Skocz do zawartości

wojos

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wojos

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Mam problem w kodzie niżej. A mianowicie kolega mnie atakuje jak mam ochrone i jemu wyskakuje wiadomość "&4Blad: &cPosiadasz ochrone nie mozesz atakowac innych graczy" ale ja nie atakując go również dostaje tą wiadomość. Jak to jest możliwe skoro na końcu jest `to attacker` (ta wiadomość) on damage of player: if {ochrona.%attacker%} is true: send "&4Blad: &cPosiadasz ochrone nie mozesz atakowac innych graczy" to attacker cancel event if {ochrona.%victim%} is true: cancel event stop if {ochrona.%victim%} is false: cancel event stop if {ochrona.%attacker%} is false: if {ochrona.%victim%} is true: send "&4Blad: &cTen gracz posiada ochrone nie mozesz go atakowac" to attacker cancel event stop if {ochrona.%victim%} is false: stop
  2. wojos

    Zmienna i procenty

    Wcześniej mi to nie działało ale teraz działa. Dzięki
  3. wojos

    Zmienna i procenty

    Ale ja chcę ten procent tam, ponieważ {wegiel.procenty} to jest liczba i chcem po tej liczbie dać procent(%) Przykład: {wegiel.procenty} = 50 send "% {wegiel.procenty} % %"
  4. wojos

    Zmienna i procenty

    Widać że pan z góry nie ogarnął. Wieć daje screna: https://imgur.com/a/0iiORh3
  5. wojos

    Zmienna i procenty

    Jak w tekście umieścić zmienną i "%" W sensie: "%{wegiel.procenty}% %"
  6. wojos

    muty

    Dlaczegi mi sie to zbugowalo. Jak kolega dał mi muta to relogłem i się zbugowało tak że nie moge pisać Kod: command /mute [<text>] [<text>] [<text>]: permission: s.mute permission message: &cNie masz uprawnien do tej komendy. trigger: arg 1 is set: set {_time} to arg 2 parsed as number set {mute.%arg 1%} to true broadcast "" broadcast "&8>>> &c%arg 1% &azostal wyciszony na &c%arg 2% min.&a z powodu: &c%arg 3% &7." broadcast "" broadcast " &7Przez: %sender%" broadcast "" loop {_time} times: wait 1 minutes else: send "&cPoprawne uzycie: &a/mute [gracz] [czas w minutach] [powod]&c." on chat: if {mute.%player%} is true: cancel event send "&8» &cJestes wyciszony i nie mozesz pisac."
×