Skocz do zawartości

WolfWay

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    WolfWay otrzymał(a) reputację od brzezinsky w Halloween   
    Witam!!
    Chciałbym przedstawić wam skrypt na znajdywanie ukrytych bloków!

    Gracz z uprawnieniem "halloween.uzycie" ma komendy:
    - /halloween  (tam jest wszystko opisane.)
     
    Polega to na tym, że gracze mogą odbierać nagrody klikając na bloki, które sobie ustawicie. Wszystko jest w pełni w configu. Można edytować nagrody i bloki.


    Mam nadzieje, że się podobać będzie
     
    Kod:   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Błędy:
    Nie znalazłem xD
    To do:
    - Tabela z ilością znalezionych dyń.
    --- Piszcie swoje propozycje w komentarzach.
     
    EDIT : Poprawiony kod skryptu ósmy raz (serio xd)
  2. Polubienie (+1)
    WolfWay przyznał(a) reputację dla Żyraf w Survival+ - skrypt na survivak   
    [infosopher]I. Informacje[/infosopher]
     
    Skrypt Survival+ znacznie urozmaici i urealistyczni rozgrywkę na twoim serwerze. Wprowadza on szereg dodatków, które sprawią, że gra będzie znacznie przyjemniejsza.
     
    [infosopher]II. Funkcje[/infosopher]
    [*]W pełni funkcjonalne ogniska, na których możemy usmażyć różnego rodzaju pożywienie: mięsa, ryby, warzywa...   (wysokość od której można je rozkładać, jak i blok, można ustawić) [*]Namioty! Specjalny przepis umożliwia jego stworzenie, a następnie swobodne rozkładanie i składanie! Przepis: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (wysokość od której można je rozkładać, jak i blok, można ustawić) [*]Podręczna siekierka, którą możemy w dowolnej chwili wytworzyć w podręcznym "craftingu"! Ma ona jednak 60% szans, że zamiast naszego drewna wypadnie nam od 1 do 10 patyków. W razie nagłego wypadku podczas odległem wyprawy będzie jak znalazł! Przepis: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! [*]Trzy trudniejsze wersje potworów: Ãœbercreeper (powoduje eksplozje przy każdym uderzeniu, ma 30 PŻ i Prot IV); Ãœberskeleton (przy trafieniu nas strzałą powoduje uderzenie w nas pioruna, ma 40 PŻ) oraz Szpiegów! Mogą one się bezczelnie podszywać pod świnie i wybuchać nam prosto w twarz!
     
    Namiot:
     

     
     
    [infosopher]III. Uprawnienia [/infosopher]
    [*]svplus.* - wszystko w jednym [*]svpus.namiot.* - możliwość rozkładania wszystkich namiotów (w przyszłości będzie więcej;3) [*]svplus.namiot.maly -możliwość rozkładania małego namiotu [*]svplus.ognisko - mozliwosc rozpalania ognisk [infosopher]IV. TO DO[/infosopher]
    [*]kolejne 2 rodzaje namiotów (średni i duży) [*]więcej potworów [*]plecaki [*]pragnienie [*]brak możliwości niszczenio namiotu i zbierania cudzego [*]piszcie propozycje... [infosopher]V. Bugi[/infosopher]
    [*]nie znane, znajdziesz coś - pisz [infosopher]VI. Pobieranie[/infosopher]
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!  - v1.0 [wymagany SkriptPlus]
  3. Kappa (0)
    WolfWay otrzymał(a) reputację od Curser w Halloween   
    Witam!!
    Chciałbym przedstawić wam skrypt na znajdywanie ukrytych bloków!

    Gracz z uprawnieniem "halloween.uzycie" ma komendy:
    - /halloween  (tam jest wszystko opisane.)
     
    Polega to na tym, że gracze mogą odbierać nagrody klikając na bloki, które sobie ustawicie. Wszystko jest w pełni w configu. Można edytować nagrody i bloki.


    Mam nadzieje, że się podobać będzie
     
    Kod:   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Błędy:
    Nie znalazłem xD
    To do:
    - Tabela z ilością znalezionych dyń.
    --- Piszcie swoje propozycje w komentarzach.
     
    EDIT : Poprawiony kod skryptu ósmy raz (serio xd)
  4. Super (+1)
    WolfWay otrzymał(a) reputację od Briks w Halloween   
    Witam!!
    Chciałbym przedstawić wam skrypt na znajdywanie ukrytych bloków!

    Gracz z uprawnieniem "halloween.uzycie" ma komendy:
    - /halloween  (tam jest wszystko opisane.)
     
    Polega to na tym, że gracze mogą odbierać nagrody klikając na bloki, które sobie ustawicie. Wszystko jest w pełni w configu. Można edytować nagrody i bloki.


    Mam nadzieje, że się podobać będzie
     
    Kod:   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Błędy:
    Nie znalazłem xD
    To do:
    - Tabela z ilością znalezionych dyń.
    --- Piszcie swoje propozycje w komentarzach.
     
    EDIT : Poprawiony kod skryptu ósmy raz (serio xd)
  5. Polubienie (+1)
    WolfWay otrzymał(a) reputację od kyuubi w Halloween   
    Witam!!
    Chciałbym przedstawić wam skrypt na znajdywanie ukrytych bloków!

    Gracz z uprawnieniem "halloween.uzycie" ma komendy:
    - /halloween  (tam jest wszystko opisane.)
     
    Polega to na tym, że gracze mogą odbierać nagrody klikając na bloki, które sobie ustawicie. Wszystko jest w pełni w configu. Można edytować nagrody i bloki.


    Mam nadzieje, że się podobać będzie
     
    Kod:   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Błędy:
    Nie znalazłem xD
    To do:
    - Tabela z ilością znalezionych dyń.
    --- Piszcie swoje propozycje w komentarzach.
     
    EDIT : Poprawiony kod skryptu ósmy raz (serio xd)
  6. Polubienie (+1)
    WolfWay przyznał(a) reputację dla Mr. Edgarsz w [WildSkript] Funkcje - Oszczędzanie miejsca i łatwiejsza edycja kodu.   
    Witam!
    W tym poradniku przybliżę wam trochę działanie funkcji z popularnego dodatku WildSkript. Tak więc zaczynajmy!
     
    [dupka2]Zastosowania funkcji[/dupka2]
     
    Zastosowań funkcji jest bardzo dużo, tutaj wymienię tylko kilka.
     ~ Łatwiejsza edycja kodu
    ~ Połączenie z lambdami i ekwipunkiem z SkQuery
    ~ Skrócenie kodu
    [dupka2]Jak to wygląda w dokumentacji[/dupka2]
     
    Deklarowanie funkcji
    Method "<nazwa>" {<arg 1>, <arg 2> and <arg 3>}:<nazwa> - Tu wstawiamy nazwę funkcji do której będziemy się odwoływać w dalszej części kodu
    <arg 1/2/3> - Argument funkcji. W tym miejscu nie jest wymagane podawanie czegokolwiek, jednakże dla orientacji możemy tutaj wpisać polskie nazwy odpowiadające zmiennym
     
    Wywoływanie funkcji
    Function "<nazwa>" {<arg 1>, <arg 2> and <arg 3>};<nazwa> - Tu wstawiamy nazwę funkcji którą wcześniej zadeklarowaliśmy.
    <arg 1/2/3> - Argument funkcji, tutaj wstawiamy wartości które mają być używane przy wywoływaniu funkcji
     
    Pobieranie argumentów (Używamy w deklarowaniu funkcji)
    Set {<zmienna>} to arg{<numer>};<zmienna> - zmienna w której ma być zapisywana wartość argumentu
    <numer> - numer argumentu
     
    [dupka2]Przykład  w kodzie[/dupka2]
     
    Chcemy zrobić komendę która będzie otwierała nam ekwipunek z możliwością wymiany cobbla na dirt w różnych ilościach, robimy tak:
     
    Deklarujemy Funkcje:
    Method "wymiana" {ilosc and gracz}:Zapisujemy argumenty do zmiennych:
    set {_d} to arg{1};set {_g} to arg{2};Ustawiamy ilość cobblestone'a w oparciu o ilość dirta którego chcemy otrzymać:
    set {_c} to {_d}*64Sprawdzamy czy gracz posiada odpowiednią ilość przedmiotów po czym usuwamy mu bruk z ekwipunku i dajemy dirta. Jeżeli gracz nie ma odpowiedniej ilości bruku wysyłamy wiadomość:
    if {_g} has {_c} cobblestone: remove {_c} cobblestone from {_g}'s inventory give {_d} dirt to {_g} send "&3Pomyślnie wymieniłeś &6%{_c}% cobbla &3na &6%{_d}% dirtu&3." to {_g} else: send "&cNie masz wystarczającej ilość cobbla!" to {_g}Tworzymy komendę która otworzy nam menu wymiany: 
    command /Wymiana: trigger: open chest with 6 rows to player wait 2 ticks format slot 0 of player to 1 dirt named "&3 64 Cobblestone &6-> &31 Dirt" with lore "||||&6>> &3Kliknij aby wymienić &6<<" to run [function "wymiana" {1 and player}] format slot 1 of player to 5 dirt named "&3 320 Cobblestone &6-> &35 Dirta" with lore "||||&6>> &3Kliknij aby wymienić &6<<" to run [function "wymiana" {5 and player}]Cały kod:
    Method "wymiana" {ilosc and gracz}: set {_d} to arg{1}; set {_g} to arg{2}; set {_c} to {_d}*64 if {_g} has {_c} cobblestone: remove {_c} cobblestone from {_g}'s inventory give {_d} dirt to {_g} send "&3Pomyślnie wymieniłeś &6%{_c}% cobbla &3na &6%{_d}% dirtu&3." to {_g} else: send "&cNie masz wystarczającej ilość cobbla!" to {_g}command /Wymiana: trigger: open chest with 6 rows to player wait 2 ticks format slot 0 of player to 1 dirt named "&3 64 Cobblestone &6-> &31 Dirt" with lore "||||&6>> &3Kliknij aby wymienić &6<<" to run [function "wymiana" {1 and player}] format slot 1 of player to 5 dirt named "&3 320 Cobblestone &6-> &35 Dirta" with lore "||||&6>> &3Kliknij aby wymienić &6<<" to run [function "wymiana" {5 and player}][dupka2]Słowem zakończenia[/dupka2]
     
    To tyle na dzisiaj! Jak zrozumiem jak działa result of function i return zaktualizuje poradnik.
    Mam nadzieje że wam się spodoba.
    Pozdrawiam,
    :edgarsz:
  7. Super (+1)
    WolfWay przyznał(a) reputację dla _AvaX_ w mBans - Profesjonalny skrypt na Bany!   
    Proszę: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Nie testowane.
    Aaaa no i zwracam honor, tylko trochę powyżej 50%  
    I poprawiłem kilka błędów  
  8. Polubienie (+1)
    WolfWay otrzymał(a) reputację od 56TR w Halloween   
    Witam!!
    Chciałbym przedstawić wam skrypt na znajdywanie ukrytych bloków!

    Gracz z uprawnieniem "halloween.uzycie" ma komendy:
    - /halloween  (tam jest wszystko opisane.)
     
    Polega to na tym, że gracze mogą odbierać nagrody klikając na bloki, które sobie ustawicie. Wszystko jest w pełni w configu. Można edytować nagrody i bloki.


    Mam nadzieje, że się podobać będzie
     
    Kod:   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Błędy:
    Nie znalazłem xD
    To do:
    - Tabela z ilością znalezionych dyń.
    --- Piszcie swoje propozycje w komentarzach.
     
    EDIT : Poprawiony kod skryptu ósmy raz (serio xd)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...