Skocz do zawartości

Kris2oo1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Dudek w Drop ze skrzyni   
    Po co tak komplikować ten skrypt?? Jest dobrze tylko ostatni wyjmij z chance of 20% i jak poprzednie nie dropną to ten ostatni dropnie, czyli kod bd taki:
    on rightclick: if player's tool is chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia": chance of 20%: execute console command "mm items give %player% czapkazwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% zbrojazwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% spodniezwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% butyzwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop execute console command "mm items give %player% mieczzwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory Jak chcesz to można dodać stop na końcu, ale nie trzeba. Wtedy matematycznie masz tyle samo szans na drop każdego z tych itów
     
    PS. losowanie o wiele łatwiej robi się poprzez coś takiego:
    Wtedy nie musisz dawać stop i możesz umieścić jeszcze jakiś kod za tym (i w dodatku zawsze wylosuje ci jakąś liczbę, integer to liczba całkowita jakbyś nie wiedział)
  2. Kappa (0)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Peridot w lsmc.pl - Lista serwerów minecraft   
    Chyba w JS a nie w Javie
  3. Kappa (0)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od TheMolkaPL w lsmc.pl - Lista serwerów minecraft   
    Chyba w JS a nie w Javie
  4. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Elkam11 w Klikalna wiadomość   
    send json "TEKST" tooltip "TEKST PO NAJECHANIU" run "/KOMENDA" to player Wydaję mi się że w skrypcie to się tak robi
  5. Kappa (0)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od jaku49 w pisanie skryptów oraz wykonanie strony www   
    Witam!
    Piszę skrypty już od 3 lat i teraz mam trochę czasu wolnego, więc mam okazję do napisania kilku skryptów lub nawet strony.

    Skrypty krótsze (do 1h roboty) robię za free ale jeżeli ktoś chciałby dłuższe (np. cała minigra czy coś) to za drobną opłatą
    Strony również piszę tak do 20zł za cały projekt strony (bez forum i sklepu!)

    Jeżeli ktoś jest zainteresowany to pisać pw na skype krzysiu0160 albo tutaj (nie zawsze jestem tutaj)
  6. Kappa (0)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Rejszpat w pisanie skryptów oraz wykonanie strony www   
    Witam!
    Piszę skrypty już od 3 lat i teraz mam trochę czasu wolnego, więc mam okazję do napisania kilku skryptów lub nawet strony.

    Skrypty krótsze (do 1h roboty) robię za free ale jeżeli ktoś chciałby dłuższe (np. cała minigra czy coś) to za drobną opłatą
    Strony również piszę tak do 20zł za cały projekt strony (bez forum i sklepu!)

    Jeżeli ktoś jest zainteresowany to pisać pw na skype krzysiu0160 albo tutaj (nie zawsze jestem tutaj)
  7. Kappa (0)
    Kris2oo1 przyznał(a) reputację dla TakiJakTy w MENU W GUI   
    Cześć, napisałem skript na menu ale mi on nie działa, nie wiem dla czego bo jak go kiedyś pisałem to było wszystko dobrze.
    Daje ++ za pomoc  
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  8. Super (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od ZombieMc w Ochrona przed pvp   
    variables: {czas} = 3 #Tutaj wpisz czas teleportu który masz ustawiony w essentials {ochrona.%player%} = 0 on command "warp pvp": set {miejsce.%player%} to player's location wait {czas} if "%region at player%" contains "pvp": # Tutaj nazwa regionu gdzie jest pvp stop set {ochrona.%player%} to 1 send "Posiadasz ochrone pvp" wait 5 seconds send "Ochrona pvp sie skonczyla!" set {ochrona.%player%} to 0 on damage: if {ochrona.%victim%} is 1: cancel event send "Atakowany posiada ochrone pvp!" to attacker Może like?
  9. Super (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Mitusek5445 w Przystanek autobusowy   
    Proszę:
    command /ustaw: trigger: if player has permission "*": set {USTALONY_PUNKT} to player's location on sneak toggle: // ewentualnie on sneaking: if "%region at player% contains "NAZWA_REGIONU": apply nausea for 5 seconds to player wait 5 seconds teleport player to {USTALONY_PUNKT} jeżeli to ma być warp z essentials to:
    on sneak toggle: // ewentualnie on sneaking: if "%region at player% contains "NAZWA_REGIONU": apply nausea for 5 seconds to player wait 5 seconds execute player command "warp NAZWA_WARPA" //jakby nie działało to dopisz as op na końcu (jakby było 5sek ograniczenie) Liczę na like
  10. Super (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Rabby w Kluby   
    podaj te błędy jeśli możesz
    edit - sory źle Cię zrozumiałem - błąd jest w linijce 28-30
    else: send "&cNiepoprawne uzycie." stop to blokuje kod i jesli wpiszesz /klub usun to wykrywa to jako else i wysyla "niepoprawne uzycie"
    więc tylko usuń te 3 linijki :
    variables: {klubIlosc::%player%} = 0 command /klub [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&6>>>&bKluby&6<<<" send "&7/klub stworz [nazwa] [tag] &aTworzy klub." send "&7/klub usun &aUsuwa klub." send "&7/klub dodaj [gracz] &aDodaje gracza do klubu." send "&7/klub wyrzuc [gracz] &aUsuwa gracza z klubu." send "&7/klub sethome &aUstawia miejsce docelowe do klubu." send "&7/klub home &aTelportuje do miejsca docelowego klubu." send "&7/klub info &aPokazuje informacje dotyczace klubu." stop if arg 1 is "Stworz" or "stworz": if arg 2 is set: if {klubIlosc::%player%} is 0: broadcast "&b&l*KLUBY* &6Klub &c%arg 2% &6o tagu &c%arg 3% &6zostal wlasnie stworzony przez &c%player%&6!" set {klubIlosc::%player%} to 1 set {tag::%player%} to "%arg 3%" else: send "&cAktualnie posiadasz klub! &6%{tag::%player%}%" to player stop else: send "&cPoprawne uzycie >> &7/klub stworz [nazwa] [tag]" stop if arg 1 is "Usun" or "usun": if arg 2 is not set: if arg 3 is not set: if {klubIlosc::%player%} is 1: broadcast "&b&l*KLUBY* &6Pewien klub zostal rozwiazany." set {klubIlosc::%player%} to 0 set {tag::%player%} to "&cBrak" else: send "&cPrzeciez nie posiadasz klubu!" stop else: send "&cPoprawne uzycie >> &7/klub usun" stop else: send "&cPoprawne uzycie >> &7/klub usun" stop else: send "&cNiepoprawne uzycie." stop Te 3 linijki maja byc tylko na samym koncu
  11. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Rabby w Dlaczego ten skrypt nie działa?   
    Dziękuję i proszę o zamknięcie tematu
  12. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Rabby w Particlesy   
    Podałem przecież błędy w konsoli i liczę na pomoc w sprawie poprzez podanie błędnego pluginu
     
    Pobralem umbaska i particlesy działają więc do zamknięcia
  13. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Rabby w Naprawa skryptu   
    Kod:
    variables: # ################################# # # ZMIENNE DO MISJI PIERWSZEJ # {misjapierwsza.%player%} = true {misjapierwszailosc1.%player%} = 0 {misjapierwszawykonywanie.%player%} = false {misjapierwszawykonana.%player%} = false # # # ################################# # # ################################# # # ZMIENNE DO MISJI DRUGIEJ # {misjadruga.%player%} = false # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Equester # # By # # hergot007 # # aka # # Wakal # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # MISJA PIERWSZA # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # on rightclick on entity: if name of entity contains "&4&lWojownik": if {misjapierwsza.%player%} is true: if {misjapierwszawykonywanie.%player%} is false: set {misjapierwszawykonywanie.%player%} to true set {misjapierwszailosc1.%player%} to 0 send "&7[&4&lWojownik&7] &eWitaj! Widze ze jestes tu nowy..." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eJak zwykle nowy, to i same szmaty ma na sobie." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eA nawet miecza dobrego nie masz, a kasy w portfelu cos masz?" to player wait 2 seconds send "&2%player% &aNiestety nie mam." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eMoge Ci dac jakis miecz wzamian za drobna przysluge." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eA wiec tak, zabij 20 Krwawych zombie, i wroc do mnie, a dosteniesz swoje wynagrodzenie!" to player wait 1 seconds send "&2%player% &aTak jest! Panie generale!" to player stop if {misjapierwszailosc1.%player%} is greater than or equal to 20: if {misjapierwszawykonana.%player%} is false: set {misjapierwszawykonana.%player%} to true set {misjadruga.%player%} to true set {misjapierwsza.%player%} to false send "&7[&4&lWojownik&7] &e&lGratulacje! Udalo ci sie wykonac misje pierwsza!" to player wait 1 second send "&7[&4&lWojownik&7] &e&lProsze, oto twoja nagroda!" to player add 1 gold sword of unbreaking 10, sharpness 3, smite 2 named "&e&lMiecz misji pierwszej" to player stop if {misjapierwszawykonywanie.%player%} is true: if {misjapierwszawykonana.%player%} is false: send " " to player send "&6==============================" to player send "&7[&4&lWojownik&7] &2Zabiles juz &c%{misjapierwszailosc1.%player%}%&8/&c&l20 &2Krwawych Zombie" to player send "&6==============================" to player send " " to player stop on death: if {misjapierwszawykonywanie.%attacker%} is true: if {misjapierwszailosc1.%attacker%} is less than or equal to 20: add 1 to {misjapierwszailosc1.%attacker%} send "&7Zabiles juz &c%{misjapierwszailosc1.%attacker%}%&8/&c&l20 &7Krwawych Zombie." to attacker stop zmienna {misjapierwszawykonanie} byla caly czas true i pokazywalo ile zabiles zombie, a na koncu byl stop przez co nie wykonywalo drugiego ifa, więc wystarczylo zamienic Kolejnosc
    PS po co robic 2x tego samego ifa przy gotowej misji? usunalem to
    Liczę na like
  14. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 otrzymał(a) reputację od Wakal w Naprawa skryptu   
    Kod:
    variables: # ################################# # # ZMIENNE DO MISJI PIERWSZEJ # {misjapierwsza.%player%} = true {misjapierwszailosc1.%player%} = 0 {misjapierwszawykonywanie.%player%} = false {misjapierwszawykonana.%player%} = false # # # ################################# # # ################################# # # ZMIENNE DO MISJI DRUGIEJ # {misjadruga.%player%} = false # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Equester # # By # # hergot007 # # aka # # Wakal # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # MISJA PIERWSZA # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # on rightclick on entity: if name of entity contains "&4&lWojownik": if {misjapierwsza.%player%} is true: if {misjapierwszawykonywanie.%player%} is false: set {misjapierwszawykonywanie.%player%} to true set {misjapierwszailosc1.%player%} to 0 send "&7[&4&lWojownik&7] &eWitaj! Widze ze jestes tu nowy..." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eJak zwykle nowy, to i same szmaty ma na sobie." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eA nawet miecza dobrego nie masz, a kasy w portfelu cos masz?" to player wait 2 seconds send "&2%player% &aNiestety nie mam." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eMoge Ci dac jakis miecz wzamian za drobna przysluge." to player wait 2 seconds send "&7[&4&lWojownik&7] &eA wiec tak, zabij 20 Krwawych zombie, i wroc do mnie, a dosteniesz swoje wynagrodzenie!" to player wait 1 seconds send "&2%player% &aTak jest! Panie generale!" to player stop if {misjapierwszailosc1.%player%} is greater than or equal to 20: if {misjapierwszawykonana.%player%} is false: set {misjapierwszawykonana.%player%} to true set {misjadruga.%player%} to true set {misjapierwsza.%player%} to false send "&7[&4&lWojownik&7] &e&lGratulacje! Udalo ci sie wykonac misje pierwsza!" to player wait 1 second send "&7[&4&lWojownik&7] &e&lProsze, oto twoja nagroda!" to player add 1 gold sword of unbreaking 10, sharpness 3, smite 2 named "&e&lMiecz misji pierwszej" to player stop if {misjapierwszawykonywanie.%player%} is true: if {misjapierwszawykonana.%player%} is false: send " " to player send "&6==============================" to player send "&7[&4&lWojownik&7] &2Zabiles juz &c%{misjapierwszailosc1.%player%}%&8/&c&l20 &2Krwawych Zombie" to player send "&6==============================" to player send " " to player stop on death: if {misjapierwszawykonywanie.%attacker%} is true: if {misjapierwszailosc1.%attacker%} is less than or equal to 20: add 1 to {misjapierwszailosc1.%attacker%} send "&7Zabiles juz &c%{misjapierwszailosc1.%attacker%}%&8/&c&l20 &7Krwawych Zombie." to attacker stop zmienna {misjapierwszawykonanie} byla caly czas true i pokazywalo ile zabiles zombie, a na koncu byl stop przez co nie wykonywalo drugiego ifa, więc wystarczylo zamienic Kolejnosc
    PS po co robic 2x tego samego ifa przy gotowej misji? usunalem to
    Liczę na like
  15. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 przyznał(a) reputację dla NNorbertPL w GuildWarpy (kompatybilne z FunnyGuilds) - skrypt na gildyjne warpy   
    Wymagania:
    - Skript
    - SkQuery
    - FunnyGuilds (z bazą MySQL)
     
    Komendy:
    /gsetwarp <nazwa> - tworzy WARP. (wymagany LIDER/ZASTEPCA gildii)
    /gwarp <nazwa> - teleportuje do GWARPU po wyznaczonym czasie. (wymagane bycie w gildii.)
    /gdelwarp <nazwa> - usuwa GWARP. (wymagany LIDER/ZASTEPCA gildii)
    Uprawnienia:
    Jako takich brak, jedynie WYZEJ.
    Opis:
    Dodaje WARPy dla gildiii! Wystarczy ze wpiszesz /gsetwarp <nazwa>  I tworzy GWARP do ktorego maja dostep tylko czlonkowie twojej gildii !
    PS. Jesli stworzysz gildie/opuscisz/nadasz zastepce i pokazuje Ci ze nie masz dostepu do komend to odczekaj do 1min. (jesli masz w configu funnyguilds zapisywanie do mysql na wieksza wartosc to bedziesz musial odczekac dluzej...)
    Jesli w konsoli przy przeładowywaniu pliku pisze Ci: [Skript] Database features are disabled until the script has SQL credentials associated with it oznacza to że skrypt nie ma połączenia z bazą danych.
    Download:
    v1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Changelog:
    v1.0: Pierwsza wersja skryptu.
    Piszcie w komentarzach co ewentualnie dodać/poprawić!!
    Wrzucam na code.skript.pl //Michma1707 
  16. Polubienie (+1)
    Kris2oo1 przyznał(a) reputację dla creepek w Dlaczego ten skrypt nie działa?   
    register new shapeless recipe for stone named "&7Stoniarka" using redstone, iron ingot, redstone, iron ingot, 64 stone, iron ingot, redstone, piston, redstone
×
×
  • Dodaj nową pozycję...