Skocz do zawartości

STEINER

Użytkownik
  • Zawartość

    383
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla dudekmAuto Code Minfy   
    Dlaczego tylko CSS? Wszystkie frameworki robiąc builda, minifikuja również JS.
    O wiele mądrzejsi goście (Google, Facebook itd.) to robią i na pewno było rozważane "za" i "przeciw"
  2. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla dudekmAuto Code Minfy   
    @STEINER zainteresuj się takim toolem jak gulp Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  3. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksWyspa   
    w pliku plugin.yml jak otworzysz plugin islandworld winrarem masz sekcje commands. tam do aliases (skrotow) możesz dodać wyspa. 
  4. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla Queito(ANIMOWANA) TabLista do "BungeeTabListPlus"   
    za bardzo nie wiem co jest anonimowane bo zamiast nagrania jest zdjęcie (XD)
    kod na githuba? to nie jest plugin sorry
  5. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksInventoryAPI - proste tworzenie ekwipunkow   
    Różni się. Jedyne czego nie mam to zapis ekwipunkow do yaml.  Też mógłbyś coś dodać do swoich toolsow bo niczym się nie różnią. 
    W opengui nie zrobisz różnych itemow w gui dla każdego gracza. 
    Gui są stałe i nie możesz później zmieniać itemow dla jednego gracza, typu lore w itemie "Drop: włączony".
    To też przyczyniło się do stworzenia tego api, chciałem mieć właśnie taka możliwość aktualizowania itemow dla każdego gracza, ale żadne api mi tego nie oferowało. 
     
    Fajnie byłoby jakbyś uzasadnił czemu jest 'o wiele lepsze'. I tutaj cię zaskocze bo pomysł na te api wziął się właśnie z tego smartinvs. Używałem go ale nie miał wielu funkcji które chciałem, więc zrobiłem własne api. Smartinvs trzyma trochę niepotrzebnych rzeczy i nie ma wielu funkcji fajnych, jakbyś kiedyś tego użył na większym projekcie to sam byś się przekonał
  6. Śmiech kappy (+1)
    STEINER przyznał reputację dla CountingDogsMrEssentials   
    Ruszyły ostre prace nad tym pluginem, musiałem przepisać WSZYSTKO.
  7. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla QueitogKilof - Blokada niszczenia kilofa jak na CrafCore   
    a co on niby ma wrzucić na tego githuba, 2 klasy z czego to jest main i listener 😐
  8. Polubienie (+1)
    STEINER otrzymał reputację od MrDomianPlugin podobny do authme, hasło z kodem   
    Skrypt, nigdy nie będzie lepszy od pluginu.
  9. Polubienie (+1)
    STEINER otrzymał reputację od SmurfskyKonsola zdalna serwera na pulpicie   
    @Smurfsky zależy od hostingu.
  10. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksplugin IPWHITELIST   
    moze czas skonfigurowac server.properties
  11. Super (+1)
    STEINER otrzymał reputację od CipskiJak się zamyka inventory?   
    Obiekt Player jest z biblioteki Bukkit API, więc głupie jest pytanie czy zadziała na javie 8.
    Dodam, że nie trzeba tworzyć tematów specjalnie po takie drobnostki wystarczy umieć podstawy korzystania z Google .
  12. Super (+1)
    STEINER otrzymał reputację od FluXiakEq   
    A sory tematu nie przeczytałem dokładnie jeszcze event joina
    @EventHandler public void handle (PlayerJoinEvent event) { Player player = event.getPlayer(); player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.COMPASS)); player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.COMPASS)); }  
  13. Super (+1)
    STEINER otrzymał reputację od FluXiakEq   
    @EventHandler public void handle (InventoryClickEvent event) {     if(event.getClickedInventory().getType() == InventoryType.PLAYER)     {         event.setCancelled(true)     } } daj lajka albo serduszko
  14. Tak działa komunizm (0)
    STEINER przyznał reputację dla HotAngel2K17Enchant ograniczenie   
    niestety są tacy ludzie.
    A jak się już pomaga w czymś to należy wspomnieć o najmniejszych detalach
  15. Super (+1)
    STEINER przyznał reputację dla QueitoException handling console input   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  16. Smutny kocur (0)
    STEINER przyznał reputację dla FezZuException handling console input   
    Wgrywales ostatnio jakies pluginy? Jezeli tak to moze ten plugin cos blokuje.
  17. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksW czym można jeszcze pisać pluginy oprócz eclipse ?   
    zapewne w kazdym 'IDE' xd
  18. Tak działa wolny rynek (+1)
    STEINER przyznał reputację dla Ixidionline-mode   
    Zanim zamknę to muszę napisać :V
    @DemoN @McKoxu Ma to ogromny sens, przy tworzeniu np. autologowania graczy premium oraz rejestracji graczy no-premium.
    I nie wypowiadajcie się jak nie wiecie, bo taka możliwość istnieje np. w BungeeCordzie.
  19. Super (+1)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksNajdziwniejszy 'błąd' w BungeeTabListPlus   
    pokaz czym jest corehelper i instance, debuguj, dodaj do plugin.yml loadbefore: ['BungeeTabListPlus']
  20. Ale o co chodzi (0)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksNajdziwniejszy 'błąd' w BungeeTabListPlus   
    po co robisz helpera z enuma xd, w for'ach dodaj system.out.println z czyms i w getreplacement i walnij to normalnie do maina czy cos bo bez sensu to xd
  21. Polubienie (+1)
    STEINER przyznał reputację dla yooniksNajdziwniejszy 'błąd' w BungeeTabListPlus   
    Tak, sproboj normalnie zarejestrowac ta zmienna bez tej metody z enuma, raz w onenable to zarejestruj i debuguj - problem sam sie nie rozwiaze, musisz znalezc przyczyne
  22. Polubienie kappy (+1)
    STEINER przyznał reputację dla IxidiNajdziwniejszy 'błąd' w BungeeTabListPlus   
    Problem został rozwiązany.
  23. Kappa (0)
    STEINER otrzymał reputację od IxidiNajdziwniejszy 'błąd' w BungeeTabListPlus   
    @yooniks gdyby się rozwiązał 3h temu to bym tu nie pisał, próbowałem już takie rzeczy, nawet dla testu pierwszy register zrobiłem w onEnable i nie działało xD
     
    W sumie nie wiem czy mam najnowszą wersję btlp w bibliotece pluginu, upewnię się czy mam najnowsze wszystko . Ale wątpię, żebym starszą wersję trzymał.
     
    Była 2.8.3 a najnowsza to 2.8.9 ale i tak nie ma zmian i nie działa  
     
    Tak btw jak zarejestrowałem niechcący 2 razy tą samą zmienną teraz to się wyświetlił taki błąd
    java.lang.IllegalArgumentException: variable already registered Czyli tamte się zarejestrowały ale nie wyświetlają xD
     
    Dobra coś tam wykombinuję prędzej czy później.
    Do zamknięcia @Ixidi (bo tylko twoją nazwę z administracji skript.pl znam xD)
  24. Polubienie (+1)
    STEINER otrzymał reputację od HotAngel2K17Czy ilość listenerów ma znaczenie?   
    Dużego wpływu to raczej nie ma, ale pomyśl, że serwer rejestruje np. 5 eventów zamiast 1, czyli podczas np. tego InventoryClick silnik odbiera 5 eventów zamiast 1, ale rób jak chcesz bo jak mówiłem dużego wpływu to nie robi. Chociaż ja jestem zdania, że powinno się robić wszystko w 1 evencie. Można to porównać np. do BukkitRunnable czyli np. po co robić 5 runnablów o tym samym czasie jak można zrobić 1.
     
    Przykład:
    I tak dalej... zamiast:
    public class WorldThread extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } }  
    Jednak listenery to nie runnable i działają po wykonaniu jakiejś czynności a nie w ścisłym czasie jednak większy sens jest robić w jednym listenerze ;P 
  25. Polubienie (+1)
    STEINER otrzymał reputację od EseJaxFunnyGuilds <- Gówno ?   
    FunnyGuilds <- Gówno ? Jak możesz mówić, że plugin Dzikoysk'a  to gówno skoro nie umiesz skonfigurować go w config.yml? XD 
    Jak ja nie lubie takich osób ;/ 
×