96bpHxmg
Język: Skript
|
Autor: Anonimowy
at 19:00: if {glosowanie} is not set: loop all players: delete {glos.%loop-player%} broadcast "Rozpoczeloo się glosowanie o dzien. Wpisz /tak, jezeli chesz dzien. Wpisz /nie, jezeli chcesz noc" set {glosowanie} to true set {tak} to 0 set {nie} to 0 wait 30 second delete {glosowanie} loop all players: delete {glos.%loop-player%} broadcast "Glosy na tak: %{tak}%" broadcast "Glosy na nie: %{nie}%" if {tak} is larger than {nie}: broadcast "Nastąpil dzien" loop all worlds: set time in loop-world to 6:00 stop if {nie} is larger than {tak}: broadcast "Dalej noc" stop else: broadcast "Dalej noc" command /tak: trigger: if {glosowanie} is true: if {glos.%player%} is not set: add 1 to {tak} send "Zaglosowales na Tak" set {glos.%player%} to true stop send "Juz glosowales" stop send "Nie odbywa sie glosowanie" stop command /nie: trigger: if {glosowanie} is true: if {glos.%player%} is not set: add 1 to {nie} send "Zaglosowales na Nie" set {glos.%player%} to true stop send "Juz glosowales" stop send "Nie odbywa sie glosowanie" stop