Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatniej godziny
  2. Dziś
  3. Pomoc z skryptem na targi

    Nie skopiowałem all, sorki XDD PS: Nadal ten sam błąd
  4. Skript i dodatki.

    nie zrozumiałeś mnie ;p. czy z silnikiem spigot 1.12.2 skript bedzie dzialal ?
  5. Skrypt na komendę /pomoc - Problem :P

    a przy reloadzie skryptu ?
  6. Skrypt na komendę /pomoc - Problem :P

    Właściwie, nie było żadnych błędów, co przypatrzyłam w console, jeżeli o to chodziło XD
  7. Skrypt na komendę /pomoc - Problem :P

    Bledy?
  8. Skrypt na komendę /pomoc - Problem :P

    Po usunięciu, tych "dwukropków", niestety nic nie podziałało.
  9. [Zapytanie] Ktoś poleci / zaprogamuje plugin typu banhammer?

    command /banstick [<text>]: permission: admin.stick trigger: arg 1 is set: set {banstick::powod::%player%} to "%coloured arg-1%" set {banstick::%player%} to true give stick named "&cBanStick" with lore "&2Powod: %{banstick::powod::%player%}%" to player command /kickstick [<text>]: permission: admin.stick trigger: arg 1 is set: set {kickstick::powod::%player%} to "%coloured arg-1%" set {kickstick::%player%} to true give stick named "&cKickStick" with lore "&2Powod: %{kickstick::powod::%player%}%" to player on damage: if attacker is player: if victim is player: if attacker's tool is stick named "&cBanStick": if {banstick::%attacker%} is true: ban victim due to "&3Zostales zbanowany%nl%&cPowod: %{banstick::powod::%attacker%}%" if attacker's tool is stick named "&cKickStick": if {kickstick::%attacker%} is true: kick victim due to "&3Zostales wykickowany%nl%&cPowod: %{kickstick::powod::%attacker%}%" Ogolnie to skript sam formatuje kolory bukkita wiec xD
  10. Wypadanie

    Clear drops działa tylko w evencie on death. Tu musisz użyć cancel event, a potem set event-block to air (ps. pamiętaj, żeby uwzględnić wtedy w kodzie cuboidy xD)
  11. Ten latający mob wydaje się super. Lepiej, żeby dropił coś fajnego A nawet jeśli nie, to od czego są serwery
  12. Skrypt na komendę /pomoc - Problem :P

    I tak nie bedzie dzialalo bo dodal cos takiego: send: @Taesiuu usun te dwu kropki przed send i bedzie dzialalo ;d
  13. Skript i dodatki.

    Skript i jego dodatki same w sobie nie posiadaja Bledow tylko trzeba wybrac odpowiedni slinik aby dzialaly.
  14. Wypadanie

    on break of wool: clear drops
  15. Wypadanie

    witam chce zrobic skrypt zeby nie wypadal blok po zniszczeniu np. niszcze welne i zeby ona nie wypadala
  16. ekonomia sdKits - Zestawy w GUI

    Wszystko fajnie, ale jest to napisane z WildSkriptem ;/ Fajnie by bylo jak bys zrobil YML w SkQuery bo tez sie da
  17. Skrypt - Wyczyszczanie chatu i wyłączanie

    Niestety mi nie działa, no chyba, że coś źle zrobiłam w pliku .sk XD
  18. Pomoc z skryptem na targi

    ha ha :DD a gdzie informacja o autorze, czyżbyś usunął informacje o moim dziele? zmien z: If {_wartosc} is less than or equal player's money: na : If {_wartosc} is less than or equal to player's money:
  19. Pomoc z skryptem na targi

    If {_wartosc} is less than or equal player's money: na set {_kasapl} to player's money parsed as integer If {_wartosc} is less than or equal {_kasapl}:
  20. Napisz na ile od 1/10 lubisz osobe wyżej

    5/10 nie znam gościa ;v
  21. Witam mam problem ze skryptem a mianowicie 110 linijką KOD: variables: MaxCenaNaTargu = 9999999999999 options: TargItemWeteranILegenda: ender chest TargItemGracz: chest on disconnect: loop all players: if "%{przegladany.%loop-player%}%" is "%player%": close loop-player's inventory send "&8&l>>&4 Ten gracz opuscil serwer!" set {offline.%player%} to true on join: set {offline.%player%} to false command /targ [<player>]: usage: &4Ten gracz jest offline! trigger: if arg-1 is not set: open chest with 6 rows named "&9&lTargi graczy" to player wait 1 tick delete {targ::*} delete {targ1::*} loop all players: set {_sajz} to size of {targ.itemy.%loop-player%::*} if {_sajz} is bigger than 0: if loop-player don't have permission "essentials.fly": add "%loop-player%" to {targ::*} loop all players: set {_sajz} to size of {targ.itemy.%loop-player%::*} if {_sajz} is bigger than 0: if "%loop-player%" is "Szymonjjay": add "%loop-player%" to {targ1::*} if loop-player have permission "essentials.fly": if "%loop-player%" is not "Szymonjjay": add "%loop-player%" to {targ1::*} loop {targ1::*}: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to {@TargItemWeteranILegenda} named "&9&l%loop-value%" with lore "&8Wystawione:&7 %size of {targ.itemy.%loop-value%::*}%/53" set {_sot} to "%size of {targ1::*}%" parsed as integer loop {targ::*}: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 +{_sot} to {@TargItemGracz} named "&c&l%loop-value%" with lore "&8Wystawione:&7 %size of {targ.itemy.%loop-value%::*}%/53" if arg-1 is set: open chest with 6 rows named "&9&lTarg&c&l %arg-1%" to player wait 1 tick if "%{przegladany.%player%}%" is not "%arg-1%": set {przegladany.%player%} to "%arg-1%" set player's current inventory's slot 53 to arrow named "&9Powrót" loop {targ.itemy.%arg-1%::*}: if "%{targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%}%" is "<none>" or "" or " ": set {targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%} to 0 if "%lore of {targ.itemy.%arg-1%::%loop-index%}%" is "": set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value with lore "%lore of loop-value%||&2Koszt:&6 %{targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%}%" else: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value with lore "%lore of loop-value%||||&2Koszt:&6 %{targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%}%" stop on command "/sprawdztarg": cancel event if {offline.%arguments%} is true: send "&8&l>> &4Ten gracz jest offline!" stop if "%arguments%" is not "<none>": make player execute command "targ %arguments%" set {przegladany.%player%} to "%arguments%" command /targprzesunitemy [<player>]: executable by: console trigger: loop 54 times: if {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number%} is not set: if {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number+1%} is set: set {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number%} to {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number+1%} set {targ.koszty.%arg-1%::%loop-number%} to {targ.koszty.%arg-1%::%loop-number+1%} delete {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number+1%} delete {targ.koszty.%arg-1%::%loop-number+1%} command /sprzedazprzesunitemy: executable by: console trigger: loop 54 times: if {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number%} is not set: if {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number+1%} is set: set {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number%} to {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number+1%} set {sprzedaz.koszt::%loop-number%} to {sprzedaz.koszt::%loop-number+1%} delete {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number+1%} delete {sprzedaz.koszt::%loop-number+1%} on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Targ": cancel event if "%uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" is "Powrót": close player's inventory make player execute command "targ" if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Targi graczy": cancel event if player's current inventory's slot slot is chest or ender chest: make player execute command "sprawdztarg %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" stop if "%inventory name of player's current inventory%" is "&9&lTarg&c&l %player%": if "%player's current inventory's slot slot%" is not "<none>": give player {targ.itemy.%player%::%clicked slot+1%} delete {targ.itemy.%player%::%clicked slot+1%} delete {targ.koszty.%player%::%clicked slot+1%} make console execute command "targprzesunitemy %player%" send "&8&l>> &2Usunoles item z targu!" loop all players: if {przegladany.%Loop-player%} is "%player%": close loop-player's inventory make loop-player execute command "sprawdztarg %player%" close player's inventory make player execute command "sprawdztarg %player%" stop else: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Targ&c&l": set {_wartosc} to "%{targ.koszty.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%}%" parsed as integer If {_wartosc} is less than or equal player's money: remove {_wartosc} from the player's money set {przegladany.%player%} to {przegladany.%player%} parsed as player loop all players: if "%loop-player%" is "%{przegladany.%player%}%": add {_wartosc} to the loop-player's balance send "&8&l>> &2ktos kupil przedmiot z twojego targu! &c+%{_wartosc}%$" to {przegladany.%Player%} send "&8&l>> &2Kupiles przedmiot z targu&e %{przegladany.%Player%}%" to player give player {targ.itemy.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%} delete {targ.koszty.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%} delete {targ.itemy.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%} make console execute command "targprzesunitemy %{przegladany.%Player%}%" loop all players: if {przegladany.%Loop-player%} is "%{przegladany.%player%}%": set {_przegladany.%Player%} to "%{przegladany.%player%}%" close loop-player's inventory make loop-player execute command "sprawdztarg %{_przegladany.%Player%}%" on inventory close: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&9&lTarg&c&l": if {przegladany.%player%} is set: delete {przegladany.%player%} command /wystaw [<integer>]: trigger: if lore of player's tool contains "niesprzedawalne" or "niewymienialne" or "nie do sprzedania" or "nie do wymiany" or "wymiana niemozliwa" or "sprzedaz niemozliwa" or "nie da sie sprzedac" or "nie da sie wymienic" or "nie da sie wymieniac": send "&8&l>> &4Tego przedmiotu nie da sie sprzedac." stop if arg-1 is not set: send "&8&l>> &4Prawidlowy format: &c/wystaw <cena>" stop set {_arg1} to "%arg-1%" parsed as integer if {_arg1} is bigger than {MaxCenaNaTargu}: send "&8&l>> &4Za wysoka cena!" stop if player's tool is not air: set {_s} to size of {targ.itemy.%player%::*} if {_s} is less than 53: add player's tool to {targ.itemy.%player%::*} add "%arg-1%" to {targ.koszty.%player%::*} delete player's tool send "&8&l>> &2Wystawiles przedmiot na targ! Wolne miejsce: &a%{_s}+1%/53" loop all players: if {przegladany.%Loop-player%} is "%player%": close loop-player's inventory make loop-player execute command "sprawdztarg %player%" else: send "&8&l>> &4Twoj targ jest pelny!" else: send "&8&l>> &4Nie mozesz wystawic powietrza!" Zdjecie z bledem (ss): http://wrzuc.se/i/5a188259f32b0
  22. Skrypt - Wyczyszczanie chatu i wyłączanie

    on chat: if {chat::status} is false: cancel event command /chat [<text=help>] [<text>]: aliases: c, cc, czat trigger: if player has permissions "admin.chat": if arg 1 is "help": send "&6C &7- &eczysczenie chatu" send "&6ON &7- &ewlaczanie chatu" send "&6OFF &7- &ewylaczanie chatu" send "&7STATUS:&c %{chat::status}%" if arg 1 is "c": loop 100 times: broadcast "" broadcast " &2&l» &eChat zostal wyczyszczony przez &c%player%&e!" stop if arg 1 is "on": set {chat::status} to true broadcast " &2&l» &eChat zostal wlaczony przez &c%player%&e!" if arg 1 is "off": set {chat::status} to false broadcast " &2&l» &eChat zostal wylaczony przez &c%player%&e!" Zmien sobie wiadomości masz tu gotowca.
  23. Skrypt na komendę /pomoc - Problem :P

    Dobra nie chce mi się tego edytować wszystkiego więc daje pierwszą komęde command /pomoc: description: "/pomoc" usage: "/pomoc" trigger: send: "&4****** &e&lPomoc &4******" send: " " send: "&c/vip &0- &fDostepne komendy &eVIP'a." send: "&c/svip &0- &fKomendy dla rangi &6S&eVIP'a." send: "&c/dzialki &0- &fKomendy dzialkowicza." send: "&c/regulamin &0- &fRegulamin Serwera." send: "&c/ekipa &0- &fWyswietla ekipe serwera." send: " " send: "&4**************************" trigger,description i usage muszą być w tym samym poziomie.
  24. Szybka pomoc !

    WITAM , NAPISZE MI KTOS LATWIEJSZY SKRIPT NIZ CALY KOWAL . CHODZI MI OTO ZE JAK WPISZEMY /KOWAL TO OTWIERA SIE 1 PASEK GUI A NA SRODKU GWIAZDA O NAZWIE &aULEPSZENIE Z LORE &eMASZ 50 PROCENT NA ULEPSZENIE A 50 NA STRACENIE ITEMKU ULEPSZA TYLKO MIECZE I MUSIMY TRZYMAC MIECZ KTORY CHCEMY ULEPSZYC . JAK ULEPSZYMY TO POPROSTY MIECZ ROBI SIE NA SHARPNESS 5 A POTEM SHARPNESS 10 A NA KONCU SHARPNESS 15 W LORE NA MIECZU MA BYC &aMIECZ JEST ULEPSZONY NA +1 LUB +2 LUB +3 CZYLI +1 - SHARPNESS 5 +2 - SHARPNESS 10 +3 - SHARPNESS 15 NA CHACIE PISZE &CUZYTKOWNIK %PLAYER% SPALIL MIECZ ALBO &aUZYTKOWNIK %PLAYER% ULEPSZYL MIECZ Dziekuje
  25. Skript i dodatki.

    Witam mam takie małe pytanko, jak wygląda sytuacja ze skriptem i dodatkami do niego? jaka wersja jest teraz wspierana żeby skript chodził bez błędów ?
  1. Pokaż więcej aktywności
×