Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    823
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Zawartość dodana przez LuckyPotato

  1. LuckyPotato

    WIADOMOSC NAD GLOWA GRACZ

    A nawet jakby to był plugin to co z tego? Mógłbyś się zainteresować i sprawdzić każdą opcję skoro ktoś w ogóle chce ci pomóc.
  2. LuckyPotato

    WIADOMOSC NAD GLOWA GRACZ

    Gdyby ci chociaż trochę zależało to wszedłbyś w ten link i zauważył że to jest skrypt
  3. LuckyPotato

    WIADOMOSC NAD GLOWA GRACZ

    Gdyby ci chociaż trochę zależało to wszedłbyś w ten link i zauważył że to jest skrypt
  4. LuckyPotato

    [TuSke] GUI

    Jak dla mnie dobrze że: pokazałeś jak da się wykonać kod po kliknięciu wypisałeś różne rodzaje tych kliknięć. format gui slot 10 of player with stone named "&6Stone" to run: if click type is left mouse button: add bone of unbreaking 10 to player send "&aDostałeś kość" Komplementów starczy, teraz będę się przywalał: dałeś same przykłady bez objaśnienia gdzie co i jak możemy wpisywać, np. format gui slot <numer> of <gracz> with <item> to run function <funkcja> open virtual <rodzaj inventory> named <nazwa> to <gracz> Poświęciłeś trzy nagłówki żeby pokazać formatowanie slota przedmiotem z enchantami, lore... Według mnie tego tu w ogóle nie powinno być ze względu na fakt że tworzenie przedmiotów to jest zupełnie inna sprawa i wygląda wszędzie tak samo. Może ten punkt będzie po części zaprzeczeniem poprzedniego, ale warto byłoby chyba wspomnieć że nie mamy tylko jednego rodzaju GUI i możemy sobie otworzyć np. inventory leja: open virtual hopper inventory to player
  5. LuckyPotato

    ZAKAZ BICIA ADMINISTRACJI

    Działa pod warunkiem że bijący nie ma permisji *, a uderzany ma.
  6. LuckyPotato

    ZAKAZ BICIA ADMINISTRACJI

    on damage: if victim = op: if attacker != op: cancel event push attacker horizontally backwards with speed 2
  7. LuckyPotato

    Problem z %argument 2%

    set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as offlineplayer Błąd "variable is already a text" jak sama treść mówi odnosi się do faktu że zmienna której używasz jest już tekstem i w tym konkretnym przypadku nie musisz jej dodatkowo wstawiać w procenty i nawiasy, wystaczy po prostu: set {_arg2} to (arg 2 parsed as offlineplayer)
  8. LuckyPotato

    Skrypt na wiadomość

    https://code.skript.pl/EdIjPnwg/raw
  9. LuckyPotato

    Skript na zestawedycja

    > pobierz essentials > zrób kit > wgraj skrypt: command /zestawedycja [<text>]: trigger: while 1 is 1: make player execute command "/kit nazwa" wait 5 minutes
  10. LuckyPotato

    Lore

    set {_lore::*} to lore of item split at "||" loop {_lore::*}: if loop-value contains "Srednie obrazenia": send "%loop-index%"
  11. LuckyPotato

    ODPYCHANIE GRACZY OD ADMINISTRACJI

    options: speed: 2 radius: 4 on any move: if player != op: loop all players in radius {@radius} around player: if loop-player = op: push player horizontally backwards from loop-player with speed {@speed} stop loop Wymaga SkQuery
  12. LuckyPotato

    wait arg 4 seconds

    no chyba nie command /time [<integer=1>]: trigger: wait arg 1 seconds send "Minęło %arg 1% sekund"
  13. LuckyPotato

    Jak zablokować zamknięcie danego GUI?

    Otworzyć jeszcze raz
  14. LuckyPotato

    Jak skutecznie się uczyć pisać skrypty?

    Znajomość angielskiego - jeżeli nie potrafisz w angielski to nie ma sensu nawet zaczynać ze Skriptem ani niczym innym w tym kierunku, gdzie wszystkie dodatki, strony, dokumentacje i składnia przede wszystkim są właśnie w tym języku; Pojęcie zmiennej i ich rodzaje w Skripcie - zmienne grupowe, zwykłe, tymczasowe - jak na nich operować (zapis, odczyt, dodawanie, odejmowanie, itp.); Typy zmiennych (integer, text / string, inventory, player) - czyli krótko mówiąc - wszystko co zmienna może przechowywać; Pojęcie wydarzenia / eventu - czym jest, jak go stosować i kiedy go stosować; Pojęcie warunku / condicion - czym jest, jak go stosować, gdzie go stosować, co zrobić gdy warunek jest spełniony, co gdy nie jest; Pojęcie wyrażenia / expression - czym jest, gdzie go można stosować, jak go stosować, jak go przyrównywać do innych wartości; Pętla i jej rodzaje - czym jest pętla, w jaki sposób działa, co możemy w niej zawrzeć, zagrożenie dla płynności działania spowodowane pętlą; Funkcja - czym jest, gdzie i jak ją stosować, co powoduje, argumenty funkcji, zwracanie wartości; Komendy - jak je definiować, jak korzystać z argumentów, co można do nich przypisywać; Czym są dodatki do skripta, jak je instalować i co one nam dają. Pod warunkiem że umiesz logicznie myśleć nauczenie się Skripta może ci przyjść bardzo łatwo. Szukaj gotowych skryptów (najlepiej z działów na forum: Skrypty oraz Skrypty>Promowane, z internetu: poradników na YT (np. Knugiego), ze Spigota albo SkriptTools). Przerabiaj te gotowe skrypty, wyszukuj w nich to wszystko co ci wyżej wymieniłem, staraj się zrozumieć jak daną rzecz wykorzystać, gdzie jej używać. Zawsze staraj się dać sobie cel powiedzmy taki sam skrypt jak ten pobrany, ale z mniejszym rozmachem - zamknij gotowca i próbuj się napisać coś podobnego samemu ewentualnie korzystając z dokumentacji. Jeżeli nie wiesz jak coś zrobić albo chcesz się nauczyć czegoś nowego - na tym forum jest już pełno poradników i wyjaśnionych pytań innych ludzi - wystarczy wpisać frazę w wyszukiwarkę a odpowiedź się znajdzie. Zaprzyjaźnij się z dokumentacją, jeżeli tego nie opanujesz to nic ci nie wyjdzie - SkriptTools, skUnity, skriptHUB, Skript 2.3 - przy czym ciebie na początku powinna interesować ta ostatnia. Ps. Nie publikuj tego co zrobisz na żadnym forum dopóki nie będziesz pewien że ktoś inny nie zrobił tego wcześniej, albo chociaż nie tak dobrze jak ty.
  15. LuckyPotato

    Pomocy

    Tutaj w GUI komenda jest wywoływana jako OP, więc gracza nie musi mieć permisji do komendy /kupauto: format gui slot 20 of player with minecart item named "&aCzarny Samochod" with lore "&aKoszt auta:&f 20000$" to close then run player command "/kupauto 1" with permission "*" Tylko że ta komenda wywołuje przez gracza kolejne komendy, daj graczowi permisje do tych komend, to ci pewnie zadziała: execute player command "getcar BLACK"
  16. LuckyPotato

    Zmienna z lokacją z yaw oraz pitch

    Wbudowana w skripta funkcja zwraca ci lokalizację razem z kątami: location(x, y, z, world, yaw, pitch) location(number, number, number, world, number, number)
  17. pyraHelix: Skrypt stworzony właściwie dla testu, dodający możliwość tworzenia własnych spirali poprzez jedną prostą komendę. Instalacja i działanie: Skrypt należy pobrać i umieścić w dowolnym pliku .sk w folderze plugins/Skript/scripts/ Nie posiada on konfiguracji oraz zbędnych dodatków, po załadowaniu skryptu na serwer będzie on gotowy do użycia. Niewłaściwe korzystanie może doprowadzić do przeciążenia serwera ze względu na zbyt dużą ilość lokalizacji, którą skrypt będzie musiał wygenerować. Użycie: Cały skrypt posiada jedną komendę /helix [promień] [kąt] [wysokość] [delta] [kąt początkowy] [ID bloku], gdzie: promień - jest to odległość od gracza do powierzchni walca na której generowana będzie spirala; kąt - wyrażony w stopniach oznacza kąt poziomy pomiędzy kolejnymi punktami spirali; wysokość - określa wysokość całej spirali; delta - jest to różnica wysokości pomiędzy kolejnymi punktami spirali; kąt początkowy - wyrażony w stopniach określa miejsce, z którego zacznie generować się spirala (tj. gdy równy 0 - spirala zacznie generować się na zachodzie od pozycji gracza); ID bloku - ID lub nazwa (ze skripta) bloku, z którego zostanie stworzona spirala. Wymagania: Skript 2.2 (funkcja) Download: pyraHelix v1.0
  18. LuckyPotato

    Błąd, nie dziala.

    Skoro argument musi być graczem offline, to po co potem jeszcze raz ustawiać go na gracza offline? Jeżeli już musisz to usuń tem myślnik tam i zrób tak jak w argumencie.
  19. LuckyPotato

    Teleportacja gracza gdy jego y < 1

    on any movement: if y-location of player <= 0: teleport player to {upadajacy.spawn}
  20. LuckyPotato

    Ruszający się Blok

    options: radius: 10 block: diamond block tp block: red wool block time: 3 on place: if event-block = {@block}: set {_loc} to event-location while block at {_loc} = {@block}: loop all blocks in radius {@radius} around {_loc}: if loop-block = {@tp block}: set block at {_loc} to air set loop-block to {@block} set {_loc} to location of loop-block stop loop wait {@time} seconds
  21. LuckyPotato

    Ruszający się Blok

    options: radius: 10 block: diamond block tp block: red wool block time: 3 on place: if event-block = {@block}: set {_loc} to event-location while 1 is 1: loop all blocks in radius {@radius} around {_loc}: if loop-block = {@tp block}: set block at {_loc} to air set loop-block to {@block} set {_loc} to location of loop-block stop loop wait {@time} seconds
  22. LuckyPotato

    Osobne kity na światach

    Sam essentials tego chyba nie oferuje, ale Skriptem + essentials już można coś zdziałać.
  23. LuckyPotato

    System coinsów [Bungeecord]

    Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia czy to działa i jak to działa, ale Skungee oferuje takie coś jak global variable: fuction addCoins(p: player i: number) :: boolean: if {_i} < 0: if (global variable {coins::%{_p}%}) >= abs({_i}): add {_i} to (global variable {coins::%{_p}%}) else: return false else: add {_i} to (global variable {coins::%{_p}%}) return true Czyli w skrócie - dla każdej liczy dodatniej lub równej zero funkcja zwróci true, coinsy zostaną dodane. Jeżeli liczba jest mniejsza od zera to funkcja zwróci true gdy gracz ma wystarczająco coinsów, oraz false jeżeli mu brakuje (wtedy coinsy nie zostaną odjęte z konta) Przykładowe użycie: if addCoins(player, -100) = true: send "Pomyślnie zakupiłeś 2 ziemniaki." to player else: send "&4Nie masz wystarczająco kasy żeby kupić 2 ziemniaki." to player
  24. LuckyPotato

    Czy da się tak zrobić ?

    Inventory to inventory, nie ważne czy gracza offline, czy online.
  25. pyraHeads: Skrypt idealny dla budowniczych dodający możliwość korzystania z gotowych główek umieszczonych w GUI. Zawiera on większość przedmiotów, jakie zostały udostępnione na stronie https://www.planetminecraft.com/project/minecraft-18-custom-heads-1700/. Są one posegregowane na 9 rodzajów: Rośliny, Zwierzęta, Alfabet, Bloki, Ozdoby, Potwory, Jedzenie, Głowy, Inne. Wśród powyższych znajdują się 63 kategorie, do których poza gotowymi, użytkownik może dodawać swoje własne customowe główki. Aby to zrobić wystarczy wejść w dowolną kategorię w folderze skryptu, utworzyć nowy plik (lub skorzystać z istniejącego) i dodawać tagi NBT do kolejnych linijek pliku. Należy pamiętać, iż jedna lista może pomieścić tylko 45 główek gdyż większe ilości nie zostaną wczytane ze względu na ograniczone sloty w GUI - trzeba wtedy utworzyć kolejny plik z rozszerzeniem "txt". Nazwy poszczególnych kategorii można dowolnie zmieniać poprzez zmianę nazwy folderu/pliku w folderze "plugins/Skript/pyraHeads/". Instalacja i działanie: Po zapisaniu kodu jako nowy skrypt, należy go przeładować i zaczekać na pobranie plików. Wszystkie pliki z główkami pobierane są ze strony https://pastebin.com/. Automatycznie zostają rozdzielone i umieszczone w odpowiednich miejscach, nie wymaga to żadnego działania użytkownika. Proces pobierania i zapisu plików nie powinien trwać dłużej jak 5 sekund. Do otwierania GUI służy komenda /head [rodzaj] [kategoria] (aby otworzyć konkretne GUI) lub samo /head aby otworzyć główne. W przypadku problemów z niewyświetlaniem przedmiotów lub tekstur GUI, zalecam najpierw usunięcie folderu "plugins/Skript/pyraHeads/" i ponowne przeładowanie skryptu. Skrypt wykonany i testowany na wersjach 1.12 Zmiany względem pierwszej wersji: Cały skrypt został napisany od nowa, co przełożyło się na skrócenie całego kodu. Rezygnacja z tworzenia GUI poprzez "set slot" na korzyść "format gui slot" z dodatku TuSke. Pobieranie przedmiotów z GUI nie będzie już powodować nakładania się ich na pozostałe w inventory gracza. Kliknięcie na przedmiot w inventory gracza nie spowoduje już dodania mu go ponownie do ekwipunku. Czas ładowania jednego maksymalnie wypełnionego GUI został zniwelowany z około 800ms do zaledwie 10ms. Czas pierwszego pobierania i ładowania plików został zniwelowany z około 2 minut do 1-3 sekund (zależnie od prędkości internetu i wydajności serwera) Skrypt został zoptymalizowany i nie będzie powodował już spadku wydajności serwera. Dzięki owym działaniom skrypt nie będzie już wymagał dodatków: Umbaska, Skellett, SkQuery, WildSkript oraz Skript-YAML Wymagania: Skript 2.2 SkUtilities TuSKe SkStuff Download: pyraHeads v1.0 pyraHeads v2.0 pyraHeads v2.1 pyraHeads v2.2 pyraHeads v2.3
×