Skocz do zawartości

ZiemniaQ

Użytkownik
  • Zawartość

    1 236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Zawartość dodana przez ZiemniaQ

  1. on vehicle enter: set {entity::%player%} to targeted entity of player on vehicle exit: delete {entity::%player%} on vehicle move: set {_v} to vector from yaw (yaw of {entity::%player%}) and pitch 0 rotate {_v} around y-axis by 90 set {_} to location of event-entity set standard length of {_v} to 1.5 add x component of {_v} to x-loc of {_} add z component of {_v} to z-loc of {_} set block at {_} to cyan wool block Dobra, ostatnie podejście... Sprawdziłem dokładnie - event-entity nie zwraca pojazdu tylko stworzenie w nim siedzące, zatem trzeba trochę nakombinować. Nie miałem jak tego przetestować, ale mam nadzieję że kod zadziała.
  2. Jakiego znowu scoreboarda, z czego?
  3. A to zależy z czego masz zamiar korzystać.
  4. SkQuery-lime jest zaaktualizowane do 1.14.4, na pozostałe dwa nie masz co liczyć.
  5. Niewykluczone że przyszła i przeszła lokalizacja zwraca jedno i to samo więc wektor jest punktem... W zasadzie żeby to naprawić wystarczy tylko pobrać sobie wagonik jako entity i z niego wyciągnąć kąt yaw, reszta idzie tak samo jak w przykładzie wyżej: #Załóżmy że wagonik trzymasz w zmiennej {_wagonik} set {_v} to vector from yaw (yaw of {_wagonik}) and pitch 0 rotate {_v} around y-axis by 90 set {_} to location of event-entity set standard length of {_v} to 1.5 add x component of {_v} to x-loc of {_} add z component of {_v} to z-loc of {_} set block at {_} to yellow wool block
  6. ZiemniaQ

    Custom głowy

    Nie mam ochoty, nie lubię zbytnio ułatwiać innym życia. Ogólnie to odpowiedź na twoje problemy znajduje się w linku poniżej: https://skript.pl/temat/28619-v31-pyraheads-customowe-główki-w-gui/
  7. ZiemniaQ

    Custom głowy

    To jest wyrażenie z SkStuff: player head with custom nbt "%{test}%" To jest wersja twojego serwera: 1.13.2 A z kolei tutaj mamy wersje wspierane przez SkStuff: 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11 Więc teraz powiedz mi jak ci się wydaje - dlaczego powyższy kod działa bez problemu na 1.11.2, a nie chce na 1.13.2?
  8. ZiemniaQ

    Custom głowy

    A to dużo nam mówi że nie działa, byłbyś tak łaskawy i opisałbyś problem? Lista dodatków, silnik, wersja skripta, może jakieś błędy z konsoli, albo chociaż co się dzieje, albo co się nie dzieje gdy wpisujesz komendę... Aktualnie to mogę cię odesłać do jakiegoś posta na forum jak to zrobił Jaku49, albo powiedzieć ci po informatycznemu 'u mnie działa', na dowód czego przesyłam zrzut ekranu:
  9. ZiemniaQ

    Skrypt na wszystkie swiaty

    Pewnie musisz skonfigurować swój plugin na chat, żeby prefix był ustawiany na wszystkich światach, a nie tylko na jednym. Skripta w to nie mieszaj.
  10. No trochę to nie zadziała, jeżeli wejdę 10 razy w ciągu minuty to 10 razy dostane diaxa.
  11. if the command executor have the permission "vip" if the command executor does not have the permission "vip"
  12. ZiemniaQ

    Event

    Mam nadzieję że na tfu Bukkicie tego nie robisz?
  13. Podana przez ciebie konfiguracja nie ma prawa działać, polecam zapoznać się z podstawami yaml. opcje: random: false tag: false tag: '[tag]' czas: 30 wiadomosci: - 'Pierwsza wiadomosc' - 'Druga wiadomosc' - 'Trzecia wiadomosc #(...) #----Ścieżka do pliku konfiguracyjnego options: path: plugins/Skript/konfiguracja.yml #----Pobieranie pojedynczej wartości z konfiguracji: set {_random} to yaml value "opcje.random" from file "{@path}" #----Pobieranie listy z konfiguracji: set {_wiadomosci::*} to yaml list "wiadomosci" from file "{@path}" Do obsługi yaml w Skripcie będzie potrzebny dodatek SkUtilities
  14. drops zwraca listę przedmiotów przy śmierci gracza
  15. 1.14.4 nie będzie działać bo nie ma i nie będzie WildSkripta na tą wersję.
  16. Najnowsze pluginy pod 1.14 akurat działają, nikt ci innych nie wyśle bo nie istnieją. WildSkript nie jest i nie będzie aktualizowany do tej wersji. Jedyne silniki na których działają pluginy to spigot oraz paper spigot.
  17. #-----Event z dodatku Skellet on vehicle move: #-----Przyszła i poprzednia lokalizacja wagonika trafia do zmiennej set {_} to past location set {_f} to future location #-----Tworzymy wektor z zapisanych współrzędnych set {_v} to vector from {_} to {_f} #-----Obracamy go o 90 stopni względem osi y aby tworzyło lokalizację po prawej stronie wagonika, lub o 270 stopni dla lewej rotate {_v} around y-axis by 90 #-----Zmieniamy jego długość na 1.5 klocka set standard length of {_v} to 1.5 #-----Dodajemy wartości wektora do współrzędnych przyszłej lokalizacji add x component of {_v} to x-loc of {_} add z component of {_v} to z-loc of {_} #-----Teraz w zmiennej {_} znajduje się już lokalizacja (1.5 klocka na prawo od wagonika), możesz do niej teleportować swojego moba, poniżej test z wełną set block at {_} to red wool block @Aberforth
  18. @Ramseypepe Spróbuj to: options: length: 10 award: 500 every 5 minutes: set {_} to "qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm1234567890" set {_char::*} to {_} split at "" loop {@length} times: add (random element out of {_char::*}) to {_code::*} set {currentCode} to join {_code::*} with "" broadcast "&4Kod do przepisania: &c%{currentCode}%" on chat: if {currentCode} is set: if uncoloured message contains {currentCode}: delete {currentCode} add {@award} to balance of player broadcast "&4%player% &cprzepisał kod jako pierwszy, wygrał {@award}"
  19. ZiemniaQ

    loop

    size of %lista%
  20. ZiemniaQ

    PVPKits

    on damage of player: if victim is player: set {antylogout::%victim%} to true set {antylogout::%attacker%} to true send "%{AntyLogOut1}%" wait 20 seconds set {antylogout::%victim%} to false set {antylogout::%attacker%} to false send "%{AntyLogOut2}%" stop Czyli jeżeli cię uderzę, odczekam 15 sekund i uderzę ponownie to mój antylogout z drugiego uderzenia zamiast 20 będzie trwał tylko 5 sekund bo pierwsze uderzenie go wyzeruje. Jeżeli uderzę cię 10 razy w ciągu 20 sekund to w ciągu kolejnych 20 sekund od ostatniego uderzenia otrzymamy 10 wiadomości o wyłączeniu antylogout Żeby nie powtarzać kodu, to wiedz że można użyć listy zmiennych w takim przypadku: set {ziemniak}, {ziemniaczek} and {kartofelek} to "pyrki"
  21. ZiemniaQ

    Łuk z aimbotem

    No bardzo sprytnie to wymyśliłeś, a teraz pokaż nam proszę, jak takie coś byś zrobił?
  22. command /odbierz [<text>]: trigger: if {daily::%(rounded down ((unix timestamp of now) / 86400))%} is not set: add diamond to inventory of player set {daily::%(rounded down ((unix timestamp of now) / 86400))%} to "nic ważnego" send "wow odebrałeś codzienny diament" Skript 2.2-dev31
×