Skocz do zawartości

SH4DOW947

Użytkownik
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SH4DOW947 w dniu 6 kwietnia 2018

Użytkownicy przyznają SH4DOW947 punkty reputacji!

O SH4DOW947

  • Tytuł
    Początkujący III
  • Urodziny 20 lipca

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    _xsh4dow

Metody kontaktu

  • Discord
    s৸ΛÐӨЩ#2719

Ostatnie wizyty

345 wyświetleń profilu
  1. SH4DOW947

    Autoryzacja BP

    Nie chodzi mi dokładnie o wersję Minecrafta, z jakiej łączy się gracz do serwera, bo ją da się sprawdzić (gracz przy pingowaniu i dołączaniu do serwera wysyła pakiet Handshake, w którym jest zawarty protokół, np. 47 to MC 1.8.8, 404 to MC 1.13.2, itd). Chodziło mi o nazwę okna i nazwy wersji w .minecraft, tego nie sprawdzisz.
  2. Możesz sprawdzić wersję z jakiej graczy jest połączony za pomocą TuSKe, np. on join: broadcast "Gracz %player% polaczyl sie z wersji %minecraft version of player%."
  3. SH4DOW947

    Autoryzacja BP

    Z poziomu serwera nie da się sprawdzić nazwy okna ani nazwy wersji, z której gracz jest połączony.
  4. W konfiguracji pluginu, tam gdzie masz redis: zamień wartość z true na false i kilka linijek nad tym po prostu skonfiguruj MySQLa. A tak btw. to ten plugin jest do pobrania razem z kodem za darmo na GitHubie. xd
  5. SH4DOW947

    Deop plugin

    Nie testowałem, ale powinno działać.
  6. SH4DOW947

    Problem z reload

    Wpisanie komendy /reload to jedna z najgorszych rzeczy, które możesz zrobić. Błędy masz, bo masz na serwerze wgranego ProtocolLiba, który niezbyt lubi się z takim przeładowywaniem serwera. Jedyne co możesz zrobić to wywalić ProtocolLiba (jeśli żadne inne pluginy z niego nie korzystają) lub po prostu zamiast przeładowywać to włączać i wyłączać serwer ręcznie.
  7. SH4DOW947

    Skrypt na schowek

    Bardziej niż skrypt preferowałbym plugin. Tutaj jest jeden fajnie rozbudowany: https://www.youtube.com/watch?v=blcrIo7_Sgg
  8. Wgraj na serwer plugin na logowanie, np. AuthMe albo LogIt. Jak pobierzesz AuthMe to w pliku plugins -> AuthMe -> config.yml w linijce 142 ustaw ForceSingleSession na true, jeśli masz false.
  9. SH4DOW947

    Skrypt Na Kity W Gui!

    Ale ja nigdzie nie napisałem, że w jednej sekundzie... To tak. 1 kit gracz odebrany przez jedną osobę = 1 nowa zmienna {c.%player%.gracz} o wartości 7200 - tak, jak ustawiłeś w skrypcie. Więc dla tego, jednego gracza co sekundę będzie dopisywało do variables.csv zmienną {c.%loop-player%.gracz} tylko, że z wartością o 1 mniejszą niż wcześniej. Dopóki ta zmienna nie będzie mniejsza od 1 to będzie się tak powtarzało. Finalnie przez 2h zyskasz piękne 7200 linijek za jednego kita od jednego gracza, teraz tylko pomyśl sobie, że na serwerze (np. 100 osób) większość graczy odebrała chociażby 2 kity... Tutaj nie ma różnicy, czy w tym samym momencie wszyscy odebrali, czy w ciągu 2 godzin.
  10. SH4DOW947

    Skrypt Na Kity W Gui!

    Skrypt jest po prostu słaby, @SupcioXD Twój tak samo, tylko masz zablokowaną możliwość kopiowania. Nie ma konfiguracji, każdy kit trzeba robić osobno w kodzie przez co zajmuje to o wiele więcej miejsca i jest mało wydajne. Może spróbuj zrobić funkcję z nazwą kitu, graczem i itemkami pobieranymi z configu i po prostu komendą odpalaj tę funkcję. A co jak na serwerze będzie np. 100 graczy i większość weźmie po 2 kity? Serwer będzie miał lagi, a plik variables.csv będzie przybierał setki linijek na sekundę (100 graczy * np. 2 odebrane kity = 200 linijek/s)! Nie aktualizujesz ekwipunku graczom co sekundę, więc na spokojnie można tutaj dać np. 10 sekund, gracze i tak nie odczują różnicy.
  11. Ja bym chyba zagrał, szczerze to pvp z 1.9 podoba mi się o wiele bardziej niż to ze starszych wersji, przynajmniej gra nie polega na odpaleniu makra albo waleniu w myszkę. Fajnie byłoby gdyby przy wyborze areny było można wybrać czy walka ma być z pvp z 1.8, czy z wyższych wersji.
  12. W logach nie ma żadnych błędów czyli najprawdopodobniej masz wgrane jakieś pluginy, przez które wyłącza Ci się serwer. Podaj je.
  13. Jak mamy pomóc gdy nawet nie wiemy czemu się serwer wyłącza? Daj logi
  14. @Myrlakusss Myślę, że chodziło mu o to, że można połączyć się przez query z serwerem i zobaczyć wszystkie pluginy, graczy, itd. @RendiPlay Jak chcesz zabezpieczyć widoczność pluginów to w bukkit.yml -> settings -> query-plugins -> false, a jak chcesz całkowicie to wyłączyć to w server.properties -> enable-query -> false i gotowe, tylko jak skorzystasz z drugiej opcji to nie będzie widać Twojego serwera na stronach typu mclista.pl. Tak to wygląda:
×