Skocz do zawartości

Wiewi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od gamemoefx w Za zabicie osoby = 100$   
    on death: execute console command "/eco give %vicktim% 100" send "&aDostałeś 100$!" jak nie działa to pisz
  2. Polubienie (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od jaku49 w Poradnik - Zmienne   
    Cześć!
    Chcę wam dzisiaj pomóc z ogarnięciem zmiennych.
    Można za ich pomocą robić naprawdę kozackie rzeczy!
    PS: Jeśli coś będzie nie działało zgłoś mi to na pw ;D
    1. Dodawanie ilości do zmiennych:
    Może napisać skrypt np. Na to ile razy gracz umarł , albo ile razy wykopał stone
    Musimy zrobić mechanizm żeby dodawało nam 1 do zmiennej którą sobie ustawimy wygląda to tak:
    on break of stone: #Ilość wykopanego stone add 1 {"tu ustaw swoją zmienną"} #Na samym początku musi nyć "%player%"! np. "{%player%.kopstone}" on death: #Ilość dedów add 1 {"tu ustaw swoją zmienną"} #ta sama zasada cow pierwszym przykładzie ale końcówka musi być inna! np. "{%player%.dedy}" 2. Losowanie itemów za pomocą zmiennych:
    Zastosowałem tą metode losowania itemów w jednym z moich skryptów
    Wygląda ona tak:
    #To ten skrypt: variables: {RandomCobble.%player%} = 1 #ustawia zmienną na 1 command /cobblex: permission: wiewi.cobble.give permission message: "&8>> &cEj no co ty!" trigger: give a 48 named "&fCobble&cX" to the player on break: if player is holding a 48 named "&fCobble&cX" clear {RandomCobble.%player%} #wyczyszcza zmienną remove 1 48 named "&fCobble&cX" from player wait a tick set {RandomCobble.%player%} to a random integer from 1 to 1 #ustawia zmienną na 1 do 1 jeśli to chcesz zmienić wpisz tak np. 1 to 10 if {RandomCobble.%player%} is 1: #jeśli zmienna wylosuje 1 ma dać taki item: give a chest named "text" to the player Jak na razie to tyle
    Będę dopisywał kolejne punkty kiedy indziej bo muszę się uczyć przez weekend
  3. Polubienie (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od bludis w Poradnik - Zmienne   
    Cześć!
    Chcę wam dzisiaj pomóc z ogarnięciem zmiennych.
    Można za ich pomocą robić naprawdę kozackie rzeczy!
    PS: Jeśli coś będzie nie działało zgłoś mi to na pw ;D
    1. Dodawanie ilości do zmiennych:
    Może napisać skrypt np. Na to ile razy gracz umarł , albo ile razy wykopał stone
    Musimy zrobić mechanizm żeby dodawało nam 1 do zmiennej którą sobie ustawimy wygląda to tak:
    on break of stone: #Ilość wykopanego stone add 1 {"tu ustaw swoją zmienną"} #Na samym początku musi nyć "%player%"! np. "{%player%.kopstone}" on death: #Ilość dedów add 1 {"tu ustaw swoją zmienną"} #ta sama zasada cow pierwszym przykładzie ale końcówka musi być inna! np. "{%player%.dedy}" 2. Losowanie itemów za pomocą zmiennych:
    Zastosowałem tą metode losowania itemów w jednym z moich skryptów
    Wygląda ona tak:
    #To ten skrypt: variables: {RandomCobble.%player%} = 1 #ustawia zmienną na 1 command /cobblex: permission: wiewi.cobble.give permission message: "&8>> &cEj no co ty!" trigger: give a 48 named "&fCobble&cX" to the player on break: if player is holding a 48 named "&fCobble&cX" clear {RandomCobble.%player%} #wyczyszcza zmienną remove 1 48 named "&fCobble&cX" from player wait a tick set {RandomCobble.%player%} to a random integer from 1 to 1 #ustawia zmienną na 1 do 1 jeśli to chcesz zmienić wpisz tak np. 1 to 10 if {RandomCobble.%player%} is 1: #jeśli zmienna wylosuje 1 ma dać taki item: give a chest named "text" to the player Jak na razie to tyle
    Będę dopisywał kolejne punkty kiedy indziej bo muszę się uczyć przez weekend
  4. Super (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od Filiperys w Skrypt na rzucaneTNT [WAZNE]   
    prosz on load:
     
    on load: set {_tnt} to "rzucane tnt" new Recipe {_tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{1, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{2, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{3, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{4, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{5, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{6, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{7, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{8, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setIngredient{9, 64 tnt}; {_tnt}.Recipe.setResult{tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane tnt"}; {_tnt}.Recipe.register{}; on right click with tnt: if name of player's tool is "&4Rzucane tnt": if player has permission "Rzucanetnt": if player's gamemode is creative: shoot tnt with speed 1 else: remove 1 tnt named "&4Rzucane tnt" from player shoot tnt with speed 1 on place tnt: if name of player's tool is "&4Rzucane tnt": cancel event  
  5. Polubienie kappy (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od Felloweqq w MyHome   
    MyHome by WiewiPL
    Cześć
    Jeśli potrzebujcie skryptu na domy dobrze trafiliście!
    UWAGA!
    Skrypt jest w wersji beta!
    Mogą zjawić się błędy!
    Jak na razie brak komendy do usuwania domów!
    Zalety
    -Skrypt w pełni do konfiguracja dla was
    -Możliwość ustawiania domów z nazwą (możesz ustawić ich kilka)
    -Skrypt bardzo krótki a praktyczny
    -Nie ma tych *słabych wiadomości jak z essentialsa (tak swoją drogą czy tylko mnie wkurza to że w essentials wszystko jest kolorem &6?)
    Wady
    -Brak komendy /deldom
    -Brak listy home
    Komendy
    -/ustawdom <nazwa>. Ustawia twój dom
    -/dom <nazwa>. Teleportuje cię na twój dom
    Informacje
    Jest to skrypt który został robiony za pomocą pluginu Skrypt tam w folderze scripts był skrypt o nazwie home jest tam napisane jak napisać taki skrypt
    Skrypt ten będę rozbudowywał najdłużej
    Download
    Skrypt MyHome Wersja: Beta.v.1
      MyHome Wersja: Beta.v.2
    Cześć dzisiaj udostepniam wam skrypt za aktualizacją
    Można już usuwać domy!
    Download:
     
    Dobra ludzie odpowiadam na krytykę.
    Bardzo mnie to cieszy że odpowiadacie i w jakimś sensie niektórzy chcą pomóc
    Dlaczego skrypt jest taki jaki jest?
    Dlatego że
     Mam 10 lat
    Dopiero się uczę a dla tych mniej ogarniętych daje te skrypty może komuś się przyda
    Jeśli nie chcecie mieć tego skryptu 
    To nikt was nie zmusza
    Nie chce żebyście pomysleli że jestem małym dzieciątkiem które nie poradzi sobie z hejtem
    tylko wkurza mnie to jak na przykład pisał jaku:
    "Nic nowego, nie da się oczywiście /home bo po co skoro jesteśmy w Polsce /dom"
    Jak nie podoba komuś się komenda to niech se zmieni i po problemie 
    W każdym razie 
    Chce niedługo wprowadzić nową aktualizacje
    KONIEC
  6. Polubienie kappy (+1)
    Wiewi przyznał(a) reputację dla xAxee w End stone o nazwie   
    Prosze
    on place of end stone: if player's tool is end stone named "&5&lStoniarka": wait 0.5 second set block above event-block to stone on break of stone: if block under event-block is end stone: wait 1 second set event-block to stone on break of end stone: cancel event drop end stone named "&5&lStoniarka"  
  7. Polubienie (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od jaku49 w Linijki w lore   
    Dzięki działa ;D
  8. Polubienie kappy (+1)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od bludis w Drop   
    ok działą dzieki
     
  9. Ale o co chodzi (0)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od LloydPL w Skrypt na pytanie   
    Cześć ma do was prośbę czy ktoś by napisał mi skrypt na komendę:
    /pytanie
    I jakby ktoś napisał tą komendę i pytanie po tym to wyświetliło by się wszystkim graczom to pytanie.
    Z góry Dziękuję ;D
  10. Polubienie kappy (+1)
    Wiewi przyznał(a) reputację dla xAxee w Skrypt na komendę /zmiennick   
    Powinno juz byc z pogrubionym
  11. Polubienie (+1)
    Wiewi przyznał(a) reputację dla xAxee w PremiumCase   
    zamiast tworzyć nowa zmienna dla kazdego gracza ktory otwiera skrzynie mozesz uzyc {_los} …
  12. Smutny kocur (0)
    Wiewi otrzymał(a) reputację od xAxee w PremiumCase   
    Przedstawiam wam mój pierwszy skrypt
    od razu przepraszam za błędy
    będę starał się je naprawić
    Komenda na wzięcie PremiumCase
    /skrzynka
    Link do skryptu
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    (Jeszcze gdy próbujcie otworzyć case klikajcie w powietrze bo jak klikacie w ziemie postawi wam się skrzynka  mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi)
    Dodałem kilka itemów
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zapomniałem wymagany plugin: Skript
    Drugi Update tego skryptu teraz gracz nie dostaje po 1 itemie a po 3:
    Link:
    Mam dla was aktualizacje skryptu!
     
    Komenda żeby przywołać skrzynkę:
    /premka {Gracz}
    Dodałem to że jak skrzynkę się postawi na ziemi to nie postawia się skrzynka a otwiera się case
    Jeśli znajdziecie jakieś błędy piszcie 

     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...