Skocz do zawartości

jaqobb

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana jaqobb w dniu 25 Maj

Użytkownicy przyznają jaqobb punkty reputacji!

2 obserwujących

O jaqobb

  • Tytuł
    Początkujący III
  • Urodziny 21.11.2000 (17.514516436 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poland
  • Hobby
    Backend developer
  • Nick w MC
    j_aqobb

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

500 wyświetleń profilu
  1. jaqobb

    Prosba

    Jakbyś dodał jedno 0 do tego, ile jesteś w stanie zapłacić, to może ktoś profesjonalny siądzie do tego pluginu, a tymczasem, nie wiem, czy 50 zł jakiegokolwiek programiste usatysfakcjonuje za jakiś tydzień, lub więcej pisania.
  2. Dependency-Injector to prosta w użyciu samodzielna biblioteka (nie potrzebuje innych bibliotek do poprawnego użycia), która pozwala wstrzykiwać zależności mavena do twojego kodu. Dlaczego coś takiego? Uznałem to za trochę głupie, by programy ważyły po kilka MB przez biblioteki, gdzie Twój sam kod waży na przykład 20 KB. Za pomocą Dependency-Injectora nadal będziesz mógł używać bibliotek jak wcześniej, natomiast nie będą one dodawane do finalnego jara. Oznacza to, że Twoja wielkość końcowego pliku będzie taka, jak bez bibliotek, a one zostaną dzięki Dependency-Injectorowi wstrzyknięte przy starcie programu. Odsyłam do linku do Githuba, gdzie znajduje się szerszy opis projektu, zastosowania, oraz wytłumaczone API: https://github.jaqobb.co/dependency-injector Wszystkie problemy, pytania i tak dalej proszę kierować tutaj: https://github.jaqobb.co/dependency-injector/issues P.S: Wszystko jest po angielsku, ponieważ jest to projekt ogólno-dostępny.
  3. Po co ci .jar, skoro jest to API i do tego open source? Jak nie używasz Mavena, to masz możliwość pobrania kodu źródłego z repozytorium tego projektu na Githubie i po prostu przeniesieniu go do swojego projektu. Projekt nie korzysta z dodatkowych bilbiotek, więc wszystko normalnie zadziała.
  4. NameMC-API to prosty wrapper napisany w Javie, który pozwala pobrać informacje o graczu, lub też serwerze z dosyć popularnej strony poświęconej Minecraftowi: https://namemc.com Co możesz zrobić dzięki temu programowi? Możesz na przykład rozdać na serwerze jakieś nagrody za polubienie Twojego serwera właśnie na owej stronie. Oprócz tego, jesteś w stanie pobrać wszystkich znajomych gracza o podanym UUID, więc jesteś w stanie zrobić z tego jakiś system nagród, typu co 5 znajomych na serwerze, gracz dostanie pięć diamentów. Niestety API jest również ograniczone ze względu na to, że samo API od twórców strony NameMC jest również mocno ograniczone, natomiast, gdy pojawi się aktualizacja API, ten projekt również ją otrzyma. Odsyłam do linku do Githuba, gdzie znajduje się opis projektu, zastosowania, oraz wytłumaczone API: https://github.jaqobb.co/namemc-api Wszystkie problemy, pytania, i tak dalej proszę kierować tutaj: https://github.jaqobb.co/namemc-api/issues P.S: Wszystko jest po angielsku, ponieważ jest to projekt ogólno-dostępny.
  5. jaqobb

    szukam [Programista] [Moderator] OxygenHub.pl

    Dużo widać. Rozumiem, że można sobie przybliżyć, ale bez przesady, normalnie też powinno być czytelne.
  6. jaqobb

    Top10 Graczy z pliku

    TreeMapa sortuje po kluczu. Jeśli kilku graczy będzie miało taką samą liczbę zabójstw, czy czegokolwiek innego, to TreeMapa użyje ostatniego dodanego, a nie wszystkich.
  7. jaqobb

    Miecz i zbrojka

    Odsyłam do dokumentacji Skripta: http://en.njol.ch/projects/skript/doc/expressions#ExprNamed. Masz tam przykład jak dać komuś zaklęty miecz z jakąś nazwą. Jeśli chcesz dodać nowe efekty dla tego miecza, to w wydarzeniu od obrażeń możesz sprawdzać nazwę miecza, a następnie robić co chcesz z tym.
  8. jaqobb

    Problem z citizens

    Skoro wyświetla się na czerwono, to powinna być jakaś informacja w konsoli, dlatego byłoby fajnie, jakbyś logi też dosłał.
  9. jaqobb

    muzyka

    @Umbreon97, problem z tym będzie jedynie taki, że tylko osoby z tym specjalnym clientem będą mogły tej muzyki słuchać. Jako naprowadzenie, można spróbować zedytować silnik tak, by wysyłał specjalne pakiety z danymi typu link do muzyki, głośność etc. Client musiałby to wszystko odebrać, a następnie się do tego dostować.
  10. jaqobb

    Strasznie dużo błedów

    Widzisz, z takim błędem od razu można coś zrobić. Problem prawdopodobnie leży w tym, że używasz komendy /reload, zamiast całego restartu serwera. Nie można używać /reload w momencie gdy na serwerze jest plugin ProtocolLib, lub inny, który korzysta z Netty (prawdopodobnie z powodu próby dodania kanału, który już istnieje). Na samym początku spróbuj po prostu wyłączyć całkowicie serwer, a potem go włączyć i sprawdź, czy nadal są błędy z ProtocolLibem. Co do drugiego błędu, plugin korzystający z API WorldGuarda (czyli w twoim przypadku Skript) używa metod z innej wersji. Żeby się tego problemu pozbyć, wystarczy zmienić wersję WorldGuarda. Niestety, nie wiem na jaką, musisz spróbować każdej.
  11. jaqobb

    Co jest źle?

    @Crystal_PL, zgadza się, bo błąd widać. @Lewonier, pozamieniaj wszędzie w kodzie, który wysłałeś, %player% i player na %loop-player% i loop-player. Po tym powinno zadziałać.
  12. jaqobb

    Strasznie dużo błedów

    Czy oprócz tego są jakieś dodatkowe logi? Najlepiej jakbyś wstawił całe na jakiegoś pastebina. Nie wywróżymi ci odpowiedzi na twój problem, jeśli nie znamy ani twojej wersji serwera, ani nie mamy większej ilości logów.
  13. jaqobb

    muzyka

    Minecraft w postaci kodu clienta i serwera nie pozwala na odtwarzanie customowej muzyki bez używania bloków nut, czy paczek zasobów (a przynajmniej w momencie pisania tego posta). Masz 2, a w zasadzie 3 wyjścia. Pierwszym sposobem jest zrobienie specjalnej paczki zasobów, która będzie obsługiwała twoją muzykę. Drugim sposobem jest zrobienie tego za pomocą bloków nut. Fizycznie tego tymbardziej w pluginie nie da się wykonać, dlatego 3 sposobem jest edycja clienta gry i silnika, który doda możliwość przesyłania informacji na temat muzyki, która powinna być grana i tak dalej.
  14. jaqobb

    Licencja do pluginu

    Tutaj nawet nie trzeba robić tego na zasadzie JSON. Wystarczy przechowywać ip serwerów, na których twoja wtyczka/program powinna działać (podobnie jak do serwerów na czarnej liście Mojangu - https://sessionserver.mojang.com/blockedservers, tylko zamiast hasha, trzymasz ip serwerów). Metod na sprawdzanie, czy serwer jest na twojej liście jest masa, a wszystko zależy od sposobu gdzie to chcesz trzymać. Jeśli w formie pliku - łącz się ze stroną, gdzie w formacie raw będziesz miał zapisywane linijka pod linijką adresy serwerów, na jakich powinna działać wtyczka/plugin. Jeśli na liście nie znajdziesz ip serwera, wyłącz plugin, lub zrób co chcesz. W przypadku MySQL jest podobnie, zapisujesz w nim adresy serwerów, gdzie twoja wtyczka powinna działać, a następnie robisz zapytanie czy w bazie jest ip serwera, i jeśli nie - to na przykład wyłączasz plugin.
  15. jaqobb

    [MARZEC] Pomocnik miesiąca #6

    Zgłaszam się.
×