Skocz do zawartości

piter909

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    piter909 otrzymał(a) reputację od Kubuz69 w Problem z skryptem drop   
    on break of stone: if chance of {@diamond}: give "%random integer between 1 and 2% diamonds" parsed as item to player send "DIAMENT!" to player
  2. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla herhor67 w dodawanie do listy aktualnego stanu HP loop-entity   
    Hmm, musisz wiedzieć że jeżeli lista ma fromat np.
    {lista::1} i {lista::2} to przy loopie one zawsze się ułożą od najmniejszego indexu do największego, nawet jeżeli te liczby są ułamkiem, jak w przypadku hp.
    Jeżeli loop-index jest stringiem to układają się alfabetycznie.

    Lista z życiem ma wygląd "hp => entity"
    Dobra, tak więc dla wszystkich smoków ustawiam zmienną {_kill::%loop-entity%} na true
    ma ona wygląd "entity => true"
    Potem zapętlam listę hp (czyli od najmniejszego hp zaczynając) i usuwam zmienną {_kill} dla tego smoka.
    Po czym wychodzę z loopa żeby to się stało tylko dla tego jednego smoka :D
    Potem znowu zapętlam smoki, sprawdzam czy {_kill::%loop-entity%} jest true i usuwam tego dziada xD

    Trochę skomplikowane, można to było zrobić z samą listą hp (bez listy kill) ale tak mi najpierw przyszło do głowy :)
  3. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla herhor67 w dodawanie do listy aktualnego stanu HP loop-entity   
    command /zabijsmoki: trigger: loop all enderdragons: set {_lista::%health of loop-entity%} to loop-entity set {_kill::%loop-entity%} to true loop {_lista::*}: clear {_kill::%{_lista::%loop-index%}%} clear {_lista::%loop-index%} exit loop loop all enderdragons: {_kill::%loop-entity%} is true: delete loop-entityPewnie można krócej, ale to powinno zadziałać.
  4. Polubienie (+1)
    piter909 otrzymał(a) reputację od Shooterowy w Bug? Operacje z enchantantami na zmiennych parsed as item nie dzialaja, jeśli przedmiot jest nazwany   
    Więc tak. To jest bug. Nic z tym się nie zrobi. Można jedynie najpierw sformatować item jako nienazwany, a potem go sczytać do zmiennej i nadać mu spowrotem nazwe. Lipton i tyle. Od jutra przerzucam się na jave bo skript ma ostre ograniczenia + ma sporo bugów. ;c
  5. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla sopher w wysyłanie komend przez RCON i komendy w skript   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  6. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla sopher w RCON i skriptowe komendy   
    Gówno prawda xd
    Mi tam zawsze działały komendy z skripta wykonywane przez RCON :>
    command /sprawdz: executable by: console trigger: send "Jak widac wszystko dziala :>" to console if(isset($wyslij)) { $rcon->send_command("sprawdz"); } 
    Używam Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!od Chrisa Churchwella.
     



  7. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla Yaacob w RCON i skriptowe komendy   
    Sopher ma rację komendy skripta są normalnie wykonywane przez RCON , spróbuj podmienić sender na executor - zawsze dziala. (if executor is console:) . dodatkowo możesz ominąć twn if zamiast wszedzie dawac send to console lub send to player wpisać send to executor
  8. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla Shooterowy w On spawn of an ender dragon   
    on spawn: if event-entity is an enderdragon: lub
    on spawn: if event-entity is an ender dragon:
  9. Polubienie (+1)
    piter909 otrzymał(a) reputację od SkepsonTV w [SkQuery] Lambdy - lambdy i predykaty   
    Da się do tych lambd przypisać coś w stylu "Else" lub "else if"?
    Bez tego, jeśli nie ma, są troszkę bezużyteczne (poza momentami, gdzie są same warunki bez else) ;/
  10. Polubienie (+1)
    piter909 przyznał(a) reputację dla Norbi w Zamiana number na text   
    set {_dlugosc.max.zmienna.przejsciowa} to "{@Blok.wytrzymalosc.ilosc}"
  11. Polubienie (+1)
    piter909 otrzymał(a) reputację od Norbi w Antylog   
    Napisz proszę jak rozwiązałeś swój problem, aby inni wiedzieli na przyszłość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...