warny i jak to nie jesteś prawie-moderatorem globalnym.
  20. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla Libter w api.skript.pl - łatwe pobieranie listy graczy na serwerze   
    Adres:
    https://api.skript.pl/server/<adres ip>/ Przykładowa odpowiedź:
    { "address": "fcraft.pl", "online": true, "latency": 58.674, "players": { "online": 7, "max": 64, "list": [ "antek324980", "grzybg84", "ser3ek", "KXandJD", "yangbananek3554", "bestjngever", "WairosLP2" ] }, "version": { "name": "Minecraft 1.12.2", "protocol": 340 }, "description": "\u00a76\u00a7l fCraft.pl v2.3.4.2\n\u00a7e Mniej administracji, wi\u0119cej wolno\u015bci!\n", "favicon": "..." }  
  21. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od Shooterowy w Pokaż swoje stanowisko!   
  22. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Forum 1b   
    Na hostinger.pl możesz zrobić własną stronę, instalacja forum to kilka kliknięć.
  23. Polubienie (+1)
    theneuetimes przyznał(a) reputację dla tropereks w WDZ: Norbi o forum   
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  24. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od KiwoPL w [1.7][1.8][easyhc]CoreSV.PL   
    Izihace, połączenie dwóch sprzecznych słów: easy (pl. łatwy) i hardcore to niezwykle orginalny i rzadko spotykany tryb cechujący się brakiem jakiejkolwiek przyjemności z rozgrywki, ponieważ poziom trudności nie występuje/jest ujemny. Jest to siedlisko dzieci które oglądając na YT wojny gildi na serwerach hardcore zapragneły samodzielnie wziąść udział w takich zdarzeniach, lecz są zbyt leniwe by grać na prawdziwym hardcore, więc wolą jego parodię z dropem 3593169084247 diaxów z jednego bloku. Dodatkowo nie ma na nich banów za śmierć co jest cechą rozpoznawczą serwerów HC, więc izihace są ha ce tylko z nazwy. Większość tego [ciach]a zakładane jest na hostingu z magiczną końcówka .ench przez osobniki poniżej 12 roku życia bawiące sie w ,,adminuw". Poziom kultury graczy jak i (obowiązkowo ogarnientej) administracji jest bardzo niski. Serwery takie od strony technicznej to dno, nawet podstawowe pluginy nie są poprawnie skonfigurowane. Dodatkowo kanały mające od 5 do 30 subów zaśmiecają YT reklamą tego [ciach]a.

    Dziękuję pozdrawiam.
  25. Polubienie (+1)
    theneuetimes otrzymał(a) reputację od Norbi w Skript Development Team   
    @Norbi
    dokladnie, dlatego dalem "nie" w ankiecie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...