Skocz do zawartości

Uzi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    422
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Skrypt na blokade nazwy   
    on join: name of player contains "12345" or "54321" or "141" kick player due to "dziwna nazwa wyjasnij dc"  
  2. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Skrypt na losowe miejsce respawnu przy pierwszym wejściu na serwer/po śmierci.   
    wywala bo jest funkcja while....

    sprawdź to - (ale skoro while nie działa to coś musi być nie tak i pewnie ten skrypt będzie wywalał brak lokacji)
     
    function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: loop 500 times: {_return} is not set set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on rightclick: set {_} to getRandomLoc() if {_} is set: teleport player to {_} send "&ateleportowano do losowej lokalizacji" else: send "&cNiestety nie udało się wygenerować losowej lokalizacji" sprawdź to sobie - działa po kliknięciu prawym przyciskiem myszki

    dodatkowo wypisz wersję skripta i posiadane dodatki

    zobacz czy teleportuje, czy działa i tak dalej jak nie to pisz
     
  3. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Skrypt na losowe miejsce respawnu przy pierwszym wejściu na serwer/po śmierci.   
    ŁEO ŁEO
     
    świat world:
    albo nie istnieje albo jest pusty albo jest zalany wodą / lawą
  4. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na losowe miejsce respawnu przy pierwszym wejściu na serwer/po śmierci.   
    W takim razie spróbujemy opóźnić teleportację.
    function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on first join: wait 1 tick teleport player to getRandomLoc() on respawn: set respawn location to getRandomLoc() Jeżeli nie pomoże, zwiększ delay na przykładowo 'wait 10 ticks', 'wait 1 second', itd.
  5. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Zapisywanie kordów   
    Ale z czego to są komendy? Same z siebie się nie wzięły.
  6. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na działanie kilofa   
    Na przyszłość pamiętaj, aby w zleceniu zawierać wszystko, co ma mieć skrypt.
    on click: player's tool is any pickaxe named "&cEmsoPICK" kill player  
  7. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Usunięty#19006 w Skrypt na działanie kilofa   
    on leftclick: if player is holding diamond pickaxe named "&cEmsoPICK": ban %player% #lub execute console command "ban %player%" wybierz sobie ;D on rightclick: if player is holding diamond pickaxe named "&cEmsoPICK": ban %player% #lub execute console command "ban %player%" wybierz sobie ;D nawet nie powiedziałeś jaki to ma być kilof..
     
  8. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na działanie kilofa   
    Proszę.
    on click: player's tool is any pickaxe named "&cEmsoPICK" kick player due to "&cMasz bana!" ban player due to "&cMasz bana!" EDIT:
    @jhgggg To już jego problem, wystarczy użyć wyrażenia 'any pickaxe'. Dodatkowo zapomniałeś o wyrzuceniu gracza przy banowaniu.
  9. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla xAxee w Skrypt na szanse dropu z komendy   
    command /dynia [<text>]: trigger: add 10 pumpkin to player chance of 50%: add 10 diamond to player  
  10. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na oddawanie itemów do zadań.   
    1. Na przyszłość prosiłbym o to, aby sprecyzować swoje zlecenie, gdyż teraz dorabianie rzeczy w skrypcie nie jest ani mi, ani tobie na rękę.
    2. Jak ma wyglądać ta lista? Od myślników? Pamiętaj, żeby sprecyzować jakoś jej długość oraz sposób wyświetlania, gdyż zgaduję, że w końcu będzie tam kilkaset jak nie kilka tysięcy graczy.
  11. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla xAxee w Skrypt na oddawanie itemów do zadań.   
    W jednej wiadomości
    command /ciastka [<text>]: trigger: if {misjaCiastka::ukonczone::*} contains player: send "&cJuż ukończyłeś te zadanie!" to player stop if player doesn't have 32 cookies: send "&cPotrzebujesz &632 &cciastka, aby móc ukończyć te zadanie!" to player stop remove 32 cookies from player's inventory give player 5 diamonds add player to {misjaCiastka::ukonczone::*} send "&aPomyślnie ukończyłeś zadanie z ciastkami!" to player command /misjalist [<text>]: permission: admin permission message: Nie masz uprawnien trigger: send "&7Misje ciastka ukonczyli: " send (join {misjaCiastka::ukonczone::*} with "&7, &r") Od pałz
    command /ciastka [<text>]: trigger: if {misjaCiastka::ukonczone::*} contains player: send "&cJuż ukończyłeś te zadanie!" to player stop if player doesn't have 32 cookies: send "&cPotrzebujesz &632 &cciastka, aby móc ukończyć te zadanie!" to player stop remove 32 cookies from player's inventory give player 5 diamonds add player to {misjaCiastka::ukonczone::*} send "&aPomyślnie ukończyłeś zadanie z ciastkami!" to player command /misjalist [<integer>]: permission: admin permission message: Nie masz uprawnien trigger: if arg is not set: set {_n} to 1 else: set {_n} to arg send "&7Misje ciastka ukonczyli: " loop 10 times: if {misjaCiastka::ukonczone::%loop-integer * {_n}%} is set: send " &8- &a%{misjaCiastka::ukonczone::%loop-integer * {_n}%}%" send "&7Strona &a%{_n}%&7/&c%rounded up (size of {misjaCiastka::ukonczone::*})/10%" (nie było testowane)
  12. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla xKameelos w Skrypt na randomowy teleport co 1h   
    Problem został rozwiązany.
  13. Polubienie (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Błąd   
    1. Od kiedy wyskakuje ten błąd? Przypomnij sobie co zrobiłeś, że nagle tak się stało.
    2. Kiedy dokładnie ten błąd wyskakuje?
    3. Dlaczego masz TuSKe (fork TukeNuke'a)? Przecież to jest wersja jedynie na 1.12.2.
  14. Polubienie (+1)
    Uzi otrzymał(a) reputację od Kormic w Skrypt na randomowy teleport co 1h   
    Dziękuję za pomoc
  15. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na randomowy teleport co 1h   
    Dobra, zauważyłem błąd. Był on konkretnie w linijce nr 16, warunek zamiast sprawdzać czy zmienna jest ustawiona, sprawdzał czy zmienna nie jest ustawiona.
    Zedytowałem moją pierwszą odpowiedź (zawarty w niej skrypt).
  16. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na kity (bez potrzeby używania essentialsa)   
    Dobrze, a teraz wymienię wszystkie błędy występujące w tym skrypcie. Z góry przepraszam moich poprzedników, jeżeli przypadkiem kogoś powtórzę.
    1. Nie używaj format slota. Jest zbugowany i niemalże każdy o tym wie. Widziałem również propozycję użycia TuSKe do formatowania GUI. Nie ma sensu operować na starym jak świat dodatku, w którym niewielka część funkcji poprawnie działała (chociaż ty używasz 1.8.8, być może znajdziesz dobrze funkcjonujące starsze wersje (istnieje jeszcze oczywiście fork TuSKe autorstwa TukeNuke'a, korzystałem z niego i szczerze... niewiele rzeczy tam poprawnie działało)). Jedyną rzeczą, którą polecam, jest 'set slot' z natywnego Skripta. Ewentualnie rzuć okiem na formatowanie GUI z pomocą skryptu mGUI Pana Marudy (tutaj niewiele mam do powiedzenia, gdyż nie miałem jeszcze okazji z niego skorzystać).
    2. Co do tego...
    open chest with 3 rows named "&8» &c&lDostepne zestawy:" to player wait 5 ticks if {kitgracz:%player%} is true: Używanie delayów przy formatowaniu GUI jest niezwykle niebezpiecznym zabiegiem. W tym przypadku można dość łatwo to zbugować. Podczas gdy patrzysz się na skrzynkę, wpisujesz komendę z GUI, od razu je zamykasz i otwierasz wcześniej wspomnianą skrzynkę. No i voilà! Tym sposobem zbugowałeś GUI. Podejrzewam, że podobnie zadziała również w przypadku szybkiego otwarcia własnego ekwipunku.
    3. Jeżeli chodzi o ten fragment kodu (oraz kilka innych mu podobnych):
    set {kitgracz:%player%} to false wait 30 seconds set {kitgracz:%player%} to true Ten cooldown jedynie zadziała w przypadku gdy serwer w ciągu tych 30 sekund się nie zatrzyma. No a co jeśli jednak się zatrzyma? Cóż, wtedy ten delay się usunie, a gracz już nigdy nie będzie mógł ponownie odebrać kitu. Pomyśl co w przypadku delayów 'wait 3600 seconds'. Takich rzeczy z pewnością nie powinieneś robić. Jeżeli chcesz zrobić cooldowny, masz dwa wyjścia:
    Użycie 'cooldown' wbudowanego w komendę: command /kitgracz [<text>]: cooldown: 30 seconds cooldown message: &cMusisz odczekać &630 &csekund po każdym odebraniu kitu gracza! cooldown storage: {kitgracz::%player%} trigger: #twój kod Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, gorąco zachęcam do przeczytania poradnika Pana Marudy: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Stworzenie własnego cooldownu poprzez obliczanie różnicy między wartością zmiennej, a zmienną 'now',
    command /kitgracz [<text>]: trigger: if {kitgracz::%player%} is set: #sprawdzanie czy zmienna z ostatnim czasem użycia komendy jest ustawiona if difference between {kitgracz::%player%} and now is less than 30 seconds: #czy różnica między czasem w zmiennej {kitgracz::%player%} a 'now' (teraz) jest mniejsza niż 30 sekund. Jeśli tak, skrypt zostaje zatrzymany, a gracz otrzymuje informację, iż nie może odebrać kitu. send "&cNie możesz jeszcze odebrać kitu gracza!" to player stop set {kitgracz::%player%} to now #ustawianie ostatniego czasu użycia do 'now' (teraz). #dalszy kod W skrypcie po # masz komentarze wyjaśniające co i jak.
    4. Mała wskazówka - zamiast dawania pojedynczo elementów zbroi, które posiadają te same parametry, możesz to zrobić o wiele szybciej.
    Zamiast tego:
    give 1 iron helmet of protection 4 and unbreaking 3 to player give 1 iron chestplate of protection 4 and unbreaking 3 to player give 1 iron leggings of protection 4 and unbreaking 3 to player give 1 iron boots of protection 4 and unbreaking 3 to player możesz zrobić to w jednej linijce:
    give all iron armour of protection 4 and unbreaking 3 to player 5. Nie ustawiaj pojedynczo slotów tymi samymi itemami. Możesz to zrobić znacznie szybciej i schludniej za pomocą pętli.
    To:
    format slot 0 of player with black stained glass pane named "&6&lSPACE&f&lDROP.PL" to close format slot 1 of player with black stained glass pane named "&6&lSPACE&f&lDROP.PL" to close format slot 2 of player with black stained glass pane named "&6&lSPACE&f&lDROP.PL" to close format slot 3 of player with black stained glass pane named "&6&lSPACE&f&lDROP.PL" to close format slot 4 of player with black stained glass pane named "&6&lSPACE&f&lDROP.PL" to close # i tak dalej... możesz zastąpić tym:
    loop 54 times: set slot loop-number - 1 of player's current inventory to white stained glass pane named "twoja_nazwa" 'loop-number' oznacza ile razy pętla już się wykonała. Od tej liczby odejmujemy 1, gdyż sloty w Minecraft'cie jak wszyscy wiemy, zaczynają się od zera.
    6. W skrypcie masz pełno niepotrzebnych przerw. Między różnymi komendami i eventami wystarczy 1 linijka odstępu.
     
    Jak więc widzisz, masz wiele do zrobienia, a więc do roboty. Mam nadzieję, że zrozumiałeś wszystkie ww. błędy, w razie czego pytaj śmiało. Powodzenia z tym skryptem
  17. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Jak   
    To jest wirtualne GUI, gdy je zamykasz, to te itemy znikają bezpowrotnie.
    Mimo wszystko nadal nie rozumiem, co dokładnie masz na myśli. Nagraj jakieś wideo rozjaśniające sytuację abym wiedział jak ci mogę pomóc.
  18. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Vilager za valute   
    Prostszym wyjściem będą tabliczki, ewentualnie możesz zrobić jakiś kantor, w którym wymieniasz walutę serwerową na jakieś kupony/worki z pieniędzmi, a później wstawiasz te worki z pieniędzmi do wymiany u villagera.
    Sprawdź czy konfiguracja twojego serwera jest zgodna z wymaganiami pluginu. Zainteresuj się również plikiem konfiguracyjnym samego pluginu.
    Nie można również wykluczyć możliwości, iż jakiś plugin odpowiadający za brak lagów (np. ClearLag) czyści ci co jakiś czas wszystkie moby na serwerze.
    Jednakże nie jestem zwolennikiem wróżenia z fusów. Przetestuj, poczytaj, a dowiesz się co może być przyczyną. Zapewniam cię, że villagerzy z Shopkeepersów nie znikają sami z siebie.
  19. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Enchanty w skript 2.2   
    Podaj silnik serwera, jego wersję, wersję Skripta oraz posiadane do niego dodatki. Bez tych informacji nie będę w stanie zbyt wiele stwierdzić.
    PS. Jeśli nie będziesz wiedział jak coś sprawdzić, użyj wyszukiwarki.
  20. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt na randomowy teleport co 1h   
    Proszę. Pozwoliłem sobie skorzystać z funkcji PyraRTP autorstwa ZiemniaQa.
    EDIT:
    W ostatniej linijce ustawiasz sobie w nawiasie: minimalny koordynat X, maksymalny koordynat X, minimalny koordynat Z, maksymalny koordynat Z, nazwę świata (w cudzysłowie!). Możesz równie dobrze wyrzucić wszystko z nawiasu, wtedy będą podane domyślne wartości zawarte w 1. linijce skryptu (tj. -1000, 1000, -1000, 1000, "world").
    function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} command /rtp: executable by: players trigger: if player doesn't have permission "rtp.vip": if {rtp::cooldown::%player%} is set: if difference between {rtp::cooldown::%player%} and now is less than 1 hour: send "&cNie mozesz jeszcze użyć tej komendy!" to player stop set {rtp::cooldown::%player%} to now else: if {rtp::cooldown::%player%} is set: clear {rtp::cooldown::%player%} teleport player to getRandomLoc(-3000, 3000, -3000, 3000, "world")  
  21. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla WIZIBANG w Dodanie wiadomości   
    on death: if attacker is a player: if victim is a player: add 100 to attacker's money send "&aDostałeś 100$" to attacker else: if victim is a zombie: add 50 to attacker's money send "Zombie zabił gracza %victim% i zdobył 50$!" to all players stop  
  22. Polubienie (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla WIZIBANG w Skrypt na tabowanie   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  23. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Skrypt na chat   
    on chat: set {_} to now formatted as "dd-MM-yyyy HH:mm:ss" log "[%{_}%] %chat format%" to "logi-chatu.log" on command: if command is not "l" or "login" or "registe" or "r" or "unregister" or "changepassword": set {_} to now formatted as "dd-MM-yyyy HH:mm:ss" log "[%{_}%] %player%: /%command% %arguments%" to "logi-komend.log" logi będą w pliku '/plugins/Skript/logs/'
  24. Ale o co chodzi (0)
    Uzi przyznał(a) reputację dla dxltv w Discord   
    Skrypt na zareagowanie na waidomosc, po reakcji na serwerze minecraft dostajesz nagrode
  25. Super (+1)
    Uzi przyznał(a) reputację dla WIZIBANG w Skrypt na usunięcie phantomów   
    on spawn of Phantom: cancel event  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...