Skocz do zawartości

Shooterowy

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    994
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od Polska11 w Skript na pomoc w gui   
    Jedyna opcja to wysłanie klikalnego linku na czacie. Nie da się automatycznie otworzyć strony internetowej.
     
    Żeby linki działały musisz w pliku konfiguracyjnym pluginu Skript (config.sk) zmienić opcję "parse links in chat messages" na "strict"
    command /pomoc: trigger: set {_gui} to chest inventory with 1 row named "&aPomoc" set slot 4 of {_gui} to book named "&eWięcej informacji" with lore "&cKliknij, aby wyświetlić adres strony internetowej serwera" open {_gui} to player on inventory click: if name of event-inventory is "&aPomoc": if index of clicked slot is 4: close player's inventory send "&eWięcej pomocy znajdziesz na: &bhttps://www.twojastrona.pl/"
  2. Super (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od Acer1337PL1 w Skrypt na /przelej   
    command /przelej [<text>] [<text>]: permission: waluta.przelej permission message: &cBrak uprawnień. trigger: if arg 1 is not set: send "&c/przelej <gracz> <kwota>" stop if {waluta::%arg 1%} is not set: send "&cNie ma takiego gracza." stop if arg 1 is name of player: send "&cNie możesz przelać sobie pieniędzy." stop if arg 2 is not set: send "&c/przelej <gracz> <kwota>" stop if arg 2 parsed as number is not set: send "&c/przelej <gracz> <kwota>" stop if arg 2 parsed as number is less than or equal to 0.009: send "&cKwota musi być większa niż $0.009." stop set {_ilosc} to arg 2 parsed as number if {waluta::%player%} is less than {_ilosc}: send "&cNie masz tyle pieniędzy." stop remove {_ilosc} from {waluta::%player%} add {_ilosc} to {waluta::%arg 1%} send "&7Przelałeś &c$%{_ilosc}% &7do &9%arg 1%&7. Stan konta: &c$%{waluta::%player%}%" send "&9%player% przelał Ci &c$%{_ilosc}%&7. Stan konta: &c$%{waluta::%arg 1%}%" to arg 1 parsed as player  
  3. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od mroczny_las w Problem z konfiguracją pluginu na wymianę surowców   
  4. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od cosmonautplayer w tłumaczenie komendy #2   
    command /dzialka [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "dom": execute player command "ps home" else if arg 1 is "polacz": execute player command "ps merge" else if arg 1 is "sprzedaj": if arg 2 is set: execute player command "ps sell %argument 2%" else: execute player command "ps sell" else if arg 1 is "dodaj": execute player command "ps add" else if arg 1 is "wyrzuc": execute player command "ps remove" else if arg 1 is "wlasciciel": execute player command "ps addowner" else if arg 1 is "usunwlasciciel": execute player command "ps removeowner" else if arg 1 is "wynajem": execute player command "ps rent" else if arg 1 is "kup": execute player command "ps buy" else if arg 1 is "ukryj": execute player command "ps hide" else if arg 1 is "pokaz": execute player command "ps unhide" else if arg 1 is "ustawdom": execute player command "ps sethome" else if arg 1 is "granica": execute player command "ps view" else if arg 1 is "usun": execute player command "ps unclaim" else if arg 1 is "lista": execute player command "ps list" else if arg 1 is "nazwa": if arg 2 is set: execute player command "ps name %argument 2%" else: execute player command "ps name" else: execute player command "ps help"  
  5. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od stev w Enchant   
    command /kilof: trigger: if player has permission "admin.kilof": add diamond pickaxe with lore "&aKilof 3x3" to player on mine: player's tool is diamond pickaxe with lore "&aKilof 3x3" player is not sneaking set {_1} to location of event-block set {_2} to location of event-block if player's pitch is between -50 and 50: add 1 to y-coord of {_1} subtract 1 from y-coord of {_2} if player's horizontal facing is west or east: add 1 to z-coord of {_1} subtract 1 from z-coord of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: break loop-value naturally using player's tool else if player's horizontal facing is north or south: add 1 to x-coord of {_1} subtract 1 from x-coord of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: break loop-value naturally using player's tool else: add 1 to x-coord of {_1} add 1 to z-coord of {_1} subtract 1 from x-coord of {_2} subtract 1 from z-coord of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: break loop-block naturally using player's tool  
  6. Super (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od Piesek w Usuwanie z lore tekstu i zamiana na liczbę   
    Zamień
    set {_liczba} to 1st line of lore of attacker's tool na 
    set {_liczba} to uncoloured 1st line of lore of attacker's tool  
  7. Tak działa komunizm (0)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla PixelGamePolska w Skrypt na blokowanie spawna podczas walki   
    on entering of region "nazwa_regionu": if {czy-jest-w-trakcie-walki::%player%} is true: cancel event 50zł sie należy
  8. Ale o co chodzi (0)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla xMarmo321 w Sprawdzanie strzaly   
    Mozna tez chyba tak:
     
    @EventHandler public void onProjectileHit(ProjectileHitEvent event) { if(event.getEntity() instanceof Arrow) { Arrow arrow = (Arrow) event.getEntity(); if(arrow.getShooter() instanceof Player) { Player shooter = (Player) arrow.getShooter(); Location arrowLocation = arrow.getLocation(); for (Player player : Bukkit.getServer().getOnlinePlayers()) { if(player != shooter && player.getLocation().distance(arrowLocation) < 5) { } } } } } } Edit: jestem zielony troszke w jave ale mam nadzieję że zadziała  
  9. Super (+1)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla knugi w Potężna matematyka   
    Tutaj leży błąd.
    Wiesz ile razy wykonujesz damage? 
    Masz 3 pętle.
    1. 25 bloki na przód = 25 razy
    2. każdy entity na każdym bloku (załóżmy 1 na blok) = 25*1
    3.  pętla 1000 razy. (integers between 1 and 1000 = 1000) = 25*1*1000 = 25000 .
    I to nie koniec, bo ostatnia pętla wykonuje kod zadawania damage 1000 razy.
    25+26+27+28+...+998+999+1000. I to wszystko trzeba zsumować.
    Sobie z algorytmu możesz wyliczyć ile dostaje realnie.
    Prosta matematyka.
    Pozdrawiam #Knugi
     
    Sorki trochę źle wytłumaczyłem, ale zasada podobna. Nie zawsze entity na każdej 1 pętli tylko gdy się znajduje w drugiej. Czyli jeżeli entity stoi pomiędzy 2 a 24 kratki przed tobą to bierze w pętle 3 razy, gdyż w drugiem petli mieści się w średnicy dwóch kratek:
    Zatem będzie to:
    3*1*1000 = 3000 zamiast 25000
    i analogicznie trzeba to trzeba policzyć:
    Ostatnia pętla algorytmicznie od 1 do 1000:
    1001*500=500500
    I to wykonuje max trzy razy: 1 501 500 damage.
     
    // Dalej źle to wytłumaczyłem, ale masz problem z pętlami i logicznym ułożeniem damage. On Ci się podwaja troi i staje na głowie i zabija od razu  
  10. Polubienie kappy (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od RESTTTT w Enchant   
    command /kilof: trigger: if player has permission "admin.kilof": add diamond pickaxe with lore "&aKilof 3x3" to player on mine: player's tool is diamond pickaxe with lore "&aKilof 3x3" player is not sneaking set {_1} to location of event-block set {_2} to location of event-block if player's pitch is between -50 and 50: add 1 to y-coord of {_1} subtract 1 from y-coord of {_2} if player's horizontal facing is west or east: add 1 to z-coord of {_1} subtract 1 from z-coord of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: break loop-value naturally using player's tool else if player's horizontal facing is north or south: add 1 to x-coord of {_1} subtract 1 from x-coord of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: break loop-value naturally using player's tool else: add 1 to x-coord of {_1} add 1 to z-coord of {_1} subtract 1 from x-coord of {_2} subtract 1 from z-coord of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: break loop-block naturally using player's tool  
  11. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od stev w Plugin perła jak na YFL SMP   
    options: cooldown: 5 seconds on first join: wait a tick add ender pearl named "&3Nieskończona perła" to player on shoot: if shooter is a player: if name of shooter's tool is "&3Nieskończona perła": if {perla::%shooter%::teleport} is true: cancel event send "&cMożesz wyrzucić tylko jedną perłę w tym samym czasie." to shooter stop if difference between {perla::%shooter%::czas} and now is smaller than {@cooldown}: cancel event set {_czas} to {@cooldown} remove difference between {perla::%shooter%::czas} and now from {_czas} send "&cNieskończoną perłę możesz użyć ponownie za &6%{_czas}%" to shooter stop set {perla::%shooter%::teleport} to true on teleport: if event-entity is a player: if teleport cause is ender pearl: if {perla::%event-entity%::teleport} is true: clear {perla::%event-entity%::teleport} add ender pearl named "&3Nieskończona perła" to event-entity set {perla::%event-entity%::czas} to now  
  12. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od stev w Odbudowa Terenu   
    on shoot: if shooter's tool is bow named "&cWybuchowy łuk": set {wybuch::%projectile%} to true on projectile hit: if {wybuch::%projectile%} is set: clear {wybuch::%projectile%} create a safe explosion of force 5 at projectile if "%block at projectile%" contains "water": stop loop blocks in radius 5 around projectile: if loop-block is not air: set {_bloki::%location of loop-block%} to location of loop-block set {_bloki::%location of loop-block%::type} to type of loop-block delete loop-block delete projectile wait 3 seconds loop {_bloki::*}: set {_loc} to loop-index set block at loop-value to {_bloki::%loop-value%::type} wait a tick  
  13. Super (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od RESTTTT w Plugin perła jak na YFL SMP   
    options: cooldown: 5 seconds on first join: wait a tick add ender pearl named "&3Nieskończona perła" to player on shoot: if shooter is a player: if name of shooter's tool is "&3Nieskończona perła": if {perla::%shooter%::teleport} is true: cancel event send "&cMożesz wyrzucić tylko jedną perłę w tym samym czasie." to shooter stop if difference between {perla::%shooter%::czas} and now is smaller than {@cooldown}: cancel event set {_czas} to {@cooldown} remove difference between {perla::%shooter%::czas} and now from {_czas} send "&cNieskończoną perłę możesz użyć ponownie za &6%{_czas}%" to shooter stop set {perla::%shooter%::teleport} to true on teleport: if event-entity is a player: if teleport cause is ender pearl: if {perla::%event-entity%::teleport} is true: clear {perla::%event-entity%::teleport} add ender pearl named "&3Nieskończona perła" to event-entity set {perla::%event-entity%::czas} to now  
  14. Super (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od RESTTTT w Plugin perła jak na YFL SMP   
    A przepraszam, nie zerknąłem na dział. Ty szukasz pluginu a to jest skrypt do pluginu Skript.
    Jeśli chcesz go użyć to:
    Otwierasz notatnik, wklejasz podany kod i zapisujesz jako NazwaPliku.sk. (ustawiasz nazwę jaka Ci pasuje. Pamiętaj aby w okienku Zapisz jako typ wybrać Wszystkie pliki (*.*))
    Później wrzucasz ten plik do folderu plugins/Skript/scripts.
    Plugin możesz pobrać stąd: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  15. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od yDeust_ w Witam, pytanie odnośnie skriptu   
    on consume: if "%event-item%" is "potions of strong strength": wait a tick remove strength from player apply strength to player for 90 seconds else if "%event-item%" is "potions of strong speed": wait a tick remove speed from player apply speed to player for 90 seconds  
  16. Polubienie (+1)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla W1tt w [SkBackpack] Skrypt na plecaki   
    SkBackpack
    Jest to skrypt dodający do gry plecaki. Wyróżnia go to, że przedmioty zapisywane są w NBT przedmiotu - czyli bezpośrednio w danych plecaka.
    Dzięki temu gracze mogą mieć nieograniczoną liczbę plecaków, mogą wymieniać się nimi nie tracąc ich zawartości, a zmienne nie są zapychane przez informacje o plecakach.
    Komendy:
    /plecak - informacje o skrypcie
    /plecak daj [nick] - daje plecak tobie, bądź osobie której nick podałeś
    Opcje:
    BpSize - Rozmiar plecaka (w rzędach)
    Prefix - prefix skryptu pojawiający się przy komendzie
    MainColor - Główny kolor wiadomości skryptu
    SecondaryColor - Drugi kolor wiadomości skryptu

    Wymagane pluginy:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Testowane na wersji 2.6.1)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Testowane na wersji 2.2.3)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Testowane na wersji 1.17.3)
    Testowane na silniku git-Paper-386 (MC: 1.18.2)
    Zakładam że skrypt powinien działać też na innych, nowszych wersjach minecrafta, jeśli się mylę, to napiszcie to w odpowiedzi tego tematu - w wolnym czasie dodam działającą wersję.
    Jeśli znajdziecie jakieś błędy, to też zachęcam do poinformowania o nich. Starałem się jak najlepiej zabezpieczyć skrypt przed błędami typu kopiowanie, utrata itemków, ale zawsze jest możliwe że coś przeoczyłem.
    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  17. Super (+1)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla Peridot w FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie   
    Jest to nowe wydanie dodatku do pluginu skript  do wspierania pluginu funnyguilds, dodatek już istniał lecz zakończył on swoje wsparcie (tamten dodatek był pisany jeszcze razem z @Inder00)
    Ten został napisany już razem z @LloydPL 
    Dokumentacja: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Dokumentacja (legacy): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     

     
  18. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od Luki20091 w if player is online   
    spróbuj
    if loop-value parsed as player is set: lub
    if loop-value parsed as offline player is online:  
  19. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od Luki20091 w Problem z zmienna   
    on death: if attacker is a player: if victim is not a player: if {zad::misja::1::%attacker%} is 1: if name of victim contains "Potwor": add 1 to {zad::postep::%attacker%} if {zad::postep::%attacker%} is 5: add 1 diamond to attacker set {zad::postep::%attacker%} to 0 if {zad::misja::1::%attacker%} is not set: send "nie ustawiona misja" to attacker broadcast "%{zad::postep::%attacker%}%"  
  20. Polubienie (+1)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla knugi w [kGame] - Twoje gry w GUI !   
    kGame
    Opis:
    Witam, kGame to bardzo zaawansowany skrypt, który dodaje mini gry w Inventory.  Zapoczątkował w mojej głowie pod koniec 2018 roku, z początku był pisany pod wersję 1.12, z biegiem czasu serwery mocno się zmieniły i musiałem większość zmienić pod nowsze wersje.
    Ale co on tak naprawdę dodaje?
    Tak na prawdę to tylko jedną komendę /gry
    Ona otwiera nam inventory, w którym mamy do dyspozycji gry, które zrobiłem, ale żeby to nie było za mało, możecie także prostym sposobem dodawać swoje gierki. 
    Są również rozbudowane statystyki każdej z gry, gdzie możemy zobaczyć ile razy w daną grę graliśmy, jakie wyniki uzyskaliśmy oraz czy byliśmy lepsi od innych graczy. Zapisywane są w pliku konfiguracyjnym YML.
    Możemy konfigurować wygląd głównego Inventory w plugins/kGame_Util/mainInventory.yml lub statystyk w plugins/kGame_Stats/mainInventory.yml
    Wymagania:
    Skrypt, do poprawnego działania musi posiadać:
    ♦ Skript 2.6.4
    ♦ SkQuerry 4.1.8
    ♦ skript-reflect 2.3
    Wersje pluginów na ten moment są najnowsze.
    Kilka ss'ów:
     
    Własne gry:
    Wspomniałem, że można dodawać swoje gry -> nic trudnego! 
    Wystarczy, że zastosujesz się do schematu, który piszę w spojlerze poniżej:
    Funkcje:
    Korzystając z tego skryptu, jak i również z jego statystyk, musisz poznać kilka funkcji które się przydadzą podczas obcowania:
    WAŻNE! korzystając z moich funkcji, aby przejść do nowej linii w lore, należy używać || !!!!
    Można również dodać w topce najszybszy czas, wtedy {VAR} = {time}. Aby zapisywać czas, musi to być różnica czasów (TimeSpan) lub czas w milisekundach!
    DOWNLOAD:
    V9.2: 
    kGame: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    aGameUtil: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    akGameStats: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Te 3 pliki są wymagane by to wszystko działało. W tym nie ma gotowych skryptów, znajdziesz je trochę niżej.
    Chyba nawet ważne jest nazewnictwo skryptów, gdyż najpierw musi załadować funkcje, więc proszę ustawcie takie same nazwy jak tutaj podałem, żeby nie było płaczu że coś nie działa.
     
     
    Kolko i krzyzyk:
    kGameKolkoiKrzyzyk: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Clicker:
     
    kGameClicker: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Po kolei:
    kGamePoKolei: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Test:
    kGameTest: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
    Do dodatku PoKolei potrzebny dodatek Skellet 2.0.9
     
    Długo wyczekiwany, pewnie przez nikogo, doceni go osób kilka. Dajcie na zachęte chociaż 7 plusików  
    Pozdrawiam #Knugi, to już można lecieć na emeryturę  
  21. Super (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od Mexicodelaamigo w zapis ekwipunku   
    command /zapisz [<text>]: trigger: if player's inventory is empty: send "&cTwój ekwipunek jest pusty!" stop if arg is not set: send "&cPodaj nazwę ekwipunku!" stop if {saveInv::%player%::%arg%} is set: send "&cTa nazwa jest już zajęta!" stop set {saveInv::%player%::%arg%} to arg set {saveInv::%player%::%arg%::date} to now set {_s} to 0 loop 41 times: if slot {_s} of player is not empty: set {saveInv::%player%::%arg%::items::%{_s}%} to slot {_s} of player add 1 to {_s} clear player's inventory send "&eTwój ekwipunek z nazwą &9%arg% &ezostał zapisany dnia &9%{saveInv::%player%::%arg%::date}%" send "&7Zapisanych przedmiotów: &9%size of {saveInv::%player%::%arg%::items::*}%" command /przywroc [<text>]: trigger: set {_inv} to chest inventory with 1 row named "&aZapisane ekwipunki" set {_s} to 0 loop {saveInv::%player%::*}: set slot {_s} of {_inv} to chest named "&c%loop-index%" with lore "&eData zapisu: &9%{saveInv::%player%::%loop-index%::date}%" and "&eZapisanych przedmiotów: &9%size of {saveInv::%player%::%loop-index%::items::*}%" and "&ePrzedmioty:" loop {saveInv::%player%::%loop-index%::items::*}: add " &e- &9%loop-value-2%" to lore of slot {_s} of {_inv} add 1 to {_s} open {_inv} to player on inventory click: if name of event-inventory is "&aZapisane ekwipunki": cancel event if clicked inventory is player's inventory: stop if type of clicked slot is not chest: stop if player's inventory is not empty: send "&cTwój ekwipunek musi być pusty!" stop set {_id} to uncolored name of clicked slot loop {saveInv::%player%::%{_id}%::items::*}: set {_s} to loop-index parsed as integer set {_i} to loop-value set slot {_s} of player to {_i} close player's inventory send "&eEkwipunek z dnia &9%{saveInv::%player%::%{_id}%::date}% &ezostał przywrócony." clear {saveInv::%player%::%{_id}%::*} and {saveInv::%player%::%{_id}%}  
  22. Polubienie (+1)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla xMarmo321 w po naciesnieciu tabliczki wykonuje sie komenda np /bank do 2 skryptu   
    Nie, kod sie wykona wtedy kiedy 2 linijka tabliczki to "Bankomat"
    Bo tak napisałeś w skripcie dodaj na koniec skryptu linijke kolegi wyżej
  23. Tak działa komunizm (0)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od naujan w skrypt na spawnowanie niewidzialnych zwierzat   
    loop 2 times: spawn a cow at player apply invisibility to spawned entity for 999 days  
  24. Kappa (0)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla naujan w skrypt na spawnowanie niewidzialnych zwierzat   
    command /cow: trigger: loop 2 times: spawn a cow at player apply invisibility to spawned entity for 9999 days  
  25. Polubienie (+1)
    Shooterowy otrzymał(a) reputację od PixelGamePolska w Włączony serwer, a "wait"   
    command /test: trigger: set {zmienna} to now every 1 minute: if {zmienna} is set: if difference between {zmienna} and now is more than 24 hours: broadcast "Minęły 24 godziny" clear {zmienna}  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...