Skocz do zawartości

KCPRRR

Redaktor
  • Zawartość

    1368
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    22

Zawartość dodana przez KCPRRR

  1. Wykrywanie lore przedmiotu

    contains = zawiera is = jest W razie czego
  2. admin ChDrop - losowanie

    drop przedmiotu do losowego gracza every 5 minutes: loop all players: set {_x} to a random integer between 1 and size of all players add 1 to {_xx} if {_xx} = {_x}: add random item out of all items to loop-player
  3. admin ChDrop - losowanie

    every 90 hours: loop all players: set {_x} to a random integer between 1 and size of all players add 1 to {_xx} if {_xx} = {_x}: console command "pex user %loop-player% group set RANGA"
  4. admin ChDrop - losowanie

    every 90 hours
  5. Jak zmienić NICK nad głową gracza?

    set player's tag to "tag"
  6. %slot%

    WildSkript
  7. Zmiana Formatu Liczb?

    if message contains number: if length of number = 4: loop 9 times: split "%loop-number%" with "." to nie bedzie dzialac bo napisalem to swoimi slowami ale poszukaj w dokumentacji skunity.com
  8. Czynność po wykonaniu komendy

    To usuń warunek.
  9. on command "komenda1": player command "komenda2" as op
  10. Nowa Nazwa

    My project
  11. Jak wykonywać komende dla danego swiata?

    set {_var::loc} to "1142, 37, 130" parsed as location set block at {_var::loc} in world "parowkisadobre" to air przecinków nie postawiłeś.
  12. Jak zrobić zmienna w wszystkich graczach?

    loop all players: if {uczestnik::%loop-player%} is set: # warunek ktory sprawdza czy zmienna jest ustawiona, bo np. moze dolaczyc ktos nowy. set {uczestnik::%loop-player%} to <wartosc>
  13. item z lore

    add 1 of stone named "x" with lore "x" to the player's inventory
  14. Problem z GUI

    command /dropweryfikacjaxd: trigger: wait 5 ticks open chest with 3 rows named "&c&lDROP" to player if uncoloured name of player's current inventory is "DROP": format slot 9 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to close format slot 11 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to close format slot 13 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to close format slot 15 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to close
  15. Zmiana Formatu Liczb?

    replace all "000" with ".000" in <cos> <cos> = {_var}, message, argument, itd..
  16. Trade

    tak
  17. Czynność po wykonaniu komendy

    on command: # + np. warunek if command is "komenda": send "OK!" to the player
  18. Jak używać tego addonu?

    command /encrypt-kef-32 [<text>]: trigger: set {_x::*} to kef-32 arg 1 - koduje argument/tekst %decrypted kef-32 {_var}% - pokazuje zakodowany tekst chyba xD
  19. Jak zrobić skrypt na tutorial?

    on join: if {tt::%player%} isn't set: set {tt::%player%} to true if {tutorial} is set: teleport player to {tutorial} parsed as location command /set-TT: trigger: set {tutorial} to "%location of the player%" parsed as location
  20. Generator randomowych bloków

    daj mi cały skrypt na priv chyba, że chcesz dać tu.
  21. Generator randomowych bloków

    variables: {blocks::amount} = "2" {blocks::1} = "block of redstone" {blocks::2} = "stone" # spawnowanie set {_x} to a random integer between 1 and {blocks::amount} set block at {_loc} to {blocks::%{_x}%}
  22. info MTitle

    Nie wiem czy ktoś zauważył, ale to się wysyła do gracza, który wykonał tą komendę i poprawna wersja bez żadnych dodatków options: czas: 5 #Na jaki czas ma się wyswietlac wiadomosc tag: &c&lUWAGA #Tag wiadomosci command /uwaga [<text>]: permission: title.wiadomosc permission message: &cNie masz uprawnien do tej komendy trigger: if arg 1 is set: loop all players: send loop-player title "{@tag}" with subtitle "&7%coloured arg 1%" for {@czas} seconds else: send "Poprawne uzycie /uwaga <wiadomosc>" Nie bierz się za skrypty, jeśli nie potrafisz nawet przeczytać dokładnie dokumentacji.
  23. On left lick

    on left click on any block: cancel event
  24. Przerobienie skryptu...

    on death of zombie: if attacker is a player: if uncoloured name of victim is "Lvl. 1. Krwawy zombie": add 1 to {misjapierwszailosc.%attacker%} send "&7[&eMisja Pierwsza&7] &2Zabiles juz %{misjapierwszailosc.%player%}% z 20 mobow" to attacker stop Spróbuj teraz.
  25. Przerobienie skryptu...

    O.o? Błędy czy jak?
×