Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    905
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Zawartość dodana przez LuckyPotato

  1. LuckyPotato

    Cooldown

    command /xd: cooldown: 24 hours trigger: stop on click: if 1st line of lore of tool of player contains "/100": set {_} to 1st line of lore of tool of player replace "/100" with "" in {_} set {_} to {_} parsed as integer remove 1 from {_} ({_} parsed as integer) != 0: set 1st line of lore of tool of player to "%{_}%/100" else: remove tool of player from player
  2. Mi też nie działa... I szczerze mówiąc sam nie mam pojęcia jak powinno działać. Ale to chyba nie służy do miecza.
  3. on rightclick on anything: set {_material} to material from player's tool if player hasn't got a cooldown for {_material}: set the cooldown of {_material} for player to 100 wait 2 ticks if player has a cooldown for {_material}: broadcast "yes" https://www.spigotmc.org/resources/skript-java-addon-skellett.34361/update?update=160550
  4. LuckyPotato

    Vanish

    Pętla czyli kod który zapętla się daną ilość razy lub do momentu aż jakiś warunek jest spełniony dopóki vanish jest włączony: wykonaj kod odczekaj chwilę
  5. LuckyPotato

    Vanish

    To znaczy w jaki inny sposób? Co ci w nim nie pasuje?
  6. Umiejętności ładnego budowania na zlecenie... Ehhh... No ale budowania czego? Potrzebujesz spawnów, miast, aren do SkyWars'ów, mapek do parkoura, czy wielkich kilkutysięcznych map z biomami i zabudową? Podaj nam tutaj co mamy zbudować, określ mniej więcej wielkość i postaraj się opisać styl w jakim ma zostać wszystko utrzymane. @tomeskyy
  7. LuckyPotato

    Vanish

    Polecam pętlę: while vanish jest włączony: set action bar (...) wait %timespan%
  8. LuckyPotato

    Cenzura w yml

    on chat: set {_list::*} to yaml list "lista" from file "file.yml" loop {_list::*}: replace loop-value with "***" in message
  9. on inventory open: while player has a gui: format gui slot 5 of player with pumpkin wait seconds format gui slot 5 of player with glowing pumpkin wait second Wymaga TuSke
  10. A no to wybacz, moja wina, nie doczytałem wszystkiego dokładnie. U mnie całe zarządzanie plikami należy do SkUtilities i dlatego sypało błędami o braku plików i yaml.
  11. I ogólnie to ładnie by wyglądało gdyby efekty odświeżały się przy każdym edytowaniu koloru w GUI, żeby był podgląd na żywo bo tak to właściwie to możemy sobie poklikać w RGB a jaki nam kolor finalnie wyjdzie to już loteria Ale już pomijając powyższe: jest optymalnie, przejrzyście i oryginalnie, czyli tak jak być powinno.
  12. A niby co ci mamy w nim poprawiać?
  13. LuckyPotato

    Skrypt na drop dla rangi.

    on mine of stone: player has permission "x.drop": drop 1 of stone at event-block
  14. LuckyPotato

    NameTagEdit

    A próbowałeś postawić spację za prefixem?
  15. LuckyPotato

    bus

    #Regiony przystanków zrób w WorldGuard, nazywaj je przystanek_nazwa #Do tworzenia GUI potrzebne jest TuSke #Do zarządzania regionami potrzeba dodatku SharpSK #Do poprawnego działania wymagany jest Skript w wersji min. 2.2 options: bus: 0, 0, 0 delay: 5 on region enter: if "%event-region%" contains "przystanek_": set {_list::*} to all regions in world of player loop {_list::*}: if "%loop-value%" contains "przystanek_": replace "przystanek_" with "" in {_list::%loop-index%} add {_list::%loop-index%} to {_regions::*} set {_size} to ((size of {_regions::*}) / 9) open virtual chest inventory with (rounded up {_size}) rows named "Wybierz przystanek" to player loop {_regions::*}: format gui slot ((loop-index parsed as integer) - 1) of player with paper named "%loop-value%" to run: teleport player to location at {@bus} wait {@delay} seconds set {_} to pos 1 of region "przystanek_%loop-value%" in world of player
  16. on chat: loop all players: if (world of player) != (world of loop-player): remove loop-player from chat recipients W przypadku działającej konfiguracji Essentials i posiadania pluginu Skript w wersji przynajmniej 2.2 v7 powyższy skrypt będzie działał tak jak chcesz. Ps.
  17. Zapisuj jako integer a nie number
  18. LuckyPotato

    Pomoc w skrypcie na sklep

    command /a: trigger: open virtual chest inventory with 1 row to player format gui slot 0 of player with 1 of oak log: remove 50 from {zmienna} Wymaga TuSke
  19. Sciany: kulka, rozmiar: 4 skład: 30% stone 30% cobble 40% dioryt pokrycie: blok: trawa głębokość: 1 formowanie terenu: uzupełnianie dziur: brak wygładzanie terenu: jest usuwanie widocznych pozostałości po WE: brak Podłoga: poziom terenu: jednolity losowe bloki wyznaczające ścieżkę: jest ohydne budowle skopiowane i ustawione symetrycznie: jest standardowe drzewa potraktowane brushem fill: jest trawa i kwiatki z mączki: jest Budowniczy się nie postarał niestety.
  20. TuSke 1.1 on rightclick: set {_list::*} to all offline players set {_} to enderchest of player data of {_list::1} open {_} to player
  21. A co mnie to powiedz obchodzi? To tobie zależy nie mi, jak ci się nie chce to już twoja sprawa - nie będę szukał za ciebie. Zainstalujesz Spigota i będą problemy to napisz, jak nie to odpuść bo innego sensownego rozwiązania tu nie dostaniesz. Do tego momentu rozmowę uważam za zakończoną.
  22. A ty masz może jakąś wyszukiwarkę internetową na komputerze?
  23. No wspaniale, to żyj sobie na tym swoim martwym bukkicie razem z takimi cudownymi błędami.
  24. Spigota zainstaluj.
  25. Tylko tu jeszcze zależy jaki robisz ten hologram, bo skRayFall ma kilkanaście różnych opcji, z których ciebie powinny interesować tylko dwie: create interactive holo object %string% with id %string% at %location% create interactive client side holo object %string% with id %string% at %location% to %player% to nimi musisz wykonać hologram, żeby tamten event ci zadziałał. on load: create interactive holo object "Ziemniaczek" with id "Jakies ID" at block above targeted block of ("ZiemniaQ" parsed as player) on hologram touch: send "&4Dziala &c&l%event-string%"
×