Skocz do zawartości

Arioner

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Norbi w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    W końcu wziąłem się za poprawę skryptu. Skrypt już działa, można używać!
    Posiadał od zawsze
  2. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Naami w Authme Skript - skrypt na logowanie   
    Skrypt posiada mało funkcji, napisany chaotycznie.. posiada tylko trzy komendy - a i zaregisterować - polski z angielskim próbujesz połączyć? ... Do tego to:


    on command:
    if {log.%player%} is true:
    else:
    if command is "login" or "l" or "register":
    else:
    cancel event
    send "&c/login password "
    send "&c/register password password"

    Jeżeli ten skrypt ma być dobry, to zdecydowanie musiałbyś go poprawić i dodać więcej opcji.

     

    @edit

     

    I od razu przy wejściu na serwer do gracza są przypisane dwie zmienne, pomyśl jakby ten skrypt był na serwerze na którym jest setka graczy.., śmietnik w bazie danych.

     

    @down

     

    Jak pisałeś go na szybko to po co publikujesz? Nie lepiej skończyć i opublikować świetny skrypt niż udostępnić "gówno"?

  3. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od Messie911 w Nie działający kod który ma sprawdzać czy w zmiennej jest dany tekst.   
    Napisz proszę jak go tworzysz lub dodajesz do zmiennej:)

    Ten kod mi działa. 



    command /game [<text>] [<text>]:
        trigger:
            if arg 1 is "create":
                add arg 2 to {craft::games::*}
                send "Dodales gre %arg 2%"
                stop
            if arg 1 is "game":
                loop {craft::games::*}:
                    if loop-value is arg 2:
                        execute player command "%arg 2% join"
                        send "x"
                        stop
                send "&cNie masz tej gry!"
                stop
  4. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od boleknowak w Nie działający kod który ma sprawdzać czy w zmiennej jest dany tekst.   
    Napisz proszę jak go tworzysz lub dodajesz do zmiennej:)

    Ten kod mi działa. 



    command /game [<text>] [<text>]:
        trigger:
            if arg 1 is "create":
                add arg 2 to {craft::games::*}
                send "Dodales gre %arg 2%"
                stop
            if arg 1 is "game":
                loop {craft::games::*}:
                    if loop-value is arg 2:
                        execute player command "%arg 2% join"
                        send "x"
                        stop
                send "&cNie masz tej gry!"
                stop
  5. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od Shooterowy w Nie działający kod który ma sprawdzać czy w zmiennej jest dany tekst.   
    Napisz proszę jak go tworzysz lub dodajesz do zmiennej:)

    Ten kod mi działa. 



    command /game [<text>] [<text>]:
        trigger:
            if arg 1 is "create":
                add arg 2 to {craft::games::*}
                send "Dodales gre %arg 2%"
                stop
            if arg 1 is "game":
                loop {craft::games::*}:
                    if loop-value is arg 2:
                        execute player command "%arg 2% join"
                        send "x"
                        stop
                send "&cNie masz tej gry!"
                stop
  6. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od Ezx w [WebSk] Strona HTML   
    WebSk
    Daje możliwość tworzenia stron oraz mysql. Jest to jedyny dodatek do pluginu skript który oferuje nam tworzenie stron. Obsługuje on tylko język html. Oraz jeden z dodatków który oferuje tak zaawansowaną obsługę mysql.
    Skąd wziąć WebSk?
    Wszystkie dostępne wersje możemy pobrać Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Dokumentacja:
    Dokumentacja pluginu WebSk znajduje się Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Tworzenie stron
    Istnieją 2 sposoby tworzenia stron.
    [*] Za pomocą folderu websk [*]W kodzie skryptu

    Do stworzenia strony będą nam potrzebne 2 rzeczy:
    [*] Dodatkowy port [*]Ip numeryczne serwera

    Pomoc dla mniej doświadczonych:




    Za pomocą folderu websk:



    Przy pomocy skryptu:



    Zamykanie strony:



    Resetowanie strony:



    Grafika i jak ją odczytywać:



    Pliki css



     
    Tut nie dokończony
  7. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od Norbi w [WebSk] Strona HTML   
    WebSk
    Daje możliwość tworzenia stron oraz mysql. Jest to jedyny dodatek do pluginu skript który oferuje nam tworzenie stron. Obsługuje on tylko język html. Oraz jeden z dodatków który oferuje tak zaawansowaną obsługę mysql.
    Skąd wziąć WebSk?
    Wszystkie dostępne wersje możemy pobrać Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Dokumentacja:
    Dokumentacja pluginu WebSk znajduje się Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Tworzenie stron
    Istnieją 2 sposoby tworzenia stron.
    [*] Za pomocą folderu websk [*]W kodzie skryptu

    Do stworzenia strony będą nam potrzebne 2 rzeczy:
    [*] Dodatkowy port [*]Ip numeryczne serwera

    Pomoc dla mniej doświadczonych:




    Za pomocą folderu websk:



    Przy pomocy skryptu:



    Zamykanie strony:



    Resetowanie strony:



    Grafika i jak ją odczytywać:



    Pliki css



     
    Tut nie dokończony
  8. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od boleknowak w Jak wyciągnąć dany tekst ze zmiennej?   
    Ty zrobiłeś jeszcze gorzej gdyż dajesz stop przed informacją czy zakupił czy nie :)
    if arg 1 is "kup": if arg 2 is set: loop {games::*}: if loop-value is arg 2: set {_zawiera} to true {_zawiera} is true: send "Zakupiles gre %arg 2%" else: send "Nie ma takiej gry"Jak już chcesz swój kod to taki musi być ;p
    A co do mojego to popełniłem błąd z jedną rzeczą :)
    Tu jest poprawiony
    if arg 1 is "kup": if arg 2 is set: loop {games::*}: if loop-value is arg 2: send "Zakupiles gre %arg 2%" stop send "Nie ma takiej gry"
  9. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od MiniGameShoot w Zablokowanie ruchu mobów   
    Z tego co wnioskuje z kodu febbe to powinno być tak:

    on any move:    set {_name} to {pet::%event-entity%}{_name} is set    set {_ruch} to value "%{_name}%.ruch" get of "plugins/Skript/scripts/pety/gracze.yml" parsed as text    set {_loc} to value "%{_name}%.locpet" get of "plugins/Skript/scripts/pety/gracze.yml"    if event-entity is player:        stop    if {_ruch} is "false":        cancel event
  10. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla piratjsk w Funkcje   
    Funkcje
    Możliwość tworzenia własnych funkcji w skryptach do tej pory oferowały tylko dodatki (WS i skQ).
    Od momentu wydania developerskiej wersji Skript 2.2 można z nich korzystać bez żadnych dodatkowych pluginów.
    Skąd wziąć Skript w wersji 2.2?
    Najnowszą wersję Skript można pobrać Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, warto też rozważyć skorzystanie z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! autorstwa Mirreducki'ego.
    Składnia
    Istnieją dwa podstawowe typy funkcji:
    taka, która coś zwraca, jakąś wartość, oraz taka, która tylko wykonuje kod i nie zwraca żadnej wartości. # Funkcja, która zwraca wartość function nazwa_funkcji(nazwa_argumentu: %typ_argumentu%, ...) :: %typ_zwracanej_wartości%: # kod_funkcji return %coś% # Funkcja, która tylko wykonuje swój kod i nie zwraca żadnej wartości function nazwa_funkcji(nazwa_argumentu: %typ_argumentu%, ...): # kod_funkcji Argumenty są opcjonalne, można ich użyć ale nie trzeba.
    Definiowanie obydwu rodzaji funkcji zaczynamy od słowa kluczowego function, następnie po spacji podajemy nazwę, z której bedziemy później korzystać aby wywołać naszą funkcję. Po tym w nawiasach podajemy argumenty, jeśli nasza funkcja nie będzie z nich korzystać należy wstawić tylko nawiasy (). Argumenty podajemy według wzoru: nazwa: %typ%, np. gracz: player albo p: player, w: world. W przypadku funkcji zwracającej jakąś wartość trzeba w tym momencie podać typ tej wartości (np. number, text, player, location). Na końcu linijki definniującej funkcję należy umieścić dwukropek, a następne linijki (kod funkcji) wciąć o jedną jednostkę.
    Podając liczbę mnogą typu argumentu (np. players, entities, worlds) umożliwimy sobie podawanie wielu wartości (o podanmy typie). Tak samo sprawa ma się w przypadku typu zwracanej wartości, gdy podamy jego liczbę mnogą będziemy mogli zwracać listy wartości. Np. function podpal(g: players): function ktoWygral(mecz: text) :: players:.
    Argumenty
    Wiesz już jak zdefiniować argumenty, teraz czas nauczyć się z nich korzystac. Jest to naprawdę proste. W kodzie naszej funkcji odwołujemy się poprostu do zmiennych lokalnych (zaczynających się od znaku _) o takich nazwach jak podane argumenty.
    # np. function dajDiamenta(gracz: player): give 1 diamond to {_gracz} Korzystanie z funkcji
    Gdy już zdefiniowaliśmy naszą funkcję przyszedł czas aby ją wykorzystać.
    # np. command /daj: trigger: dajDiamenta(player) send "Oto twój diament :)" Jeśli nasza funkcja zwraca jakąś wartość to możemy ją np. zapisać do zmiennej.
    command /punkty: trigger: set {_punkty} to ileMaPunktow(player) send "&eMasz &6%{_punkty}% &epunktow." Definicja funkcji nie musi być w pliku, w którym z niej korzystamy. Funkcje zdefiniowane w jednym skrypcie będziemy mogli używać w każdym innym.
    Jak znajdę chwilę czasu to dodam tu jeszcze kilka przykładowych funkcji.
    function dodajWarpa(nazwa: text, lokacja: location) :: boolean: if {warpy::%{_nazwa}%} is set: return false else: set {warpy::%{_nazwa}%} to {_lokacja} return true  
  11. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Anemonex w QuickBuilder - skrypt na zarządzanie strukturami   
    QUICKBUILDER
     
    RZECZY, KTÓRE MOŻE ZROBIĆ
    QuickBuilder to kompleksowy skrypt, który pozwoli Ci manipulować budowlami. W łatwy sposób możesz zapisać budynek i odtworzyć go w innym miejscu... lub w tym samym! Wszystko zależy od Ciebie!
     
     
    RZECZY, KTÓRE BĘDĄ CI POTRZEBNE
    WTYCZKI: Skript 2.1.2, SkQuery 3, WildSkript 1.8
    PORADNIK: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    AKTUALNA WERSJA SKRYPTU: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    TESTOWA WERSJA SKRYPTU: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
    RZECZY, KTÓRYCH NIE MOŻESZ ROBIĆ W WERSJI TESTOWEJ
    Najlepiej jej nie używać. Edytuję post potem.
     
     
    RZECZY, KTÓRE CHCĘ DODAĆ
    Generowanie stworzonych budowli, jak zwykłych lochów
    Losowość bloków w funkcjach
    Bloki efektu
    Obsługa tabliczek z napisami
    Funkcja cofnij
     
     
    Aktualna wersja: 1.1
    Wersja testowa: 1.2
    Uwaga! Wersja testowa nie jest dopracowana!
    Pamiętaj, że może sprawić problemy, jeżeli nie zastosujesz się do zasad podanych w poście!
  12. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla herhor67 w SuperDrops - skrypt na drop   
    Siemka!
    Otóż był to jeden z moich pierwszych skryptów.
    Temat istnieje, ale to jest praktycznie zupełnie inny skrypt, jedyne co jest takie same to nazwa xD

    Co oferuje skrypt:
    1. Dodatkowe craftingi
    Kilofy, siekiery, łopaty, miecze i wędki z enchantami Fortune 10 lub Smelting 1 - dzięki temu drugiemu wypadają "przepalone" itemy.




    2. System mnożników
    Dowolna ilość uprawnień
    Fortune 1, 2 i 3
    Specjalna Fortune 10
    TurboDrop

    3. Dowolny drop z dowolnych bloków/mobów lub przy łowieniu
    Można skonfigurować:
    Nazwę itemu w menu - bloki, moby, rybactwo
    Item - bloki, moby, rybactwo
    Przepalony item - bloki, moby, rybactwo
    Wysokość minimalna i maksymalna - bloki
    Narzędzie - bloki, moby
    Biom - bloki, moby, rybactwo
    Szansa - bloki, moby, rybactwo

    4. Wyświetlanie TOP i informacji o dropie
    Wszystko w intuicyjnym GUI. (oprócz topki, która jest na chacie)

    5. Blokada
    Blokada wydobywania i niszczenia eksplozjami dowolnych bloków (zastępowanie innymi) oraz wiadomość dla gracza.

    6. Konfiguracja w .YML
    Prawie wszystko można ustawić w pliku .yml, w options jest tylko ścieżka do katalogu i włączenie customowych craftingów.


    Konfiguracja:
    Bloki:


    blocks: # 1 linijka, wymagana do petli stone: # z czego ma wypadac surowiec xp: '1' # ile xp ma byc za wykopanie tego bloku carbon: # dowolna nazwa, chocby 'qwerty' name: '&0&lCOAL' # nazwa w menu item: 'coal item' # dropiacy item itemsmelted: 'charcoal' # przepalony item chance: '5' # szansa (bez mnoznikow) tools: # lista mozliwych narzedzi - 'any pickaxe' heightmin: '10' # minimalna wysokosc heightmax: '128' # maksymalna wysokosc# nie ma podanych biomow - zadziala wszedzie

    Moby:


    mobs: # 1 linijka do loopa cow: # z jakiego moba xp: '5' # ile xp za zabicie mlego: # randomowa nazwa name: '&f&lMILK' # nazwa w menu item: 'milk bucket' # item itemsmelted: 'milk bucket' # przetopiony item chance: '1' # szansa tools: - 'any sword' # narzedzia biomes: - 'desert' # lista biomow - 'hell' - 'beach' - 'desert hills' - 'jungle' - 'jungle hills'

    Rybactwo:


    fishing: # 1 linia xp: '3' # xp za lowienie treasure: # randomowa nazwa name: '&fMILK' # nazwa w menu item: 'milk bucket' # dropiacy item itemsmelted: 'milk bucket' #przetopiony item chance: '10' #szansa

    Blokada wydobywania:


    replace: # 1 wymagana linia coal ore: # wydobywanie czego blokowac replacewith: 'stone' # na jaki bloka zamienic message: '&cThis item drops from stone!' # co wyslac do gracza

    Mnożniki:


    multipliers: # brawo, domysliles sie permissions: # lista uprawnien mvip+: '1.4' # dowolna nazwa i wartosc mvip: '1.3' vip+: '1.2' vip: '1.1' fortune: # dla narzedzi z fortunami 0: '1.0' 1: '1.1' 2: '1.2' 3: '1.3' other: super: '10' # dla narzedzi z Fortune 10 turbodrop: '3' # dodatkowy mnoznik z dupy, np na eventy

    Wymagania:
    Skript - oczywiste
    SkQuery - lore, menu itp
    WildSkript - pliki YML
    RandomSK - event od łowienia, nie wymagane jeżeli nie potrzebujesz dropu skarbów xD


    To chyba na tyle!
    Mogę dodać screeny GUI jeżeli mnie zachęcicie (I'm sure you know what I mean)
    Jeżeli macie jakieś sugestie, piszcie śmiało!

    Uwagi:
    Wszystkie opcje są wymagane oprócz biomu.
    Aby gracz mógł użyć mnożnika "permission", musi mieć dane uprawnienie:
    sd.mp.blocks.nazwa_z_configu - do bloków
    sd.mp.mobs.nazwa_z_configu - do mobów
    sd.mp.fishing.nazwa_z_configu - do łowienia

    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Albo przez HerCORE.

    JOŁ!
  13. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od DαrϰVεnuς w GuildsBattles   
    No to gratulacje ;)
    Propozycje:
    - System banowania/usuwania gildii
    - Całkowite oparcie na plikach YML
    - Magazyn gildyjny (Otwiera się skrzynia czy jak tam chcesz)
    - System punktów gildii/graczy 
    I tyle ;)
  14. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla herhor67 w LogMessage - skrypt na zgłaszanie bugów i cheaterów   
    Wydaje mi się czy to jest plagiat?
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Podobieństwa można się doszukiwać.
    To jest SimpleRaports, link jest w BestScripts
  15. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla herhor67 w MoTd,Config,Sloty,IP   
    command /motd <text>: trigger: set motd to coloured argcommand /test: trigger: set {_wiad} to single value "test" get of "plugins/Skript/test.yml" send "%coloured {_wiad}%"on first join: set "%player%" to "%player's ip%" in yml file "plugins/Skript/ip.yml"on server list ping: set max number of players to "%number of all players + 1%"Co do ostatniego to nie wiem na 100%, w sygnaturze mam link do poradnika o tym (Kilka opcji na serwer) @Edit poprawiłem ostatnie.
  16. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla herhor67 w warn za niedziałający kod   
    @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Czemu od razu "tracić"?
    Zastanówcie się:
    Ktoś (tak, ty, DirectMC) robi poradnik który nie działa => kupa randomów zostaje zmylona => kupa randomów spamuje na forum "Cezmu mi to neidziala?" => każdemu trzeba wytłumaczyć itp.

    I jaki to ma sens?
  17. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla herhor67 w Pytanie - skrypt na głosowanie   
    Zrób że np. po minucie od ogloszenia pytania blokuje głosy i podlicza wyniki.
    Nie tak jak masz, że jeżeli jest powyżej 9
    I tak jak pisałeś, zrób to w gui.

    Aha, jeszcze jedno: Najlepiej w tabowaniu używaj jednego taba a nie dwóch, ok? Jeden to standard.
  18. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Msczosnal w Jak rozdzielić tekst w zmiennej   
    Hej, mam problem z "odcedzeniem" z zmiennej wartości. Zmienna wygląda tak:
     
    set {_nazwa} to name of victim
     
    Victim jest nazwany wg takiego wzoru B:[liczba1] S:[liczba2]
     
    W zmiennej {_cena.Buy} chce liczbe 1 a w {_cena.sell} liczbe 2
     
    Np. B:40$ S:15$
    {_cena.buy} to 40
    {_cena.sell} to 15
  19. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla DαrϰVεnuς w GuildsBattles   
    GuildsBattles V.0.0.1a BETA FreeVIP
     
     
    Pierwsze słowa:
    A więc witam, oto mój ogromny projekt gildii, autorskie funkcje, których w życiu nie widziałem w gildiach.
    Jak widać jest to wersja Beta, więc nie spodziewajcie się braku błędów.
     
     
     
     
    Komendy:
     



     
    Funkcje:
     



     
     
     
    Wymagane wtyczki:
       » Skript
       » WildSkript
       » SkQuery
       » PermissionsEx
    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - Raw[Zawsze aktualne]
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - Pastebin[Zawsze aktualne]
    Błędy:
    - Nie znaleziono, oczywiście, może być ich sporo, lecz samemu ciężko coś znaleźć.
     
     
    To do:
       » Konfiguracja w .YML
       » Ranking
       » Top 10
       » Auto-Update
       » To co wymyślicie
       » Szansa na to, że po podbiciu enemy gildii część surowców zostanie dodana na konto gildii  (by Mavai.) (Gotowe, dodam w kolejnym update)
       » Tab
       » Stoniarka
       » Hierarchia (Lider, dowódca, itp.)
     
    Uprawnienia:
     



     
     
    Każdy znaleziony błąd = 1 like
    Każda trafna sugestia = 1 like
     
     
     
    Changelog:
     



  20. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Norbi w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    AKTUALIZACJA SKRYPTU!
    W końcu się pojawiła przez wielu wyczekiwana nowa wersja skryptu! Właśnie ona nadeszła!

    Zmiany:
    - cały kod napisany na nowo
    - top10 jest teraz w gui
    - wszystko zapisuje się w plikach (/plugins/nDrop)
    - brak JAKIEJKOLWIEK zmiennej
    - generatory kamienia
    - wybór, jakimi kilofami można znaleźć surowiec
    - wybór, od jakiego poziomu można znaleźć surowiec
    - drop expa
    - turbo experience
    - możliwość wyłączenia wylatywania danego surowca.
    - oraz wiele, wiele więcej. (Za dużo wymieniania)

    Błędy/niebłędy:
    - Jeżeli w top10 nie znajduje się żaden gracz, oznacza to, że w bazie nie ma żadnego gracza.

    LINK: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    PJONA!
  21. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Norbi w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?
    Funkcje
    wypadanie przedmiotów włączanie/wyłączanie ich wypadania między jakimi wysokościami może wypaść przedmiot wybór kilofów (drewniany, kamienny, żelazny, złoty, diamentowy) czy przedmiot ma wypadać także z rudy jeżeli nie, zamienianie rudy na wybrany blok menu spis dropu statystyki top10 obsługa zaklęć szczęście (fortune) 1-3 jedwabny dotyk (silktouch) turbo drop exp system punktów pisanie na czacie od danej ilości punktów kamień blokowanie wypadania kamienia/bruku otrzymywanie expa po wykopaniu generatory kamienia ustawianie szybkości regeneracji ustawianie craftingu generatora pełna konfiguracja wiadomości i wyglądu GUI obsługa UUID dodatkowe punkty procentowe przy posiadaniu wybranego uprawnienia bardzo krótki kod jak na możliwości skryptu Komendy i uprawnienia
    komendy drop: komenda: /bnnyDrop:drop aliasy: /drop, /kamien, /kamień, /stone, /stown uprawnienie: bnnyDrop.drop statystyki komenda: /bnnyDrop:statistics [gracz] aliasy: /statistics, /stats, /statystyki, /staty uprawnienia: własne statystyki: bnnyDrop.statistics kogoś statystyki: bnnyDrop.statistics.others top10 komenda: /bnnyDrop:top10 [coal|iron|lapis|gold|diamond|redstone|emerald|stone|points] aliasy: /top, top10, topka uprawnienie: bnnyDrop.top10 uprawnienia pełne uprawniena: bnnyDrop.* super-drop: bnnyDrop.super-drop włączanie/wyłączanie turbo dropu/expa turbo drop: bnnyDrop.turbo.drop turbo exp: bnnyDrop.turbo.experience omijanie blokady pisania na czacie: bnnyDrop.bypasschat TODO i changelog
    todo: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! changelog: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pobieranie i wymagania
    Pobieranie: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Serwer do testowania skryptu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
    Wymagania:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (wersja dev26b) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wersja minecraft Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! lub Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wersja minecraft Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! lub Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Informacje
    Wszelkie błędy proszę zgłaszać w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
  22. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Norbi w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! ten kod, który jest w pierwszym poście, to jest z wersji 0.2. Wersja, którą aktualnie robię, to jest 1.0 [FULL].

    @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Dzięki ziomek!
  23. Polubienie (+1)
    Arioner otrzymał(a) reputację od Zeluss w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    Norbi możesz zrobić drop expa tak :) Działa na pewno ;p
    loop {zmienna} times: #Musi być ilość xp add 1 exp to the player
  24. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Norbi w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    Mam nawet dobre wieści, mam nadzieję, że się ucieszycie.

    Od rana pracuję nad nową wersją i cały skrypt jest napisany od nowa.
    Nie będzie ŻADNYCH zmiennych. Wszystko będzie się opierało na plikach YML.

    Będą nowe rzeczy, tj.:
    To co już mam:
    - ustawianie kilofów, którymi się wykopie surowce
    - ustawianie wysokości wypadania itemu
    - możliwość wyłączenia/włączenia dropu danego itemu

    To co prawdopodobnie się znajdzie:
    - generatory stone
    - skrzynki niespodzianki
    - top10 w gui DONE: 03.04.2015r.

    Bajoo!
  25. Polubienie (+1)
    Arioner przyznał(a) reputację dla Norbi w bnnyDrop - najlepszy skrypt na drop ze stone?   
    Błędów żadnych nie ma, to jest tylko ostrzeżenie, które nic nie psuje. Co do wylatywania, to cobblestone ma wylatywać, a drop z rud ustawiasz w pliku config.yml (plugins/Skript/scripts/nDrop/config.yml)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...