Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    992
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    25

Zawartość dodana przez LuckyPotato

  1. Otóż nie. To co zrobiłeś teraz może i powoduje że znikają errory, ale niestety topka sama w sobie działać nie będzie. Funkcją max() chciałem zaoszczędzić trochę kodu i ograniczyć zbędne pętle, skoro jednak nie działa wam ona jak należy (mimo że powinna) to poprawię kod i wstawię drugi bez niej. Ale to nie dzisiaj.
  2. Błąd w przykładzie - punkty dodają się do zmiennej która nie istnieje, czyli funkcja dostaje nulla i wyrzuca błąd. Wystarczy zmienić trochę event np: on mine: if {bloki::%player%} is set add 1 to {bloki::%player%} else set {bloki::%player%} to 1 To powinno rozwiązać problem.
  3. LuckyPotato

    top coinsow jak?

    Wszystko to jest wytłumaczone w podanym temacie. Według mnie jest tam przejrzyście, zrozumiale i dla osoby, która chociaż delikatnie pochyli się nad kodem - prosto. Ale jeżeli którejś części nie rozumiesz to nadal czekam na konkretne pytanie.
  4. LuckyPotato

    top coinsow jak?

    Czego dokładnie nie rozumiesz? Zadaj odpowiednie pytanie, a ci wytłumaczę.
  5. LuckyPotato

    Ważny plugin

    ArmorStandEditor
  6. LuckyPotato

    Chat cooldown

    To bardzo źle. Jest nam z tego powodu bardzo przykro. Byłbyś tak miły i powiedziałbyś może co ci nie działa?
  7. LuckyPotato

    świat

    on world enter: if event-world = "swiat": if player has permission "permisja": make player execute command "/komenda argumenty"
  8. Widzę że masz problem z angielskim. Tłumacząc na polski: Zmienna może zawierać tylko jeden obiekt, nie więcej. Czyli: Chcesz pobrać do zmiennej treść opisu przedmiotu, który zwracany jest w postaci listy linijek, a nie jednego ciągu znaków. Pobieraj więc lore do listy, a nie pojedynczej zmiennej.
  9. LuckyPotato

    Lore - error

    Stosuj ukośnik przy wykonywaniu komend. Zainstaluj skellet, dodatek, który umożliwia tworzenie przedmiotów enchantowanych. Ewentualnie usuń słowo glowing z kodu.
  10. LuckyPotato

    Lore - error

    Jakie rozwiązania znalazłeś w internecie? Podaj błąd.
  11. on command: if command = "kit" or "kits": #if sender = console: if arguments are not set: cancel event
  12. To sobie skrypt przeanalizuj i wybierz ten fragment, który odpowiada za kolorowanie.
  13. https://skript.pl/temat/30428-pyraarmor-kolorowanie-zbroi-w-gui/
  14. Pierwsza sprawa, dodatek który wspiera twój plugin na wyspy. Nie wiem czy na usky taki istnieje, ale na pewno jest do askyblock. Dzieki niemu pobierasz sobie liste czlonkow i wlasciciela wyspy. Kolejna sprawa - vault i wyrazenie balance of %player|offlineplayer% Na podstawie powyższych, zdobytej wiedzy oraz inteligencji bedziesz w stanie napisać sobie skrypt na to co tylko sobie zapragniesz.
  15. LuckyPotato

    spawn rud

    chance of 5%: set %block% to diamond ore else: set %block% to stone
  16. W konfiguracji skripta masz do ustawienia opcję która zezwala na umieszczanie linków. W konfiguracji essentials masz do ustawienia to samo. W konfiguracji silnika też to chyba jest. Jest to też w ustawieniach użytkownika - czy chcesz otwierać linki z chatu.
  17. LuckyPotato

    region- SPRAWDŹ

    Otóż właśnie się da. WorldEdit ma taką jedną przydatną komendę jaką jest //sel I ona sama w sobie nic nie robi poza resetowaniem aktualnego zaznaczenia... Ale gdy się pobawić argumentami to możemy stworzyć zaznaczenie w kształcie prostopadłościanu, poligonu punktów, kuli, walca, i pewnie jeszcze kilku innych. Region w WG możemy utworzyć tylko na dwóch pierwszych.
  18. Pokaż ten zarąbisty skrypt i cały log błędów które wyskakują przy ładowaniu.
  19. No to w takim razie miło byłoby gdybyś podał tutaj wszystkie występujące błędy podczas ładowania skryptu, wykonywania komend, wersję pluginu Skript, wersję i rodzaj silnika oraz nazwę, wersję pluginu do wyświetlania efektów oraz listę wszystkich dodatków do pluginu Skript jakie posiadasz na serwerze.
  20. Pewnie fakt że nie posiadasz pluginu, który te efekty tworzy...
×