Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. dudimsp2

    Skrypt na złodzieja easy

    command /okradnij [<text>]: trigger: if sender is console: send "&cWykonaj jako gracz!" to console if sender is player: if arg 1 isn't set: send "&cPodaj nick!" to player else: if arg 1 isn't player: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" to player else: set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cMusisz byc 5 kratek od gracza!" to player else: send "&cOkradasz gracza, ma on 4 sek, aby uciec!" to player send "&cJestes okradany! Szybko, uciekaj!" to arg-1 wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: set {Okradziono:%player%} to "%random integer beetwen 1 and 10%" parsed as integer add {Okradziono:%player%} to player's balance set {_p} to "%arg 1%" parsed as player remove {Okradziono:%player%} from {_p}'s balance send player's title "&cOkradziono!" with subtitle "&Ukradles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second send {_p}'s title "&cOkradziono!" with subtitle "&Straciles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second troche zmienilem lecz błedy: błedy: [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] [Skript] Reloading zadowolenie.sk... [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] the 1st argument is not a location (zadowolenie.sk, line 24: set {Okradany:%player%} to location of arg-1') [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] ':%player%}' is not a valid item data (zadowolenie.sk, line 25: if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:') [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (zadowolenie.sk, line 27: else:') [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] [Skript] Encountered 3 errors while reloading zadowolenie.sk!
  3. Dzisiaj
  4. sworip

    jdk 8

    Iks de działa dzięki ziomek nie wiedziałem ze to aż tak głupie lol XD
  5. Witam, chciałbym przedstawić swój pierwszy projekt, który bazuje na frameworkach. FrontEnd - Bootstrap BackEnd - CodeIgniter. Projekt jest to prosta aplikacja na chat w której można wysłać wiadomość oraz jest lista wiadomości pod tym. Wszystko ładnie się łączy z bazą danych itp. Fajnym dodatkiem jest to, że dodałem animację w załadowaniu zawartości strony ;D Proszę o niezwracanie uwagi na to, że jest to proste do wykonania lecz ja chciałbym się dowiedzieć jakie błędy popełniam by się udoskonalać. Projekt: https://github.com/gucciMatix/CI-Chat Z góry dzięki i pozdrawiam.
  6. Szifter

    jdk 8

    Ja jakoś wpisałam puste pola lub kreskę i przeszło. Warto próbować.
  7. sworip

    jdk 8

    Witam mam do was ogromną prośbę. Nie mogę pobrać jdk 8 ponieważ jest wymagana rejestracja gdzie trzeba podać swoje stanowisko nr firmowy itd. Mam 16 lat i nie pracuje jeszcze w żadnej firmie a chciałbym nauczyć się pisać pluginy i modyfikacje to mc. Czy ktoś z was kto ma dostęp do instalera tej wersji jdk mógłby się ze mną skontaktować? Będę bardzo wdzięczny. (Jeżeli mogę to pobrać sam bez żadnych problemów to pytanie. Jak?) Daje naj i +
  8. Serdecznie zapraszamy na naszego discorda, tam jest system ticketów i tam możesz takowego stworzyć.
  9. tazu

    Bedwarsy - 1.9 do 1.13.x

    Oficjalnie ogłaszamy beta testy serwera, które odbędą się już w ten piątek o godzinie 19:00. (26.04.2019, piątek, 19:00). Na serwerze biała lista zostanie ściągnieta właśnie o tej godzinie, błędy czy też propozycje będziecie mogli zgłosić nam na kanale #błędy. Mamy nadzieje, że wbijesz i przyprowadzisz kilku znajomych, czekamy na Ciebie! Swoją drogą przypominamy o konkursie na x2 MVP! Trzeba podjechać wyżej kursorem i zostawić reakcje pod wpisem bota @GiveawayBot. Informacja prosto z discorda.
  10. no i bardzo ładnie, na spigotmc już by cię zwyzywali, tak się rodzą serwery z najlepszymi core pvp. jeszcze żeby ten kod był dobry
  11. @EventHandler public void onWater(final BlockFromToEvent event) { if (event.getBlock().getTypeId() == 11 || event.getBlock().getTypeId() == 9) { event.setCancelled(true); } } @EventHandler public void onWaterEmpty(final PlayerBucketEmptyEvent event) { final Block block = event.getBlockClicked().getRelative(event.getBlockFace(), 1); if (event.getBucket().equals((Object)Material.WATER_BUCKET)) { Bukkit.getScheduler().runTaskLater((Plugin)Main.getPlugin(), (Runnable)new Runnable() { @Override public void run() { block.setType(Material.AIR); Bukkit.getScheduler().runTaskLater((Plugin)Main.getPlugin(), (Runnable)new Runnable() { @Override public void run() { if (!event.getPlayer().getWorld().getName().contains("world")) { event.getPlayer().getInventory().removeItem(new ItemStack[] { new ItemStack(Material.WATER_BUCKET, 16) }); event.getPlayer().getInventory().removeItem(new ItemStack[] { new ItemStack(Material.BUCKET, 16) }); event.getPlayer().getInventory().addItem(new ItemStack[] { new ItemStack(Material.WATER_BUCKET) }); event.getPlayer().updateInventory(); event.setCancelled(true); } } }, 10L); } }, 80L); } } }
  12. Witam. Tutaj nie robimy wszystkiego za ciebie, pomagamy z kodem a nie robimy go za ciebie Napisz czego nie umiesz, a my ci to wytłumaczymy lub powiemy czemu aktualny kod nie dziala
  13. bvcz

    Numer slotu w GUI

    Problem został rozwiązany.
  14. Witam. Potrzebuję kodu do pluginu na nie rozlewającą się wodę i po 5 sekundach waraca do mojego ekwipunku. I potrzebuję tak samo z cobblestone Z góry dziękuję
  15. Dzięki wielkie za pomoc.
  16. Grex

    Numer slotu w GUI

    Jeśli dobrze zrozumiałem, masz gui, i po kliknięciu w slot 2, zmienna zmieni sie na 2. można więc zrobić tak, jeżeli wszystkie sloty mają zmieniać zmienną: on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "nazwa gui": set {ZMIENNA::%player%} to "%clicked slot% a jeżeli ma działać np: tylko slot 0, 10, 7, 23 to tak: on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "nazwa gui": if clicked slot is 0 or 10 or 7 or 23: set {ZMIENNA::%player%} to "%clicked slot%"
  17. gnomq2000

    Sklep

    Mogę wysłać o 16
  18. Witam, chciałbym się dowiedzieć pewnej rzeczy odnośnie skryptów, gdyż nie udało mi się znaleźć nic na ten temat w internecie. Chodzi mi o wyczytywanie numeru klikniętego slotu w GUI. Nie chodzi mi tutaj o formułkę "If clicked slot is", tylko chciałbym, aby nadać zmiennej wartość numeru klikniętego slotu, przykładowo, jeżeli kliknę slot numer 2, zmienna {_klikniety} zmieni swoją wartość na 2. Dziękuję za każdą pomoc.
  19. gnomq2000

    HELP

    Ale o co ci chodzi?
  20. Niewiem dlaczego mam taką tabliste jak tu w linku ----> https://www38.zippyshare.com/v/jqiMgQJm/file.html Dzięki jeśli ktoś pomoże a pluginu którego używam do tablisty to Tablist.
  21. Szifter

    Spadania i Aliasy

    Problem został rozwiązany.
  22. Wczoraj
  23. G12

    G12shop - Skrypt na Sklep w GUI

    Na używanie komendy "/sklep" nie ma permisji, każdy może używać tej komendy.
  24. PakerP1337

    Sklep

    No. Lub jest jeszcze inna opcja z dodatkow. Ale czy ktoś mi to napisze?
  25. Elo xd. Napiszę mi ktoś skrypta, że podczas rośnięcia roslin w danym regionie mają pojawiać się particly takie same jak po mączce. skript 2.3.6 mc 1.13.2 Skrypt na mob - spawner. Napiszę mi ktoś skrypt na mob spawner działający w 100% dropiący MS z tym NBT które posiadał..
  26. Cześć! Zna może ktoś jakiś plugin który pokazywał by ile dany gracz ma monet pod nickiem? Chodzi mi o coś w tym stylu jak na obrazku 1, tylko żeby zamiast hp były monety https://dev.bukkit.org/projects/health-bar
  27. Parczik

    Skrypt na teleport za blok

    no raczej musi...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×