Skocz do zawartości

ZiemniaQ

Użytkownik
  • Zawartość

    1 175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Zawartość dodana przez ZiemniaQ

  1. options: item: diamond chestplate named "zbrojka maga" on armor equip: if event-item = {@item}: set max health of player to 11 on armor unequip: if event-item = {@item}: set max health of player to 10 Wymaga SharpSK
  2. Przedstawiam funkcję, która tworzy losowe punkty zawierające się pomiędzy podanymi współrzędnymi. Zwraca gotową lokalizację: function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} Argumenty funkcji: Współrzędne x oraz z, pomiędzy którymi będzie wygenerowana lokalizacja: 1. minimalna x (liczba całkowita, domyślnie: -1000) 2. maksymalna x (liczba całkowita, domyślnie: +1000) 3. minimalna z (liczba całkowita, domyślnie: -1000) 4. maksymalna z (liczba całkowita, domyślnie: +1000) Nazwa świata, w którym zostanie wygenerowana: 5. (tekst, domyślnie: world) Przykłady użycia: Komenda /rtp z użyciem domyślnych argumentów: command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc() Komenda /rtp z użyciem własnych argumentów: command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc(0, 100, 0, 100, "Spawn") Wymagania: Skript w wersji przynajmniej 2.2 dev 34
  3. Spieszmy się kochać TuSKe... function guiTest(sender: player, argument: player, effect: potion effect type): broadcast "Hej %{_argument}%, %{_sender}% przesyła ci tę wiadomość" apply {_effect} to {_argument} command /test [<player>]: trigger: open virtual chest inventory with 1 row to player format gui slot 1 of player with potato to run function guiTest(player, arg 1, poison 1) command /test [<player>]: trigger: open virtual chest inventory with 1 row to player format gui slot 1 of player with potato to run: send "Pozdrowienia dla %arg 1% od %player%" to arg 1 apply poison 1 to arg 1
  4. Może nie tam gdzie powinien, a może nie napisany tak jak należy, kto to wie.
  5. Could not load 'plugins\MuffPlugin.jar' in folder 'plugins' Invalid plugin.yml Caused by: java.io.FileNotFoundException: Jar does not contain plugin.yml Ciekawe o co może chodzić... Próbowałeś usunąć system32 że swojego komputera?
  6. ZiemniaQ

    Błąd

    To jest przede wszystkim wina wersji. Jeżeli już coś robisz to albo na tym 1.8 (czego nie polecam) albo na 1.12, ewentualnie 1.14. Wszystkie inne wersje można pominąć przy tworzeniu serwera. I teraz tak: jeżeli zmieniłeś wersję, a nie zmieniłeś dodatków to nie dziw się że generują błędy. Każdy plugin z osobna musi być przez ciebie sprawdzony - jeżeli wspiera daną wersję serwera oraz Skripta to możesz go instalować, jeżeli nie to musisz się z nim pożegnać albo zainstalować zamiennik.
  7. ZiemniaQ

    Liczenie wiadomości i Top

    on load: set {symbol} to ": " function createTop(t: string, i: integer) :: strings: set {_offlinePlayers::*} to all offline players loop {_offlinePlayers::*}: if {%{_t}%::%loop-value%} is set: add {%{_t}%::%loop-value%} to {_top::*} add loop-value to {_players::*} loop {_i} times: set {_max} to max({_top::*}) loop {_top::*}: if loop-value-2 = {_max}: set {_index} to loop-index delete {_top::%{_index}%} add "%{_players::%{_index}%}%%{symbol}%%{_max}%" to {_return::*} delete {_players::%{_index}%} return {_return::*} function getTop(t: string, list: strings) :: strings: loop {_list::*}: set {_split::*} to loop-value split at {symbol} add {_split::1} to {_players::*} add {_split::2} to {_top::*} if {_t} = "players": return {_players::*} else: return {_top::*} on chat: if {chatCount::%player%} is not set: set {chatCount::%player%} to 0 if event is not cancelled: add 1 to {chatCount::%player%} command /top [<text>]: trigger: set {_lista::*} to createTop("chatCount", 10) loop {_lista::*}: send "%loop-index%. %loop-value%" Wymaga pluginu Skript w wersji przynajmniej 2.2 dev 36
  8. PREFIKS: „& aShop> i f” LANG: KONSOLA: Konsola MSG: BŁĄD: Wystąpił błąd, skontaktuj się z właścicielem serwera. W GRZE: Ta komenda może być używana tylko w grze. NOACCESS: Nie masz do tego dostępu. NOTLOADED: Twoje dane nie są jeszcze załadowane, spróbuj ponownie później. NOTLOADEDTARGET: Dane tego odtwarzacza nie zostały jeszcze załadowane, spróbuj ponownie później. RELOADED: Konfiguracja przeładowana! STOSOWANIE: SUBCOMMAND: „Niepoprawne użycie polecenia. Prawidłowe użycie:% wykorzystanie% ' CMD: SKLEP: ADDMODIFIER: POZYCJA: SPOSÓB UŻYCIA: / shop addmodifier item <player> <shop> <item> <value> [kup | sprzedaj] DODANO: Ustawiasz & c% player% & f's% type% modyfikator ceny dla% item% item w% shop% shop to & c% modyfikator% i f. DODANO: Twój modyfikator ceny% type% ceny dla% item% item w% shop% shop został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. SKLEP: UŻYCIE: / shop addmodifier shop <player> <shop> <value> [kup | sprzedaj] DODANO: Ustawiasz modyfikator ceny c% player% & f% typu% dla wszystkich produktów w% shop% shop to & c% modyfikator% i f. DODANO: Twój modyfikator ceny% type% dla wszystkich produktów w% shop% shop został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. ŚWIATOWY: WYKORZYSTANIE: / shop addmodifier global <player> <value> [kup | sprzedaj] DODANO: Ustawiasz & c% player% & f's% type% modyfikator ceny na & c% modyfikator% i f. DODANO: Twój modyfikator ceny% type% został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. MODYFIKATORY KONTROLNE: WIDOK: WIDOK: | - Modyfikatory & c% player% & f: Globalne modyfikatory: %światowy% Modyfikatory sklepu: %sklep% Modyfikatory przedmiotów: %pozycja% WEJŚCIE: POZYCJA: „Przedmiot: & c% item% & f, sklep: & c% shop% & f, kup: & c% kup% i f, sprzedaj: & c% sprzedaj% i f” SKLEP: „Kupuj: & c% kupuj% i f, kupuj: & c% kupuj% i f, sprzedawaj: & c% sprzedawaj% i f” GLOBAL: „Kup: & c% kup% i f, sprzedaj: & c% sprzedaj% i f” RESETMODIFIER: POZYCJA: UŻYTKOWANIE: / shop resetmodifier item <player> <shop> <item> [kup | sprzedaj] RESET: resetujesz i c% player% & f's% type% modyfikator ceny dla przedmiotu% item% w sklepie% shop%. RESETBY: Twój modyfikator ceny% type% dla elementu% item% item w sklepie% shop% został zresetowany przez & c% player% i f. SKLEP: STOSOWANIE: / shop resetmodifier shop <player> <shop> [kup | sprzedaj] RESET: resetujesz modyfikator ceny c% player% & f%%% dla wszystkich produktów w sklepie% shop%. RESETBY: Twój modyfikator ceny% type% dla wszystkich produktów w% shop% shop został ustawiony na & c% player% i f. ŚWIATOWY: WYKORZYSTANIE: / shop resetmodifier global <player> [kup | sprzedaj] RESET: resetujesz i c% player% & f's% type% modyfikator ceny. RESETBY: Twój modyfikator ceny% type% został ustawiony na & c% modyfikator% & f przez & c% player% & f. MODYFIKATOR: INVALIDAMOUNT: Podano niepoprawną wartość modyfikatora. Prawidłowe wartości to na przykład 0,50, co stanowi 50%, 2,0, co stanowi 200% itp. INVALIDTYPE: Podano nieprawidłowy typ modyfikatora. Prawidłowe wartości to kup, sprzedaj i oba. Kup kup SPRZEDAM: sprzedać ZARÓWNO: kup i sprzedaj INVALIDPLAYER: Podano niepoprawną nazwę gracza. INVALIDSHOP: Kupuj z ID i c% shop% i f nie znaleziono. INVALIDITEM: Produkt o identyfikatorze & c% item% & f nie został znaleziony w & c% shop% & f. NOACCESSTOSHOP: Nie masz dostępu do & c% shop% & f shop. NODIRECTACCESSTOSHOP: Nie możesz uzyskać dostępu do sklepu & c% shop% & f. MAINMENUDISABLED: Nie możesz użyć tego polecenia. Zamiast tego użyj / shop <id>. WORLDBLACKLISTED: Nie możesz uzyskać dostępu do% shop% na tym świecie. WORLDBANNED: Nie możesz uzyskać dostępu do sklepu na tym świecie. WORLDBANNEDTARGET: „% player% nie może uzyskać dostępu do sklepu na tym świecie”. GAMEMODEBANNED: W trybie gry% gamemode% nie można uzyskać dostępu do sklepu. GAMEMODEBANNEDTARGET: „% player% nie może uzyskać dostępu do sklepu w trybie gry% gamemode%”. POZYCJA: FULLINVENTORY: Nie masz wystarczającej ilości wolnego miejsca w ekwipunku. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% cena% $ i f, aby kupić & c% kwota% x% pozycja% i f. CANNOTBUY: Nie możesz kupić tego produktu. CANNOTSELL: Nie możesz sprzedać tego przedmiotu. BOUGHT: Kupiłeś & c% ilość% x% pozycja% i f za & c% cena% $ i f. BOUGHTFREE: Otrzymałeś & c% kwoty% x% pozycji% i f. NOTENOUGH: Nie masz & c% kwoty% x% pozycji% i f do sprzedaży. SPRZEDANE: Sprzedałeś i% kwoty% x% pozycji% i f za & a% ceny% $ i f. BEZPŁATNE: Dałeś i% kwoty% x% item% i f. SPRZEDAŻ: Sprzedałeś wszystkie% item% i f (i% kwoty% x% item% i f) za i% ceny% $ i f. SOLDALLFREE: rozdałeś wszystkie% item% & f (i% ilość% x% item% & f). NOACCESS: Nie masz dostępu do tego elementu. ZACZAROWAĆ: CANNOTAPPLY: Zaklęcia & c% zaklęcia% & f nie można zastosować do trzymanego przedmiotu. JUŻ ZASTOSOWANY: Ten element ma już & c% zaklęcie% & f. LEVELDIFF: Potrzebujesz przedmiotu z zastosowanym co najmniej & c% zaklęciem%% level% & f. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% cena% $ i f, aby kupić & c% zaklęcie% i f. MAX: Ten przedmiot ma już maksymalną ilość zaklęć (% kwota%). TOOMANY: Nie możesz zaczarować więcej niż% kwoty% przedmiotów na raz. BOUGHT: Kupiłeś & c% zaklęcie% & f zaklęcie dla & c% cena% $ i f. POZWOLENIE: ZEZWOLENIA: Zezwolenia są wyłączone, skontaktuj się z właścicielem serwera. JUŻ: Masz już uprawnienie & c% pozwolenie% & f. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% ceny% $ i f, aby kupić & c% pozwolenie% i f. BOUGHT: Kupiłeś & c% pozwolenie% i f pozwolenie na & c% cena% $ i f. DOWÓDZTWO: BOUGHT: Kupiłeś & c% Command% & f za & c% cena% $ i f. CANNOTAFFORD: Potrzebujesz & c% cena% $ i f, aby kupić to polecenie. SPRZEDAŻ: NOITEM: Musisz trzymać przedmiot w ręce, aby go sprzedać. NIEWAŻNOŚĆ: Podano nieprawidłową ilość. Musi wynosić od 1 do% maks.%. CANNOTSELL: Nie możesz sprzedać tego przedmiotu. TYLKO WIELU ILOŚCI: Nie możesz sprzedać tej ilości. Tylko wielokrotności% ilość% są dozwolone dla tego produktu. SELLHANDALL: SPRZEDANE: Sprzedałeś% ilość% x% element% za łączną% ceny% $. SPRZEDAJ WSZYSTKO: NOITEMS: Nie masz żadnych przedmiotów, które możesz sprzedać. SPRZEDANE: Sprzedałeś% ilość% przedmiotów za łączną% ceny% $. DIALOG: AMOUNTSELECTION: KUPOWAĆ: NAZWA: „& 2Buying% item%” SPRZEDAĆ: NAZWA: „& cSelling% item%” BULKBUY: NAZWA: „& cKupowanie stosów% item%” BULKSELL: NAZWA: „& cWypisz stosy% item%” SKLEP: POZWOLENIE: JUŻ JUŻ: „i 4 (już posiadane)” ZAUWAŻONY: „& a (Nie należy do właściciela)”
  9. ZiemniaQ

    Skript - Region.

    A co zmieniłeś?
  10. ZiemniaQ

    Skript - Region.

    Tia, już widzę jak ty to napisałeś... Polecam przenieść wszystko na wersję powyżej 1.8 oraz zainstalować Skripta i WorldGuarda które będą ze sobą kompatybilne.
  11. Nie tyle co nie wykrywa enchantu na przedmiocie, co nie wykrywa go w przypadku 'any pickaxe', możesz spróbować coś takiego: on rightclick: if tool of player is any pickaxe: if tool of player is enchanted with fortune 1: send "Fortuna 1" #(...)
  12. O to właśnie chodziło.
  13. Zamień wszystkie loop value na loop-item
  14. No to nie wiem, zamień na loop-item.
  15. on death of player: attacker is a player: loop drops: if attacker can hold loop-value: add loop-value to inventory of attacker remove loop-value from drops
  16. ZiemniaQ

    Skrypt na Broń

    Płacisz coś czy liczysz na darmowe?
  17. ZiemniaQ

    Hasło administracyjne

    options: path: plugins/Skript/hasla.yml node: haslo on command: if sender != console: if plugin of command command contains "WorldEdit": cancel event if {allow::%player%} is true: uncancel event delete {allow::%player%} and {cmd::%player%} send "&aWeryfikacja pomyślna" stop if {cmd::%player%} is not set: if arguments are set: set {cmd::%player%} to "%command% %arguments%" else: set {cmd::%player%} to command send "&cWpisz hasło komendą /guard [haslo], masz 30 sekund" wait 30 seconds if {cmd::%player%} = "%command% %arguments%": delete {cmd::%player%} if player is online: kick player due to "Czas minął" execute console command "/twoja komenda authme" else: send "&cPotwierdzasz aktualnie komendę /%{cmd::%player%}%, wpisz /guard cancel, aby ją anulować." command /guard [<text>]: permission: guard trigger: if {cmd::%player%} is set: if arg 1 is set: if arg 1 = "cancel": delete {cmd::%player%} send "&aAnulowano" else: set {_password} to yaml value "{@node}.%uuid of player%" from file "{@path}" if arg 1 = {_password}: set {allow::%player%} to true make player execute command "/%{cmd::%player%}%" else: delete {cmd::%player%} kick player due to "Złe hasło" execute console command "/twoja komenda authme" else: send "&cWpisz /guard cancel aby anulować lub /guard [haslo] aby potwierdzić wykonanie komendy" else: send "&cNie masz czego potwierdzać" Wymaga TuSKe oraz SkUtilities.
  18. Else użyj normalnie, powinno działać.
  19. Zależnie od wersji skripta, któraś chyba to naprawiała. Ogólnie to takim kodem nie unikasz pętli, unikasz tylko wykonywania jej w skrypcie.
  20. Uwaga niespodzianka: wszystko to, a nawet więcej ma znane i niekochane przez nikogo SkUtilities. Uwaga, druga niespodzianka: zarządzanie plikami w pierwszym jak i drugim dodatku będzie działać niezależnie od wersji serwera. jedna z najgłupszych funkcji - czyli wyświetlenie nazwy pliku Niekoniecznie, może sposób w jaki ty na tą funckję patrzysz jest głupi? Jeżeli będziesz chciał pobrać zawartość całego folderu scripts/ to zostanie ona zwrócona w formie listy ścieżek '(...)/plugins/Skript/scripts/skent.sk', teraz żeby nie tworzyć własnych funkcji, które wyodrębnią nam z tej ścieżki nazwę pliku, można skorzystać z gotowej opcji wymienionej wyżej. on dir create: broadcast "Utworzono plik: %event-path%" usunięcie pliku (tak samo jak wyżej, tylko delete zamiast create) pobranie pliku (tak samo jak wyżej, tylko download zamiast delete) I tak dalej z execute, move, rename, unzip, watching i zip Ale informacji o tym że wszystkie te akcje muszą być wykonane przez skrypt, aby event zadziałał to już nie ma.
  21. Takie wyrażenie posiada dodatek SkQuery: blocks within %chunk% Kod powinien działać chyba w taki sposób: set {lista::*} to blocks within (chunk at event-block) loop {lista::*}: if loop-value = event-block: send "ograniczenie" cancel event stop loop *Żeby nie było - taki sposób nie jest najlepszym rozwiązaniem na większe serwery.
  22. ZiemniaQ

    Błąd pluginu

    [18:23:21 ERROR]: #!#! Bukkit: 1.9-R0.1-SNAPSHOT Odpowiedź na twój problem - pozbądź się craftbukkita z serwera, a zainstaluj spigota.
  23. ZiemniaQ

    Zadanie/ Misja co 24h

    Skoro zrobiłeś jeden temat i nie dostałeś jeszcze w nim odpowiedzi, która cię zadowala to jedyne co możesz zrobić to czekać i liczyć na inną, lepszą. Powielaniem tematów możesz sobie co najwyżej warna załatwić.
×