Skocz do zawartości

deusowy_yt

Użytkownik
  • Zawartość

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Super
    deusowy_yt otrzymał reputację od yooniksProgramista na zlecenie! [4 lata doświadczenia]   
    @g1224326 "co do twoich publicznych fixow, na wlasne bezpieczenstwo bym z nich nawet nie korzystal." Dlaczego? Ja kupilem od Niego juz dawno temu i nic sie z serwerem nie dzieje. Po wgraniu jego silnikow tps'y skoczyly mi do gory wiec jaki masz problem? Nie wiem czy znasz taka osobe jak Unix, ale probowal crashy na moim serwerze gdzie akurat mialem jego fixy, a serwer nawet nie zostal ruszony wiec jesli nie masz dowodow to nie [ciach] glupot. Ile razy cos od niego kupilem i dostawalem na czas plugin, a placilem mu calosc, a nie jakies 1/4 ceny bo to dla mnie nie ma sensu, albo jest uczciwy i napisze projekt albo nie. Fakt faktem, ze cos tam nagrywal z crashowania, ale takich filmow jest moze 2, a na kanale unix'a jest ich masa  Wiec co ty typie piszesz o wyludzaniu? Nie znam go tak dobrze i nie wiem tez co sie dzialo kilka lat temu, ale ja do niego nic nie mam. Masz bol [ciach] bo kupiles mcguard'a za 100zl, ktory nic nie blokuje i dodatkowo ma backdoory bo easy zapomnial usunac.
  2. Polubienie
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem z loopowaniem   
    .. zrob sobie liste z itemami ew. mapke integer/double, itemstack lub obiekt w ktorym trzymasz szanse, item i wiadomosc + rób foreach i sprawdzaj szanse i tyle.
    kod skrócony kilka razy i łatwiej wszystko czytać, szukać błędów.
  3. Polubienie
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem ze zmienna w HashMapie   
    klucze, tak samo jak i wartosci w mapie nie moga byc prymitywne, no ale zgodze sie z tym ze powinien uzywac true/false, a nie Boolean.TRUE itd. bo Boolean.TRUE zwraca nowy obiekt klasy Boolean z parametrem 'true' new Boolean(true)
     
    Co do samego tematu: czemu trzymasz playera w mapce zamiast same jego uuid ;/
    od tego masz:
    for (int i = 0; i < 10; i++) { } jak zwracasz false w onCommand to jezeli w plugin.yml masz podane poprawne uzycie (usage) to wysle je do gracza, a raczej tego nie chcesz bo juz sam wysylasz do gracza wiadomosc zeby podal po prostu gracza.
     
    nie wiem wgl po co tutaj uzywasz mapki, przeciez do takiego czegos mozesz uzywac tych jakże pięknych setów, bo przecież są one po coś w javie:
    private final Set<UUID> checkingPlayers = new HashSet<>(); private boolean isChecking(UUID uuid) { return this.checkingPlayers.contains(uuid); } private void check(UUID uuid) { this.checkingPlayers.add(uuid); } private void successCheck(UUID uuid) { this.checkingPlayers.remove(uuid); } a jak juz robisz mapke to powinna ona wygladac mniej wiecej tak:
    private final Map<UUID, SomeObject> someMap = new HashMap<>(); this.someMap.put(player.getUniqueId(), true); if (this.someMap.get(player.getUniqueId()) == somePrimitiveType) { }  
  4. Thonk
    deusowy_yt otrzymał reputację od LloydPLProblem z HashMapa   
    Witam, mam problem z HashMapa, a mianowicie gdy gracz ktory stawia block ma ustawiona zmienna na false to wszyscy gracze tego nie widza, ale gdy gracz ma wiadomosci wlaczono, a drugi wylaczone to i tak mu dziala  Prosiłbym o pomoc, prosze kod:
    package me.neroos.case1; import java.util.Arrays; import java.util.HashMap; import java.util.Map; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; public class onPlaceListeners implements Listener{ public static Map<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList("§8§m--+------------------------------------+--"," §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE" ,"§8§m--+------------------------------------+--"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oHelm §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is4); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oSpodnie §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 4) { giveItem(p, Stacki.is5); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o10§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(4%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 7) { giveItem(p, Stacki.k1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o8§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(7%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.k2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o9§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 9) { giveItem(p, Stacki.k3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o7§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(9%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.co); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§o§lCobblex §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.d); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §b§oDiamenty §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.lo); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oLopata §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.sie); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oSiekierka §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.is6); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oMiecz §c§o6§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is7); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§oBloki Emeraldu §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is8); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§oEmeraldy §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 0.05) { giveItem(p, Stacki.is9); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§l§oB§e§o§lE§b§o§lA§3§l§oC§b§l§oON §8§o(0.05%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is10); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oBoyFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is11); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oSandFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is12); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oKopaczFosy §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is13); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is14); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 35) { giveItem(p, Stacki.is16); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(35%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.is17); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oEmeraldy §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is15); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 2) { giveItem(p, Stacki.is18); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §5§oSilka §8§o(2%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is19); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is20); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is21); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §b§oKoxy §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is22); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oRefile §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.st3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.st1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o+ §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 3) giveItem(p, Stacki.st2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o++ §8§o(3%)"); } } if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §b§l» §aChcesz kupic §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe§a? Wejdz na strone:"); p.sendMessage(" §b§l» §f§l§oNEROO-SKLEP.XAA.PL"); } } } } private void giveItem(Player player, ItemStack itemToAdd) { int freeSpace = 0; for (ItemStack i : player.getInventory()) { if (i == null) { freeSpace += itemToAdd.getType().getMaxStackSize(); } else if (i.getType() == itemToAdd.getType()) { freeSpace += i.getType().getMaxStackSize() - i.getAmount(); } } if (itemToAdd.getAmount() > freeSpace) { player.getWorld().dropItemNaturally(player.getLocation(), itemToAdd); } else { player.getInventory().addItem(itemToAdd); } player.updateInventory(); } }  
  5. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem z java.lang.IllegalArgumentException   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    no przetlumaczyles, i co z tego ;/
  6. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniks Dawanie itemu graczowi po wykonaniu eventu   
    eh, dalej popelniasz te same bledy, nic sie nie uczysz..
    zacznijmy od tego ze edytujesz event na priorytecie monitor ;/
    zamiast raz sobie sprawdzic czy h jest true to sprawdzasz to w petli ;/ czyli zamiast raz sprawdzic bedziesz to sprawdzal 100 razy jak bedzie 100 graczy, do tego zamiast wysylac wiadomosc do gracza robisz broadcast, czyli jak bedzie 100 graczy z permisja helpop.w to wyswietlisz 100 razy wiadomosc do wszystkich graczy, ponadto robisz return czyli konczysz cala petle i komende, a zwracajac false wyswietlasz poprawne uzycie komendy ;/
    sp jest juz playerem, wiec po co sprawdzasz czy jest playerem jeszcze raz, juz na poczatku castujesz playera do sendera w zmiennej sp, wiec zawsze warunek 'sp instanceof Player' bedzie zwracal true, juz inaczej jakbys sprawdzal to poprzez samego commandsendera, a nie playera.
    a co do bledu z komendami to po prostu daj komendy do innej klasy i rejestruj je w onenable oddzielnie, bo pewnie rejestrujesz commandexecutora na jedna komende, a masz tam kilka.
  7. Tak działa wolny rynek
    deusowy_yt otrzymał reputację od LjayPL789 Dawanie itemu graczowi po wykonaniu eventu   
    Witam mógłby mi ktoś dopisać kilka linijek kodu na to aby dawalo itemek do eq po evencie, a gdy gracz ma pelne eq to dropi na ziemie. Prosze tez mniej wiecej o wytlumaczenie kilka linijek
    package me.neroos.nerocase.listener; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.EventPriority; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; public class Listeners implements Listener{ @EventHandler(priority=EventPriority.MONITOR) public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(e.isCancelled()) { return; } if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("1")) { b.setType(Material.AIR); if(Math.random() * 100 <= 30) { } } } } } package me.neroos.helpop; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandExecutor; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; public class Komendy implements CommandExecutor{ boolean h = true; @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String l, String[] args) { Player sp = (Player) sender; String w = args[0]; if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("helpop")) { if(sp instanceof Player) { if(args.length <= 0) { sender.sendMessage("PODAJ WIADOMOSC"); return false; } for(Player player: Bukkit.getServer().getOnlinePlayers()){ if(player.hasPermission("helpop.w")) { if(h == true) { Bukkit.broadcastMessage(" §4§o[HELPOP] " + "§b§o" + sp.getName() + " §c§o" + w); return true; } else { return false; } } } } } if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("helpopoff")) { h = false; sender.sendMessage( "§a§oWiadomosci z helpopu zostaly wylaczone"); } if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("helpopon")) { h = true; sender.sendMessage(" §a§oWiadomosci z helpopu zostaly wlaczone"); } return false; } } Tutaj dodaje jeszcze jeden kod ktory napisalem dzisiaj rano, ale niestety Nie wyswietla sie zdanie tylko jedno slowo. Do tego nie dzialaja dwie komendy na helpopoff i on w grze wyswietla sie ta czerwona wiadomosc An internal error...
  8. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksNie wyswietla wiadomosci po dolaczeniu...   
    mala poprawka:
    @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e){ final Player p = e.getPlayer(); int joinsByPlayer = this.joinsByPlayers.getOrDefault(p.getUniqueId(), 0); this.joinsByPlayers.put(p.getUniqueId(), joinsByPlayer++); p.sendMessage("Wszystkich TWOICH logowan: " + joinsByPlayer); }  
  9. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksMALY PROBLEM   
    daj fielda 's' nad fieldem 'inv'
  10. Polubienie
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksMALY PROBLEM   
    To moze czas na nauke czytania ze zrozumieniem? Piszesz z du*y cos o skripcie, jak jasno napisal ze ma problem z kodem pluginu napisanego w javie (co nawet swiadczy po dziale samego tematu) - bo robisz tylko niepotrzebny spam
     
    Co do samego tematu:
    if (myBoolean == true) { } //to tak samo jak: if (myBoolean) { } // krocej, szybciej, ladniej @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String l, String[] args) { Player p = (Player) sender; if(p.hasPermission("test.test")) { A co jezeli CommandSender nie jest graczem, tylko np. mhmmm, herobrinem lub konsolą?
    Sam CommandSender ma juz metode 'hasPermission', i przed castowaniem playera do sendera najlepiej mozesz sprawdzac cos w tym stylu:
    if (!(sender instanceof Player)) { sender.sendMessage("tylko gracz moze wywolac ta komende!"); return; } I zamiast robienia 10 komend mozesz uzyc argumentow, czyli np:
    if (cmd.getName().equalsIgnoreCase("mycommand")) { //lub label if (args.length > 0) { if (args[0].equalsIgnoreCase("test")) { sender.sendMessage("test! Wywolales komende: \"mycommand test\""); } else { sender.sendMessage("niepoprawny argument!"); } } else { sender.sendMessage("zbyt malo argumentow!"); } } do tego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (doczytaj bardziej o metodach zwracajacych COS, a nie void)
  11. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksMALY PROBLEM   
    nic nie bede pisac, po prostu "X  D"
    Nie wiem o co ci dokladnie chodzi, ale jezeli po prostu chcesz zablokowac wyciaganie itemow z okreslonego inventory, ktore masz gdzies zapisane to po prostu przy evencie InventoryClickEvent sprawdzasz czy inventory nie jest nullem (bo gracz moze kliknac poza gui), jezeli jest to return, sprawdzasz nazwe tego inventory, jezeli jest rowna inventory ktore masz gdzies zapisane to ustawiasz cancelled na true, czyli Cancellable#setCancelled(true); 
    Wspomniales cos o enderchescie, nie wiem o co dokladnie ci chodzi, ale jezeli chcesz zablokowac wyciaganie itemow z enderchesta to po prostu sprawdzasz InventoryType uzywajsz Inventory#getType, jezeli jest 'ENDERCHEST' to znowu tak jak wyzej napisalem, cancelujesz event.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!  
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  12. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem z argumentami   
    Nie wiem po co sie wypowiadacie i piszecie takie glupoty jak "sprobuje ci pomoc, ale napisz co jest zle" - skoro widac jasno:
    to tak jakbys wpisal: pex user yooniksgroup set vip - nie zadziala.
    poza tym permissionsex ma swoje api dla developerow ktorego mozesz uzyc, bez wykonywania komend z konsoli.
    do tego masz jeden boolean na wszystkich graczy, nie bedzie to dzialalo prawidlowo ;/
    nazwy zmiennych z malej litery! "gracz/player"- nie "Gracz"!
    castujesz od razu playera do commandsendera, nawet nie sprawdzasz czy to jest gracz, a jak komende wykona konsola to zacznie sypac ci bledami i kod nie przejdzie dalej ;/
    tak samo po co sprawdzasz nazwe komendy skoro to jasne, bo juz w onenable nadajesz komendzie okreslona nazwe, rejestrujac ja ;/
    @edit
    do tego: 
    zwracajac false informujesz bukkit'a, ze cos poszlo zle podczas wykonywania komendy i informujesz go ,ze ma wyswietlic poprawne uzycie.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  13. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem z argumentami   
    Masz od tego mapki, obiekty itd.
    Tak samo jak istnieje obiekt Player w bukkicie mozesz sobie zrobic obiekt SimpleUser i tam trzymac okreslone dane uzytkownika, a pozniej tylko je w jakis sposob ladowac.
    private final Map<UUID, String> simpleMap = new HashMap<>(); private void simpleMethod() { final UUID simpleUUID = UUID.randomUUID(); this.simpleMap.put(simpleUUID, "to jest jakas wartosc dla okreslonego klucza (uuid)!"); System.out.println("Klucz uuid: " + simpleUUID.toString() + " z mapki wynosi: " + this.simpleMap.get(simpleUUID)); } no ale tez nie ogarniesz wszystkiego od razu, wszystko przychodzi z czasem
  14. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem z argumentami   
    tak, jezeli robisz cos typu:
    //javaplugin this.getCommand("simpleCommand").setExecutor(new ClassImplementingCommandExecutor());  
  15. Super
    deusowy_yt przyznał reputację dla yooniksProblem z argumentami   
    tak, a jak juz masz sprawdzac, bo np. robisz to w np. mainie i chcesz sprawdzac kilka komend to mozesz uzyc od razu parametru String -> label/commandlabel, a nie cmd.getName()
×