Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    714
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 29 października

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

8 obserwujących

O yooniks

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    yooniks_tendev

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2564 wyświetleń profilu
  1. yooniks

    Managery

    co tu w sumie mówić, różni się na pewno dostępnością do klasy, java to obiektowy jezyk, wiec najlepiej jakby takich statycznych bylo raczej mniej (wykluczając np. utilsy lub klase w stylu: https://github.com/yooniks/NatalciaGuilds/blob/master/natalciaguilds-api/src/main/java/xyz/yooniks/natalciaguilds/api/guild/member/permission/GuildPermissions.java
  2. yooniks

    ANTYBOT

    dokładnie tak jak napisał Ixidi możesz jedynie spróbować sprawdzanie jakiegoś odstępu pomiędzy pakietami przy joinie, ale wątpię że ci się uda. Tak jakoś działał qprotector, ale czasem wykrywal też normalnych graczy. A tak to możesz zliczac też wszystkich graczy i porównywać ich 3-4 litery nicku (i też od tyłu) taką opcję mam u siebie w casualprotectorze, i wylapuje np. juniks4726 47473skinuj gdy jest ich 3+ na serwie
  3. yooniks

    PlayerDeathEvent

    getLastDamageCause(), castuj do entitydamagebyentity pobieraj damagera, nie jestem pewien ale może będzie działać
  4. yooniks

    MOTDManager - Plugin na MOTD 1.8-1.14

    a to nie bylo tak ze JavaPlugin dziedziczy po Plugin? (a ty napisales na odwrot) no wlasnie taki sredni =/ edit: wlasciwie to JavaPlugin to klasa ktory dziedziczy po PluginBase ktory implementuje Plugin
  5. yooniks

    Problem z odczytywaniem hash mapy

    po co ten set.clear() ? a tak to: public void saveLvL() { for(String level : lvl.keySet()) { int value = lvl.get(level); plugin.getConfig().set("lvl." + level, value); } plugin.saveConfig(); } mozesz zamienic na public void saveLvl() { lvl.forEach((uuid, level) -> config.set("lvl." + uuid, level)); plugin.saveConfig(); } chociaz w sumie nw czym jest credit i ogolnie ten kod wyglada jakos brzydko=( juz nawet nie wspomne o tym ze takie zapisywanie do yaml jest bez sensu, tymabrdziej ze czym plik bedzie wiekszy tym dluzej bedzie sie go ladowalo itd. sam sie o tym kiedys przekonalem jak takie coinsy itd trzymalem w jednym pliku, plik byl ogromny i ladowal sie wiecej niz 10 minut, a poand 100 graczy czekało na wejscie na serwer przeciez teraz jest tyle fajnych baz danych=(
  6. Utily powinny byc statyczne i slabo poprawiles a tak ogolnie to plugin jak dla mnie slabo napisany, zbyt duzo wiadomosci o autorze i tak jak wyzej ktos napisal - puste klamry, metody i po tym sprawdzaniu autora moglbys od razu walnac return zeby kod nie szedl dalej i wywalal bledy czemu replaceAll w zamienianiu kolorkow? Uzyj ChatColor.translaetAlternateColorCodes, i te wysylanie title i subtitle.. przeciez w 1.8+ jest wbudowane chyba Player#sendTitle i mozesz od razu wyslac title i subtitle, a tutaj zadnego wsparcia dla innych wersji =/
  7. still waiting for github
  8. wywali juz casta wczesniej, a reszty kodu nawet sprawdzic nie moge bo w dekompilatorze sie psuje, wiec czekam na githuba
  9. yooniks

    MCP custompack

    co masz na myśli pisząc 'mcp'?
  10. yooniks

    Zapisywanie arraylist do mysql

    https://github.com/SocketByte/Wrapp/blob/master/src/test/java/pl/socketbyte/wrapp/tool/Serializer.java
  11. yooniks

    Deop plugin

    dobrze wielcy znawcy bukkita, a co jeżeli gracz nie jest na serwerze? przecież Server#getPlayer moze zwrocic nulla /\ @edit pan na górze ma piękną sygnaturę: while (this.isAlive()) { attemptSuicide(this); } isAlive() nie potrzebuje parametru z jakims obiektem, ale attemptSuicide to już tak? =/
  12. yooniks

    Kawałek kodu do usunięcia

    fuj ja tu przyszedłem tylko po to aby odradzić używania tego pluginu
  13. yooniks

    plugin na /item

    przepraszam bardzo, czy to czasem nie moj kod z bardzo bardzo starego pluginu? Jak kolega juz daje kod to najlepiej jakby był jego autorstwa i dobry,  nw czemu takie osoby się wypowiadają ;( castowanie playera do sendera kiedy to nawet nie jest potrzebne, ehh fuj, przeciez w StringUtilach jest metoda zwracajaca boolean, isNumeric(.) ktora jako parametr przyjmuje string, lub po prostu lapac numberformatexception????? kolega tak sie chwali a kod nawet nie jego =( zamiast proponować komuś naukę podstaw pierw sam się ich naucz a ten kod z itembuildera to juz wgl syf =(
  14. yooniks

    Plugin który wymusza bp

    nie po to autorzy mają paczkę i dają ją tylko wybranym, dobrym serwerom, które się czymś wyróżniają, a nie zwykłe easyhc, żeby losowe serwery sobie robiły na to pluginy =/ były już na to pluginy, ale to zablokowali po aktualizacji i wątpie, że da się to teraz zrobić, tymbardziej nikt by ci tego za free nie napisał XD
  15. yooniks

    Czy ten sposob na cooldown jest dobry czy lepiej uzyc HashMapy ?

    Bukkit.getServer().getScheduler().scheduleAsyncDelayedTask(Main.getPlugin(Main.class), new Runnable(){ public void run() { cooldownns.remove(p); } },100); gdzie lambda? i czemu nie runTaskLaterAsynchrously if(e.getItem().getType().equals(Material.NETHER_STAR)){ == if(p.getItemInHand() == null) return; e.getItem() i nie wiem od ktorej wersji, ale w nowszych jest juz event.hasItem() Player p = (Player) e.getPlayer(); czemu castujesz playera do playera ArrayList<Player> cooldownf = new ArrayList<>(); List<Player> cooldown = new ArrayList<>(); a tak poza tym to jezeli bylby to tylko jeden cooldown to uzylbym jakiejs mapy od guavy private final Cache<UUID, Integer> registerRequests = CacheBuilder .newBuilder().expireAfterWrite(60, TimeUnit.SECONDS).build(); chociaz nie wiem czy tutaj sie przyda mapka =/ najlepiej wedlug mnie byloby to trzymac w jakims userze i po prostu trzy longi no i ustawiasz je po prostu na System.currentTimeMillis() + TImeUnit.SECONDS.toMillis(10); czyli czas z teraz + 10 sekund - i masz 10 sekundowy cooldown, a w ifach sprawdzasz: if (user.cooldown(FIRST) > System.currentTimeMillis()) { player.sendMessage("Mozesz tego uzywac co 10 sekund!"); return; } user.putCooldown(FIRST, System.currentTimeMillis() + TimeUnit.SECONDS.toMillis(10)); player.sendMessage("uzyto!");
×