Skocz do zawartości

Xawers105

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Xawers105 przyznał(a) reputację dla SirGeorge w BossBarSK   
    display "Hello!" on bossbar with 1 percent by 5 seconds for player Wymagane WildSkript
  2. Polubienie (+1)
    Xawers105 przyznał(a) reputację dla RickPlayingPL w Odbudowywanie obszaru   
    Witam dzisiaj pokaze wam jak w bardzo prosty sposob odbudowac swoja arene po zakonczeniu gry (Mozecie tez tego uzyc w odbudowie calego swiata ale nie polecam tego poniewaz twoj plik ze zmiennymi moze bardzo duzo wazyc. Lepiej uzywac tego to odbudowy areny np w minigrze splegg)
     
    Dobra to zaczynamy
     
    1. Na poczatek musimy utworzyc event w ktorym nasze zniszczone bloki beda sie zapisywac do pliku ze zmiennymi
    on break:2. Nastepnie musimy zapisac lokalizacje tego bloku do grupowej zmiennej zeby potem mozna bylo ta zmienna zapetlic i przywrocic bloki
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}3. Teraz trzeba zapisac typ bloku ktorego lokalizacja zostala zapisana
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}Nasz skrypt jest juz prawie gotowy. A teraz zajmijmy sie odbudowaniem zniszczonych blokow
     
    1. Po pierwsze musimy zapetlic zmienna z lokalizacja zniszczonych blokow.
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:2. Nastepnie musimy odczytac oraz postawic nasze zniszczone bloki z 2 zmiennej
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}3. Krok ostatni to usuwanie zmiennych aby oszczedzic miejsce w naszym pliku ze zmiennymi :)
    command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}CALY KOD:
    on break: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Event z on place:
    Nie polecam go uzywac (Nie mowie ze nie dziala, ale czasami przez uroki skryptu on sie poprostu buguje)
    1. Na poczatek trzeba utworzyc event
    on place:2. Nastepnie musimy sprawdzic czy nasza zmienna z lokalizacja blokow nie zawiera lokalizacji postawionego bloku
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop3. Jezeli nie posiada to zapisujemy jego lokalizacje oraz jego typ na powietrze (Dlatego bo blok przez postawieniem byl powietrzem)
    on place: {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}4. Odnawianie terenu jest takie same jak w przypadku on break
     
    Wiem... poradnik krotki ale moze komus sie przyda :)
    (W razie jakich kolwiek bledow popelnionych przezemnie prosze mnie o tym poinformowac :))
  3. Polubienie (+1)
    Xawers105 przyznał(a) reputację dla Ixidi w Zmienna psuje skrypt   
    make score "&cKasa:&9 %loop-player's balance%" in board of loop-player to 1  
  4. Polubienie (+1)
    Xawers105 przyznał(a) reputację dla jasiubor w Zmiana czyjegoś nicku nad głową   
    set
    set player's display name to "<red>%name of player%" lub za miast display name daj tag
  5. Polubienie (+1)
    Xawers105 otrzymał(a) reputację od yolinho w Skrypt - dodanie permisji.   
    Dodaj sobie

    if player has permission "xx": cancel eventelse: (skrypt)
    Nikt za ciebie tego nie zrobi, po prostu wyjaśniłem co masz dodać (:


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Polubienie (+1)
    Xawers105 otrzymał(a) reputację od Zadusznyyyy w blokada komend poczas mute   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Dałem ci komendę mute, blokowanie komend i chatu. Dodaj sobie reszte blokowanych komend.
  7. Polubienie (+1)
    Xawers105 otrzymał(a) reputację od Savorski w Czystka   
    Jestem na tak. Jest to forum do publikacji skryptów, ale kurna, to nie znaczy że gracz ma zrobić 3-linijkowy kod i nazwać to skryptem.
    Teraz wszyscy początkujący robią takie, i bronią się "rzee oni zaczynaaaaajom i nie chcem hejtuf"
    To nie jest normalne. Ja zacząłem ze skryptem 4 dni temu, od 3 dni siedzę na tym forum i się uczę, a teraz już jestem w 5/6 pisania skryptu an 400 linijek!
    Każdy może się nauczyć, nie każdemu się chce.
    Pisanie 5-linijkowców z 0.5 zmiennych to nie jest nic fajnego. A jak ktoś zaczyna to niech swoich mini-skryptów nie publikuje. 
    Ostatni raz:
    Zaczynanie to nie powód, żeby wrzucać swoje malutkie skrypty na forum.
  8. Polubienie (+1)
    Xawers105 otrzymał(a) reputację od Norbi w Czystka   
    Jestem na tak. Jest to forum do publikacji skryptów, ale kurna, to nie znaczy że gracz ma zrobić 3-linijkowy kod i nazwać to skryptem.
    Teraz wszyscy początkujący robią takie, i bronią się "rzee oni zaczynaaaaajom i nie chcem hejtuf"
    To nie jest normalne. Ja zacząłem ze skryptem 4 dni temu, od 3 dni siedzę na tym forum i się uczę, a teraz już jestem w 5/6 pisania skryptu an 400 linijek!
    Każdy może się nauczyć, nie każdemu się chce.
    Pisanie 5-linijkowców z 0.5 zmiennych to nie jest nic fajnego. A jak ktoś zaczyna to niech swoich mini-skryptów nie publikuje. 
    Ostatni raz:
    Zaczynanie to nie powód, żeby wrzucać swoje malutkie skrypty na forum.
  9. Polubienie (+1)
    Xawers105 otrzymał(a) reputację od herhor67 w Czystka   
    Jestem na tak. Jest to forum do publikacji skryptów, ale kurna, to nie znaczy że gracz ma zrobić 3-linijkowy kod i nazwać to skryptem.
    Teraz wszyscy początkujący robią takie, i bronią się "rzee oni zaczynaaaaajom i nie chcem hejtuf"
    To nie jest normalne. Ja zacząłem ze skryptem 4 dni temu, od 3 dni siedzę na tym forum i się uczę, a teraz już jestem w 5/6 pisania skryptu an 400 linijek!
    Każdy może się nauczyć, nie każdemu się chce.
    Pisanie 5-linijkowców z 0.5 zmiennych to nie jest nic fajnego. A jak ktoś zaczyna to niech swoich mini-skryptów nie publikuje. 
    Ostatni raz:
    Zaczynanie to nie powód, żeby wrzucać swoje malutkie skrypty na forum.
  10. Polubienie (+1)
    Xawers105 przyznał(a) reputację dla mati770ka w if damage was caused by arrow   
    on damage: damage was caused by projectile: projectile is a arrow shooter is a attacker kill victim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...