
Shupi
-
Ilość zawartości
94 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
-
Shupi przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Zlecenie na skrypt
command /up:
trigger:
if block at player is water block:
loop blocks upwards:
if loop-block is water block:
if block above loop-block is air:
teleport player 5 meters above block above loop-block
stop
else:
send "&cNie jestes w wodzie!"
-
Shupi przyznał(a) reputację dla Ixidi w Używanie komendy w pobliżu danego bloku
On command "gamemode": loop all blocks around player in radius 5: If Loop-block is goldblock: Set player's gamemode to creative Else: Send "&6W promieniu 5 blokow nie ma blokow zlota!" -
Shupi przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Skracanie komendy
command /ranga [] []:
trigger:
if sender is console:
execute console command "pex user %arg 1% group set %arg 2%"
else:
execute player command "pex user %arg 1% group set %arg 2%"
-
Shupi przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Aktywacja komendy pisaniem
on chat: set {_msg} to message "%{_msg}%" is "lataj": player is in region "nazwa regionu": make player execute command "fly %player%" -
Shupi przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Komenda której można użyć tylko z opem
command /lataj: trigger: player is an op: allow fly to playerlub
allow player to flySkoro rozw. to zamykam ;f
-
Shupi przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Skrypt nie zapamiętuje gracza
targeted player zamiast
target-player -
-
Shupi przyznał(a) reputację dla Adamek w Gracze w pobliżu
command /radar: executable by: players aliases: near trigger: if player has permission "radar.use": set {_} to 40 send "&8==================================================" send " &fZasieg: &6%{_}% &7kratek." send " &fGracze:" loop all players in radius {_} of player: add 1 to {_p} send "&6> &f%loop-player% &8-- &e%distance between player and loop-player% &7kratek" if {_p} is not set: send "&6> &cBRAK&f." send "&8==================================================" else: send "&cNie masz uprawnien!" -
Shupi przyznał(a) reputację dla #Aperture w Problem ze skryptem
command /ikse:
trigger:
if targeted
entity is a player:
{_target} to target-player
execute console command
"iksde %{_target}% on"
wait 1 minutes
execute console command
"iksde %{_target}% off"
-
-
Shupi przyznał(a) reputację dla bvcz w Mutowanie
command /zaklej [<text>]: trigger: if player has permission "zaklej": if arg 1 is player: set {mute.%arg 1%} to true send "&2Zmutwoales gracza %arg 1%" wait 5 minutes set {mute.%arg 1%} to false on chat: if {mute.%player%} is true: cancel event send "&cJestes zmutowany!"Wytabuj sobie, pisz ew. błędy
-
Shupi otrzymał(a) reputację od myha w Wciąganie itemów
Witam potrzebuję skryptu dzięki któremu po wpisaniu komendy /wciągnij przyciąga do gracza wszystkie itemy leżące na ziemi w promieniu 10 kratek
-
Shupi przyznał(a) reputację dla Norbi w Wiadomość do celu
command /zaczep: trigger: if targeted entity is a player: send "%player% zaczepia cie" to targeted entity send "zaczepiles %targeted entity%" else: send "To nie jest gracz -
Shupi przyznał(a) reputację dla Hydorax w Wypychanie itemów
Hmm, nie wiem tylko jak zrobić, żeby wyrzucało itemki naokoło cb.
command /hop: trigger: loop entities in radius 5 around block at player: if loop-entity is not player: if loop-entity is not a living entity: push loop-entity horizontally forwards at speed 1 -
Shupi przyznał(a) reputację dla Norbi w Wypychanie itemów
command /hop: trigger: loop entities in radius 5 around block at player: if loop-entity is not player: if loop-entity is not a living entity: push loop-entity upwards at speed 1 -
Shupi przyznał(a) reputację dla HAMMERxPL w PILNE zlecenie dla Niedźwiadka ! | ChestCommand
Proszę bardzo. :)
Pastebin: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Pastebin RAW: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Shupi przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Zakładanie blokady na drzwi
command /Close: trigger: if targeted block is WOOD DOOR: set {drzwi::%targeted block%} to true if block below targeted block is WOOD DOOR: set {_block} to block below targeted block set {drzwi::%{_block}%} to true else if block above targeted block is WOOD DOOR: set {_block} to block above targeted block set {drzwi::%{_block}%} to true -
Shupi przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Drzwi z dwóch bloków
if block above clicked block is wood door:
cancel event
-
-
Shupi przyznał(a) reputację dla HAMMERxPL w Blokada drzwi
Po restarcie/reloadzie skryptu/serwera odblokowują się wszystkie drzwi, żeby zapobiec bugom.
-
Shupi przyznał(a) reputację dla tropereks w Rozpoznawanie drzwi
command /open: trigger: if target block is wooden door or iron door: toggle target block