VHPRSqYj
Język: Skript
|
Autor: Anonimowy
every 1 second: loop all players: if loop-player {pass.%player%.exp} is bigger than {pass.%player%.nastepny} if loop-player has permission "pass.normalny": send "&eMasz nowy level! Teraz masz level {pass.%player%} jej!" add 1 to {pass.%player%} add 1000 to {pass.%player%.nastepny} if {pass.%player%} is 2: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 3: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 4: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 5: send "&bZdobyłeś kilof z efektywnością 5!" add diamond pickaxe of efficiency 5 to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 6: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 7: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 8: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 9: send "&bZdobyłeś 10 diamentów!" add 10 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 10: send "&bZdobyłeś diamentowy miecz z ostrością 6!" add diamond sword of sharpness 6 to loop-player's inventory if loop-player has permission "pass.platny": send "&eMasz nowy level! Teraz masz level {pass.%player%} jej!" add 1 to {pass.%player%} add 1000 to {pass.%player%.nastepny} if {pass.%player%} is 2: send "&bZdobyłeś 20 diamentów!" add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 3: send "&bZdobyłeś 20 diamentów!" add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 4: send "&bZdobyłeś 20 diamentów!" add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 5: send "&bZdobyłeś kilof z efektywnością 6!" add diamond pickaxe of efficiency 6 to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 6: send "&bZdobyłeś 20 diamentów!" add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 7: send "&bZdobyłeś 20 diamentów!" add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 8: send "&bZdobyłeś 20 diamentów!" add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 9: add 20 diamonds to loop-player's inventory if {pass.%player%} is 10: send "&bZdobyłeś diamentowy miecz z ostrością 7! add diamond sword of sharpness 7 to loop-player's inventory stop on join: if {pass.%player%} is not set: add "pass.normalny" to player's permissions set {pass.%player%} to 1 set {pass.%player%.nastepny} to 1000 stop on mine of stone: if player has permission "pass.normalny": add 4 to {pass.%player%.exp} if loop-player has permission "pass.platny": add 8 to {pass.%player%.exp} on death: if player has permission "pass.normalny": if attacker is %player%: if victim is a player: add 50 to {pass.%player%.exp} if loop-player has permission "pass.platny": if attacker is %player%: if victim is a player: add 100 to {pass.%player%.exp} command /karnet [<text>]: trigger: if arg-1 is "lvl": send "Jesteś na {pass.%player%} poziomie!" if arg-1 is "nagrody": send "W krótce zrobie co dostaniecie za to!"