Skocz do zawartości

Crevsers

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Wiadomosc   
    on chat: if message contains "##": loop length of message times: if subtext of message between index loop-number and loop-number is "##": add loop-number to {_count::*} loop floor(size of {_count::*}/2) times: set {_first} to loop-value*2-1 set {_second} to loop-value*2 add subtext of message between index {_count::%{_first}%} and {_count::%{_second}%} to {_replace::*} loop {_replace::*}: replace loop-value with "&2%loop-value%&f" in message Dla chcącego nic trudnego  
     
  2. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w sWhitelista - skrypt na whiteliste.   
    Aby zrobić szybkie usuwanie wszystkich z whitelisty, polecałbym zrobić zmienne w stylu {swhitelist::*} gdzie:
    value - nick gracza, ktory ma pozwolenie na dostep do serwera.
    Wtedy by można było wszystkich usunąć za pomocą delete {swhielist::*} i dodatkowo, od razu można wyświetlić wszystkich, którzy są na tej liście.
    A jeżeli już robisz tym sposobem co zrobiłeś, to nie polecam ustawiać set {zmienna} to false tylko po prostu: clear {zmienna} jest to funkcjonalniejsze, gdyż wtedy zmienna nie jest przechowywana w RAM'ie. 
    A sprawdzasz if {zmienna} is true: lub if {zmienna} is set: 
     
    Pozdrawiam i życzę miłego pisania #Knugi  
     
     
    // Podoba mi się również że używasz efektu stop
    Popatrz niżej i oceń który sposób jest ładniejszy:
    command /swhitelist [<text>] [<offlineplayer>]: permission: sk.whitelist.* permission message: &7(&3sk.whitelist.*&7) &7Nie posiadasz tej permisji! trigger: if arg 1 is not "dodaj" or "usun" or "wlacz" or "wylacz" or "autor" or "restart": send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist usun &7(&3nick gracza&7)." stop else: if {sk.%arg-2%.whitelist} is true: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal usuniety z whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to false stop else: send "&3&lSK &3%arg-2% &7nie znajduje sie na whiteliscie serwerowej!" stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj &7(&3nick gracza&7)." stop if arg 2 is set: if {sk.%arg-2%.whitelist} is false: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal dodany do whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to true stop else: send "&3&lSK &3%arg-2% &7znajduje sie juz na whiteliscie!" stop command /swhitelist [<text>] [<offlineplayer>]: permission: sk.whitelist.* permission message: &7(&3sk.whitelist.*&7) &7Nie posiadasz tej permisji! trigger: if arg 1 is not "dodaj" or "usun" or "wlacz" or "wylacz" or "autor" or "restart": send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist usun &7(&3nick gracza&7)." stop if {sk.%arg-2%.whitelist} is true: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal usuniety z whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to false stop send "&3&lSK &3%arg-2% &7nie znajduje sie na whiteliscie serwerowej!" stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj &7(&3nick gracza&7)." stop if {sk.%arg-2%.whitelist} is false: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal dodany do whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to true stop send "&3&lSK &3%arg-2% &7znajduje sie juz na whiteliscie!" stop Oba działają tak samo
  3. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Blokada dropu   
    Jeżeli dobrze rozumiem, to autor chce tak:
    Item nie można wyrzucić przyciskiem Q (inventory zamknięte)
    Item można wyrzucić myszką (inventory otwarte)
    Więc troszkę pokombinowałem i zrobiłem coś takiego:
    #Wymagania: Skript 2.2 (lub Skellet/WildSkript (od clicked slot)),
                              Skript-mirror (od event.getCursor(), chyba, że znajdziesz jakiś expression który jest w innym dodatku  )
    Tutaj dałem przykład na dirt, ale możesz sobie to zmienić  
  4. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w potka z lootchesta   
    działają numeryczne na 1.14.4  
    drop 1 of ("373:8198" parsed as item type) at player  
  5. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w [1.16.5] kKits - zaawansowany system zestawów.   
    @mvsieK_ został dodany update.
    @xSieniux przepraszam, że tak długo musiałeś czekać na update, lecz nie miałem wcześniej czasu.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Na wersje 1.13+ (wymagania się nie zmieniły)
  6. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Na jakim dysku masz system?   
    Starczy na daily  
  7. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w [1.16.5] kKits - zaawansowany system zestawów.   
    Dawno nie było tu nowszego postu, więc odświeżę za pomocą postu (przycisk mi się znudził) i oczywiście muszę coś dodać od siebie jako autora tego zacnego skryptu.
    Wiem, że dawno nie było aktualizacji, lecz nie zgłaszaliście błędów to nic z tym nie robiłem. W jednym z postów na tym forum jeden użytkownik napisał, że ten skrypt nie działa na nowszych serwerach. Zatem poprawiłem go dla was!
    W sumie to nic się nie zmieniło prócz tego, że w końcu działa na najnowsze wersje serwera 1.13+
    Tutaj przedstawiam wersje pluginów na poszczególne wersje serwera:
    Spigot 1.14.3:
    Spigot 1.13.2
    Download macie w głównym poście na pierwszej stronie.
    Osobiście pragnę podziękować osobom, które korzystają z tego skryptu. Bez waszego udziału by on nie powstał i nie byłby aktualizowany. 
    Zachęcam do testowania i komentowania. Coś dodać? Coś naprawić? Napisz w tym temacie, bądź PW. 
    Pozdrawiam #Knugi
  8. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w [SPIS] Wersja Skripta, a serwera.   
    Witajcie skrypciarze!
    * Irytują mnie ciągłe nowe posty z "skrypty nie działają", dlatego postanowiłem zrobić małą rozpiskę na jakie wersje serwera jaka wersja Skripta będzie dobra.
    1.7 i mniejsze Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    1.8.8 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! oraz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    1.12.x Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    1.13.2 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    1.14.3 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    To jest mały spis, lecz myślę, że na serwery najczęściej korzystane.
    Pozdrawiam #Knugi
  9. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla Veriael w Wertown - klasyczny freebuild.   
    Nie będę już tego więcej komentował, naprawdę.  @boleknowak - twoje jedyne posty pod prezentacjami na tym forum to wylewanie swoich żali i romantyczna walka z urojonym P2W, co paradoksalnie, zdaje się, że sam praktykowałem kilka lat temu...  Z twoją opinią w tym temacie szczerze się nie zgadzam. Po prostu. Dziękuję jednak, że odświeżasz mi temat i za ogólne zainteresowanie. Dzięki także za rady odnośnie wyglądu forum, które to postaram się wdrożyć. 
    Jeśli nikt nie wpłaci żadnej dotacji, serwer niestety upadnie. Poświęciłem na jego stworzenie MASĘ czasu (dłubałem ponad pół roku, chociaż pewnie z perspektywy gracza nie będzie to specjalnie widoczne), a ostatnio poniosłem także koszty finansowe. Nie możesz mnie chyba obwiniać za to, że nie zamierzam tracić więcej pieniędzy - wydałem na start, poświęcam czas na obsługę serwera i wymagam, nie - to złe słowo - wierzę, że jeśli serwer będzie się podobał, wiele osób zdecyduje się wysłać złotówkę czy dwie na jego dalszy rozwój.
    Jeśli nie wierzysz w moje poświęcenie w celu stworzenia serwera i całej jego otoczki takiej, jaką jest, najlepszym tego przykładem jest forum napędzane przez Flarum, którego to polskiego tłumaczenia jestem autorem i które przetłumaczyłem właśnie na potrzeby Wertown. Niestety jestem perfekcjonistą, przez co masę czasu tracę z reguły na takie właśnie zbyteczne rzeczy.
    Tymczasem zapraszam wszystkich, także ciebie @boleknowak na start serwera, który odbędzie się już DZISIAJ o godzinie 17:30. Serwer nie jest oczywiście dopracowany w 100% (głównie w kontekście ekonomii), ale mam nadzieję, że opinie graczy pozwolą mi nabrać w tej kwestii trochę więcej perspektywy. Do zobaczenia!
  10. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla neQYT w Wertown - klasyczny freebuild.   
    Chyba nie wiesz co to p2w. Jak serwer ma się utrzymywać?. p2w jest jak jest w ciul rang do kupna i 3/4 je kupuje.
  11. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla RodgerDodg3r w Fałszywe niszczenie bloku   
    on left click on wood: cancel event if meta data value "block-hp" of clicked block is not set: set meta data value "block-hp" of clicked block to 10 if meta data value "block_damage_cd" of player is not set: set {_now} to convert date now to unix date set meta data value "block_damage_cd" of player to {_now} set {_hp} to meta data value "block-hp" of clicked block set {_czas_gracz} to meta data value "block_damage_cd" of player set {_czas_gracz} to {_czas_gracz} parsed as number set {_aktualny_czas} to convert date now to unix date set {_aktualny_czas} to {_aktualny_czas} parsed as number if {_aktualny_czas} is bigger than {_czas_gracz} if {_hp} is bigger or equal to 1: remove 1 from {_hp} show an actionbar from "HP: %{_hp}%/10" to player set meta data value "block-hp" of clicked block to {_hp} set {_now} to now add 2 seconds to {_now} set {_now} to convert date {_now} to unix date set break stage animation of clicked block to {_hp} if {_hp} is 0: set clicked block to air  
     
    Nie wiem czy działa musisz sprawdzić, no ale masz mniej więcej jak skrypt miałby wyglądać.
  12. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Kity w GUI   
    Okej, będę miał po czasie, to poprawię ten skrypt na najnowsze wersje skryptu (jestem staroświecki i dla mnie minecraft zatrzymał się na 1.12)  
    Dlaczego nie napisałeś w moim temacie? Póki żyję to będzie aktualizowany  
  13. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w zglaszanie   
    Proszę bardzo. Sobie wiadomości pokolorujesz i pozmieniasz.  
  14. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w else i else if   
    Chyba coś takiego powinno załatwić sprawę:
    command /test [<text>]: trigger: set {_x} to chest with 6 rows named "Test" if {xmiecztier1::%player%} is false: set player's current inventory's slot 21 to 268 named "&5&lMiecz &4[Nieodblokowane]" with lore "&fAktualny poziom: &c0/5|||&fKoszt zakupu: &a500 Monet" else if {xmiecztier1::%player%} is true: set player's current inventory's slot 21 to 268 named "&5&lMiecz &ePoziom 1" with lore "&fAktualny poziom: &a1/5||&fKoszt ulepszenia &e1000 Monet" if {xmiecztier2::%player%} is true: set player's current inventory's slot 21 to glowing 268 named "&5&lMiecz &ePoziom 2" with lore "&fAktualny poziom: &a2/5||&fKoszt ulepszenia &e1500 Monet" if {xmiecztier3::%player%} is true: set player's current inventory's slot 21 to 272 named "&5&lMiecz &ePoziom 3" with lore "&fAktualny poziom: &a3/5||||&fKoszt ulepszenia &e2500 Monet" if {xmiecztier4::%player%} is true: set player's current inventory's slot 21 to 267 named "&5&lMiecz &ePoziom 4" with lore "&fAktualny poziom: &a4/5||||&fKoszt ulepszenia &e3500 Monet" if {xmiecztier5::%player%} is true: set player's current inventory's slot 21 to glowing 276 named "&5&lMiecz &ePoziom 5" with lore "&fAktualny poziom: &a5||||&4Osiagnieto max poziom" open {_x} to player  
  15. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w skrypt na speed 1-10   
    Parsed, ach ten kochany parsed. Polecam: 
     
  16. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Spolszczy mi ktoś plugin [Crazy Auctions]   
    W czym masz problem?
    W każdej szkole uczą języka angielskiego. A jeżeli nie to też jest google tłumacz.
    Zmieniasz tylko to co jest pomiędzy apostrofami, przykład:
    Messages:   Players-Only: '&cOnly players can use this command.'   Reload: '&7You have just reloaded the Crazy Auctions Files.' To jest orginał, a tutaj jest przetłumaczone:
    Messages: Players-Only: '&cTylko gracze moga uzyc tej komendy' Reload: '&7Przeladowano pliki Crazy Auctions' I to samo robisz z wszystkimi pozostałymi wiadomościami  
  17. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Toolsy   
    Nie bądź taki przekonany. Wejdź na mój code-skript tam też wszyskie taby są przemieniane na spacje. Głupie to jest  
    Co do skryptów:
    Format slot (niby go w najnowszych wersjach skquery naprawili, lecz dalej nie jestem do niego przekonany)
    Drop:
    W skrypcie na końcu zapomniałeś zmienić IP.
    Masz dwa eventy on join, po co?
    Dlaczego administrator też musi kopać niepotrzebny stone by pisać na chacie?
    Sklep:
    Ogólnie fajnie tylko szkoda, że bez konfiguracji przedmiotów i ich cen.
    Fajnie by było, gdybyś przemienił komendy na funkcje i zmienił formatowanie przedmiotów (otwierać dla gracza już uzupełnione GUI)
    Tools:
    Linijki 1-12 wywalą błąd bo nie są w komentarzu.
    Event on death bym zmienił na on death of player.
    Znów podwojone eventy on join
    Linijka 215, dziękują za darmową reklamę  
    Linijka 247, mój serwer wywala błąd, że nie ma takiej komendy. Co zrobić?
    Podwojony event on chat.
    #355 Options tak daleko? Pierwszy raz się spotykam z czymś takim.
    #467 -> #540 a wystarczyłoby dać uprawnienie - -bukkit.* I ogólnie blokowanie bym użył w on command (chociaż administracja by miała do tego dostęp)
    Powtórzone eventy on script load
    #702+ to samo co przy sklepie.
    Gamemode:
    if player has permission "essentials.gamemode": A niby toolsy mają zamiar być alternatywą dla essentials  
    W linijce 12 stop zbędny lub jeden tab za mało  
    Linijka 23 dziwny ten warunek, nic nie robi  
    Ogólnie to teraz zauważyłem, że masz dwa warunki na arg 1 is 0 i dodatkowo na 0 ustawiasz na 3 + wykonujesz komendę essentials.
    if arg 1 is 3: if arg 1 is 0: set the gamemode of argument 3 to spectator execute console command "/gamemode 3 %arg 2%"  
     
    Nie ma czym się szczycić, lecz za tonę kodu i pół godziny zmarnowanego czasu na przejrzenie kodów i pisanie tego posta uzyskujesz ode mnie solidne 4/10. 
    Pozdrawiam #Knugi
  18. Polubienie (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Admin Chat   
    Jeżeli to jest twój pierwszy skrypt i napisałeś go z głowy bez podpowiedzi innych ludzi to gratuluję. Idziesz w dobrym kierunku. 
    Ja osobiście bym go tak napisał:
    Niby to samo, lecz trochę optymalniej (różnica żadna, lecz przy większych skryptach jest różnica). Mogę Ci dać 8/10 bo nic oryginalnego, ale użyłeś ładnych kolorków  
  19. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Generowanie losowego kodu   
    Proszę bardzo:
    command /ticket [<text>]: trigger: if {ticket::%player%} is not set: set {_nr::*} to 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 and 0 set {_t} to "" loop 6 times: set {_t} to "%{_t}%%random element out of {_nr::*}%" send "Twoj ticket to: %{_t}%" set {ticket::%player%} to {_t} stop send "Juz posiadasz ticket %{ticket::%player%}%" command /adminticket [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "/adminticket <numer> &8Wyswietla nick gracza przynalezonego do danego ticketu." stop loop {ticket::*}: if "%loop-value%" is arg 1: send "Ticket z numerem %arg 1% jest wlasnoscią: %loop-index%" stop Może się zdarzyć, że dwie osoby będą miały ten sam ticket (jest to bardzo losowe zdarzenie i mało spotykane, lecz się nie wyklucza takiej możliwości).
  20. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Pvp   
    Wystarczy, że dasz dodatakowo warunek na {pvp.%attacker%} is false
    on damage: if attacker is a player: if victim is a player: if {pvp.%victim%} is false: cancel event send "&8> &cTen gracz ma wyłączony tryb walki!" to attacker stop if {pvp.%attacker%} is false: cancel event send "&8> &cMasz wyłączony tryb walki!" to attacker stop  
  21. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla MasteriZiomaX w Skrypt na sell hand   
    @knugi już wszystko działa, wielkie dzięki!  <-- Legends never die
    @xAxee tak samo, również dziękuję 
  22. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Skrypt na gui dropu nie działa   
    @MrPomajdor napisałeś przecież odpowiedź w temacie.
    Jak wspomniałeś, zmieniłeś wersję SkQuery na nowszą. Być może masz silniczek trochę starszy i to już nie będzie.
    Ja jestem w 100% przekonany, że jest to wina wersji SkQuery, ponieważ lore jest tylko z tego dodatku.
    Jeżeli masz 3.6.2 Czy jakąś tam to wgraj 3.6.0 (powinna działać), ewentualnie 3.6.1.
    Jeżeli masz wersję Skript 2.2-dev35 lub wyższy to nie próbuj wgrywać wersji 3.24.1, gdyż ona nie działa poprawnie z owymi wersjami Skripta.
    Pozdrawiam #Knugi
    Dlaczego jeszcze nie zmieniłeś tej wersji?
  23. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Topka graczy w skript?   
  24. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w YML pojedyńcze czytanie z listy.. Pomocy!   
    command /test: trigger: set {_x::*} to yaml list "test" from file "path" send "%{_x::2}%" #wyświetli cos1  
  25. Super (+1)
    Crevsers przyznał(a) reputację dla knugi w Sprzedaż itemów   
    options: name: &9&lSklepik command /sprzedaj [<text>]: trigger: open chest with 6 rows named "{@name}" on inventory close: if inventory name of player's current inventory is "{@name}": set {_i} to 0 loop 54 times: if lore of player's current inventory's slot {_i} contains "cena:": set {_lore} to uncoloured lore of player's current inventory's slot {_i} replace all "cena: " with "" in {_lore} add {_lore} parsed as integer to {_moneyToGive} else: give (player's current inventory's slot {_i}) to player add 1 to {_i} give {_moneyToGive} to player's balance send "Zarobiles %{_moneyToGive}% za sprzedane przedmioty."  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...