-
Ilość zawartości
179 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od ProfWiT w SKRYPT NA TELEPORTACJE
on damage: if damage was caused by void: cancel event teleport victim to spawn nie jestem pewny co do teleportowania na spawn
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla JanekMaSkrypta_ w Problem z eventem InventoryClickEvent
Wywala ci dlatego że puste pole jest nullem i nie może wyciągnąć type'a z itemstacka
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla CountingDogs w Skript vs Plugin
Plugin, który kupiłeś od programisty mogłeś przetestować zapraszając jakąś część graczy (o ile na beta-testy nie trzeba było płacić itp), ale pomijając to.
Nie wiem kto ma kick, ban w skrypcie napisany, a resztę w pluginie, ale jak ktoś ma to jestem ciekawy.
Trochę źle zrozumiałeś co napisałem :P, chodziło mi o to że Hypixel raczej nie ustałby na samych skryptach przez godzinę (ale kto wie), bo jest naprawdę masa graczy.
Szczerze raczej nie widziałem żadnego serwera na którym są skrypty, ale może przeoczyłem coś.
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla Usunięty#22684 w Jak się nauczyć pisać skrypt Pierwsza komenda!
super dzięki już umiem i jestem profesjonalistom teraz będę sprzedawać skrypty i zostanę milionerem
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Zmienne - problem
Typy zmiennych muszą się zgadzać więc pierwsze co musisz zrobić to cold zapisać jako tekst, czyli dać w nawias i procenty ten cały expression z difference.
Potem dopiero możesz usuwać tekst ze zmiennej, najlepiej efektem: replace " " with "" in cold
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Problem z Block CMD
Może dlatego że cancel event nie zatrzymuje kodu i pętla dalej się wykonuje?
Po co udzielasz się w komentarzach jak nie masz pojęcia o tym co piszesz? Głupota...
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od PanMaruda w Tab 1.14.4
every a second: loop all players: set tab header to "ip.pl%nl%statystyki%nl%Data i godzina %now%" and footer to "ip.pl" for loop-players Jesli nie ma tabow to wstaw bo pisalem to z telefonu
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od gmpl w Tab 1.14.4
every a second: loop all players: set tab header to "ip.pl%nl%statystyki%nl%Data i godzina %now%" and footer to "ip.pl" for loop-players Jesli nie ma tabow to wstaw bo pisalem to z telefonu
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla xAxee w AxCooldown - Zarządzanie cooldownem
Cześć
Chciałbym wam przedstawić pewien system funkcji.
Mianowicie chodzi o system zarządzania cooldownem.
Funkcje udostępniam ponieważ wiele użytkowników nie wie jak poprawnie stworzyć cooldown
a ten system funkcji powinien im to ułatwić.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Środowisko:
- skript min 2.6
- serwer 1.18.1
Jak używać?
Najpierw trzeba stworzyć nasz cooldown funckją createCooldown(nazwa cooldowna, czas)
np:
on load: createCooldown("heal", 10 second) Następnie w kodzie musimy sprawdzić status cooldowna gracza funkcją: getCooldown(gracz, "nazwa cooldowna")
np:
command /heal [<text>]: trigger: if getCooldown(player, "heal"): Nastepnie gdy wykonamy kod musimy ustawic cooldown gracza funkcją: setCooldown(gracz, "nazwa cooldowna")
np:
setCooldown(player, "heal")
Opis wszystkich funkcji:
createCooldown(%string%, %time span%, %boolean-2%) - Tworzy cooldown
deleteCooldown(%string%) - Usuwa cooldown
setCooldown(%player%, %boolean%) - Ustawia status cooldownu
getCooldown(%player%, %string%) - Zwraca status cooldownu w booleanie (np true)
getCooldownBoolean(%player%, %string%) - Zwraca status cooldownu w booleanie (np false)
getCooldownDate(%player%, %string%) - Zwraca date wygaśnięcia cooldownu (np 22.08.19 15:00)
getCooldownTime(%player%, %string%) - Zwraca czas wygaśnięcia cooldownu (np 10 second)
getCooldownText(%player%, %string%, %format%) - Zwraca przetłumaczony czas cooldownu (np 10 minut i 2.34 sekund)
Małe wyjaśnienie:
%string% - nazwa cooldownu (np "poradnik")
%time span% - czas cooldownu (np 10 second)
%player% - gracz (np player)
%boolean% - status cooldownu (np true)
%boolean-2% - czy automatycznie ma ustawić cooldown na true (np true)
%boolean-3% - Włączenie bypassa do ominięcia cooldownu (np false)
%format% - Customowa lista tłumaczeń (np "lat" and "rok", "miesiecy"...)
Przykładowe skrypty z użyciem tych funkcji:
Automatyczna aktualizacja
Jeżeli chcesz aby ten skrypt aktualizował ci się automatycznie
pobierz skrypt Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla knugi w Parsed - czy takie ważne?
Hejka!
Miło mi, że czytasz mój pierwszy poradnik dotyczący pięknego pluginu Skript. Zatem usiądź wygodnie i miłego czytania.
Co to "parsed"?
Słowo parsed według mojego rozumowania to jest użycie siły brutalnej w skrypcie by tekst zaimplementować np na liczbę. To jest tylko mały przykład.
Kiedy używamy?
Używamy tego, gdy musimy przekonwertować zmienną (tekst) do jakiegoś typu. Przykład? Mamy listę graczy w GUI, którą otwieramy komendą /gracze.
command /gracze: trigger: open chest with 6 rows named "Gracze Online" to players wait 2 tick set {_i} to 0 loop all players: if {_i} is smaller than 53: set player's current inventory's slot {_i} to paper named "%player%" add 1 to {_i} else: exit stop Załóżmy, że chcemy danego gracza wyrzucić z serwera, jeżeli mamy do tego uprawnienia.
on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "Gracze Online": if slot is smaller than 0: stop cancel event if player's current inventory's slot slot is paper: if player has permission "wyrzuc.gracza": set {_player} to name of player's current inventory's slot slot kick {_player} due to "&6Zostales wyrzucony z serwera" send "&6Wyrzuciles gracza %{_player}% z serwera." stop stop Kod jak kod. Lecz danego gracza nie wyrzuci z serwera, bo w dokumentacji skript jest coś takiego:
kick %players% [(by reason of|because [of]|on account of|due to) %text%] mamy "kick PLAYER" a nasza zmienna {_player} jest aktualnie text'em. więc musimy nasz tekst przekonwertować na playera. A jak to zrobić? Prosta sprawdza zmieniamy daną linijkę na taką:
set {_player} to name of player's current inventory's slot slot parsed as player I nasz kod zaczął działać.
Kolejny przykład? Nie ma sprawy!
Chcemy zenchantować nasz item w ręce na wydajność z losową liczbą.
Pewnie większość z was by tak zrobiła:
command /test: trigger: enchant player's tool with efficiency random integer between 1 and 5 I reload wywala błąd. I teraz główkowanie co zrobiłem źle?
Otóż w skript jest takie coś:
enchant %~item stack% with %enchantment types% podaliśmy item stack jako player's tool lecz skript nie uznał naszego enchantment types i dlatego musimy jakoś przekonwertować dany kod.
Kolejna prosta sprawa która wygląda mniej więcej tak:
command /test: trigger: set {_ench} to "efficiency %random integer between 1 and 5%" parsed as enchantment type enchant player's tool with {_ench} Zrobiliśmy zmienną tymczasową która posiada w sobie tekst, który jest następnie konwertowany na enchantment type, który już effect enchant przyjmie jako prawidłowy
Lista parsedów:
W dokumentacji skryptu jasno jest napisane:
text% parsed as (%*type%|"<.*>") Czyli text możemy zaimplementować na dowolny typ. Wszystkie typy można znaleźć również w dokumentacji, ale jak już o to prosicie to proszę:
Życzę udanych skryptów i pozytywnych opinii !
Pozdrawiam #Knugi
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla xMarcinos w Teleport na spawn z efektami (nusea)
command /spawn: executable by: player trigger: if {spawn} is not set: send "&cSpawn nie zostal ustawiony przez administratora, skontaktuj sie z nim!" stop apply nausea 2 to player for 15 seconds send "&7Za &a10 sekund &7zostaniesz przeteleportowany na spawn! Nie ruszaj sie!" set {_location} to location of player loop 100 times: wait 2 ticks if distance between {_location} and location of player > 0.75: send "&4Poruszyles sie, czym anulowales teleportacje." remove nausea from player stop wait 1 tick teleport player to {spawn} remove nausea from player send "&7Zostales przeteleportowany na &aspawn&7." command /ustawspawn: executable by: player trigger: if player is op: set {spawn} to location of player send "&aSpawn ustawiony." else: send "&cNie masz uprawnien do tej komendy." Masz tutaj komendę /spawn z dodatkowymi rzeczami, takimi jak ruszanie anulujące teleportację. Spawn ustawiasz komendą /ustawspawn, której może użyć tylko operator.
Nausea na 15 sekund, dlatego, że potem i tak jest usuwana, co daje fajny efekt portalu na ekranie.
"Wait 1 tick" pomiędzy pętlą, a teleportem dlatego, że inaczej wykrywałoby teleport jako poruszenie się i anulowanie teleportacji.
Testowałem skrypt. Za błędy przepraszam, aczkolwiek nie powinno ich być :-D.
-
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od Szeba w Maksymalna ilość cobblestone w ekwipunku
on mine of stone: set {cobble} to true if player doesn't have 384 cobblestone: give player cobblestone stop on item spawn of cobblestone: if {cobble} is set: cancel event clear {cobble} Wymień tamten skrypt na ten. Zamiast drop dalem give.
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od Szeba w Maksymalna ilość cobblestone w ekwipunku
on mine of stone: set {cobble} to true if player doesn't have 384 cobblestone: drop cobblestone at player stop on item spawn of cobblestone: if {cobble} is set: cancel event clear {cobble}
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od Votek w Drop ze stone Skript problem
Można zrobić tak
damage player's tool by 1 nie działa to z unbreaking niestety
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od dragyt w Spawner moba z nazwą
Serdecznie polecam plugin MythicMobs, ustawisz sobie tam spawnery, moby, dropy z mobów i wiele więcej.
command /spawner [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "ustaw": if arg 2 is "zombie": set {spawnerzombie} to location of player send "&6Ustawiono spawner zombie!" to player set {zombie} to 1 stop else: send "&6/spawner <ustaw> <mob>" stop else: send "&6/spawner <ustaw> <mob>" stop every 10 seconds: if {zombie} < 1: set {zombie} to 1 spawn zombie at {spawnerzombie} set name of last spawned entity to "&4Zombie" stop on death: if victim is a zombie: name of victim is "&4Zombie": set {zombie} to 0
-
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od xNyanCat1337 w AUTHME W TITLE
on join: send player title "&c&lZalogowano" for 999 seconds on authme login: send player title "" for 1 seconds on authme register: send player title "" for 1 second Zobacz
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od fitofep w Skrypty na dzwiek expa po killu
Chodziło o takie coś?
on death: if victim is a player: if attacker is a player: play raw sound "random.orb" at attacker with pitch 1 volume 100 Musisz mieć SkQuery
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla knugi w Zmienna w zmiennej
A ten kod działa?
command /test: trigger: set {_1.poziom} to 30 set {_p} to 1 send "%{_%{_p}%.poziom}%" I może podaj jakie errory wywala
-
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od xMANPL w Akcesoria
on right click:
name of player's tool is "&c&lDMG":
set {DMG.%player%} to 1
send "&c&lUzyles Mocy"
remove 1 paper named "&c&lDMG" from player's inventory
wait 60 second
set {DMG.%player%} to 0
send "&c&lTwoja moc opadla"
on damage:
if victim is not player:
if {DMG.%attacker%} is 1:
damage victim by 1250 heart
stop
if {DMG.%attacker%} is 0:
stop
command /DMG:
permission: DMG.Admin
permission message: &4Nie masz permisji
trigger:
give player 1 paper named "&c&lDMG"
command /DEF:
permission: DEF.Admin
permission message: &4Nie masz permisji
trigger:
give player 1 paper named "&1&lDEF"
on right click:
if name of player's tool is "&1&lDEF":
apply resistance 4 to the player for 60 second
remove 1 paper named "&1&lDEF" from player's inventory
send "&1&lUzyles DEF'a"
prosze prosty skrypt komendy /def , /dmg
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od jaku49 w Villager wykonujący komendę.
ten skrypt jest pod NPC a nie pod Villagerów, źle zrozumiałeś
bo chcialem zrobic go na podstawie zwyklych NPC (Graczy) a nie o Villagerach.
Zaraz poszukam tego co mówiłeś o tych villagerach w Citizensie i sproboje przerobić.
Dobra poprawiłem, mam nadzieje ,ze jest w granicach tolerancji
on right click on entity:
name of clicked entity contain "&bDowod Osobisty":
open chest with 1 row named "&bDowod Osobisty" to player
wait 2 tick
format slot 0 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 1 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 2 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 3 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 4 of player with 1 of book named "&6Dowod Osobisty &9&k: %player%" to close then run [make player execute command "/KupDowod"]
format slot 5 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 6 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 7 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 8 of player with 1 of gray stained glass pane to close
command /KupDowod:
trigger:
if player's balance >= 50:
give player 1 book named "&6Dowod Osobosty &9&k: &a%player%"
remove 50 from player's balance
send "&6Zakupiles Dowod osobisty za 50 zlotych!"
else:
send "&4Nie masz pieniedzy!" to player
command /KupPrawko:
trigger:
if player's balance >= 4000:
give player 1 book named "&3Prawo Jazdy &9&k: &f%player%"
remove 4000 from player's balance
send "&6Zakupiles Prawo Jazdy za 4000 zlotych!"
else:
send "&4Nie masz pieniedzy!" to player
on right click on entity:
name of clicked entity contain "&bPrawo Jazdy":
open chest with 1 row named "&bPrawo Jazdy" to player
wait 2 tick
format slot 0 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 1 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 2 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 3 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 4 of player with 1 of book named "&3Prawo Jazdy &9&k: &f%player%" to close then run [make player execute command "/KupPrawko"]
format slot 5 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 6 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 7 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 8 of player with 1 of gray stained glass pane to close
//Edit
Zeby stworzyc te entity to trzeba wpisac /npc create &bDowod Osobisty --type Villager i powinno dzialac
-
Legal95 otrzymał(a) reputację od jaku49 w Villager wykonujący komendę.
Niestety nie da sie zrobic tego z villagerami, przynajmniej w moim przypadku klikajac na villagera nic sie nie dzieje po mimo skryptu bez errorów.
By zadzialalo musisz pobrac plugin Citizens oraz Vault (chyba Vault)
By zrespic npc ktory bedzie sprzedawal prawo jazdy piszesz /npc create &bPrawo Jazdy / a zeby zrespic npc z dowodem piszesz /npc create &bDowod Osobisty
jesli blady lub cos zle dziala to pisac
options:
KupDowod: /KupDowodZa 5.0
KupPrawko: /KupPrawkoZa 4.000
on right click on player:
name of clicked player is "&bDowod Osobisty":
open chest with 1 row named "&bDowod Osobisty" to player
wait 2 tick
format slot 0 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 1 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 2 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 3 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 4 of player with 1 of book named "&6Dowod Osobisty &9&k: %player%" to close then run [make player execute command "{@KupDowod}"]
format slot 5 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 6 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 7 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 8 of player with 1 of gray stained glass pane to close
command /KupDowodZa [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "5.0":
if player's balance >= 50:
give player 1 book named "&6Dowod Osobosty &9&k: &a%player%"
remove 50 from player's balance
send "&6Zakupiles Dowod osobisty za 50 zlotych!"
else:
send "&4Nie masz pieniedzy!" to player
if arg 1 is not set:
send "&4Nie ma takiej komendy!"
command /KupPrawkoZa [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "4.000":
if player's balance >= 4000:
give player 1 book named "&3Prawo Jazdy &9&k: &f%player%"
remove 4000 from player's balance
send "&6Zakupiles Prawo Jazdy za 4000 zlotych!"
else:
send "&4Nie masz pieniedzy!" to player
if arg 1 is not set:
send "&4Nie ma takiej komendy!"
on right click on player:
name of clicked player is "&bPrawo Jazdy":
open chest with 1 row named "&bPrawo Jazdy" to player
wait 2 tick
format slot 0 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 1 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 2 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 3 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 4 of player with 1 of book named "&3Prawo Jazdy &9&k: &f%player%" to close then run [make player execute command "{@KupPrawko}"]
format slot 5 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 6 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 7 of player with 1 of gray stained glass pane to close
format slot 8 of player with 1 of gray stained glass pane to close
-
Legal95 przyznał(a) reputację dla Bielecki w problem z wait {zmienna} second
Nic to nie zmienia, bo nie ma tam uprawnienia na branie bez końca. Jeśli jest odliczanie, to dla każdego i tego nie zmieni, bez dalszej ingerencji w kod.