Skocz do zawartości

Usunięty#1209

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Usunięty#1209

  1. Nadal nic command /sklep: trigger: open chest with 5 rows named "&e» &aSklep" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of Diamond helmet named "&e» &aDiamentowy Helm" with lore "&e» &aCena : &e8500$||&e» &aProt 4 ||&e» &aUnbreaking 3 " to close then run "/ssklep %player% dh4" command /ssklep [<player>] [<text>]: trigger: if arg 2 is "dh4": if {monet::%player-arg%} is bigger than 8500: add 1 diamond helmet of protection 4 and unbreaking 3 to player-arg remove 8500 from {monet::%player-arg%} else: send "Nie masz pieniedzy" to player-arg
  2. Nadal nie dziala po zmianie add na give
  3. command /sklep: trigger: open chest with 5 rows named "&e» &aSklep" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of Diamond helmet named "&e» &aDiamentowy Helm" with lore "&e» &aCena : &e8500$||&e» &aProt 4 ||&e» &aUnbreaking 3 " to close then run "/ssklep %player% dh4" command /ssklep [<player>] [<text>]: trigger: if arg 1 is player: if arg 2 is "dh4": if {monet::%player-arg%} is bigger than 8500: add 1 diamond helmet of protection 4 and unbreaking 3 to player-arg remove 8500 from {monet::%player-arg%} else: send "Nie masz pieniedzy" Problem polega na tym ze nie dodaje itemku po zakupie Moze ktos to naprawic ~~Z gory dzieki
  4. command /oddaj [<player>]: trigger: if size of {itemy::%player-arg%::*} is not 0: loop {itemy::%player-arg%::*}: if player-arg has enough space for loop-value parsed as item: add loop-value parsed as item to player-arg else: drop loop-value parsed as item at player-arg clear {itemy::%player-arg%::*} else: send "&cBrak zapisanych przedmiotow!" on death: loop items in victim's inventory: add "%loop-item%" to {itemy::%victim%::*}
  5. Usunięty#1209

    Topka

    Napisz mi ktos top 10 do zmiennej {money::%player%} Z gory dzieki
  6. Usunięty#1209

    2 skripty

    options: NazwaRegionu: Komnata wiadomoscbezklucza: Musisz posiadac odpowiedni klucz by wejsc w tamto miejsce wiadomosc: Weszles do komnaty smoka on region enter: region is {@NazwaRegionu} if player has paper named "&2Klucz do komnaty Bossa": send "{@wiadomosc}" remove 1 paper named "&2Klucz do komnaty Bossa" from player else: cancel the event send "{@wiadomoscbezklucza} Lub On walking on red wool: if under event-block is emerald block: if player has paper named "&2Klucz do komnaty Bossa": send "{@wiadomosc}" remove 1 paper named "&2Klucz do komnaty Bossa" from player else: cancel the event send "{@wiadomoscbezklucza} Jak cos nie dziala pisz
  7. command /sprzedaj: trigger: execute console command "/sppppprzedaj %player%" command /sppppprzedaj [<player>] [<text>]: trigger: if arg 2 is not set: wait 5 tick open chest with 3 rows named "&cSprzedaj" to player-arg wait 2 tick format slot 0 of player-arg with 64 of cobblestone named "&8?&c64Cobblestone&8?" with lore "&8?&7Kliknij by sprzedac || &8?&cCena: &a100$" to run "sppppprzedaj %player-arg% cobblestone" if arg 2 is "cobblestone": if player-arg has 64 cobblestone: add 200 to the player-arg's account remove 64 cobblestone from player-arg else: send "&cNie masz tyle Cobblestona" to player-arg Powinno działąc Potrzebne : SkQuery i WildSkript [Chyba] 100% Potrzebny vault
  8. command /sprzedaj: trigger: execute console command "/sppppprzedaj %player%" command /sppppprzedaj [<player>] [<text>]: trigger: if arg 2 is not set: wait 5 tick open chest with 3 rows named "&cSprzedaj" to player-arg wait 2 tick format slot 0 of player-arg with 64 of cobblestone named "&8●&c64Cobblestone&8●" with lore "&8●&7Kliknij by sprzedac || &8●&cCena: &a100$" to run "sppppprzedaj %player-arg% cobblestone" if arg 2 is "cobblestone": if player has 64 cobblestone: [Tu linijka do czego ma dodac kase Essential/Jak masz skrypt na ekonomie] remove 64 cobblestone from player-arg else: send "&cNie masz tyle Cobblestona" to player-arg Jak cos nie dziala pisz
  9. Usunięty#1209

    Losowanie

    Prosze o napisanie skryptu który co 30 minut losował by 1 osobę z serwera i pisał Ze ta osoba wygrała z gory dzieki
  10. Usunięty#1209

    AntyRelog

    variables: {Czas::%player%} = false on quit: set {Czas::%player%} to true wait 30 seconds Set {Czas::%player%} to false On connect: if player has permissions "tt.join.baypas": if {Czas::%player%} is true: stop else: if {Czas::%player%} is true: kick player due to "Ponowne wejscie na serwer %nl%%nl% Mozliwe za 30 seconds" else: stop Powinno działać
  11. Usunięty#1209

    AntyRelog

    variables: {Czas::%player%} = false options: line1: Odstep czasowy line2: Wejdz na serwer za chwile on quit: set {Czas::%player%} to true wait 30 seconds Set {Czas::%player%} to false On connect: if {Czas::%player%} is true: kick player due too "{@line1} %nl%%%nl% @line2}" else: stop
  12. @SeRyJnY Chyba nie umiesz czytać ta zmienna ma być wczytana z pliku yml jak to pisze na gorze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...