Skocz do zawartości

Ixidi

Senior administrator
  • Zawartość

    1 889
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    9

Aktywność reputacji

  1. Tak działa wolny rynek
    Ixidi przyznał reputację dla boleknowak31000 temat   
    super uczucie być 31000 tematem
  2. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od boleknowakJak ukryć listę pluginów? Poradnik Ci to pokaże   
    Udawanie że ma się autorskie pluginy to porażka, a ukrywanie tego to dno.
  3. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od HeezQmam błąd nie wiem jak go rozwiązać   
    Dokładnie chodzi o fragment Pętla w pętli.
     
  4. Super
    Ixidi otrzymał reputację od TaesiuuVPS - Jaki polecacie?   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  5. Super
    Ixidi otrzymał reputację od bvczANKIETA   
    Zapowiada się ciekawie  No nic czekam.
  6. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od bvczANKIETA   
    I kto je będzie prowadził?
  7. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od ivallANKIETA   
    I kto je będzie prowadził?
  8. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od maxcom1GamesSkriptobot v2 - opinie, propozycje i błędy   
    W kotlinie.
  9. Śmiech kappy
    Ixidi otrzymał reputację od RejszpatSerwer dla wszystkich!   
    Wasza weryfikacja przed pojawieniem się kanałów jest najbardziej irytującą i zniechęcającą jaką w życiu widziałem.
    Skutecznie odstrasza.
  10. Super
    Ixidi otrzymał reputację od xBlaczeKxEnchants   
    Bo enchanty nazywają się w bukkit api troche inaczej, to czego szukasz to prawdopodobnie DAMAGE_ALL
    Tutaj lista: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  11. Tak działa wolny rynek
    Ixidi otrzymał reputację od RejszpatPliki YAML w SkQuery   
    Witajcie!
    Każdy na pewno wie, że da się zarządzać plikami YAML za pomocą WildSkript.
    Jednak wielu ludzi nie wie, że można to zrobić w SkQuery.
    Poradnik ten, będzie krótki, podzielę go na 2 części:
    Zapisywanie i usuwanie Odczytywanie Zaczynamy!
    ZAPISYWANIE I USUWANIE:
    1) Pojedyncza wartość:
    Kod wygląda tak:
    set yaml value "nazwa" from file "plik.yml" to "wartosc" Sk sam stworzy dany plik, jednak stanie się to w folderze scripts.
    A co jeśli chcemy zrobić to w "plugins" ? Musimy dodać do ścieżki pliku "../" spowoduje to "przejście" o folder wyżej, czyli:
    set yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Powyższy kod stworzy plik "plik.yml" w folderze "plugins". Wyglądał on będzie tak: 
    nazwa: wartosc Czasami potrzebujemy jednak zrobić coś w stylu:
    nazwa: nazwa1: nazwa2: wartosc Czyli takie "drzewko". Wtedy dodajemy "." pomiędzy nazwami czyli:
    set yaml value "nazwa.nazwa1.nazwa2" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Aby usunąć:
    delete yaml value "wartosc" from file "plik.yml" 2) Lista:
    Kod do stworzenia listy:
    add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy to nam takie coś:
    nazwalisty: - wartosc1 Jeśli chcemy dodać klika wartości po prostu robimy to samo, tylko zmieniamy wartość.
    Więc kod:
    add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc2" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc3" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc4" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy nam:
    nazwalisty: - wartosc1 - wartosc2 - wartosc3 - wartosc4 Oczywiście jeśli chcemy zrobić "drzewko", tak samo jak na początku, dodajemy ",".
    Aby usunąć:
    remove "wartosc" from yaml list "lista" from file "plik.yml" ODCZYTYWANIE:
    1) Pojedyncza wartość:
    Odczytujemy to kodem:
    set {zmienna} to yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" Zmienną tą możemy potem dowolnie użyć:
    send "%{zmienna}%" Możemy używać też bez zmiennych:
    send "%yaml value ""nazwa"" from file ""../../plik.yml""%" 2) Lista:
    Listy odczytujemy kodem:
    set {lista::*} to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Również listy możemy użyć bez zmiennych:
    send "%yaml list ""nazwalisty"" from file ""../../plik.yml""%"  
    To już koniec.
    Mam nadzieję, że komuś się to przyda.
     
    2016-05-19 - Dodano usuwanie.
  12. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od ZiemniaQDomena   
    Polecam ovh.
    Nazwa nie polecam, ~140zł rocznie

     
  13. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od RejszpatDomena   
    Polecam ovh.
    Nazwa nie polecam, ~140zł rocznie

     
  14. Super
    Ixidi przyznał reputację dla LibterProsty plugin   
    A w sumie czemu cokolwiek miałoby dziedziczyć po klasie main? W kotlinie jest final by default i nikomu nie przeszkadza
  15. Polubienie
    Ixidi przyznał reputację dla yooniksProsty plugin   
    oj tam do szczegółów się czepiasz
    zagraniczne poradniki polecają robić klasę główną jako finalną, nawet plugin do intellij minecraft development sam robi ów klasę finalną. 
     
  16. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od jaku49Domena   
    Polecam ovh.
    Nazwa nie polecam, ~140zł rocznie

     
  17. Polubienie
    Ixidi otrzymał reputację od bvczDomena   
    Polecam ovh.
    Nazwa nie polecam, ~140zł rocznie

     
  18. Super
    Ixidi otrzymał reputację od xAxeePliki YAML w SkQuery   
    Witajcie!
    Każdy na pewno wie, że da się zarządzać plikami YAML za pomocą WildSkript.
    Jednak wielu ludzi nie wie, że można to zrobić w SkQuery.
    Poradnik ten, będzie krótki, podzielę go na 2 części:
    Zapisywanie i usuwanie Odczytywanie Zaczynamy!
    ZAPISYWANIE I USUWANIE:
    1) Pojedyncza wartość:
    Kod wygląda tak:
    set yaml value "nazwa" from file "plik.yml" to "wartosc" Sk sam stworzy dany plik, jednak stanie się to w folderze scripts.
    A co jeśli chcemy zrobić to w "plugins" ? Musimy dodać do ścieżki pliku "../" spowoduje to "przejście" o folder wyżej, czyli:
    set yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Powyższy kod stworzy plik "plik.yml" w folderze "plugins". Wyglądał on będzie tak: 
    nazwa: wartosc Czasami potrzebujemy jednak zrobić coś w stylu:
    nazwa: nazwa1: nazwa2: wartosc Czyli takie "drzewko". Wtedy dodajemy "." pomiędzy nazwami czyli:
    set yaml value "nazwa.nazwa1.nazwa2" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Aby usunąć:
    delete yaml value "wartosc" from file "plik.yml" 2) Lista:
    Kod do stworzenia listy:
    add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy to nam takie coś:
    nazwalisty: - wartosc1 Jeśli chcemy dodać klika wartości po prostu robimy to samo, tylko zmieniamy wartość.
    Więc kod:
    add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc2" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc3" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc4" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy nam:
    nazwalisty: - wartosc1 - wartosc2 - wartosc3 - wartosc4 Oczywiście jeśli chcemy zrobić "drzewko", tak samo jak na początku, dodajemy ",".
    Aby usunąć:
    remove "wartosc" from yaml list "lista" from file "plik.yml" ODCZYTYWANIE:
    1) Pojedyncza wartość:
    Odczytujemy to kodem:
    set {zmienna} to yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" Zmienną tą możemy potem dowolnie użyć:
    send "%{zmienna}%" Możemy używać też bez zmiennych:
    send "%yaml value ""nazwa"" from file ""../../plik.yml""%" 2) Lista:
    Listy odczytujemy kodem:
    set {lista::*} to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Również listy możemy użyć bez zmiennych:
    send "%yaml list ""nazwalisty"" from file ""../../plik.yml""%"  
    To już koniec.
    Mam nadzieję, że komuś się to przyda.
     
    2016-05-19 - Dodano usuwanie.
  19. Tak działa wolny rynek
    Ixidi otrzymał reputację od xMuffionexWniosek o utworzenie klubu: ProgrammingStars   
    W rodzaju klubu chodzi o 
     
  20. Polubienie
    Ixidi przyznał reputację dla xMuffionexWniosek o utworzenie klubu: ProgrammingStars   
    @Ixidi Poprawione!
  21. Super
    Ixidi przyznał reputację dla MaRsOnIxSkript vs Plugin   
    Co do porównania to uważam, że jest ono co najwyżej niepotrzebne, śmieszne, a sam temat nie został wystarczająco opisany. Napisany plugin jest w dodatku błędny, w Mainie nie jest zainicjowana komenda, a jedyne co można tutaj znaleźć to instacja, która jest w tym przypadku bezużyteczna. Swoją drogą wszelkie IDE do Javy typu Eclipse pokazują błędy składniowe, a nie błędy logiczne, mechanikę samego działania czy też wyjątki. W dodatku pragnę zaznaczyć, że jest możliwe pisanie w Notepadzie, po czym można program, czy też plugin skompilować(JDK ma w sobie takie narzędzie), jednak z praktycznego punktu widzenia nie jest to opłacalne. Fakt jest taki, iż Skript jest pluginem i z logicznego punktu widzenia nowo napisany Plugin będzie bardziej zoptymalizowany, w dodatku będzie on używał tych bibliotek, które są mu faktycznie potrzebne. No chyba, że ktoś nie ma wystarczającej wiedzy i narobi bałaganu. Zaletą tworzenia w Javie jest również możliwość programowania obiektowego, wiele operacji można uprościć, a w Skript tego nie doświadczymy. W dodatku możemy używać bibliotek zewnętrznych, o czym tylko sobie pomyślimy.
    Mimo wszystko najbardziej rozśmieszyły mnie odpowiedzi osób, które wypowiadają się, a kompletnie nie mają podstawowej wiedzy na ten temat. Nie mogłem się powstrzymać, aby odpowiedzieć. Otóż błędy mają bardzo dużo do optymalizacji, a same IDE podpowiada nam taką składnię, która będzie najlepsza. Dwa kody nigdy nie będą działać w taki sam sposób, bo nie ma takiej fizycznej możliwości, Skript tak czy siak będzie używał niepotrzebnego syfu, który będzie nieco wpływać na optmalizację naszego serwera, natomiast pisząc plugin własnoręcznie to my ustalamy reguły(pomijając oczywiście standardy BukkitAPI). A co do zwracania false czy też true w metodzie interfejsu CommandExecutor to ma to znaczenie jeżeli ustawimy w plugin.yml odpowiedni atrybut, jeżeli nie to nie ma to znaczenia jaką wartość zwrócimy. Ja z reguły, mimo wszystko daje "true", gdy komenda zostanie wykonana prawidłowo i tak nam zaleca sama dokumentacja: "Executes the given command, returning its success. If false is returned, then the "usage" plugin.yml entry for this command (if defined) will be sent to the player.". Nie ma tutaj żadnej zasady, że jak wysyłamy wiadomość to musi być koniecznie "true".
  22. Polubienie
    Ixidi przyznał reputację dla yooniksgKilof - Blokada niszczenia kilofa jak na CrafCore   
    czemu nikt nie wrzuca juz kodu na githuba xd z intellij mozna wrzucic na githuba caly projekt w ciagu minuty jak nie mniej =<
  23. Polubienie
    Ixidi przyznał reputację dla HotAngel2K17Plugin z kodem   
    ty udajesz czy co ?
    Możliwe, że dopiero od 1.9 działają kolory paska //tak właśnie jest ~Ixidi
  24. Super
    Ixidi otrzymał reputację od a4_Rejestr zarządzeń   
    Zarządzenie @Ixidi 01/16.07.2019:
    @Vylence traci range moderatora.
  25. Super
    Ixidi przyznał reputację dla yooniksPlugin z kodem   
    tak jak wyzej.
    gdy juz nauczysz sie podstaw zacznij od jakichs poradnikow z bukkitem/spigotem - to nie to samo co skript  nie zaczniesz od razu pisac fajnego kodu (dzialajacego)
×