Skocz do zawartości

Wizzard

Użytkownik
  • Zawartość

    1107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wizzard

  • Tytuł
    aha.
  • Urodziny 4 stycznia

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska, Tarnów
  • Hobby
    Masakrowanie moderatorów.
  • Nick w MC
    _an0

Metody kontaktu

  1. Została wydana aktualizacja 1.0.1. Wszystkich klientów zapraszam do kontaktu w celu uzyskania łatki
  2. Holter Pluginy na autoryzacje graczy premium już powstały, czego przykładem jest FastLogin. Niestety - mają one to do siebie, że są powolne, przepełnione rozmaitymi funkcjami, co powoduje że ich komfortowe używanie jest mało prawdopodobne. Niestety, także zdarzają się, że są one źle napisane, co powoduje pewne konflikty w komunikacji ze serwerami firmy Mojang. Na szczęście (lub nieszczęście - wybierz co Ci pasuje), przedstawiam Ci: prostą; zgrabną; szybką; komfortową; jak i również sprawną alternatywę, zwie się ona Holter. Już pomijając te całe PRowe sztuczki, konfiguracja: balancing: enabled: false premium: - "premium-1" - "premium-2" - "premium-3" cracked: - "cracked-1" - "cracked-2" - "cracked-3" messaging: false cracked-uuid: false forward-skin: true Jest prosta, więc szybko objaśnię: sekcja balancing odpowiada za balans graczy na serwerach autoryzacyjnych, oczywiście jak widać - można tą funkcję wyłączyć i włączyć. Jeżeli jest włączona, to po poprawnej autoryzacji gracza premium, zostanie on przerzucony na jeden ze serwerów w liście premium. W przeciwnym razie, z listy cracked; opcja messaging odpowiada za wysyłanie wiadomości do docelowego serwera (więcej w omówieniu API). Dla tej funkcjonalności wymagana jest włączona opcja balancing (która została omówiona powyżej); opcja cracked-uuid odpowiada za ustawianie UUID dla wszystkich graczy, tak jakby byli graczami niezautoryzowanymi ze serwerami Mojangu. Przydatne gdy plugin jest wprowadzany w trakcie działania serwera, a takowej autoryzacji nie posiadał; opcja forward-skin odpowiada za naprawianie skinów dla graczy premium, tylko i wyłącznie. Konfiguracja omówiona, pora na API. Więc tak, informacje o autoryzacji można weryfikować na dzień dzisiejszy na trzy sposoby: poprzez nasłuchiwanie eventu PremiumVerificationEvent (BungeeCord); poprzez sprawdzenie statusu gracza za pomocą PendingConnection#isOnlineMode() - będzie wskazywało prawdziwy status (BungeeCord); poprzez nasłuchiwanie kanału Holter w instancji serwerowej, która jest skonfigurowana w balancing, wtedy wiadomości będą wysyłane w takim formacie: <nick gracza>:<uuid gracza> na przykład: _an0:6477d13c-835e-4701-ae79-238324166a85 Oczywiście z powyższymi informacjami możesz robić to, co zechcesz. To Ty jesteś programistą - nie ja. Cena skromna, na każdy budżet: 20/30 zł (PayPal/PaySafeCard) na 1 adres ip (bezpłatna możliwość zmiany takowego adresu), na zawsze - ze wszelkimi aktualizacjami. Kontakt: [email protected] lub Discord ProgrammingWizzard#9693
  3. Jak wykonać skrypt, aby został skryptem miesiąca?

    Nie umiesz baitować.
  4. Jak wykonać skrypt, aby został skryptem miesiąca?

    Ty sobie jaja robisz mam nadzieję.
  5. Głupiś jeden z drugim.
  6. Ocenianie Skripterów #1 -Wizzard

    Może podsumuję ten temat moim ulubionym fragmentem z polskiej kinematografii:
  7. Mógłbyś te błędy w kodzie wskazać? Na pewno by to pomogło autorowi.
  8. Community for Coders

    Zamieszczam ten screen tutaj jako przykład stanowczych działań wobec niemiłych członków społeczności którzy znaleźli się na serwerze. Jak widać - da się pilnować tego i zbudować w miarę towarzyski klimat. Zapraszam
  9. zabawa BSKINS - skiny nonpremium na Twój serwer

    http://wiki.vg/Mojang_API
  10. zabawa BSKINS - skiny nonpremium na Twój serwer

    Ten skrypt to jedna wielka kpina. Brak obsługi wyjątków API Mojangu, nieodpowiednie przetwarzanie zapytań czy chociażby naruszanie limitu. Jeżeli to startuje do Skryptu Miesiąca i wygra, to osoba odpowiedzialna za to powinna zastanowić się nad tym co robi.
  11. Mirosław Biznes

    Mam nadzieję, że to prank.
  12. Mirosław Biznes

    Na DP to takim śmieszkiem nie jesteś.
  13. Community for Coders

    Został zaktualizowany moduł na rejestracje dodający taką funkcjonalność: Jeżeli użytkownik spędzi na serwerze co najmniej 30 minut i nie będzie zarejestrowany, a jego status będzie wskazywał na to, że jest online - to będzie dostawał takowe powiadomienie, przypominające o konieczności rejestracji
  14. Pewnie sobie zadajesz pytania - po co? Na co? Dlaczego? Otóż wyjaśniam. Community for Coders jest nowopowstałym serwerem Discord, mającym na celu zrzeszenie programistów i stworzenie pozytywnej społeczności, mającej na celu szerzenie edukacji w zakresie programowania do przeróżnych języków. Założeniami serwera są: treściwa polemika; luźna, wręcz startup-owa atmosfera; swoboda działań i języka (oczywiście w granicach rozsądku); działanie dla społeczności, nie administracji czy zamkniętej grupy osób. W związku z tym nie narzucamy sztywnych ram zachowania na serwerze. Masz ochotę dyskutować o wyższości języka programowania A nad językiem programowania B? W porządku! Może porównanie podzespołów komputerowych? Pewnie! Coś niezwiązanego z IT - może polityka? Znakomicie, uwielbiamy różnorodność! Tylko pamiętaj, wszystko ma jedno ale - umiar. Nie przeginaj, szanuj inne osoby (tak samo jak ich poglądy) i pozwól im być członkami naszej społeczności. Ułożenie kanałów na serwerze jest minimalistycznie i adekwatne do tematyki, pozwól że wymienie podstawowe kategorię - natomiast ich zawartość musisz poznać sam: Kategoria Advertisements: wszystko związane z organizacją i działaniami serwera. Kategoria Thematic Channels: kanały dla najpopularniejszych języków z zestawienia GitHub Octoverse, oraz tych na życzenie użytkowników. Kategoria General Channels: kanały zbiorcze, odnoszące się do stricte jednej tematyki. Kategoria Community Channels: wszystko co nie jest związane z programowaniem Ponadto na serwerze znajdują się dwa kanały głosowe (o przepustowności 64kbps i 96kbps) i jeden kanał głosowy eventowy - używany na specjalne okazje Reasumując: jesteśmy otwarci; chcemy prowadzić polemikę; chcemy się integrować ze społecznością i sobie wzajemnie pomagać; mamy głowę pełną pomysłów (dopiero startujemy, dajcie czas ) rozwijamy się dla Was - nie dla siebie. Dzięki Wam, my istniejemy. Dołącz do nas! Zaproszenie znajduje się na naszej stronie internetowej. Póki co prowizoryczna wersja, ale spokojnie - będzie nowa, w pełni zintegrowana z naszym serwerem: http://communityforcoders.pl
×