Skocz do zawartości

Shooterowy

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    994
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Shooterowy przyznał(a) reputację dla Libter za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...