Skocz do zawartości

RickPlayingPL

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    384
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Necesku w [SkQuery] JSON Message   
  2. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Dudek w fontanna - push bloków   
    Wgraj nowego SK+ Tez tak mialem na jakiejs wersjii, i popraw %loop-value% na loop-value (linijka 3)
  3. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Usunięty#22910 w [SkQuery] JSON Message   
  4. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Neeviq w Zmiana nicku nad głową i na Tabie   
    Plugin SkriptTag, a na tabliste poszukaj w dokumentacjii skripta
  5. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od wojtess w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  6. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od kubastion w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  7. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Xawers105 w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  8. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od _SmileCraft_ w Splegg - skrypt na minigrę   
    SPLEGG BETA v1.0
     
    Witam, jest to mój pierwszy Skript na MIniGames więc proszę o wyrozumiałość, w wersji BETA jest dostępne stworzenie tylko jednej areny, w wersji v2.0 postaram się dodać sklep w którym będzie można kupywać przedmioty za wygrywanie aren.
     
    Instrukcja:
    1. Aby ustawić główny spawn w którym gracze będą się pojawiać po wygraniu/przegraniu areny nalezy wpisać komendę /splegg setlobbyspawn
    2. Aby ustawić lobby na arenie należy wpisać /splegg setarenalobbyspawn
    3. A na końcu aby ustawić spawn na arenie należy wpisać /splegg setarenaspawn
    4. Aby nasza arena mogłaby się regenerować musimy posiadać plugin WorldRebuild
    Wszystkie komendy skriptu: /splegg help
     
    Uprawnienia:
    - splegg.admin
     
    Regeneracja świata:
    Upewnij się że posiadasz plugin WorldRebuild, a następnie wpisz w świecie "arena" /wr save arena
     
    KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Arena musi mieć nazwę świata "arena"
     
    WYMAGANIA: SKRIPT, SKRIPT+ 2.0
  9. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od creepek w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  10. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Pecie w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  11. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Messie991 w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  12. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Kulegg w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  13. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od HeroseQ w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  14. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od multikontotreekt_ovie w Biblioteki bukkit - Eclipse   
    O dzieki szukalem tego tez bardzo :)
    Bo znalazlem tylko na wersje 1.7.9 (zmienianie ciagle wersji jest nudne ;-;)
  15. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Biblioteki bukkit - Eclipse   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - (bukkit-1.7.2-R0.3.jar, bukkit-1.7.9-R0.2.jar)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  16. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od boleknowak w ••• Najlepszy TRYB? Zaglosuj sam! •••   
    Mam dylemat jaki tryb serwera bedzie najlepszy.
    Ponizej macie liste trybow wraz w krotkimi opisami.
    Glosujcie!
     
    ➤ Super Walls
    Bardzo podobny do trybu The Walls. Dwie druzyny maja 10 minut na przygotowanie swojego ekwipnku po czym sciany opadaja i zaczyna sie walka. Dopoki welna druzyny nie jest zniszczona gracze z tej druzyny moga sie odradzac. Wygrywa ostatnia zywa na mapie druzyna.
    Czas gry: okolo 20-25 minut
     
    ➤ Arena Champions
    Gra w bardzo podobna do trybu Arena Brawl z serwera Hypixela. Cztery gracze na arenie walcza przeciwko sobie uzywajac widowiskowych umiejetnosci. Kazdy gracz na po starcie gry otrzymuje 2000 HP. Dodatkowo w lobby serwera bedzie mozna ulepszyc swoje obrazenia zadawane w grze, maxymalna ilosc energii czy HP z ktorym rozpoczynamy gre. Wygrywa ostatni zyjacy gracz na arenie.
    Czas gry: okolo 3-6 minut
     
    ➤ UHC 
    Po starcie gry gracze sa teleportowani na randomowe miejsce na nowo wygenerowanej mapie. Regeneracja zycia jest wylaczona (Mozna uzywac zlotych jablek do regenracji zycia) oraz granica mapy ktory nie ublaganie zbliza sie do srodka mapy. Wygrywa ostatni zyjacy gracz na mapie.
    Czas gry: okolo 30-40 minut
     
    Za wszystkie bledy przepraszam :)
  17. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od K_A196 w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  18. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Fajerowskyy. w Skrypt na drop ze stone   
    Swiat nie byl by taki sam jezeli bys tego SUPER dropu ze strone nie stworzyl (moge tez skorzystac z 2498725490275 innych ale dobra...)
  19. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od #Aperture w EULA   
    Wat? Rezygnujesz z pisania skryptow bo nie mozesz dac vipowi darmowych diaxow/itow or something else... (p2w w polsce jest poprostu wszedzie...). Wedlug mnie dobrze ze tak zrobili bo to mnie troche denerwowalo ze kazdy kto zaplacil byl lepszy odemnie... Fajnie jest gdy ja (ironowy gosciu) bije sie z diaxowym prot4 albo ze jakis noob kupi vipa i ma odrazu gildie na jakims serwerze z nic nie robienia... (kocham p2w <3)
  20. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Norbi w Skrypt na drop ze stone   
    Swiat nie byl by taki sam jezeli bys tego SUPER dropu ze strone nie stworzyl (moge tez skorzystac z 2498725490275 innych ale dobra...)
  21. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od KeVin000 w Jak zrobić, żeby działała tylko gąbka nazwana   
    on place of sponge: send "stwotrzyles generator!" set {generator::%event-location%} to trueon break of sponge: {generator::%event-location%} is set: send "zniszczyles generator!" delete {generator::%event-location%}
  22. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od ZychuPL w Splegg - skrypt na minigrę   
    SPLEGG BETA v1.0
     
    Witam, jest to mój pierwszy Skript na MIniGames więc proszę o wyrozumiałość, w wersji BETA jest dostępne stworzenie tylko jednej areny, w wersji v2.0 postaram się dodać sklep w którym będzie można kupywać przedmioty za wygrywanie aren.
     
    Instrukcja:
    1. Aby ustawić główny spawn w którym gracze będą się pojawiać po wygraniu/przegraniu areny nalezy wpisać komendę /splegg setlobbyspawn
    2. Aby ustawić lobby na arenie należy wpisać /splegg setarenalobbyspawn
    3. A na końcu aby ustawić spawn na arenie należy wpisać /splegg setarenaspawn
    4. Aby nasza arena mogłaby się regenerować musimy posiadać plugin WorldRebuild
    Wszystkie komendy skriptu: /splegg help
     
    Uprawnienia:
    - splegg.admin
     
    Regeneracja świata:
    Upewnij się że posiadasz plugin WorldRebuild, a następnie wpisz w świecie "arena" /wr save arena
     
    KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Arena musi mieć nazwę świata "arena"
     
    WYMAGANIA: SKRIPT, SKRIPT+ 2.0
  23. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Zasepamen w Event w danym regionie oraz spawn mobów   
    set helmet of spawned entity to diamond helmetapply swiftness 1 to spawned entity for 5 secondsitp...
  24. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Zasepamen w Zapis lokalizacji do pliku i odczyt   
    Po tym
    set {_loc} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) of world {_world}Dajesz:
    set pitch of {_loc} to {_pitch}set yaw of {_loc} to {_yaw}Wymaga:
    RandomSk
  25. Polubienie (+1)
    RickPlayingPL otrzymał(a) reputację od Zasepamen w Usuwanie z pliku yml? Możliwe?   
    Usun plik
    delete "plugins/Costam/x.yml"Potem zas stworz
    create file "plugins/Costam/x.yml"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...