Dobra. Jako światły i wszechpotężny członek administracji i moderacji zstąpiłem tutaj, by zająć się ścierwotreściami tego tematu, albowiem @Vylence wezwał mnie, wiedząc, że źle się dzieje...
@Rejszpat mimo wszystko piszesz głupoty. Nie w moim czy Vylence'a interesie jest dowodzić, że jego kody backdoorów nie mają czy dobrze działają czy istnieją, ale nie w twoim oczerniać go tylko na podstawie tego, że ich nie podał. Oto przykładowe powody o które prosiłeś, dla których się tutaj nie znalazły (zaczerpnięte jako wnioski z książki "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie robią złe rzeczy" Philipa Zimbardo)
Strach psychologiczny
Autor został od początku skrytykowany i nie chce zamieścić wtyczki z obawą o bezpodstawną krytykę. Uważa was jedynie za krytyków, nie zaś osoby oceniające. W momencie strachu psychologicznego, proste fakty mogą nie docierać do świadomości osoby mu poddanej.
Wyparcie
Autorowi wydaje się, że jego wtyczki są na tyle dobre, że sam sobie nie musi tego udowadniać. Wypiera więc ze świadomości fakt, że i wam musi cokolwiek udowadniać.
Niechęć społeczna
Gracz uważa was za grupę nieodpowiednią do oglądania jego wtyczek. Nie widzi w was potencjalnych klientów, bo nie zachowujecie się jak takowi, więc on sam nie widzi powodu, aby was tak traktować.
I to są możliwe powody o podłożu psychologicznym, dla których wtyczek nie zamieścił. Nie wpadnie na nie raczej ktoś, kto psychologii nie studiował. Nie muszą pokrywać się z powodem rzeczywistym (że wtyczki są słabe/zawierają backdoory/nie istnieją/krasnoludki ukradły dostęp do gt)
Btw. prawnie sugerowanie czegoś i oskarżanie są tak samo zakazane i uznawane za oszczerstwa i pomówienia. Karane przez sąd grzywną, a, przy znacznym znieważeniu, ograniczeniem lub pozbawieniem wolności (ta sytuacja to jednak na tyle abstrakcja, że czytając rejestry różnych archiwalnych spraw, nawet się z taką nie spotkałem).
@xDGWG
Ciekawi mnie jakie konkretnie inne znaczenie może mieć `xD` w toim nicku, chociaż w twoim kontekście wydaje mi się, że zgrabnie chciałeś połączyć DGWG, cokolwiek to oznacza, z `x`, który jest dość popularny w nickach. Uważam jednak takie ocenianie nicku przez @jaku49 za idiotyczne. Równie dobrze można by powiedzieć, że ma `49` w nicku, czyli liczbę dziesiątek i jedności roku powołania NATO do życia. Kto tak robi? 60-letni historyk albo 14-latek, który chce się popisać.
Poza tym nieodpowiednim jest wrzucanie reakcji rak wszędzie gdzie popadnie w tym temacie, czy gdzieś, gdzie jaku napisze post . Aktualnie staramy się wyciągnąć od ciebie rzeczywiste informacje i pamiętaj, w życiu (a jeśli masz 17 lat to dość ważne) nikt nigdy nie weźmie od ciebie nic na słowo. Jak w CV napiszesz `mówię biegle po angielsku, hiszpańsku, portugalsku` to szef to sprawdzi. Jak napiszesz, że umiesz programować w stopniu zaawansowanym - zapyta cię o program. Świadectwo słowne to żaden dowód. Jak pojawi się ktoś, kto potwierdza twoją wersję - dobrze, ale i tej osobie nikt nie uwierzy. Mogła ona zostać opłacona, zrobić to ze współczucia lub być po prostu twoim kolegą namówionym do takiego działania.
Ostatecznie, nie twórz multikont, aby napisać dobrą opinię do swojego tematu, bo to żałosne zachowanie... (o ile w rzeczywistości pierwszy post napisało twoje MK, a wszystko na to wskazuje. Mimo wszystko porada zostaje zachowana na przyszłość nawet jeśli to akurat nie jest twoje MK)
Pamiętaj też, że moderator nie jest tu po to, by ciebie karać. Jego zadaniem jest utrzymanie porządku, uczenie użytkowników i zachowanie zgodności z regulaminem. Tak się składa, że w tym temacie głównie ty go łamiesz, głównie ty jesteś karany czy pouczany. Wynika to z twoich błędów, a nie z postawy moderatora, który obrał sobie ciebie za cel czy coś.
W dodatku uczący się programista, to może co najwyżej przepisać bardziej zaawansowane wtyczki. Umiejętność napisania ich od zera wyklucza proces uczenia się.
Napomnę na koniec, że to nie są nic nie warte komentarze i posty. @Vylence przytoczył już definicję forum, więc nie będę tego robił. Większość z nich jest treściwa, aczkolwiek ty nie chcesz przyjąć do wiadomości, że się mylisz.
@Nioo i @Rejszpat
Co do poprawiania własnych błędów - oczywiście, że nie ma w tym nic złego. W Polsce płacąc mu za to rzeczywiste pieniądze płacicie jakoby za usługę. Jeśli się z nich nie rozliczy to jego, nie wasz błąd, ale technicznie z tytułu rękojmi czy gwarancji autora macie prawo do reklamacji. To bez związku ale oddaje ideę. Po co istniałyby takie przepisy jak rękojmia, czy takie zabiegi jak gwarancja, jeśli produkt zawsze działałby bez zarzutów i nie miał błędów.
Takie coś się zdarza pisarzom dobrych wtyczek czy skryptów. Nie muszę mówić, że autor Funnyguilds tak powszechnie używanego stwierdził, że to syf i nikomu nie poleca. Błędy są, były i będą, ponieważ nie zawsze wynikają z problemów w samym kodzie, a czasami po prostu z tego, że nakładają się na siebie dwie podobne struktury i jedna zakłóca działanie drugiej (tak jak bodaj w SkQ i Wildskript było to samo polecenie, które w rezultacie nie działało. Z tego samego powodu SkUtility czy Skellet dodają przed poleceniami możliwość dodania SkU czy Skellet, żeby taki problem nie wystąpił). Jeśli naprawia swoje błędy a dalej jest technikiem, jaki problem? Jak ja pomagałem technicznie przy serwerze sky.cs.pl, też zdarzały się błędy i nie wynikały z błędów skryptów, tylko z błędów wtyczki. Musiałem znajdować drogi, aby je obejść.
Apeluję, aby nikt nie powielił już (nawet jeśli tego nie robiliście) tego samego w temacie. Dalsze powielanie wiadomości typu `umieść wtyczkę` będzie traktowane jako spam i karane z ramienia moderacji (również oznaczonej). Dalsze powielanie czegokolwiek co zostało już wspomniane jak bezpodstawne podejrzenia i oskarżenia również. Przepraszam za zabieg oznaczania każdego, ale uznałem, że warto poczytać i wyciągnąć pewne wnioski na przyszłość.
mLag - skrypt na pustkę (Otchłań) i ClearLag
Opis
Skrypt dodaje nam na serwer automatyczne usuwanie przedmiotów z mapy co ustalony czas w konfiguracji i
wkładanie ich do pustki. Pustka jest miejscem otwieranym komendą /pustka, z której możesz te przedmioty
wyciągnąć i zabrać do swojego ekwipunku.
Zalety:
+ Brak wykorzystywania innych pluginów poza dodatkami i samym skriptem
+ Jest to prawdopodobnie jedyny skrypt publiczny posiadający otchłań
+ Łatwa konfiguracja w osobnym pliku z configiem (.yml)
+ Mozliwość skonfigurowania wszystkich wiadomości widocznych dla graczy
+ Skrypt sam generuje pliki z konfiguracją z "domyślnymi" ustawieniami - wystarczy wrzucić i już działa!
+ Skrypt będzie rozwijany
+ Jedyny pkt licencji to brak możliwości zmiany autora
Wymagania
Skrypt został sprawdzony (i napisany) na spigotcie 1.10.2 i najnowszej wersji Skript
Dodatki:
skUtilites - pliki konfiguracyjne.
Skellette - wymagany do prawidłowego działania ze względu niedociągnięcie w podstawie
Komendy
Komendy bez uprawnień:
mlag - wyświetla help
/mlag sprawdz - pokazuje czas do następnego usuwania itemów
/pustka - otwiera otchłań (z przedrostem /mlag też działa)
Komendy wymagające uprawnienia mlag.admin:
/mlag ustaw skrzynia - zmienia lokalizacje skrzyni z otchłanią (Na losowe miejsce)
/mlag ustaw wiadomosci - przywraca domyślne ustawienia wiadomosci
/mlag ustaw config - przywraca domyślne ustawienia
/mlag reload skript - przeładowuje skrypt
/mlag reload config - przeładowuje config
/mlag reload wiadomosci - przeładowuje konfiguracje wiadomości
/mlag reset - resetuje odliczanie do usuwania itemów
/mlag czysc - wymusza natychmiastowe usuwanie itemów
Konfiguracja
Konfiguracja wiadomości znajduje się w pliku messages.yml (Lokalizacja: plugins/mLag/messages.yml)
Ważne: W sekcji "WiadomoscDoNastepnego" miejsce w którym ma pokazać się czas reprezentujemy "@czas@"
Konfiguracja ustawień skryptu znajduje się natomiast w config.yml (Lokalizacja: plugins/mLag/config.yml)
Pobieranie i change log
1.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - Publikacja skryptu (Działa na wersję 1.7.10)
2.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - Przepisanie skryptu na 1.10.2
Odnośnik na bitly, abym mógł widzieć ilość kliknięć
ToDo Rozwój skryptu jest zawieszony. Możliwe, że kiedy ponownie się nim zajmę, ale teraz nic na to nie wskazuje.
+ Zmiana konfiguracji z poziomu gry i komend
+ Dodanie filtru przedmiotów, które nie są usuwane clearlagiem
+ Wasze propozycje
+ Pakowanie nadmiaru mobow na chunku do spawn eggów. Limt bylby ustawiały z poziomu configu. (Pomysł @PoweredDragon)
...wraz z pięcioma backdoorami, które w nim umieścił.
A gdzie było powiedziane, że jest on nauczycielem. My wiemy tylko tyle, że jego jakość kodu jest dobra i nie sprawia żadnych problemów w poprawnym funkcjonowaniu serwera bez backdoorów .
Nie widzę sensu zatrudniania kogoś, kto pisze pluginy tak fatalnie, że działają 5 razy wolniej, niż by mogły.
Czyli że naprawiasz twoje pluginy, bo działać nie chcą ? Widzę, że masz jakieś potężne umiejętności, potrafisz podobno skonfigurować pluginy, które nie mają konfiguracji .
"Konfigurację każdego pluginu"
Witam
Poszukuje Technika na serwer Minecraft 1.8.9 (MediumHC)
Serwer Posiada : Domene / Autorska Strone www / TeamSpeak
Osoba Podejmujaca sie roli technika musi spelniac wymagania:
1. +15
2. Mutacja
3. Sprawny Mikrofon
4. Staly kontakt przez FB
5. Dostepnosc na serwerze
6.Ambitnosc
7. Umiejetność Pisania Skryptow
Wynagrodzenie
Co do Wynagrodzenia oczywiscie Ranga TECHNIK (dostep do konsoli + FTP)
oraz Wynagordzenie Pieniężne gdy serwer zacznie zarabiać
Jeżeli Nie Zadowala Cie te Wynagorodzenie Pisz FB , moze sie dogadamy
options:
permisja: wiado.all
command /wiado [<text>] [<text>] :
permission: {@permisja}
trigger:
if arg 1 isn't set:
send "&7>> &cPoprawne uzycie: &7/wiado title/bc/actionbar/all"
stop
if arg 2 isn't set:
send "&7>> &cPoprawne uzycie: &7/wiado title/bc/actionbar/all"
stop
if arg 1 is "bc":
if arg 2 is set:
broadcast " &8&o【&e&oMaselko&8&o】&7I %coloured arg 1%"
stop
if arg 1 is "title":
if arg 2 is set:
loop all players:
send loop-player title " &8&o【&e&oMaselko&8&o】" with subtitle "%coloured arg 1%"
stop
if arg 1 is "actionbar":
if arg 2 is set:
loop all players:
set actionbar of loop-player " &8&o【&e&oMaselko&8&o】 %coloured arg 1%"
stop
if arg 1 is "all":
if arg 2 is set:
loop all players:
set actionbar of loop-player "&4&lOGLOSZENIE %coloured arg 1%"
broadcast " &8&o【&e&oMaselko&8&o】 &7I %coloured arg 1%"
send loop-player title "&8&o【&e&oMaselko&8&o】" with subtitle "%coloured arg 1%"
Licze na +