Skocz do zawartości

filipuer

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od VajdeMoonPL w Villager Quest - skrypt na questy   
    Bardzo fajny i ciekawy skrypt, ale tak jak @2up można go barszo skrócić :| .
  2. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Cymies w Nie dziala gui   
    Wgraj starszą wersje SkQuery, wczoraj miałem taki sam problem i to pomogło :).
  3. Polubienie (+1)
    filipuer przyznał(a) reputację dla Cymies w Nie dziala gui   
    Dzieki, jestes boski.
  4. Polubienie (+1)
    filipuer przyznał(a) reputację dla bvcz w Zmienna w ostatnio losowanej liczbie.   
    every 1 minute:   set {temp} to random integer between 0 and 57   broadcast "&c&lTemperatura powietrza to %{temp}%"
  5. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od #Aperture w Portal 2- czy będzie płynnie działał na tej specyfikacji?   
    1. Wpisz w gogle sys req
    2. Wejdz w pierwszy link.
    3. Wyszukaj Portal 2 w liscie.
    4. Kliknij "can you run it".
    5. Wybierasz punkt "Automatic Detection".
  6. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Usunięty#1209 w Dodawanie eq   
    2. Będzie tak:
     
    on chat:
        cancel event
      broadcast "&7{&aLvl.&6%{zabojstwa::%player%}%&7} %display name of player%&7: &f%message%"
  7. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od JakubPL w Witam   
    Witaj Jakubie :)
  8. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od mati770ka w Ciekawe bloki (ozdoba) #1   
    Hejo!
     
    Dziś pokarze wam 3 ciekawye bloki do minecraft!
     
    1.  Dziwne Drewno
     
    Tak wygląda: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Komęda: /setblock ~ ~ ~ log (od liczby 12  do liczby 15)
     
     
     
    2. Chora Roślina
     
    Tak wygląda: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Komęda: /setblock ~ ~ ~ double_plant 0
     
     
     
    3. Szalona Woda 0.o
     
    Tak wygląda: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Komęda: /setblock ~ ~ ~ minecraft:water 1
     
    To na tyle! Potem dodam tego o wiele więcej!
  9. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od LeviBoyPL w Wielkanoc - skrypt na event wielkanocny   
    [Edit] Tak Wiem Jest Już Skrypt O Takiej Nazwie! Jeśli Jest To Możliwe Prosze O Zmiane Nazwy Na "Wielkanoc - Easter "
     
     
     
    Cześć!
     
    Ps. To nie jest plagiat tych skryptów które były przed tym!
     
    Mam wam do zaprezentowania krótki skrypt do zabawy o nazwie Wielkanoc!
     
                                                                        Link:
                                                        Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Funkcje:
    - Niezła zabawa
    - Nagrody
     
    Na czym polega:
     
    Robisz 2 moby (zająca i koszyk) szukasz pisanki (drop dodajesz własnoręcznie!). Wzamian za pisanki moża dostać nagrody.
     
    Bugi:
    - Po zabiciu mobów (zombie i villager) królik i koszyk znikają!
     
    To na tyle! Skrypt będe aktualizował! Narka! 
  10. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Klaudiusz258 w Działanie komendy na danym świecie   
    Tak wiem :D
     
    every 6 seconds:        loop all players:            loop-player is in "nazwa twojego świata":                set {_msg} to "&c&lMy&f&lLobby"                loop 20 times:                    add 1 to {sczas}                    display board named "&c%{online}%" to loop-player                    make score "%{_msg}%" in board of loop-player to 60                    make score "&aBlitzSg" in board of loop-player to 5                    make score "&aOitc" in board of loop-player to 4                     move display of loop-player to sidebar                    set {_msg} to " %{_msg}%"                    wait 0.3 second
  11. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Kacper11102 w NewFood - skrypt na żywność   
    Dodaj może pomarańcze (pomarańczowy barwnik) i truskawke (czerwony barwnik). Takie pomysły ;)
  12. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Kacper11102 w NewFood - skrypt na żywność   
    Nawet ciekawe (jak na pierwszy skrypt) . :D Myśle że będziesz to aktualizował. Moim zdaniem 7 / 10. 
  13. Polubienie (+1)
    filipuer przyznał(a) reputację dla Anemonex w [RP] Eoscraft   
    Poznaj historię krainy Eos...
    “Życie tutaj nie zawsze było takie ponure. Dawniej nasza kraina tętniła życiem... lasy były bardziej zielone, w wodach pływały stada wielkich ryb, a mieszkańcy cieszyli się życiem... aż do tego felernego dnia... Do Meadland przybyła wróżbitka. Wśród ludności rozbrzmiewały plotki o jej nieomylności. Gdy wiadomość o przybyciu wyroczni trafiły do króla, postanowił wybrać się do niej i zapytać ją o dalsze losy królestwa. Ona wręczyła mu talizman..."
     
    ...stań się jej częścią...
    “...od tego czasu umysł Tenebrisa ogarniał mrok. Nie widzał krzywdy, którą wyrządzał swoim poddanym.... Opętany władca wyruszył w podróż, podczas której stracił dwustu najlepszych wojów zasilając tym samym martwe oddziały Shadow of Graves, w zamian za kryształ, który niegdyś wspaniałego władcę zmienił w bestię. Od tego momentu talizman dzierżony przez króla zdobił nie jeden, a dwa kamienie. Mrok całkowicie zawładnął jego umysłem. Władca, któremu ślubowaliśmy posłuszność odszedł..."
     
    ...rozpocznij przygodę jako niezdarny Poszukiwacz Przygód...
    "...dla każdego początki są trudne. Wyglądasz mi jednak na takiego, który nie podda się bez walki... Mam rację?..."
     
    ...wybierz profesję...
    "...musimy nauczyć Cię czegoś konkretnego, nie możesz przecież machać drewnianym mieczem do końca życia!..."
     
    ...Czarodzieja...
    "...wielu przed Tobą próbowało zgłębić tajniki magii, nie wielu jednak zdołało. Widzę w Tobie jednak coś, dzięki czemu może Ci się to udać..."
     
    ...Wojownika...
    "...dzierżenie miecza jest odpowiedzialnością. Broń służy do obrony niewinnych, nie zabijania ich. Musisz to zapamiętać... jedyną mocą wojownika jest jego dobro..."
     
    ...lub Strzelca...
    "...każdy strzelec musi być zwinny i szybki... im szybciej pokonasz wroga tym lepiej..."
     
    ...zdobywaj specjalizacje...
    "...w różnych częściach naszej krainy napotkasz na swojej drodze mistyczne kamienie. Dawniej Wielcy Bohaterowie zamieniali swe dusze w kamień, aby szukać godnych sobie następców. Jeżeli jeden z Wielkich zobaczy w Tobie to, co ja ujrzałem, jestem pewny, że pozwoli Ci okiełznać swą potęgę..."
     
    ...zwiedzaj krainy...
    "...u wybrzeży Meadland zacumował statek. Ludzie na nim mówią, że przybyli z Calidus Island i że szukają bohatera... To Twój czas, biegnij!..."
     
    ...i zapisz się na kartach historii jako największy Bohater!
    "...ludzie boją się o życie swoje i swoich bliskich. Radość zmieniła się w strach, łzy szczęścia w łzy rozpaczy... Potrzebujemy kogoś o czystym sercu i rozumie... potrzebujemy kogoś, kto nie będzie bał stanąć oko w oko z mrocznymi mocami kryjącymi się pośród drzew... potrzbujemy kogoś takiego jak Ty..."
  14. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od SkepsonTV w Xp - Mana   
    Cześć. Istnieje mało serwerów rpg, a jaśli istnieją to słabe lub mało urozmaicone.
    Jak wiecie lub nie prawie w każdej grze RPG jest mana.
    Teraz podam najkrótszy skrypt jaki mi się udało zrobić.
     
    Początek:
      on xp spawn:          cancel event Ta linijka jest potrzebna jesli nasza mana ma być nie do zdobycia z moba. Rozwiniecie: every 2 second:        loop all players:                  if level of loop-player is greater than 0:                          stop                  else:                          chance of 100%:                                  drop 1 xp at location of loop-player                          chance of 10%:                                  drop 2 xp at location of loop-player Co 2 sekundy ...        Zapetla wszystkich graczy               Jesli poziom (Xp) gracza jest wiekszy niż 0 czyli 1 ...                       Zatrzymaj                 Natomiast                        Szansa 100% na                                Przyzwij 1 xp w miejscu gdzie stoi gracz              (Nie wymagane)                        Szansa 10% na                                 Przyzwij 2 xp w miejscu gdzie stoi gracz To na tyle. Wiem poradnik krótki ale to jest mój pierwszy tut. Niedługo dodam więcej!  
     
     
  15. Polubienie (+1)
    filipuer przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Jak rozumieć błędy?   
    Witam,
    Jako że większość "świeżych" skrypterów ma często problemy ze skryptami, wynikające z niezrozumienia błędów, postanowiłem napisać ten poradnik, aby łatwiej było wam zrozumieć jakie błędy popełniliście oraz jak łatwo je naprawić

    1. Gdzie jest błąd?
    Często największym problemem w wykryciu błędu potrafi być sam fakt, że egzystuje, a zaraz po nim - miejsce, w którym się znajduje. Pomocna przy tym jest opcja przeładowania(/sk reload nazwa/all). Po jej użyciu wyświetli nam się informacja czy skrypt ma błędy czy nie.
    a) Zlokalizuj błąd
    Najważniejsza jest lokalizacja błędu, co zrobi za nas komenda /sk reload. Po przeładowaniu skryptu używając nazwy, musimy sprawdzić w której linijce znajduje się błąd. W tym celu czytamy nasz błąd aż do momentu
     
    line: <jakaś liczba> To właśnie linijka, w której znajduje się nasz błąd. Teraz w skrypcie musimy ją tylko znaleźć i zastosować się do poniższych punktów.
    To samo w wypadku komendy
    /sk reload all z tym, że musimy również przeczytać nazwę pliku - również mieści się w opisie błędu i zakończona jest
    .sk Nie będzie więc problemu z jej znalezieniem
     
    b) Upewnij się, że poprawnie wpisałeś polecenie
    Wiele błędów wynika z błędnego wpisania polecenia. Najczęściej jest to literówka, ale często też błędna interpretacja dokumentacji (z której notabene należy korzystać; jeśli jesteście prawie pewni składni, to wpiszcie jej fragment do wyszukiwarki, a na pewno znajdziecie poprawną wersję). Jedne z częstszych błędów:
    [on] (step|walk)[ing] (on|over) %*item types% Jak widzimy mamy wyraźnie zaznaczone rzeczy obowiązkowe i/lub opcjonalne.
    Rzecz obowiązkowa znajduje się w nawiasie okrągłym - "()", gdy można jej użyć na różne sposoby lub w ogóle nie nie jest objęta nawiasem. Rzecz opcjonalna to tekst w kwadratowym nawiasie(tu: [on], [ing], etc.). Warto również pamiętać, że znaku "%" używamy tylko w tekście. Nigdy nie używamy więc ich w poleceniach. Należy również wspomnieć o pewnej zależności - jeśli coś jest obowiązkowe, to pominięcie zawsze wyrzuci nam błąd. Nie ważne, że reszta polecenia jest poprawna...
    Powyższy wyciąg z dokumentacji możemy rozbić na kilka sposobów działających tak samo!
    on step over dirt: on step on dirt: on steping on dirt: on steping over dirt: step over dirt: step on dirt: steping over dirt: steping on dirt: on walk over dirt: on walk on dirt: on walking on dirt: on walking over dirt: walk over dirt: walk on dirt: walking over dirt: walking on dirt: błędne sposoby:
    on walking: on steping: on walking on %dirt%: on steping over %dirt%:  
    c) Upewnij się, że nie jest to wina braku dodatku Ludzie często popełniają błędy używając poleceń znajdujących się w dodatkach do Skript takich jak WildSkript czy SkQuery. Musimy mieć 100% pewność, że owe dodatki są zainstalowane i w pełni działają. Pomocna jest tutaj komenda
    /plugins pokazująca nam pełną listę wtyczek. Gdy wtyczka jest wyłączona, jej nazwa wyświetla się na czerwono, dzięki czemu możemy stwierdzić, czy nasz dodatek "chodzi".
    Przydatne informacje:
    Do wyrażenia
    money  potrzebny jest Vault. Bez niego pojawią się błędy!
    Wydarzenia
    on region enter/leave  wymagają regionów np. z WorldGuard. Nie współpracują z regionami innymi niż te z listy pod owym wydarzeniem w dokumentacji!
     
    d) Jeśli nic nie pomaga, przeinstaluj pliki
    Częstym problemem jest niedziałający Skript lub jego dodatek, lub niezgodne wersje serwera z wtyczkami, które na nim są. Np. błędna wersja Skript/WildSkript/Vault/SkQuery/etc. Dla starszych wersji trzeba trochę szperać za zgodnymi wtyczkami (np. WS 1.7, Skript 2.1.2, Bukkit pod 1.7.10); nowsze są załatwione za nas - wystarczy sprawdzić na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! pod jaki build Skripta utworzony został dodatek.
     
    2. Odstępy
    Może wiecznie zastanawiasz się, czemu ludzie piszą ci "Tylko sobie wytabuj", "Musisz tylko wytabować" itd. Bardzo częstym błędem skryptów, spowodowanym niedopatrzeniem jest "błąd wcięć". W konsoli/po przeładowaniu skryptu pierwszymi słowami, które go opisują są
    Indentation error Jednym z błędów, który często wynika z błędnego 'wytabowania' jest również
    Empty configuration section Mamy również informacje o tym, czego Skript "oczekuje", a co napotkał:
    expected <ilość> <typ wcięcia> but found <ilość> <typ wcięcia> np.
    expected 1 tab but found 4 spaces Oznacza to, że 4 spacje powinniśmy zamienić na jeden tab.
    Warto pamiętać o tym, że wcięcia muszą się zgadzać tylko w danej sekcji, tj. pod jednym wydarzeniem wcięcia muszą być równe po każdym dwukropku.
    Nic nie stoi na przeszkodzie, aby pod różnymi wydarzeniami były inne odstępy
    Musimy też wiedzieć, że dwukropek rozpoczyna nową sekcję konfiguracyjną (ale nie pełną sekcję). Oznacza to, że po dwukropku odstępy są obowiązkowe. Jeżeli go nie użyjemy, to efekt wpisujemy linijkę pod nim, ale musimy pamiętać, że jeżeli go wstawimy, to bez dodatkowego odstępu się nie obejdzie.
    ---->Bledne wydarzenie: warunek: warunek: efekt ---->Prawidlowe wydarzenie: warunek: warunek efekt Należy nadmienić, że powyższy błędny kod nie jest błędny per se. Tak długo jak odstępy są identyczne, puste sekcje konfiguracyjne mogą istnieć i nie powodować większych problemów. Efekt będzie wywołany bezpośrednio po wydarzeniu, bez uprzedniego sprawdzenia warunków - to zaś mija się z celem generowania warunków. Warto o tym pamiętać.  
    3. Co dwa znaki to nie jeden! Ale liczy się też pole do popisu! W Skripcie istnieją trzy znaki specjalne, które są używane bardzo często i bardzo łatwo jest spowodować błąd, gdy je zapisujemy. Są to cudzysłów ("), klamry "{}" i procent "%", a także znak ":" przy tworzeniu list zmiennych. Owe znaki zawsze muszą mieć parę, ponadto muszą zostać użyte we właściwym miejscu. Błędy z cudzysłowem poprzedzone są 
    Invalid use of quotes błędy z klamrą najczęściej są opisywane niemożliwością zrozumienia wyrażenia
    Can't understand expression Użycie "%" w wydarzeniu/efekcie spowoduje błąd
    Can't understand this condition/effect natomiast nieodpowiednie oprocentowanie w cudzysłowie wywali:
    The percent sign is used for expressions (e.g. %player%). To insert a '%' type it twice: %%  
    Przykłady:
    send "%{maslo::*}% to player Błędne, bo brakuje cudzysłowa zamykającego 1 spację przed słowem "to"
     
    send "%{maslo::*%" to player Błędne, bo brakuje klamry zamykającej zmienną
     
    send "%{maslo::*}" to player Błędne, bo brakuje "%" potrzebnego do odczytania zmiennej
    send "%{maslo:*}% to player Błędne, bo w zmiennej występuje tylko jeden ":"
    send "%{maslo::*}%" to player 100% poprawny zapis
     
    4. Co ja robię tu?
    Bardzo częstym błędem są braki danego wyrażenia/typu/obiektu w warunku/efekcie którego użyliśmy. jest to m. in. używanie
    player w wydarzeniach okresowych takich jak pętla
    every %timespan% [in %world%] gdzie najpierw graczy musimy zapętlić,
    loop all players [in %world%] a potem odwołać się do zapętlonego gracza
    loop-player  lub w innych wydarzeniach, w których gracza nie ma (lub występuje pod inną postacią). Np.
    command /mleko: executable by: console trigger: send "maslo" to player on spawn of zombie: send "Obok ciebie zespawnowal sie zombie!" to player every 3 seconds: send "debug!" to player on damage: set {attacked::%player%} to true Oczywiście tyczy to również bloków jak i innych bytów (zarówno zombie jak i ramka muszą być zapętlone w wydarzeniu, w którym chcemy ich użyć, gdy same w nim nie występują). Jest to bardzo ważne. Charakterystyczne błędy powiedzą nam:
    There's no <tu wyrażenie, którego użyliśmy> in <typ wydarzenia> event[s] lub w rozszerzonej formie
    There's no <tu wyrażenie, którego użyliśmy> in <typ wydarzenia> event[s] if no <typ wyrażenia> is given in the event (e.g. like 'przykład wydarzenia z dodatkowym typem') np.
    There's no player in periodic events There's no world in periodic event if no world is given in the event (e.g. like 'every hour in "world"') oraz
    Use 'coś', 'coś', ...,  and/or 'coś' in <typ wydarzenia> events np.
    use 'victim' and/or 'attacker' in damage events Szczególnym przypadkiem tego błędu, jest błąd występujący w pętlach:
    There's no loop that matches 'loop-<typ>' np.
    There's no loop-that matches 'loop-player' wystąpi on na przykład w tym kodzie:
    loop {zmienna::*}: loop-player is sneaking: ... Łatwo go naprawić; wystarczy pamiętać, jakie wartości są charakterystyczne dla pętli:
    loop {zmienna::*}: send "%{zmienna::%loop-index%}% to %loop-value%" send "%loop-index% to wartość porządkowa (najczęściej numer)" loop blocks in radius 5 of {_loc}: send "%loop-block% to zapętlony blok!" loop players in radius 5 of {_g}: send "%loop-player% to zapętlony gracz" loop zombies where [zombie input is named "Kappa"]: send "%loop-zombie% to %loop-entity%, a to z kolei jest zapętlony zombiak!" loop 5 times: send "%loop-number% to raz, który już wykonywana jest pętla; najpierw będzie 1, potem 2 i tak aż do numeru w definicji pętli" Prawie ostatnim już błędem (który ponadto mówi jak się rozwiązać) jest błąd:
    There are multiple loops that match 'loop-<typ>' np.
    There are multiple loops that match 'loop-player' Wystarczy to załatwić, poprzez numerowanie, zależnie od pętli, którą chcemy:
    loop all players: #PĘTLA NR 1 loop-player's helmet slot is leather cap named "&aCzapka niewidka": #Tu nie musimy numerować, bo narazie jest jedna pętla loop players in radius 10 of loop-player: #PĘTLA NR 2 loop-player-2 doesn't have permission "niewidka.zobacz": #Sprawdza graczy z pętli nr 2 hide loop-player-1 from loop-player-2 #Ukrywa gracza z pętli nr 1 przed graczami z pętli nr 2 Przedostatni już błąd na tej liście, to linijka wyjęta z kontekstu - nie występuje pod żadną sekcją ani wydarzeniem invalid line - all code has to be put into triggers "Last stander" punktu czwartego to 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section charakterystyczny, jeżeli, tak jak w treści, else wstawiamy po warunku, który nie jest ani "ifem", ani "else ifem"... 5. Konflikty występują nawet w tekstach, czyli sprzeczka pobratymców.
    Bardzo często dostajemy informację
    Possible name conflict of variables Później informacja jakie to zmienne. Skąd to się bierze? Technicznie nie jest to błąd, ale informacja ostrzegawcza, że gdzieś może coś się zepsuć (nie jest to błąd techniczny, ale może być błędem praktycznym). Załóżmy, że ktoś tworzy mini grę o nazwie BigBubblesAttack, zmienną zapisuje w ten sposób:
    on join: set {bigBubblesAttack::%player%} to true No i wszystko spoko. Do czasu, bo gdy ta sama osoba robi np. zmienną grupową dotyczącą rozpoczęcia gry i nazywa ją tak:
    command /start: trigger: set {bigBubblesAttack::rozpoczeto} to true to całość może się sypnąć przed wpisaniem komendy. Jak? Wystarczy, że zanim jakaś osoba wpisze /start, na serwer wejdzie gracz o nicku "rozpoczeto". Dlatego najprostszym sposobem są dodatkowe dopiski w komendach.
    Zamiast
    {bigBubblesAttack::%player%} użyj
    {bigBubblesAttack::lista::%player%} A zamiast
    {bigBubblesAttack::rozpoczeto}  użyj
     
    {bigBubblesAttack::status::rozpoczeto} i konflikt zmiennych zażegnany!
    6. Porównanie to ważny środek artystyczny
    Równie popularnym co poprzednicy błędem jest
    can't compare <typ> with <częśc kodu> czasem rozszerzone o powód
    can't compare <typ> with <częśc kodu> because the latter is not an object "Compare", to z angielskiego "porównywać"; skrypt nie widzi danego typu w zastosowanej składni, np.
    can't compare player with "Edward" Wynika to z różnicy w typach; w dokumentacji zauważamy, że warunki, wydarzenia i efekty mają ściśle określoną składnie (dodatkowy powód oznacza, że to czego użyliśmy nie pasuje do żadnej składni, którą kojarzą Skript lub dodatki). Nie możemy od tak sobie zamienić ich kolejnością. Tam, gdzie jest
    %player% musimy użyć gracza; tam gzie jest
    %world% użyć świata itd. Bardzo często wystarczy użyć parse'a na stringu:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    05.07.2017 Poradnik edytowany; poprawione błędy w stylu, dodana miniaturka poradnika wykonana przez @Norbi oraz dodano punkt 6.
    29.12.2019 Poradnik edytowany; poprawione błędy w stylu, wprowadzone drobne poprawki merytoryczne, usunięto powtarzające się fragmenty
  16. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Arturro43 w AmazingPowers - skrypt na moce   
    Wersja 1.1!
     
    Cześć!
    Wpadłem na pomysł by napisać skrypt na niesamowite moce. I takowy powstał.
     
    Komendy:
    /ap pomoc - Pomoc do skryptu.
    /ap lista - Pokazuje liste zestawów mocy.
    /ap wybierz - Włącza daną moc.
    /ap wylacz - Wyłącza moc.
    /ap autor - Wyświetla autora skryptu.
     
     
    Możliwosci:
    - Wybór zestawu mocy.
     
    Bugi:
    - Nie znalazłem żadnego buga. Jeśli jakiś znajdziecie pisze.
     
    W przyszłosci:
    +  Możliwość robienia własnych zestawów mocy.
    + Możliwość robienia mocy nie tylko przez efekty.
     
    Skrypt:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Dodano:
    + Możliwość wyłączania wszystkich mocy 1 komendą!
    + Moc FireMan dostała skill. Po klinięciu PPM na ziemie wszystie moby w obrębie 5 kratek zostaną podpaleni.
     
    Autor:
    filipuer12
     
    Tester:
    Saw
     
    Jestem w trakcie dodawania mocy.
    Propozyjce na moce składajcie w komętarzach.
  17. Polubienie (+1)
    filipuer otrzymał(a) reputację od Fajerowskyy. w AmazingPowers - skrypt na moce   
    Wersja 1.1!
     
    Cześć!
    Wpadłem na pomysł by napisać skrypt na niesamowite moce. I takowy powstał.
     
    Komendy:
    /ap pomoc - Pomoc do skryptu.
    /ap lista - Pokazuje liste zestawów mocy.
    /ap wybierz - Włącza daną moc.
    /ap wylacz - Wyłącza moc.
    /ap autor - Wyświetla autora skryptu.
     
     
    Możliwosci:
    - Wybór zestawu mocy.
     
    Bugi:
    - Nie znalazłem żadnego buga. Jeśli jakiś znajdziecie pisze.
     
    W przyszłosci:
    +  Możliwość robienia własnych zestawów mocy.
    + Możliwość robienia mocy nie tylko przez efekty.
     
    Skrypt:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Dodano:
    + Możliwość wyłączania wszystkich mocy 1 komendą!
    + Moc FireMan dostała skill. Po klinięciu PPM na ziemie wszystie moby w obrębie 5 kratek zostaną podpaleni.
     
    Autor:
    filipuer12
     
    Tester:
    Saw
     
    Jestem w trakcie dodawania mocy.
    Propozyjce na moce składajcie w komętarzach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...