Skocz do zawartości

ZiemniaQ

Użytkownik
  • Zawartość

    1 243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana ZiemniaQ w dniu 18 sierpnia

Użytkownicy przyznają ZiemniaQ punkty reputacji!

O ZiemniaQ

  • Tytuł
    Popularny

Ostatnie wizyty

3 481 wyświetleń profilu
  1. Ale ty chcesz zablokować xray graczom czy dodać go administratorom?
  2. ZiemniaQ

    Custom głowy

    Nie musisz nic rozumieć z mojego kodu, wystarczy ci że będziesz wiedział czego szukasz, a z tego co mi się wydaje ty szukasz linijki odpowiedzialnej za wstawianie przedmiotu z nbt do GUI... Czyli dokładnie jednej linijki. Ba - jednego wyrażenia. Jest taki jeden przydatny skrót klawiszowy, prawdopodobnie Ctrl+F, mogę się mylić bo nie jestem informatykiem, ale wydaje mi się że to będzie on, powodzenia.
  3. Ugh... Liczyłem na to że yaw jest jednakowy i zawsze zwraca kierunek w którym jedzie pojazd. Niestety ustawia się jakoś dziwnie losowo. Najlepiej by było pobrać sobie ten kąt względem którego jest obracany i dopiero z niego generować lokalizację. Ja mogę zaproponować coś takiego, co niby powinno już działać. (wymaga Skript-mirror): import: org.bukkit.event.vehicle.VehicleMoveEvent on VehicleMoveEvent: set {_v} to vector from event.getFrom() to event.getTo() rotate {_v} around y-axis by 270 set {_} to event.getTo() set vector length of {_v} to 1.5 add x component of {_v} to x-loc of {_} add z component of {_v} to z-loc of {_} Czyli tak samo jak na początku, ale ręcznie ustawiane... I u mnie to działa (prawdopodobnie) tak jak powinno.
  4. ZiemniaQ

    Swap

    Dobra, pobawiłem się tym trochę... Coś jest popsute bo mimo że nie ma błędów to kod się nie wykonuje gdy próbuję pobrać z eventu atakującego albo ofiarę, może to później zgłoszę do poprawienia. Zrobiłem coś takiego, niby mi działa, ale kto wie jak będzie u ciebie. Wymaga skript-mirror. A tak właściwie jaka wersja skripta? import: org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent on shoot: if shooter = player: set {projectiles::%event-projectile%} to shooter on EntityDamageByEntityEvent: set {_attacker} to event.getDamager() set {_entity} to event.getEntity() if event.getCause() = projectile: set {_} to location of {projectiles::%{_attacker}%} teleport {projectiles::%{_attacker}%} to {_entity} teleport {_entity} to {_}
  5. ZiemniaQ

    Swap

    on damage: if damage cause = projectile: if attacker and victim = player: cancel event set {_} to location of attacker teleport attacer to victim teleport victim to {_}
  6. ZiemniaQ

    ankiety

    Witam wszystkich bardzo serdecznie, dla celów czysto naukowych potrzebuję skryptu na ankiety serwerowe. Co powinien zawierać: Przydałaby się komenda, dzięki której każdy gracz mógłby głosować na określone przez nas opcje. Konfiguracja wszystkich wiadomości, pytań, odpowiedzi oraz głosów graczy w pliku yaml. Odpowiedzi do ankiety da się zaznaczać klikając w json na chacie. Trzy rodzaje ankiet: wielokrotnego wyboru, jednokrotnego z możliwością zmiany oddanego głosu oraz jednokrotnego bez zmiany głosu. Czasowe ankiety, po upływie wyznaczonego czasu, ankieta jest zamykana i przenoszona do archiwum. Opcja ręcznego zamykania i przenoszenia ankiet do archiwum. Przykład: komenda /ankiety wyświetli listę wszystkich aktywnych ankiet komenda /ankiety [archiwum] wyświetli listę zamkniętych ankiet wpisując /ankiety [nazwa ankiety] otrzymamy pytanie oraz listę opcji do głosowania z wynikami procentowymi, coś w stylu: [nazwa ankiety] (20 głosów) Jaki jest twój ulubiony typ ziemniaka: 1. Zwykły ziemniak (16 głosów - 80%) 2. Pieczony ziemniak (3 głosy - 15%) 3. Trujący ziemniak (1 głos - 5%) Klikając w powyższe opcje lub wpisując komendę np /ankiety [nazwa ankiety] [ID odpowiedzi] gracz oddaje swój głos, ankieta się odświeża. Informacje o serwerze: Paper 1.14.4, Skript 2.4 dev 7 SkUtilities 0.9.2 Wynagrodzenie: płacę uśmiechami Libterka W trosce o dobro tego forum i Libtera miłościwie nam panującego, zmuszony byłem napisać ten post aby zwiększyć aktywność.
  7. ZiemniaQ

    Spadanie

    on damage: damage cause is void: cancel event teleport player to location at 0, 0, 0 in world "world"
  8. on vehicle enter: set {entity::%player%} to targeted entity of player on vehicle exit: delete {entity::%player%} on vehicle move: set {_v} to vector from yaw (yaw of {entity::%player%}) and pitch 0 rotate {_v} around y-axis by 90 set {_} to location of event-entity set standard length of {_v} to 1.5 add x component of {_v} to x-loc of {_} add z component of {_v} to z-loc of {_} set block at {_} to cyan wool block Dobra, ostatnie podejście... Sprawdziłem dokładnie - event-entity nie zwraca pojazdu tylko stworzenie w nim siedzące, zatem trzeba trochę nakombinować. Nie miałem jak tego przetestować, ale mam nadzieję że kod zadziała.
  9. Jakiego znowu scoreboarda, z czego?
  10. A to zależy z czego masz zamiar korzystać.
  11. SkQuery-lime jest zaaktualizowane do 1.14.4, na pozostałe dwa nie masz co liczyć.
  12. Niewykluczone że przyszła i przeszła lokalizacja zwraca jedno i to samo więc wektor jest punktem... W zasadzie żeby to naprawić wystarczy tylko pobrać sobie wagonik jako entity i z niego wyciągnąć kąt yaw, reszta idzie tak samo jak w przykładzie wyżej: #Załóżmy że wagonik trzymasz w zmiennej {_wagonik} set {_v} to vector from yaw (yaw of {_wagonik}) and pitch 0 rotate {_v} around y-axis by 90 set {_} to location of event-entity set standard length of {_v} to 1.5 add x component of {_v} to x-loc of {_} add z component of {_v} to z-loc of {_} set block at {_} to yellow wool block
  13. ZiemniaQ

    Custom głowy

    Nie mam ochoty, nie lubię zbytnio ułatwiać innym życia. Ogólnie to odpowiedź na twoje problemy znajduje się w linku poniżej: https://skript.pl/temat/28619-v31-pyraheads-customowe-główki-w-gui/
  14. ZiemniaQ

    Custom głowy

    To jest wyrażenie z SkStuff: player head with custom nbt "%{test}%" To jest wersja twojego serwera: 1.13.2 A z kolei tutaj mamy wersje wspierane przez SkStuff: 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11 Więc teraz powiedz mi jak ci się wydaje - dlaczego powyższy kod działa bez problemu na 1.11.2, a nie chce na 1.13.2?
×