5pZdDisq
Język: Skript
|
Autor: Anonimowy
#--->- [ SN-Software ]---<-# #INFORMACJE O LICENCJI:# # # #klucz licencyjny: "SDKTD-95KFO-95OF0-0FOT9-XME3D"# #koszt skryptu: 40,00 PLN / 9,37 EURO / 10,33 USD# #METODA PŁATNOŚCI: PaySafeCard Prepaid# # # #INFORMACJE O SKRYPCIE:# # # #wersja: 0.1b# #typ: SKRYPT ARCADE# #konfigurowanie [OPTIONS]: tak# #skrypt zaszyfrowany [SHA-256]: nie# #typ kodu: TuSke# #składnia: SK# # # #--->- [ SN-Software ]---<-# options: logo: &8» variables: command /kasyno [<player>] [<number>]: trigger: if arg 1 is not set: send "{@logo}&7Podaj nick gracza!" if arg 2 is not set: send "{@logo}&7Podaj kwote!" if arg 1 is set: if arg 2 is set: if player's money >= arg-2: send "{@logo}&7 Wyslano prosbe o kasyno do &6%player-arg% &7o wartosci: &6%arg 2%" set {kasyno::stawka::%player%} to arg-2 send "{@logo}&7 Otrzymano prosbe o kasyno od &6%player% &7o wartosci: &6%arg 2% aby akceptowac wpisz &6/akceptuj %player% &7aby odmowic wpisz &6/odmow %player%" to player-arg set {kasyno::trybakceptacji::%player-arg%} to true else if player's money < arg-2: send "{@logo} &cZa malo hajsu!" command /odmow [<player>]: trigger: if {kasyno::trybakceptacji::%player%} is true: if arg 1 is set: send "{@logo} &7Odmowiles &6%player-arg%" set {kasyno::trybakceptacji::%player%} to false clear {kasyno::stawka::%player-arg%} send "{@logo} &7Gracz &6%player% &7ci odmowil." to player-arg else: send "{@logo} &cPodaj nick osoby ktorej chcesz odmowic!" else: send "{@logo} &cNie posiadasz prosb o kasyno." command /akceptuj [<player>]: trigger: if {kasyno::trybakceptacji::%player%} is true: if arg 1 is set: if player's money >= {kasyno::stawka::%player-arg%}: set {gracz} to a player set {gracz2} to a player-arg set {kasyno::%player%} to true set {kasyno::%player-arg%} to true set {kasyno::stawka::%player%} to {kasyno::stawka::%player-arg%} send "{@logo} &7Zaakceptowales prosbe &6%player-arg% &7gra rozpocznie sie za 5s" send "{@logo} &7Gracz &6%player% &7zaakceptowal Twoja prosbe gra rozpocznie sie za 5s." to player-arg send "&4&lKasyno &8» &75" send "&4&lKasyno &8» &75" to player-arg wait 1 second send "&4&lKasyno &8» &74" send "&4&lKasyno &8» &74" to player-arg wait 1 second send "&4&lKasyno &8» &73" send "&4&lKasyno &8» &73" to player-arg wait 1 second send "&4&lKasyno &8» &72" send "&4&lKasyno &8» &72" to player-arg wait 1 second send "&4&lKasyno &8» &71" send "&4&lKasyno &8» &71" to player-arg wait 1 second send "&4&lKasyno &8» &7Losowanie twojej liczby..." to player wait 1 second set {wylosowanaliczba0::%player%} to a random number between 1 and 6 set {wylosowanaliczba0::%player%} to {wylosowanaliczba::%player%} parsed as number #set {_random::%player%} to {wylosowanaliczba::%player%}# send "&8» &7Wylosowales: &6%{wylosowanaliczba::%player%}%" send "&4&lKasyno &8» &7%player% wylosowal: &6%{wylosowanaliczba::%player%}%" to player-arg send "&4&lKasyno &8» &7Teraz twoja kolej..." to player-arg send "&4&lKasyno &8» &7Losowanie Twojej liczby:" to player-arg wait 1 second set {wylosowanaliczba0::%player-arg%} to a random number between 1 and 6 set {wylosowanaliczba0::%player-arg%} to {wylosowanaliczba::%player%} parsed as number #set {_random::%player-arg%} to {wylosowanaliczba::%player-arg%} send "&8» &7Wylosowales: &6%{wylosowanaliczba::%player-arg%}%" to player-arg send "&4&lKasyno &8» &7%player-arg% wylosowal: &6%{wylosowanaliczba::%player-arg%}%" to player wait 1 second if {wylosowanaliczba::%{gracz}%} is equal to {wylosowanaliczba::%{gracz2}%}: send "&8» &7Remis" to {gracz} send "&8» &7Remis" to {gracz2} stop else if {wylosowanaliczba::%{gracz}%} is more than {wylosowanaliczba::%{gracz2}%}: send "&8» &7Gracz %{gracz}% mial wieksza liczbe i wygrywa kwote: 2*%{kasyno::stawka::%{gracz}%}%" to {gracz} send "&8» &7Gracz %{gracz}% mial wieksza liczbe i wygrywa kwote: 2*%{kasyno::stawka::%{gracz}%}%" to {gracz2} stop else if {wylosowanaliczba::%{gracz}%} is smaller than {wylosowanaliczba::%{gracz2}%}: send "&8» &7Gracz %{gracz2}% mial wieksza liczbe i wygrywa kwote: 2*%{kasyno::stawka::%{gracz}%}%" to {gracz} send "&8» &7Gracz %{gracz2}% mial wieksza liczbe i wygrywa kwote: 2*%{kasyno::stawka::%{gracz}%}%" to {gracz2} stop clear {gracz} clear {gracz2} clear {wylosowanaliczba::%player%} clear {wylosowanaliczba::%player%} else: send "{@logo} &7Za malo hajsu!" else: send "{@logo} &cPodaj nick osoby ktorej prosbe chcesz akceptowac" else: send "{@logo} &cNie posiadasz prosb o kasyno."