Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Fakt, dopiszę jeszcze końcówki Ale na 1.12, 1.12.2 działało bezproblemowo
  3. Mordaaa

    Problem ze skryptem

    Wszystko ci tlumaczylem procz tych twoich fly, na co to ma byc komenda z tym /fly? Błąd w linii pierwszej kalambury.sk mówi, że brakuje triggera tak wygląda komenda /abc która pisze do gracza abc command /abc: [tab]trigger: [tab][tab]send "abc" to player Mam prośbę, spójrz na tematy które Ci podesłałem wyżej, no i może jeszcze na ten który Ci podeśle teraz
  4. margo

    Problem ze skryptem

    teraz takie błędy wyskakują [Skript] The expression 'argument' can only be used within a command (banadmin.sk, line 2: set {gracz} to arg 1 parsed as player') [Skript] Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quoted text", double them: "". (calc.sk, line 1: on command //calc":') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 54: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 58: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 64: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 68: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 74: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 78: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 84: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 88: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 94: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 98: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 104: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 108: else:') [Skript] Required entry 'trigger' is missing in 'Command /fly' (kalambury.sk, starting at line 1) (kalambury.sk, line 1: Command /fly:') [Skript] Unexpected entry 'if {fly} is false'. Check whether it's spelled correctly or remove it. (kalambury.sk, line 2: if {fly} is false:') [Skript] can't understand this condition: 'damage was caused by explode' (lawa.sk, line 14: damage was caused by explode:') [Skript] This command doesn't have any arguments (skrzydla.sk, line 3: if arg 1 is "trails":') [Skript] indentation error: expected 16 spaces, but found 2 tabs (start.sk, line 60: send "&f"') [Skript] A command with the name /pl is already defined in chat.sk (start.sk, line 73: command /pl [<text>]:') [Skript] A command with the name /bukkit:plugins is already defined in chat.sk (start.sk, line 80: command /bukkit:plugins [<text>]:') [Skript] A command with the name /bukkit:pl is already defined in chat.sk (start.sk, line 87: command /bukkit:pl [<text>]:')
  5. Mordaaa

    Problem ze skryptem

    Gdybyś nie zrozumiał kolegi wyżej to usuń te komendy bo masz je już w innym skrypcie, prościej się nie da. Ewentualnie se pozamieniaj czy coś
  6. Z tego co kojarzę to wszystkie nowe wersje mają wsparcie do 1.9+ Warto dodać, że jest to testowane tylko na ostatnich wersjach minecrafta, zatem na (przykładowo) 1.12.2 będzie działać poprawnie, ale na 1.12.1 oraz 1.12 może działać, ale nie musi.
  7. MrJuliusz

    Problem ze skryptem

    @Margo To chyba oczywiste, jeżeli nie potrafisz czytać to trochę współczuje i życzę powodzenia w znajdywaniu pracy "A command with the name /pl is already defined in chat.sk" Taka komenda jest juz w skypcie o nazwie "chat.sk"
  8. margo

    Problem ze skryptem

    ale to jak mam ten problem rozwiązać jak wyskakuje to nadal [Skript] A command with the name /pl is already defined in chat.sk (start.sk, line 73: command /pl [<text>]:') [Skript] A command with the name /bukkit:plugins is already defined in chat.sk (start.sk, line 80: command /bukkit:plugins [<text>]:') [Skript] A command with the name /bukkit:pl is already defined in chat.sk (start.sk, line 87: command /bukkit:pl [<text>]:')
  9. CountingDogs

    skrypty na chat

    Faktycznie, ale to tylko podchodzi pod czyjeś preferencje.
  10. sworip

    Prośby o forumowe nagrody

    Witam, chciałbym prosić o rangę bywalec, jestem na forum poza 2 lata i cały czas staram się być aktywnym w ramach moich możliwości i pomysłów.
  11. Grex

    skrypt na goda

    eeee... może coś takiego? on damage: cancel event set {_dmg} to damage remove {_dmg} from victim's health Nie testowane, może zadziała
  12. Witajcie skrypciarze! * Irytują mnie ciągłe nowe posty z "skrypty nie działają", dlatego postanowiłem zrobić małą rozpiskę na jakie wersje serwera jaka wersja Skripta będzie dobra. 1.7 i mniejsze Skript 2.1.2 1.8.8 Skript 2.1.2 oraz Skript 2.2 1.12.x Skript 2.2-dev37c 1.13.2 Skript 2.3.6 1.14.3 Skript 2.4-beta3 To jest mały spis, lecz myślę, że na serwery najczęściej korzystane. Pozdrawiam #Knugi
  13. Nie dziala http://prntscr.com/oj273s
  14. Grafiki nie warte swojej ceny jak dla mnie zawyżone o jakieś 20 zł w takiej cenie już można kupić naprawdę fajnego mascota a te nie są aż na takim poziomie.
  15. Dawno nie było tu nowszego postu, więc odświeżę za pomocą postu (przycisk mi się znudził) i oczywiście muszę coś dodać od siebie jako autora tego zacnego skryptu. Wiem, że dawno nie było aktualizacji, lecz nie zgłaszaliście błędów to nic z tym nie robiłem. W jednym z postów na tym forum jeden użytkownik napisał, że ten skrypt nie działa na nowszych serwerach. Zatem poprawiłem go dla was! W sumie to nic się nie zmieniło prócz tego, że w końcu działa na najnowsze wersje serwera 1.13+ Tutaj przedstawiam wersje pluginów na poszczególne wersje serwera: Spigot 1.14.3: Spigot 1.13.2 Download macie w głównym poście na pierwszej stronie. Osobiście pragnę podziękować osobom, które korzystają z tego skryptu. Bez waszego udziału by on nie powstał i nie byłby aktualizowany. Zachęcam do testowania i komentowania. Coś dodać? Coś naprawić? Napisz w tym temacie, bądź PW. Pozdrawiam #Knugi
  16. Siemka, wie ktoś może jak zrobić by po wpisaniu komendy /notatnik wyświetlały się linijki tekstu które wprowadza się komenda /zapis (to co chcemy zapisać)? Praktyka: 1. Wpisuje /notatnik nie ma nic 2. Wpisuje /zapis siemaneczko ludziska 3. Wpisuje znów notatnik i tym razem na chacie wyświetla dla gracz "1. Siemaneczki ludziska" 4. Wpisuje /zapis notatka 2 5. Wpisuje ponownie /notatnik i wyświetla : "1. Siemaneczko ludziska 2. notatka 2" Chciałbym też by miało to ograniczenie notatek do np 10 a jeżeli jest ich więcej to tworzy nam nowa "zakładkę" która włącza się po przez klikniecie na chacie napisu "następna strona >>" lub komendę /notatnik (liczba strony) Mam nadzieje że jasne i że da się to zrobić bo bardzo by mi się przydało ale totalnie nie wiem jak się robi configi w dokumentach tekstowych a zgaduje że tylko za ich pomocą to się może udać
  17. Jeżeli robisz sobie to ręcznie to ta druga funkcja jest zbędna. loop {_topki::*}: set {_list::*} to loop-value split at " ---> " Ogólnie co do błędu to masz tylko jednego gracza na serwerze ze zmienną więc jest tylko jeden wynik. Dalsze wyniki topki będą wynosić null (none). Powtarzający się wynik '91970' związany jest ze zmienną, która nie jest czyszczona w kodzie funkcji, postaram się to poprawić w najbliższym czasie i opublikować kolejną wersję skryptu. W twoim przypadku wystarczy sprawdzać czy dany wynik topki istnieje i jeżeli nie to wyświetlać jakiś tekst o braku: on load: set {symbol} to " ---> " function createTop(t: string, i: integer) :: strings: set {_offlinePlayers::*} to all offline players loop {_offlinePlayers::*}: if {%{_t}%::%loop-value%} is set: add {%{_t}%::%loop-value%} to {_top::*} add loop-value to {_players::*} loop {_i} times: set {_max} to max({_top::*}) loop {_top::*}: if loop-value-2 = {_max}: set {_index} to loop-index delete {_top::%{_index}%} add "%{_players::%{_index}%}%%{symbol}%%{_max}%" to {_return::*} delete {_players::%{_index}%} return {_return::*} on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&8[ &6Topki Serwerowe &8]": cancel event options: format: &7{TOP}. &f{NICK} &8» &6{VALUE} command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&8[ &6Topki Serwerowe &8]" to player set {_topki::*} to createTop("coins", 8) set {_i} to diamond named "&eTop posiadanych coinsow" loop {_topki::*}: set {_list::*} to loop-value split at " ---> " set {_f} to "{@format}" replace all "{TOP}" with "%loop-index%" in {_f} if {_list::1} is set: replace all "{NICK}" with "%{_list::1}%" in {_f} replace all "{VALUE}" with "%{_list::2}%" in {_f} else: replace all "{NICK}" with "Brak" in {_f} replace all "{VALUE}" with "Wyników" in {_f} delete {_list::*} #Tak na wszelki wypadek set line (loop-index parsed as integer) of lore of {_i} to colored {_f} #numer pętli oszczędzi ci dodatkowych zmiennych i liczenia linijek set player's current inventory's slot 0 to {_i} To powinno zadziałać.
  18. Mordaaa

    Problem ze skryptem

    Polecam sobie przejrzeć
  19. Mordaaa

    Problem ze skryptem

    if player is holding gold axe sprobuj zamienic na If player's tool is gold axe: jeśli nie będzie działało prawdopodobnie musisz zmienić wersje skripta, a else tylko wytabować. "Else musi być umieszczone po if albo else if" Usuń cudzysłów po fly, a przed komendą dodaj command twoja komenda wygląda tak: /fly": a powina Command /fly: Tu skript pisze Ci, że arg może być użyty w komendzie, a zrobiłeś event "on command" To powinno wyglądać tak: on command "//calc": wytabować wytabować wytabować Te komendy masz już w skrypcie "chat" Twoja komenda wygląda tak: send "&8» &7Wiecej informacji pod /pomoc - zapomniałeś dostawić cudzysłów na końcu, czyli powinna wyglądać tak send "&8» &7Wiecej informacji pod /pomoc"
  20. Syntetik008

    skrypty na chat

    no niby tak ale jak komuś się nie podoba to se edytuje co to za problem dla niektórych osób zamienić ****** na [Cenzura] Dlaczego sam tego nie zmienię przecież to nie problem? bo mi się podoba tak ******** a nie tak [Cenzura]
  21. CountingDogs

    skrypty na chat

    A i w kodzie zauważyłem nieciekawą sytuacje... Otóż popatrz na to: on chat: loop {przeklenstwa::*}: replace "%loop-value-1%" with "*****" in message A co jeżeli przekleństwo, wulgaryzm jest dłuższy, lub krótszy? To jest mało istotne, ale chyba lepszą opcją byłoby chyba on chat: loop {przeklenstwa::*}: replace "%loop-value-1%" with "[Cenzura] in message Ale to tylko mała pierdoła.
  22. knugi

    Ascii

    https://docs.skunity.com/syntax/search/ascii
  23. knugi

    Problem z plikiem YAML

    Problem został rozwiązany.
  24. Witam Mam taki problem a więc wyskakują takie błędy a nie wiem jak to naprawić. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i podam na dole kod A oto kod skryptów do naprawy https://pastebin.com/mEniwvnP https://pastebin.com/nRFRZYZ7 https://pastebin.com/mERF5PSv https://pastebin.com/XY4uGiw3 https://pastebin.com/BXENzphZ https://pastebin.com/7hmpZrES A oto błędy [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 54: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 58: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 64: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 68: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 74: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 78: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 84: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 88: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 94: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 98: else:') [Skript] Can't compare a player with 'holding gold axe' (drewno.sk, line 104: if player is holding gold axe:') [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (drewno.sk, line 108: else:') [Skript] Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quoted text", double them: "". (kalambury.sk, line 1: /fly":') [Skript] The expression 'argument' can only be used within a command (banadmin.sk, line 2: set {gracz} to arg 1 parsed as player') [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (calc.sk, line 2: if player don't have permission "easysurvival.calc":') [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (calc.sk, line 3: ban player') [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (calc.sk, line 1: on command //calc') [Skript] indentation error: expected 16 spaces, but found 2 tabs (start.sk, line 60: send "&f"') [Skript] Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quoted text", double them: "". (start.sk, line 63: send "&8» &7Wiecej informacji pod /pomoc') [Skript] A command with the name /pl is already defined in chat.sk (start.sk, line 73: command /pl [<text>]:') [Skript] A command with the name /bukkit:plugins is already defined in chat.sk (start.sk, line 80: command /bukkit:plugins [<text>]:') [Skript] A command with the name /bukkit:pl is already defined in chat.sk (start.sk, line 87: command /bukkit:pl [<text>]:') [18:25:33] [Server thread/ERROR]: [Skript] This command doesn't have any arguments (skrzydla.sk, line 3: if arg 1 is "trails":')
  25. http://prntscr.com/oj0vpa Sam w sobie skrypt dziala jednak zapetla jedna wartosc oraz zamiast nickow jest <none> Kod: on load: set {symbol} to " ---> " function createTop(t: string, i: integer) :: strings: set {_offlinePlayers::*} to all offline players loop {_offlinePlayers::*}: if {%{_t}%::%loop-value%} is set: add {%{_t}%::%loop-value%} to {_top::*} add loop-value to {_players::*} loop {_i} times: set {_max} to max({_top::*}) loop {_top::*}: if loop-value-2 = {_max}: set {_index} to loop-index delete {_top::%{_index}%} add "%{_players::%{_index}%}%%{symbol}%%{_max}%" to {_return::*} delete {_players::%{_index}%} return {_return::*} function getTop(t: string, list: strings) :: strings: loop {_list::*}: set {_split::*} to loop-value split at {symbol} add {_split::1} to {_players::*} add {_split::2} to {_top::*} if {_t} = "players": return {_players::*} else: return {_top::*} on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&8[ &6Topki Serwerowe &8]": cancel event options: format: &7{TOP}. &f{NICK} &8» &6{VALUE} command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&8[ &6Topki Serwerowe &8]" to player set {_topki::*} to createTop("coins", 8) set {_i} to diamond named "&eTop posiadanych coinsow" set {_line} to 1 loop {_topki::*}: set {_list::*} to loop-value split at " ---> " set {_f} to "{@format}" replace all "{TOP}" with "%loop-index%" in {_f} replace all "{NICK}" with "%{_list::1}%" in {_f} replace all "{VALUE}" with "%{_list::2}%" in {_f} set line {_line} of lore of {_i} to colored {_f} add 1 to {_line} set player's current inventory's slot 0 to {_i} Wersja skript: 2.2
  26. Proszę nam powiedzieć, jak pan tego dokonał? Ogólnie to chciałbym tylko powiedzieć iż vault to tylko dodatek do zarządzania kasą i kontami, do działania potrzebuje innego pluginu, który wspiera waluty serwerowe (np. Essentials)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×