Skocz do zawartości

KuzynProcesor

Użytkownik
  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KuzynProcesor

  • Tytuł
    Użytkownik I

Informacje

  • Nick w MC
    Procesor

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

783 wyświetleń profilu
  1. KuzynProcesor

    Serwer + strona

    Zerknij sobie tutaj: https://pterodactyl.io/ Mają open source, więc sobie możesz przeanalizować
  2. Witam, czy ktoś byłby w stanie przepisać ten kod na jave: Albo dałby ktoś jakąś dokumentację dot. używania variablesów z SK w javie?
  3. SkinsRestorer ma dość dobrą stronę. Proponuję podpiąć pod ten przycisk zmiany skina dodatkowo oprócz samych "ichnych" funkcji opóźnienie ok. 10 - 15 sek. (ja bym dał z 5 min) i wtedy wywołanie komendy na reload skinów, ale tego jak mówisz nie ma. Proponuję wykonać/zakupić stronkę z polem na nick, wgranie skina i przyciskiem "Wgraj skina!" albo wykonać ją samemu w WordPressie (ale nie wiem czy jest nawet taka wtyczka co sama wywoła polecenie rcon). Po kliknięciu przycisku wyśle się polecenie reloadu do dowolnego pluginu na skiny. Jeżeli będzie to mały serwer (ok. 50 slotów) to możesz wywoływać pluginem PlugMan reload całego pluginu na skiny! Proponowałbym tutaj zastosowanie takiego skryptu, który by uniemożliwił masowe zlagowanie reloadami pluginu: # taki na szybko # jest to prototyp koncepcyjny :) command /runReloadPluginCommand [<player>] [<text>]: executable by: console trigger: if {commandDelay::%player-arg%} is not set: execute console command "plugman reload %arg 2%" wait ILE-CZASU-ODSTEPU seconds/minutes/hours/etc. set {commandDelay::%player-arg%} to now stop send "[SKINY] Gracz %player-arg% probowal zmienic skina, ale musi odczekac!" to console send "[SKINY] Musisz odczekac jeszcze: %distance between {commandDelay::%player-arg%} and now%"
  4. Podam tutaj przykład, żebyś lepiej zrozumiał: skrypt-1.sk - odpowiedzialny za ustawianie dowolnej wybranej zmiennej command /ustaw-zmienna [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "global" set {%arg 2%} to arg 3 if arg 1 is "player" set {%arg 2%::%player%} to arg 3 # lokalniej zmiennej nie ma, patrz na dół dlaczego skrypt-2.sk - odpowiedzialny za odczytywanie dowolnej zmiennej command /wczytaj-zmienna [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "global": send "%{%arg 2%}%" # tutaj nie potrzeba 3. argumentu if arg 1 is "player": send "%{%arg 2%::%arg 3%}%" # tutaj za nick gracza jest odpowiedzialny 3. argument To tylko jeden z przykładów. Możesz w każdym skrypcie definiować zmienną, a w drugim ją odczytywać. Ba, możesz ją nawet modyfikować. Nie możesz za to odczytywać zmiennych lokalnych poza ich triggerem (działa to trochę jak public/private string). A co do funkcji - oczywiście!
  5. Załóżmyn że komenda ta główna to /procesor. I ciebie interesuje (jeżeli dobrze zrozumiałem), żeby z ów komendy zrobić komendę /pomoc 2 , czyli wklepując komendę /pomoc 2 wywoła komendę /procesor (tak właśnie działają aliasy ). Pamiętaj, że jeżeli używasz aliasu ze spacją (jak to ująłeś) to to nie zadziała. Tak jak mówił @Helios1993, należy zrobić to argumentami. Kod będzie wyglądał o tak: # jak pomogłem, bardzo bym prosił o oznaczenie najlepszej odpowiedzi oraz o punkt reputacji :) # tutaj ta komenda: command /procesor: # tutaj nie dajesz żadnego aliases, ponieważ ze spacją ci to nie zadziała* trigger: # twój kod # tutaj alias: command /pomoc [<number>]: # polecam ustawiać text jako argument, bo zawsze można go też sparsować. Tutaj dałem normalnie number trigger: # opcja 1. (łatwiejsza do zrozumienia) if arg 1 is set: if arg 1 is <twoja liczba jaka cię interesuje żeby tutaj była>: execute player command "procesor" else: # jeżeli nie ma argumentu z wybraną przez ciebię liczbą dalszy kod # opcja 2. (trudniejsza do zrozumienia, ale bardziej wydajna) if arg 1 is <twoja liczba jaka cię interesuje żeby tutaj była>: execute player command "procesor" stop # stop kończy dalsze wykonywanie poleceń, taki trochę separator z niego :) # jeżeli nie ma argumentu z wybraną przez ciebię liczbą dalszy kod Aliasy przed triggerem działają tylko jako aliasy składającego się z 1. wyrazu. Jeżeli interesuje cię alias składający się z dwóch wyrazów, musisz to wklepać jako osobną komendę taki jest skript
  6. To nie jest z essentials. Minecraft naturalnie wysyla takie wiadonosci. Anuluj to pluginem HideStream. Następnie napisz sobie skrypt na wiadomość po wejsciu/wyjściu albo poszukaj bo takich jest tu pełno
  7. Skoro mówisz, że w grze ci zmieniło, to pewnie masz coś takiego: sender.sendMessage("Pewna wiadomość z polskimi znakami"); // sender nie ma znaczenia, bez spiny :) I jak się wysłało to coś takiego: Pewna wiadomo�� z polskimi znakami Proponowałbym zmienić kodowanie. Ale to java i jej JARy Znalazłem coś takiego. Może ci pomoże: https://stackoverflow.com/questions/45480397/polish-characters-in-file-java https://gist.github.com/PiotrNowicki/2823742 (konwerter polskich liter na id symboli UTF-8, piszesz sobie normałnie ĄĘĆŹŻÓŁŃ a to ci pinknie zmienia ( chyba)); EDIT: Możesz też spróbować ustawić coś takiego: ustawiasz sobie stringa, zamieniasz w nim np. ł na \\u0142 i wysyłasz tego stringa.
  8. Witam, mam problem z wyświetlaniem particlesów w menu głównym. BTW dodam, że tworzę swojego klienta (coś na wzór BP bez ochrony a zarazem LabyModa tyle że bez modów ). O źródło podejrzewam problem z getRGB. Korzystałem z tego poradnika, gdzie ów getRGB działało jak należy. Proszę o pomoc jak wklepać Color.WHITE.getRGB(); bez errora. Podaję wycinek drawScreena i particlesUtil (klasy) // ParticleUtil package kphc.client.util; import java.util.List; import java.util.Random; import net.minecraft.client.gui.Gui; import net.minecraft.world.BossInfo.Color; import java.util.ArrayList; public class ParticleUtil { private final List<Particle> particles; private int width, height, count; public ParticleUtil(final int width, final int height) { this.width = width; this.height = height; this.count = 150; this.particles = new ArrayList<Particle>(); for (int count = 0; count <- this.count; ++count) { this.particles.add(new Particle(new Random().nextInt(width), new Random().nextInt(height))); } } public void drawParticles() { this.particles.forEach(particle -> particle.drawParticle()); } public class Particle { private int xPos, yPos; public Particle(final int xPos, final int yPos) { this.xPos = xPos; this.yPos = yPos; } public void drawParticle() { ++this.xPos; ++this.yPos; final int particleSize = 3; if(this.xPos > ParticleUtil.this.width) { this.xPos = -particleSize; } if(this.yPos > ParticleUtil.this.height) { this.xPos = -particleSize; } // Tutaj nie działa, więc też próbowałem ustawić inaczej ale nie działa (od RGB po krańce typów zapisu koloru) // | | | Gui.drawRect(this.xPos, this.yPos, this.xPos + particleSize, this.yPos + particleSize, 0xFFFFFF); // Oryginalnie powinno być tak (w sensie że jak u typa z tutorialu): // Gui.drawRect(this.xPos, this.yPos, this.xPos + particleSize, this.yPos + particleSize, Color.WHITE.getRGB()); } } } // odpowiedni fragment GuiMainMenu public void drawScreen(int mouseX, int mouseY, float partialTicks) { this.drawDefaultBackground(); this.particles.drawParticles(); // I po załadowaniu tła powinny się załadować particle // no i } na końcu Proszę o szybką pomoc! Dodam jeszcze screeny:
  9. Jestem za takim systemem - będzie to ciekawa innowacja!
  10. KuzynProcesor

    Easy Vanish !

    W drodze do odznaki "clickbait"
  11. Już kompiluje kolego /edit 1: Jaka wersja kompilacji? Jakby co to kompiluje na 1.12.2! /edit 2: Nie działają playsounds'y - ukryłem je z kodu Z: p1.playSound(p1.getLocation(), Sound.ENDERMAN_TELEPORT, 1, 1); p1.playSound(p1.getLocation(), Sound.LEVEL_UP, 1, 1); Na: //p1.playSound(p1.getLocation(), Sound.ENDERMAN_TELEPORT, 1, 1); //p1.playSound(p1.getLocation(), Sound.LEVEL_UP, 1, 1); (// - adnotacja nic nie wnosząca poza adnotacją do kodu :kappa:) /edit 3: wysłałem Ci dl na priva, proszę o + i naj
  12. Ok, odnoszę się do waszych komów: @Sewer @yooniks No i mowa końcowa: PLUGINY - 1/10 SKRYPTY - 12/10 (nie publikuje dla innych )
  13. Nie moje, jak zawsze z src (xD) @up - nie moje, tylko z SRCe (przerobione na własne potrzeby)
  14. Witam, przerobiłby mi ktoś zapis w plikach YML na zapis w MySQL? Dane bazy wklepać gdzieś w kod, sam sobię znajdę i zamienię Daję tutaj wszystko co potrzebne! (i dziękuję serdecznie za pomoc ) public static void check() { if (!Config.mainDir.exists()) { Config.mainDir.mkdir(); } if (!Config.users.exists()) { Config.users.mkdir(); } if (!Config.cfgFile.exists()) { Main.getInst().saveDefaultConfig(); } } public static File getUsersFolder() { return Config.users; } package pl.karas.schowek.Data; import java.util.Iterator; import java.io.IOException; import pl.karas.schowek.Main; import java.io.File; import org.bukkit.configuration.file.YamlConfiguration; public class DataLoader { public static void load() { } public static void save() { } public static void loadUsers() { File[] arrayOfFile; for (int j = (arrayOfFile = Config.getUsersFolder().listFiles()).length, i = 0; i < j; ++i) { final File f = arrayOfFile[i]; final YamlConfiguration yml = YamlConfiguration.loadConfiguration(f); final String name = yml.getString("name"); final int koxy = yml.getInt("koxy"); final int refy = yml.getInt("refy"); final int perly = yml.getInt("perly"); new User(name, koxy, refy, perly); } } public static void saveUsers() { for (final User u : Main.getInst().users) { final File f = new File(Config.getUsersFolder(), String.valueOf(String.valueOf(String.valueOf(u.getName()))) + ".yml"); if (!f.exists()) { try { f.createNewFile(); } catch (IOException e) { e.printStackTrace(); } } final YamlConfiguration yml = YamlConfiguration.loadConfiguration(f); yml.set("name", (Object)u.getName()); yml.set("koxy", (Object)u.getKoxy()); yml.set("refy", (Object)u.getRefy()); yml.set("perly", (Object)u.getPerly()); try { yml.save(f); } catch (IOException e2) { e2.printStackTrace(); } } } } package pl.karas.schowek.Data; import java.util.Iterator; import pl.karas.schowek.Main; public class User { private String name; private int koxy; private int refy; private int perly; public User(final String name, final int koxy, final int refy, final int perly) { this.name = name; this.koxy = koxy; this.refy = refy; this.perly = perly; Main.getInst().users.add(this); } public String getName() { return this.name; } public int getKoxy() { return this.koxy; } public void setKoxy(final int koxy) { this.koxy = koxy; } public int getPerly() { return this.perly; } public void setPerly(final int perly) { this.perly = perly; } public int getRefy() { return this.refy; } public void setRefy(final int refy) { this.refy = refy; } public static User get(final String user) { for (final User u : Main.getInst().users) { if (u.getName().equalsIgnoreCase(user)) { return u; } } return null; } } DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA WSZELKĄ POMOC
×