Skocz do zawartości

MateoxPL

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od Random2178 w Inventory menu - Jak zrobić funkcyjne inventory bez bugów?   
    No ale w sumie po co zaśmiecać nie potrzebnymi zmiennymi 
  2. Polubienie (+1)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od jaku49 w Odliczanie do okreslonego eventu   
    @dudimsp2
    Po co głupio piszesz... nabijając posty?
    @fitofep
    Proszę myślę że o to ci chodziło
    Wymaga Skrayfall
    options: odliczanie: 5 # czas w sekundach command /start [<text>]: trigger: if player has permission "odliczanie.edycja": loop {@odliczanie} times: set action bar of all players to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - loop-value+1%&7 )" wait 1 seconds if loop-value = {@odliczanie}: send all players title "&6&lEdycja Serwera" with subtitle "&fNowa edycja rozpoczela sie" for 3 seconds  
  3. Polubienie (+1)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od kerpson w Inventory menu - Jak zrobić funkcyjne inventory bez bugów?   
    Poradnik dobry tylko 
    szkoda że pokazałeś zbugowaną opcję.
    U mnie gdy robię tak
    command /komenda [<text>]: trigger: open chest with 1 row named "&6Nasze inventory !" to player wait 1 tick set player's current inventory's slot 0 to diamond named "&6Nazwijcie to jak chcecie" with lore "&c» &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!" to gdy szybko zamykam i otwieram ekwipunek dostaję do niego przedmioty które mają być w gui
    Lecz gdy zrobię tak:
    command /komenda [<text>]: trigger: wait 1 tick open chest with 1 row named "&6Nasze inventory !" to player set player's current inventory's slot 0 to diamond named "&6Nazwijcie to jak chcecie" with lore "&c» &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!" To w żaden sposób nie idzie zabrać przedmiotów
    Nie wiem czy to jest tylko u mnie
    Pozdrawiam
  4. Polubienie (+1)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od Neeviq w 2 strona gui   
    @SzymiTV
    mam taką część skryptu
     
    command /targ [<text>]: aliases: /rynek, /bazar, /olx, /olx24, /tabilcapl, /tablica.pl, /otomoto, /allegro, /jarmark, /sprzedam, /kupie, /wymienie, /ebay, /amazon, /nike, /adidas, /puma, /rebook, /corsair, /sprzedamopla, /targi, /acer, /isus, /asus, /msi trigger: set {_temp} to 0 open chest with 4 rows named "Targi Graczy:" to player wait 3 tick loop all players: if loop-player have permission "xchest.elite": if (size of {targ.itemy.%loop-player%::*}) > 0: set player's current inventory's slot {_temp} to {@TargItemWeteranILegenda} of unbreaking 10 named "&aSklep: &6&l%loop-player%" with lore "&8Wystawione:&7 %size of {targ.itemy.%loop-value%::*}%/27" add 1 to {_temp} if {_temp} = 27: set player's current inventory's slot 35 to arrow named "&cNastepna strona" i chcę gdy tych targów jest 27 to aby na 35 slocie tworzyła się strzała z nazwą "Następna strona" i po kliknięciu pokazują się 2 strona gui graczy z targami
    Pozdrawiam 
  5. Polubienie (+1)
    MateoxPL przyznał(a) reputację dla Queito w Dodanie przedmiotu i gracza do zmiennej   
    add player to {grupowa::*}
    i nie wiem jak chcersz dodać przedmiot
    add stone to {items::*}
    command /dajitemki: trigger: loop {grupowa::*}: loop {items::*}: give loop-value-2 to loop-value-1 remove player from {grupowa::*} #lub# subtract player from {grupowa::*} #nie testowane  
  6. Polubienie (+1)
    MateoxPL przyznał(a) reputację dla Queito w Dodanie przedmiotu i gracza do zmiennej   
    command /dajitemy: trigger: loop all players: if {item::%loop-player%} is set: give {item::%loop-player%} to loop-player set {item::%loop-player%} to {item1.item} # (*1) else: set {item::%loop-player%} to {item1.item} # (*1) command /schowajitem: trigger: if {item::%player%} is set: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} set {item::%player%} to player's held item remove player's held item from player's inventory else: set {item::%player%} to player's held item remove player's held item from player's inventory wait 10 second if player is online: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} on join: if {item::%player%} is set: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} ------ *1 - Jeżeli zmienna {item1.item}, nie będzie zwracać przedmiotu, po prostu wsadz tam dany item, bo nie wiem sam czy to bedzie dzialac ;p Oczywiście da to każdemu graczowi który jest online, i nawet jak wyjdzie diament cały czas będzie w jego zmiennej, i jak wejdzie ponownie na serwer to mu go po prostu da; p
  7. Polubienie (+1)
    MateoxPL przyznał(a) reputację dla Queito w Dodanie przedmiotu i gracza do zmiennej   
    command /schowajitem: trigger: if {item::%player%} is set: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} set {item::%player%} to player's held item remove player's held item from player's inventory else: set {item::%player%} to player's held item remove player's held item from player's inventory wait 10 second if player is online: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} on join: if {item::%player%} is set: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} else: send "&4[DEBUG]&7 Gracz nie ma zadnego przedmiotu w schowku" to player # zrobilem debuga, zebys sprawdzil czy itemy beda sie powtarzaly, bo nie mam pewności do clear ;p  
  8. Polubienie (+1)
    MateoxPL przyznał(a) reputację dla Queito w Dodanie przedmiotu i gracza do zmiennej   
    Ale daj lajkacza :C
    command /schowajitem: trigger: if {item::%player%} is set: give {item::%player%} to player clear {item::%player%} set {item::%player%} to player's held item remove player's held item from player's inventory else: set {item::%player%} to player's held item remove player's held item from player's inventory trzeba pisać, że dla jednego gracza
    jeżeli to player's held item będzie wywalać błędy spróbuj player's tool
  9. Polubienie (+1)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od jaku49 w Hostingi serwerów minecraft   
    Od siebie dodam TitanAxe
    Według mnie 1 z lepszych hostingów może nie najtańszych lecz zostawia konkurencję w tyle
    miałem u nich serwer ok 3 miesięcy wszystko stabilnie TPS max do 19 spadały, Brak wyłączeń serwera (nie to co na enderchest :P)
    Moja ocena tego hostingu to 9/10

    Plusy:
    - Bardzo dobry kontakt s supportem
    - Prosty panel
    - Stabilny
    Minusy:
    - Droższy od konkurencji w wyższych ofertach
    Pozdrawiam

     
  10. Polubienie (+1)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od JanekJaran w Hostingi serwerów minecraft   
    Od siebie dodam TitanAxe
    Według mnie 1 z lepszych hostingów może nie najtańszych lecz zostawia konkurencję w tyle
    miałem u nich serwer ok 3 miesięcy wszystko stabilnie TPS max do 19 spadały, Brak wyłączeń serwera (nie to co na enderchest :P)
    Moja ocena tego hostingu to 9/10

    Plusy:
    - Bardzo dobry kontakt s supportem
    - Prosty panel
    - Stabilny
    Minusy:
    - Droższy od konkurencji w wyższych ofertach
    Pozdrawiam

     
  11. Polubienie (+1)
    MateoxPL przyznał(a) reputację dla knugi w Skrypt na śmietnik   
    command /xd: trigger: set {smietnik::%player%} to true open chest with 5 rows named "&8✦&9&lSmietnik&8✦" to player on inventory close: if inventory name of player's current inventory is "&8✦&9&lSmietnik&8✦": if {smietnik::%player%} is true: set {smietnik::%player%::*} to all items in player's current inventory if size of {smietnik::%player%::*} is smaller than 1: clear {smietnik::%player%} clear {smietnik::%player%::*} stop wait 2 tick open chest with 1 rows named "&8✦ &9&lSmietnik&8 ✦" to player set player's current inventory's slot 0 to green wool named "&7Tak &8[&a✔&8]" set player's current inventory's slot 8 to red wool named "&7Nie &8[&c✘&8]" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&8✦ &9&lSmietnik&8 ✦": set {_s} to clicked slot if {_s} is smaller than 0: stop cancel event if {_s} is 0: send "&c✪ &7Pomyslnie usnales &9%size of {smietnik::%player%::*}% &7przedmiotow." clear {smietnik::%player%} clear {smietnik::%player%::*} close player's inventory if {_s} is 8: send "&c✪ &7Anulowales usuwanie &9%size of {smietnik::%player%::*}% &7przedmiotow." clear {smietnik::%player%} give player {smietnik::%player%::*} clear {smietnik::%player%::*} close player's inventory Wymagane SkQuery.
    Aaa i wymagane jest Skellet lub WildSkript
  12. Kappa (0)
    MateoxPL otrzymał(a) reputację od jaku49 w Skellett Title   
    Nie chcę skyfalla gdyż skellett ma to wbudowane 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...