Skocz do zawartości

Seekeer

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    P-CE
  • Hobby
    MC | GRAFFITI | SKRYPTY
  • Nick w MC
    TheSeekeer_PL

Ostatnie wizyty

1 075 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Seekeer

  1. Po dodaniu tego loop wczytuje mi tylko jeden item do gui Gui: Name: §6§lDROP Slots: '10': Id: diamond Name: §3Diament Lore: §7Dostepny od poziomu §c4 Procent: 1 on load : yaml value "Gui.Name" from "DROP/drop.yml" isn't set: set yaml value "Gui.Name" from "DROP/drop.yml" to "&6&lDROP" set {name} to yaml value "Gui.Name" from "DROP/drop.yml" yaml value "Gui.Slots" from "DROP/drop.yml" isn't set: set yaml value "Gui.Slots" from "DROP/drop.yml" to 9 set {slots} to yaml value "Gui.Slots" from "DROP/drop.yml" loop {number} times: yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Id" from "DROP/drop.yml" isn't set: set yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Id" from "DROP/drop.yml" to "diamond" set {Gui.SLots.%{number}%.Id} to yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Id" from "DROP/drop.yml" yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Name" from "DROP/drop.yml" isn't set: set yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Name" from "DROP/drop.yml" to "&3Diament" set {Gui.SLots.%{number}%.Name} to yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Name" from "DROP/drop.yml" yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Lore" from "DROP/drop.yml" isn't set: set yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Lore" from "DROP/drop.yml" to "&7Dostepny od poziomu &c4" set {Gui.SLots.%{number}%.Lore} to yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Lore" from "DROP/drop.yml" yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Procent" from "DROP/drop.yml" isn't set: set yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Procent" from "DROP/drop.yml" to 1 set {Gui.SLots.%{number}%.Procent} to yaml value "Gui.Slots.%{number}%.Procent" from "DROP/drop.yml" command /drop: trigger: open chest with ({slots} / 9+2) rows named "%{name}%" to player wait 2 ticks loop {slots} times: set player's current inventory's slot {number::%player%} to ({Gui.Slots.%{number::%player%}%.Id} parsed as item) named "%{Gui.Slots.%{number::%player%}%.Name}%"
  2. Troszkę źle sformułowałem posta chodzi to to aby nie pisać co chwile format slot 0 format slot 1 tylko jakos to zapetlic aby z config.yml odczytywalo samo ze jest to format slot 0 format slot 1 itd.
  3. Witam mam pytanie jak wykonać w skrypcie "pętle" która odczyta slot gui ? if yaml value "Gracz.Gui.Item.1.Id" from "plugins/Skript/DropSkiSky/config.yml" isn't set: set yaml value "Gracz.Gui.Item.1.Id" from "plugins/Skript/DropSkiSky/config.yml" to "diamond" set {gr.gui.item.1.id} to yaml value "Gracz.Gui.Item.1.Id" from "plugins/Skript/DropSkiSky/config.yml" Aby nie tworzyć przy każdym format gui slot 0 of player with ({gr.gui.item.1.id} parsed as item) named "%{gr.gui.item.1.name}%" with lore "&e|| &2Szansa &8: &e%{gr.gui.item.1.lore.szansa}% || &2Wymagany LVL &8: &e%{gr.gui.item.1.lore.lvl}%"
  4. Seekeer

    Pomocy

    Tzn ? Że użyć mozna np co godzine ? /zestaw: triggee: If {zmienna::%player%} is 0: Kod twoj .a dawanie itemow Set {zmienna::%player%} to 1 Wait 1 hours Set {zmienna::%player%} to 0
  5. W liście popełniasz błąd gdyż dodajesz to do zmiennej %attacker% a wyświetlasz jako %player%
  6. Seekeer

    Tworzenie NPC

    @Ixidi w sumie villager tez moze być xD
  7. Seekeer

    Tworzenie NPC

    @SirGeorge teraz pytanie , czy da radę ustawić aby ten villager się nie poruszał ?
  8. Seekeer

    Tworzenie NPC

    Witam czy jest możliwe tworzenie npc o danej nazwie przez skrypt bez dodatkowych pluginów ? Jeśli tak to proszę o jakiś przykład.
  9. Seekeer

    czas

    https://code.skript.pl/NqdOM2ck/
  10. Juz poradziłem sobie z problemem ale dziekuję za odp Do Zamknięcia
  11. Witam mam takie pytanie, cczy jest możliwe ustawienie w skrypcie że jeśli zmienne np. {zmienna::%player%} jest równa 0 To gdy zmienna ta będzie równała się 1 to w tym kawałku kodu zmieni mi opis ? format slot 0 with 1 coal named "&7WEGIEL" with lore "&aSzansa: &c{@coal}||&aAby korzystać musisz mieć lvl 2||&7Twoj lvl: &c%{drops::%player%}%" to be unstealable Mianowicie chodzi mi o to że w kodzie na drop mam ustawione że po wykopaniu odpowiedniej ilość wegla {zmienna:%player%} setuje się na 1 i właśnie po zsetowaniu tej zmiennej zmienia mi się ten kawałek kodu "&aAby korzystać musisz mieć lvl 2" CZy ten kawałek kodu zadziała poprawnie ? command /drop [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: wait 1 tick open chest with 6 rows named "&8&lWorldOfSky &7- &eDROP" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 player head named "&d%player% INFO" with lore "&aWykopane itemy &7: &2&l%{drop::%player%}% ||&7Twoj lvl : &a%{drops::%player%}%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 coal named "&8&lWEGIEL" with lore "&7Szansa: &c{@coal}||&7Zdobyte: &c%{drop.coal::%player%}%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 clay named "&8&lGLINA" with lore "&7Szansa: &c{@clay}||&7Zdobyte: &c%{drop.clay::%player%}%" to be unstealable if {drops::%player%} is 1: format slot 3 of player with 1 lapis named "&8&lLAPIS" with lore "&7Szansa: &c{@lapis}||&7Zdobyte: &c%{drop.lapis::%player%}%" to be unstealable else: format slot 3 of player with 1 lapis named "&8&lLAPIS" with lore "&7Szansa: &c{@lapis}||&7Aby odblokować musisz posiadać 2 lvl" to be unstealable
  12. Ale dodając wait 2 tick blokujesz możliwość wyciągania itemów z inventory i to " to be unstealable " nie jest potrzebne bo wykonujesz komende to run []
  13. przed tym formatl slot dodaj wait 2 tick
  14. options: hajsiwo-start: 150 hajsiwo::%player%: 1 command /smoczemonety: trigger: send "&a&lAktualnie posiadasz %{hajsiwo::%player%}% smoczych monet!" stop command /asdf: trigger: add 5 to {hajsiwo::%player%}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...