Skocz do zawartości

ZiemniaQ

Użytkownik
  • Zawartość

    1 172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana ZiemniaQ w dniu 18 sierpnia

Użytkownicy przyznają ZiemniaQ punkty reputacji!

O ZiemniaQ

  • Tytuł
    Popularny

Ostatnie wizyty

3 303 wyświetleń profilu
  1. Przedstawiam funkcję, która tworzy losowe punkty zawierające się pomiędzy podanymi współrzędnymi. Zwraca gotową lokalizację: function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != water or lava: add 1 to y-loc of {_loc} set {_return} to {_loc} return {_return} Argumenty funkcji: Współrzędne x oraz z, pomiędzy którymi będzie wygenerowana lokalizacja: 1. minimalna x (liczba całkowita, domyślnie: -1000) 2. maksymalna x (liczba całkowita, domyślnie: +1000) 3. minimalna z (liczba całkowita, domyślnie: -1000) 4. maksymalna z (liczba całkowita, domyślnie: +1000) Nazwa świata, w którym zostanie wygenerowana: 5. (tekst, domyślnie: world) Przykłady użycia: Komenda /rtp z użyciem domyślnych argumentów: command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc() Komenda /rtp z użyciem własnych argumentów: command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc(0, 100, 0, 100, "Spawn") Wymagania: Skript w wersji przynajmniej 2.2 dev 34
  2. Spieszmy się kochać TuSKe... function guiTest(sender: player, argument: player, effect: potion effect type): broadcast "Hej %{_argument}%, %{_sender}% przesyła ci tę wiadomość" apply {_effect} to {_argument} command /test [<player>]: trigger: open virtual chest inventory with 1 row to player format gui slot 1 of player with potato to run function guiTest(player, arg 1, poison 1) command /test [<player>]: trigger: open virtual chest inventory with 1 row to player format gui slot 1 of player with potato to run: send "Pozdrowienia dla %arg 1% od %player%" to arg 1 apply poison 1 to arg 1
  3. Może nie tam gdzie powinien, a może nie napisany tak jak należy, kto to wie.
  4. Could not load 'plugins\MuffPlugin.jar' in folder 'plugins' Invalid plugin.yml Caused by: java.io.FileNotFoundException: Jar does not contain plugin.yml Ciekawe o co może chodzić... Próbowałeś usunąć system32 że swojego komputera?
  5. ZiemniaQ

    Błąd

    To jest przede wszystkim wina wersji. Jeżeli już coś robisz to albo na tym 1.8 (czego nie polecam) albo na 1.12, ewentualnie 1.14. Wszystkie inne wersje można pominąć przy tworzeniu serwera. I teraz tak: jeżeli zmieniłeś wersję, a nie zmieniłeś dodatków to nie dziw się że generują błędy. Każdy plugin z osobna musi być przez ciebie sprawdzony - jeżeli wspiera daną wersję serwera oraz Skripta to możesz go instalować, jeżeli nie to musisz się z nim pożegnać albo zainstalować zamiennik.
  6. ZiemniaQ

    Liczenie wiadomości i Top

    on load: set {symbol} to ": " function createTop(t: string, i: integer) :: strings: set {_offlinePlayers::*} to all offline players loop {_offlinePlayers::*}: if {%{_t}%::%loop-value%} is set: add {%{_t}%::%loop-value%} to {_top::*} add loop-value to {_players::*} loop {_i} times: set {_max} to max({_top::*}) loop {_top::*}: if loop-value-2 = {_max}: set {_index} to loop-index delete {_top::%{_index}%} add "%{_players::%{_index}%}%%{symbol}%%{_max}%" to {_return::*} delete {_players::%{_index}%} return {_return::*} function getTop(t: string, list: strings) :: strings: loop {_list::*}: set {_split::*} to loop-value split at {symbol} add {_split::1} to {_players::*} add {_split::2} to {_top::*} if {_t} = "players": return {_players::*} else: return {_top::*} on chat: if {chatCount::%player%} is not set: set {chatCount::%player%} to 0 if event is not cancelled: add 1 to {chatCount::%player%} command /top [<text>]: trigger: set {_lista::*} to createTop("chatCount", 10) loop {_lista::*}: send "%loop-index%. %loop-value%" Wymaga pluginu Skript w wersji przynajmniej 2.2 dev 36
  7. PREFIKS: „& aShop> i f” LANG: KONSOLA: Konsola MSG: BŁĄD: Wystąpił błąd, skontaktuj się z właścicielem serwera. W GRZE: Ta komenda może być używana tylko w grze. NOACCESS: Nie masz do tego dostępu. NOTLOADED: Twoje dane nie są jeszcze załadowane, spróbuj ponownie później. NOTLOADEDTARGET: Dane tego odtwarzacza nie zostały jeszcze załadowane, spróbuj ponownie później. RELOADED: Konfiguracja przeładowana! STOSOWANIE: SUBCOMMAND: „Niepoprawne użycie polecenia. Prawidłowe użycie:% wykorzystanie% ' CMD: SKLEP: ADDMODIFIER: POZYCJA: SPOSÓB UŻYCIA: / shop addmodifier item <player> <shop> <item> <value> [kup | sprzedaj] DODANO: Ustawiasz & c% player% & f's% type% modyfikator ceny dla% item% item w% shop% shop to & c% modyfikator% i f. DODANO: Twój modyfikator ceny% type% ceny dla% item% item w% shop% shop został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. SKLEP: UŻYCIE: / shop addmodifier shop <player> <shop> <value> [kup | sprzedaj] DODANO: Ustawiasz modyfikator ceny c% player% & f% typu% dla wszystkich produktów w% shop% shop to & c% modyfikator% i f. DODANO: Twój modyfikator ceny% type% dla wszystkich produktów w% shop% shop został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. ŚWIATOWY: WYKORZYSTANIE: / shop addmodifier global <player> <value> [kup | sprzedaj] DODANO: Ustawiasz & c% player% & f's% type% modyfikator ceny na & c% modyfikator% i f. DODANO: Twój modyfikator ceny% type% został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. MODYFIKATORY KONTROLNE: WIDOK: WIDOK: | - Modyfikatory & c% player% & f: Globalne modyfikatory: %światowy% Modyfikatory sklepu: %sklep% Modyfikatory przedmiotów: %pozycja% WEJŚCIE: POZYCJA: „Przedmiot: & c% item% & f, sklep: & c% shop% & f, kup: & c% kup% i f, sprzedaj: & c% sprzedaj% i f” SKLEP: „Kupuj: & c% kupuj% i f, kupuj: & c% kupuj% i f, sprzedawaj: & c% sprzedawaj% i f” GLOBAL: „Kup: & c% kup% i f, sprzedaj: & c% sprzedaj% i f” RESETMODIFIER: POZYCJA: UŻYTKOWANIE: / shop resetmodifier item <player> <shop> <item> [kup | sprzedaj] RESET: resetujesz i c% player% & f's% type% modyfikator ceny dla przedmiotu% item% w sklepie% shop%. RESETBY: Twój modyfikator ceny% type% dla elementu% item% item w sklepie% shop% został zresetowany przez & c% player% i f. SKLEP: STOSOWANIE: / shop resetmodifier shop <player> <shop> [kup | sprzedaj] RESET: resetujesz modyfikator ceny c% player% & f%%% dla wszystkich produktów w sklepie% shop%. RESETBY: Twój modyfikator ceny% type% dla wszystkich produktów w% shop% shop został ustawiony na & c% player% i f. ŚWIATOWY: WYKORZYSTANIE: / shop resetmodifier global <player> [kup | sprzedaj] RESET: resetujesz i c% player% & f's% type% modyfikator ceny. RESETBY: Twój modyfikator ceny% type% został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. MODYFIKATOR: INVALIDAMOUNT: Podano niepoprawną wartość modyfikatora. Prawidłowe wartości to na przykład 0,50, co stanowi 50%, 2,0, co stanowi 200% itp. INVALIDTYPE: Podano nieprawidłowy typ modyfikatora. Prawidłowe wartości to kup, sprzedaj i oba. Kup kup SPRZEDAM: sprzedać ZARÓWNO: kup i sprzedaj INVALIDPLAYER: Podano niepoprawną nazwę gracza. INVALIDSHOP: Kupuj z ID i c% shop% i f nie znaleziono. INVALIDITEM: Produkt o identyfikatorze & c% item% & f nie został znaleziony w & c% shop% & f. NOACCESSTOSHOP: Nie masz dostępu do & c% shop% & f shop. NODIRECTACCESSTOSHOP: Nie możesz uzyskać dostępu do sklepu & c% shop% & f. MAINMENUDISABLED: Nie możesz użyć tego polecenia. Zamiast tego użyj / shop <id>. WORLDBLACKLISTED: Nie możesz uzyskać dostępu do% shop% na tym świecie. WORLDBANNED: Nie możesz uzyskać dostępu do sklepu na tym świecie. WORLDBANNEDTARGET: „% player% nie może uzyskać dostępu do sklepu na tym świecie”. GAMEMODEBANNED: W trybie gry% gamemode% nie można uzyskać dostępu do sklepu. GAMEMODEBANNEDTARGET: „% player% nie może uzyskać dostępu do sklepu w trybie gry% gamemode%”. POZYCJA: FULLINVENTORY: Nie masz wystarczającej ilości wolnego miejsca w ekwipunku. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% cena% $ i f, aby kupić & c% kwota% x% pozycja% i f. CANNOTBUY: Nie możesz kupić tego produktu. CANNOTSELL: Nie możesz sprzedać tego przedmiotu. BOUGHT: Kupiłeś & c% ilość% x% pozycja% i f za & c% cena% $ i f. BOUGHTFREE: Otrzymałeś & c% kwoty% x% pozycji% i f. NOTENOUGH: Nie masz & c% kwoty% x% pozycji% i f do sprzedaży. SPRZEDANE: Sprzedałeś i% kwoty% x% pozycji% i f za & a% ceny% $ i f. BEZPŁATNE: Dałeś i% kwoty% x% item% i f. SPRZEDAŻ: Sprzedałeś wszystkie% item% i f (i% kwoty% x% item% i f) za i% ceny% $ i f. SOLDALLFREE: rozdałeś wszystkie% item% & f (i% ilość% x% item% & f). NOACCESS: Nie masz dostępu do tego elementu. ZACZAROWAĆ: CANNOTAPPLY: Zaklęcia & c% zaklęcia% & f nie można zastosować do trzymanego przedmiotu. JUŻ ZASTOSOWANY: Ten element ma już & c% zaklęcie% & f. LEVELDIFF: Potrzebujesz przedmiotu z zastosowanym co najmniej & c% zaklęciem%% level% & f. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% cena% $ i f, aby kupić & c% zaklęcie% i f. MAX: Ten przedmiot ma już maksymalną ilość zaklęć (% kwota%). TOOMANY: Nie możesz zaczarować więcej niż% kwoty% przedmiotów na raz. BOUGHT: Kupiłeś & c% zaklęcie% & f zaklęcie dla & c% cena% $ i f. POZWOLENIE: ZEZWOLENIA: Zezwolenia są wyłączone, skontaktuj się z właścicielem serwera. JUŻ: Masz już uprawnienie & c% pozwolenie% & f. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% ceny% $ i f, aby kupić & c% pozwolenie% i f. BOUGHT: Kupiłeś & c% pozwolenie% i f pozwolenie na & c% cena% $ i f. DOWÓDZTWO: BOUGHT: Kupiłeś & c% Command% & f za & c% cena% $ i f. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% cena% $ i f, aby kupić to polecenie. SPRZEDAŻ: NOITEM: Musisz trzymać przedmiot w ręce, aby go sprzedać. NIEWAŻNOŚĆ: Podano nieprawidłową ilość. Musi wynosić od 1 do% maks.%. CANNOTSELL: Nie możesz sprzedać tego przedmiotu. TYLKO WIELU ILOŚCI: Nie możesz sprzedać tej ilości. Tylko wielokrotności% ilość% są dozwolone dla tego produktu. SELLHANDALL: SPRZEDANE: Sprzedałeś% ilość% x% element% za łączną% ceny% $. SPRZEDAJ WSZYSTKO: NOITEMS: Nie masz żadnych przedmiotów, które możesz sprzedać. SPRZEDANE: Sprzedałeś% ilość% przedmiotów za łączną% ceny% $. DIALOG: AMOUNTSELECTION: KUPOWAĆ: NAZWA: „& 2Buying% item%” SPRZEDAĆ: NAZWA: „& cSelling% item%” BULKBUY: NAZWA: „& cKupowanie stosów% item%” BULKSELL: NAZWA: „& cWypisz stosy% item%” SKLEP: POZWOLENIE: JUŻ JUŻ: „i 4 (już posiadane)” ZAUWAŻONY: „& a (Nie należy do właściciela)”
  8. ZiemniaQ

    Skript - Region.

    Tia, już widzę jak ty to napisałeś... Polecam przenieść wszystko na wersję powyżej 1.8 oraz zainstalować Skripta i WorldGuarda które będą ze sobą kompatybilne.
  9. Nie tyle co nie wykrywa enchantu na przedmiocie, co nie wykrywa go w przypadku 'any pickaxe', możesz spróbować coś takiego: on rightclick: if tool of player is any pickaxe: if tool of player is enchanted with fortune 1: send "Fortuna 1" #(...)
  10. Zamień wszystkie loop value na loop-item
  11. No to nie wiem, zamień na loop-item.
  12. on death of player: attacker is a player: loop drops: if attacker can hold loop-value: add loop-value to inventory of attacker remove loop-value from drops
  13. ZiemniaQ

    Skrypt na Broń

    Płacisz coś czy liczysz na darmowe?
×